آئودی آمریکا اخیراً اقدام به فراخوان ۸۵۶ دستگاه شاسیبلند E-Tron کرده بود. حالا نیز این فراخوان گستردهتر شده زیرا حدود ۱۶۴۴ دستگاه E-Tron به خاطر ریسک آتشسوزی باید به نمایندگیها مراجعه کنند.
بنا به گفتهی آئودی، بازرسان شرکت آببندی ناقصی را کشف کردهاند که اجازهی ورود رطوبت به بخش باتری را میدهد. اگر این اتفاق رخ دهد احتمال اتصال کوتاه وجود داشته و در برخی شرایط حاد آتشسوزی رخ خواهد داد.
این خودروساز آلمانی اعلام کرده فعلاً هیچ گزارش حادثهای دراینباره به دستش نرسیده اما اقدام به فراخوان مدلهای یاد شده کرده است. این فراخوان تعداد ۱۶۴۴ دستگاه E-Tron از جمله حدود ۵۴۰ دستگاه تحویل داده شده به مشتریان را شامل میشود. متأسفانه مشتریان فعلاً نخواهند توانست کاری از پیش ببرند چراکه انتظار نمیرود فرایند تعمیر خودروها تا آگوست آغاز شود.
مشتریان مستقیماً توسط شرکت از چند و چون ماجرا آگاه خواهند شد و شبکهی نمایندگی شرکت کاملاً به دنبال ارائهی بهترین سرویسهای ممکن است.
این برند در ادامه میافزاید:
ما از اینکه باعث ناراحتی مشتریان شدهایم عمیقاً عذرخواهی میکنیم و همه به دنبال ارائهی بهترینها در هفتههای پیش رو خواهیم بود. مدلهای متنوع آئودی E-Tron که تحت تأثیر این فراخوان نیستند همچنان در پروسه تحویل قرار خواهند داشت و سیستم رزرو ما همچنان به دریافت سفارشهای مشتریان ادامه خواهد داد.
ALIREZA
۲۲ خرداد ۱۳۹۸عزیزم بزار به دست مشتری برسه بعد فراخوان بده
یانکی
۲۲ خرداد ۱۳۹۸بله کار هر کسی نیست بهتره واگزار کنید به کنندش.چه اشکالی داره تسلا بیارید مونتاژ کنید.
کوروش
۲۲ خرداد ۱۳۹۸تسلا اتیش نگیرد بقیه مسائل پیشکش
همین فراخوان هم بخاطر اتش سوزی های سریالی تسلا بوده اگر اینها جدی وارد دنیایی الکتریکی سازی شوند که بعدش تسلا باید به فکر فروش شارژر خودرو باشد تا ماشین
Elmiraj
۲۳ خرداد ۱۳۹۸کوروش@
اگه کمی در مورد آتش سوزی باتری های لیتیومی تحقیق کنی می فهمی که این آتش سوزی ها ربطی به شرکت های بکار گیرنده باتری ها نداره……
ونوم اف ۵
۲۲ خرداد ۱۳۹۸این همون تکنولوژی فوق پیشرفته فالکس واگان هست که احتمالا پورشه میشن ای هم از این تکنولوژی اب رسانی به باتری استفاده میکنه
علی
۲۲ خرداد ۱۳۹۸تست خوبی بود خیلی خوب ….?
mohammad
۲۲ خرداد ۱۳۹۸شما که نساخته فراخوان دادید _ کار رو باید بسپاری دست کاردان خودروی برقی فقط تسلا بزارید سری جدید مدل اس و ایکس معرفی بشه همه کف میکنن از دیدنش
Elmiraj
۲۲ خرداد ۱۳۹۸شرکت های به ظاهر رقیب در چنین مواقعی مجبور اند مثل قدیما فراخوان بدن ولی تسلا با یه آپدیت نرم افزاری دوباره مشکلو حل کرد…!!!!
.
.
شکاف بین تسلا و رقبا اینجاست که بیشتر از هر زمانی خودنمایی می کنه…….
کوروش
۲۲ خرداد ۱۳۹۸تا جایی که دقیقا می دانم شکاف فقط سر اینه که شرکت های سنتی تا الان شجاعت ورود به بخش الکتریکی سازی را نداشتند این هم واقعا ربطی به تسلا نداشت چون تسلا دیگران را فقط کمی تحریک کرد وگرنه تسلا صد ها مشکل کیفی مثل کیفیت پایین رنگ و مونتاژ بدنه و پنل داخلی ، مشکل رابط کاربری ، مشکل عدم پاسخ به فرامین راننده ( مربوط به نسخه های ابتدایی مدل ۳) و …. داشته پس اصلا در حد ترک هم نیست برای این شرکت ها…
خود من هم بخواهم خودرویی برقی بخرم قطعا فعلا تسلا را خواهم خرید ولی مقایسه کیفی با برند های المانی که بیشتر شبیه شوخیه
Elmiraj
۲۳ خرداد ۱۳۹۸شکاف یعنی این که ماشین ۲۰۲۱ فولکس و بقیه با مدل S سال ۲۰۱۲ مقایسه میشن….!!!
.
اومدن رقبا به میدان مصادف با معرفی نسل جدید model S که هم اکنون خبر هاش در همه سایت ها پیچیده…..
با سه موتور الکتریکی با مجموع قدرت بیش از ۹۰۰ اسب بخار ، بُرد ۴۰۰ مایل و تکنولوژی خودران سطح ۵ ……
.
.
.
تا جایی که غیر قابل انکاره بین تسلا و رقبا یه گسل فعال جدا شونده وجود داره تا یه شکاف کوچک …!!!!!!!
مانی
۲۳ خرداد ۱۳۹۸اون تکنولوژی خودران بسیار پیشرفته رو که میگی
گوگل هم داره روش کار میکنه و وقتی به صورت کامل
تجاری بشه که احتمالا جزو اولین ها هم باشه
حتی شرکتی مثل ماروتی هندوستان میتونه سفارشش بده و
روی ماشین هاش نصب کنه, اون دیگه بستگی به خودروساز داره
Elmiraj
۲۳ خرداد ۱۳۹۸مانی @
اندروید چون یک سیستم همگانی هست هرگز در عملکرد به گرد پای iOS اپل نرسیده و نخواهدم رسید….
.
.
اون تکنولوژی خودرانی که گوگل ، وایمو ، اوبر و…. می خواهند با حسگر های لیدار طراحی کنن تا اینجای کار به هیچ پیشرفت قابل توجهی نرسیده در حالی که هم اکنون می بینم که چطور اتوپایلوت تسلا از وقوع تصادفات جلوگیری می کنه و چطور بعضیا کنترل ماشینو به اتوپایلوت می سپارند و خودشان وسط اتوبان در عین راه رفتن می خوابند…….!!!!!!!!!!
سجادی
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ولی خیلی قشنگه