تاکنون مدیران خودرویی زیادی را دیدهایم که علیه رقبا حرفهایی زدهاند مثل مدیرعامل بخش آسیا و آفریقای جنوبی بامو آقای «هنریک وون کانهایم» که بهطور واضح گفت مرسدس بنز X کلاس ناامیدکننده است. حال شخص جدیدی به این جرگه پیوسته است. او مدیر تولیدات آلپینا آقای «توماس کورنو» است که برای عرضهٔ آلپینا B5 تورینگ به استرالیا سفر کرده و نظر صریح خود را در مورد آئودی SQ5 بنزینی گفته است:
آنها SQ5 جدید را با یک پیشرانهٔ TFSI (بنزینی) تولید کردهاند و آن آشغال است
البته آقای کورنو نسخهٔ TDI یا دیزلی SQ5 که از بازار استرالیا خارج شده را تحسین کرده است. او اذعان کرده است که این خودرو در بازار استرالیا خیلی خوب عمل کرد و در بازار اروپا هم موفقیت بزرگی را به همراه داشته است اما نسخهٔ بنزینی آن از لحاظ میزان فروش و بررسی نشریات، خودروی خوبی نیست که این موضوع منجر به بازگشت Q5 TDI برای مدل ۲۰۲۰ شده است.
آلپینا و آئودی اسپرت که نسخههای عملکردی از محصولات بامو و آئودی را تولید میکنند، در سگمنتهای مختلفی باهم به رقابت میپردازند. مثلاً در همین کلاس آئودی SQ5، آلپینا مدل را تولید میکند که بر اساس بامو X3 ساخته شده و به پیشرانهٔ شش سیلندر خطی دیزلی چهار توربو با ۳۳۳ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است.
MAHDI
۷ مرداد ۱۳۹۸عجب!!!!
M
۷ مرداد ۱۳۹۸اگه به SQ5 بنزینی میگه آشغال پس ماشینای ما کلا خطای دید و سوءتفاهم محسوب میشن!
NAVID۰۰۹۸
۷ مرداد ۱۳۹۸بیشتر نشونه خودشیفتگی مدیر تولیدات آلپاین را نشون میده که زیادی از خود مُچَکره .
اگر آئودی جوابش را نَده و بیشتر با عملکرد اسپرت خودش در خودروهاش جوابش را بِده ، حرفه ای تَر عمل کرده .
مهراد
۷ مرداد ۱۳۹۸یه کلام از مادر عروس
آلپینا چی تو خودش دیده که ما ندیدیم ، یه کمپانی تیونینگ داره از شرکت معظم آئودی ایراد میگیره
Me
۷ مرداد ۱۳۹۸این ادبیات براخود امریکاییا تقریبا توهین به حساب نمیاد فقط یه انتقاد تنده،خودشون به این بی ادبی ها کاملا عادت دارن
Amir
۷ مرداد ۱۳۹۸این آقا خودشو در چه جایگاهی دیده که به پیشرانه ساخت آئودی میگه آشغال!!دوغتو بنوش مرد حسابی
Reza.sh
۱۴ مرداد ۱۳۹۸آئودی شاید تنها کمپانی باشه هم موتور دیزل هم موتوز بنزینی عالی عمل کرده