آئودی

معرفی رسمی آئودی E-Tron GT و RS E-Tron GT جدید

هشدار ارباب حلقه‌ها به رقبا...

وقتی بحث خلاقیت و نوآوری باشد بهتر است از آئودی سؤال کنید. این برند آلمانی که با سیستم چهار چرخ محرک کواترو، پیشرانه‌های ۵ سیلندر توربو و چراغ‌های LED خاص محصولاتش شناخته شده حالا وارد مسیر جدیدی شده است: حمل‌ونقل تمام الکتریکی و پرفورمنس بالا.

البته این هدف از اولین تلاش آئودی در ورود به دنیای خودروهای بدون آلایندگی فرسنگ‌ها فاصله دارد. یک زمانی خودروهای الکتریکی شکل گرفته بر پایه R8 یعنی E-Tron و E-Tron اسپورت بک وجود داشتند اما جدیدترین محصول آئودی واقعاً ضربان قلب ما را بالا می‌برد!

با آئودی E-Tron GT و RS E-Tron GT مدل ۲۰۲۲ آشنا شوید. این خودروها که در واقع پسرعموهای پورشه تایکان محسوب می‌شوند بازی خودروهای الکتریکی پرفورمنس را یک پله بالاتر برده‌اند.

  • سریع و آشنا

اگر مطالب تخصصی مربوط به پورشه تایکان در پدال را مطالعه کرده باشید پس با E-Tron GT کاملاً آشنا خواهید بود. در بطن این خودرو یک باتری لیتیوم-یون ۹۳.۴ کیلووات ساعتی، معماری الکتریکی ۸۰۰ ولتی (شارژ ۸۰ درصد باتری در ۲۳ دقیقه)، یک پیشرانه الکتریکی در هر اکسل و گیربکس دو سرعته اتوماتیک در بخش عقب دیده می‌شوند. مدل‌های پایه قدرت ۴۶۹ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۰ نیوتون متری دارند درحالی‌که نسخه RS خروجی ۵۹۰ اسبی و گشتاور ۸۳۰ نیوتون متری را در اختیار راننده قرار می‌دهد. همانند کراس اوور E-Tron، مدل‌های GT از عملکرد اووربوست سود می‌برند که به‌صورت موقتی قدرت را به ۵۲۲ و ۶۳۷ اسب بخار افزایش می‌دهد.

نسخه استاندارد E-Tron GT که در دو تریم عرضه می‌شود شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۴۵ کیلومتر در ساعتی داشته درحالی‌که شتاب مدل RS به ۳.۱ ثانیه و حداکثر سرعت آن به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. منتقدان سریعاً خواهند گرفت شتاب E-Tron GT کمتر از تمامی نسخه‌های پورشه تایکان به جز مدل جدید تک موتوره و دیفرانسیل عقب است.

تایکان 4S شتاب ۳.۸ ثانیه‌ای، مدل توربو شتاب ۳ ثانیه‌ای و مدل توربو S شتاب ۲.۶ ثانیه‌ای دارد؛ و تسلا نیز در مدل S برد بلند با شتاب ۳.۱ ثانیه‌ای خودنمایی می‌کند اما هیچ‌یک از مدل‌های آئودی نمی‌تواند با شتاب ادعایی زیر ۲ ثانیه تسلا مدل S پلاد جدید رقابت کند.

تسلا از نظر شعاع حرکتی نیز دست برتر را دارد. اگرچه هنوز تخمین‌های EPA در دسترس نیست اما آئودی پیش می‌کند مدل‌های استاندارد E-Tron GT برد ۳۸۳ کیلومتری داشته باشند درحالی‌که شعاع حرکتی مدل RS برابر با ۳۷۳ کیلومتر است. البته شاید این تخمین‌ها به‌طور قابل‌توجهی پایین‌تر از عملکرد دنیای واقعی باشند چراکه درباره تایکان همین اتفاق رخ داده است.

همانند تایکان یک سیستم تعلیق بادی در E-Tron GT بکار رفته که طبق ادعای آئودی ۶۰ درصد ظرفیت بیشتری نسبت به کراس اوور E-Tron و E-Tron اسپورت بک دارد. رانندگان می‌توانند ارتفاع خودرو را چند سانتی‌متری تنظیم کنند. همچنین سیستم فرمان پذیری چهار چرخ در این محصول جدید و قطعاً باعث ایجاد سواری بهتر، چابکی بیشتر و پایداری بالاتر در سرعت‌های زیاد خواهد شد.

  • طراحی متمایز و برجسته

طراحی کابین محصولات آئودی چندین دهه است که جزو بهترین‌ها می‌باشد اما در چند سال اخیر شاهد استفاده از صفحات لمسی دوگانه در بخش مرکزی و پشت آمپرهای تمام دیجیتال و البته متریال باکیفیت و چشمگیر بوده‌ایم. البته E-Tron GT روش متفاوتی را در پیش گرفته و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی به سمت راننده متمایل بوده و نمایشگر پایینی ۸.۶ اینچی نیز با دکمه‌های فیزیکی برای مدیریت کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع جایگزین شده است.

ما فعلاً تصاویر کابین E-Tron GT استاندارد را ندیده‌ایم اما در مدل RS شاهد ویژگی‌هایی همچون صندلی‌های اسپورت، تریم فیبر کربن، دوخت های قرمز و فرمان D شکل با پوشش آلکانترا خواهیم بود. تمامی مدل‌ها دارای کابینی فاقد چرم خواهند بود هرچند اگر خواهان چنین چیزی باشید آئودی آن را در نظر خواهد گرفت.

همانند تایکان، دکمه استارت و انتخاب‌گر دنده بجای داشبورد روی کنسول مرکزی قرار گرفته و طراحی کلی کابین نیز بسیار مرسوم‌تر از تایکان به نظر می‌رسد. بخش اعظم دکمه‌های بکار رفته را می‌توان در سایر محصولات آئودی نیز دید که چیز خوبی است.

آئودی البته در بحث طراحی ظاهری و عدم شباهت زیاد با تایکان خیلی موفق نبوده است. اگرچه ارباب حلقه‌ها به خوبی توانسته نمای جلو و عقب را مشابه مدل مفهومی طراحی کند اما در پروفایل کلی روح تایکان دیده می‌شود. این موضوع ضرورتاً بد نیست زیرا نمای جانبی تایکان جزو بهترین‌های این خودرو بوده اما برای طرفداران پر و پا قرص آئودی موضوع خوشایندی محسوب نمی‌شود. خب صحبت از طراحی جانبی شد و باید گفت نسخه استاندارد E-Tron GT با رینگ‌های ۲۰ اینچی عرضه خواهد شد هرچند مدل‌های RS با رینگ‌های ۲۱ اینچی در دسترس خواهند بود. همچنین آپشن چراغ‌های جلوی ماتریکس LED نیز وجود دارد.

  • قیمت ملایم‌تر

قیمت آئودی E-Tron GT از ۹۹,۹۰۰ دلار برای مدل پایه پریمیوم پلاس شروع شده و به ۱۰۷,۱۰۰ دلار برای مدل پرستیژ و ۱۳۹,۹۰۰ دلار برای مدل RS می‌رسد. البته این قیمت‌ها شامل ۷۵۰۰ دلار مشوق‌های دولتی نیست. اگرچه قیمت این خودرو بالا به نظر می‌رسد اما دلیلی برای باور این موضوع وجود دارد که E-Tron ارزش‌های مرتبط با پسرعموی خود را به نمایش خواهد گذاشت زیرا کاتالوگ آپشن های آئودی بسیار کوچک‌تر از پورشه است.

برای مثال قیمت تایکان 4S از ۱۰۳,۸۰۰ دلار شروع می‌شود اما این مدل دارای باتری کوچک‌تر، رینگ‌های ۱۹ اینچی و کابین چرمی بوده و اگر بخواهیم برای این خودرو باتری مشابه E-Tron و رینگ‌های ۲۰ اینچی و کابین عاری از چرم را سفارش دهیم قیمتش به فراتر از ۱۱۷ هزار دلار می‌رسد که ۱۰ هزار دلار بیشتر از E-Tron پرستیژ است.

آئودی انتظار دارد این دو محصول جدید از تابستان سال جاری میلادی وارد بازار آمریکا شود اما در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از قیمت و شعاع حرکتی E-Tron GT جدید منتشر خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. Angus_812

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (98 ديدگاه)

    واقعا عالیه
    ولی چرا میخوان ماشین برقی رو رو مثلا سفینه فضایی نشون بدن
    خب طراحی رو معمولی تر کنید که تفاوتش با ماشین درون سوز خیلی کمتر باشه
    بنظرم بین طراحی برقی و بنزینی نباید فرقی باشه
    مثله EQC و GLC یا IX3 و X3
    ولی مثلا این یا سایبرتراک زیادی آینده نگرانس که واقعا جالب نیستن زیاد
    باید طراحیشون معمولی تر باشه

    موافقم 46
    مخالفم 5
    1. Achtung

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (421 ديدگاه)

      این یک اثر هنریه اصلن با قوطی تسلا یکیش نکن

      موافقم 65
      مخالفم 14
      1. Hadi

        ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2191 ديدگاه)

        پورشه تایکان:لایک ?
        آئودی E_Tron GT: دیسلایک ?

        موافقم 37
        مخالفم 73
        1. سهند

          ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (670 ديدگاه)

          واقعا نمیدونم بین تایکان و این کدام را انتخاب کنم برای همین نه لایک میدم نه دیسلایک
          طراحی آئودی و پورشه قطعا بهتر از بنز و بی ام و است.

          موافقم 8
          مخالفم 6
    2. پدر خودرو سازی جهان

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (96 ديدگاه)

      پشتش یکم کُپُله
      بدنش شبیه تایکانه
      من تایکان را به این ترجیح میدم هرچند اینم عالیه ??

      موافقم 12
      مخالفم 20
      1. akrh78

        ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1359 ديدگاه)

        عاشق همین کپلیش هستم من

        موافقم 10
        مخالفم 3
    3. Elmiraj

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (3188 ديدگاه)

      طراحی این ماشین کاملا امروزیه و ربطی CyberTruck نداره…
      طراحی CyberTruck تمام رادیکال هست و اهداف خاص خودشو داره .

      موافقم 12
      مخالفم 27
      1. M3csl

        ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (76 ديدگاه)

        با این منطق هر گندی رو میشه توجیه کرد

        از جمله سیاست های ایران،چین،کره شمالی

        کاملا رادیکال و دارای اهداف خاص………

        موافقم 28
        مخالفم 7
        1. Elmiraj

          ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (3188 ديدگاه)

          سیاست این کشور ها تک حزبی هست و ربطی به رادیکال بودن نداره….
          .
          خیلی بی ربطه که با ماشینی مقایسه‌شون کنیم که با وجود طراحی قطبی یکی از بزرگترین پیش سفارش های تاریخ خودروسازی را گرفته…!!!

          موافقم 7
          مخالفم 10
    4. جناب ایکس

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1458 ديدگاه)

      به این ماشینا اصولا نباید گفته شه آینده نگرانه چون ماشینای آینده اصلا شبیه سایبر تراک مسخره نخواهند بود. ۲۰ سال پیشم میگفتن ماشینا اینطور میشن اونطور میشن ولی نشدن و خیلی فرق دارن با پیش بینی ها

      موافقم 20
      مخالفم 2
  2. زیزیگولو

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (6010 ديدگاه)

    بدون شک طراحیای آئودی ویژگیای جذابو مسحور کننده‌ ای داره که نظر هر کسی رو به خودش جلب میکنه

    موافقم 35
    مخالفم 1
    1. Shayan

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (65 ديدگاه)

      خواستم اینو با آمریکایی ها مقایسه کنم خندم گرفت:)

      در مورد تسلا که اصلا حرفی نمیزنم… چون واقعا بی انصافی در حقش میشه که با این مقایسه بشه

      ولی لوسید…
      لوسید چه از لحاظ قیمت، چه برد، چه پرفومنس، شتاب و….. حتی کابین و کیفیت از این ماشین برتره…

      یادمه یه سری گفتن آمریکایی ها تکنولوژی اروپا رو ندارن
      مهندس انگاری برعکس شد که:)

      حالا بگذریم که تسلا برای پلاید از باتری نسل جدید خودش استفاده نکرد و همون قبلی رو کمی توی ساختار شیمی تغییر داد و پلاید، شاهکار مهندسی رو خلق کرد…

      ببین نسل جدید باتری هاش چیکارا میکنه…

      موافقم 8
      مخالفم 35
      1. جناب ایکس

        ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1458 ديدگاه)

        هنیشه اولین گزینه برای مقایسه دو ماشین محبوبیت میان مردم هست بعد چیزای دیگه که محبوبیت این میلیارد ها بار بیشتر از لوسیده

        موافقم 16
        مخالفم 1
        1. Shayan

          ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (65 ديدگاه)

          یادم نبود محبوبیت میان مردم برای ماشین پرفومنس و برد و شتاب و کیفیت داخلی بالا میاره
          مرسی که راهنمایی میکنی

          موافقم 1
          مخالفم 9
      2. زیزیگولو

        ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (6010 ديدگاه)

        لوسید و تسلا هر دوشون جزو برترینا هستن ولی باید پذریفت که در حال حاضر و در زمینه ماشینای برقی تسلا از از بقیه‌ کمپانیا جلوترو پیشگام هستش

        موافقم 1
        مخالفم 5
  3. امیرحسین

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (448 ديدگاه)

    آئودی رو خیلی دوست دارم،طراحیش عالیه
    یعنی آلمانیا در عین لوکس بودن اسپرت هم هستند(بخصوص بی ام و و آئودی)و این کمتر در ماشینای دیگه هست

    موافقم 35
    مخالفم 2
    1. جناب ایکس

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1458 ديدگاه)

      آره دقیقا. مثلا پورشه سوپر اسپورتاش لوکس تر از فراری و لامبورگینی هست. ایتالیایی هم اسپورت خالصن. آلمانیا هم لوکسن هم اسپورت و شاید بشه گفت انگلیسی هایی مثل بنتلی هم لوکسی خاصن.

      موافقم 14
      مخالفم 1
      1. امیرحسین

        ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (448 ديدگاه)

        اره راست میگی پورشه رو جا انداختم ولی خب در حد آئودی و بی ام و فکر کنم لوکس نیست(البته این نظر منه) بازم تاکید میکنم پورشه هم لوکسه (ولی خب شاید در حد اونا نباشه(پورشه هم بیشتر از لوکس بودن رو اسپرت بودن تمرکز داره)
        لامبو و فراری هم بیشتر رو اسپرت بودن تمرکز دارن تا لوکس بودن،بخاطر همین اسپرت ترند تا لوکس تر(شاید اصلا لوکس نباشن ولی بقول شما اسپرت خالصند)
        بنتلی هم فلایین اسپور یا کانتیننتال GT در عین سوپر لوکسیشون خیلی هم اسپرت هستند

        موافقم 6
        مخالفم 2
        1. امیرحسین

          ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (448 ديدگاه)

          بنز هم همین طور بیشتر رو لوکس بودن تمرکز داره تا اسپرت بودن
          خب اسپرت بودنو میسپاره دست AMG
          فوق لوکس بودنم که میباخ
          یعنی همه چیرو داره

          موافقم 5
          مخالفم 1
  4. RezaRs

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1609 ديدگاه)

    هعی به من یه زوندا c12 بدین ?

    موافقم 9
    مخالفم 2
    1. Hadi

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2191 ديدگاه)

      بالاخره این هم اومد…
      از لحاظ ظاهری بشدت جذابه و خیره کنندس و شبیه هیچ آئودی دیگه نیستش و بی نقص دینامیک و بشدت جذابه ?
      ولی کاش میشد این ماشین پرفورمنسی در حد تایکان داشت با این ظاهر فوق العاده…
      یا حداقل روی برد بیشتر تمرکز میکرد و حدود 570 کیلومتر میتونست بره…
      شتابش اگه زیر 3 بود عالی بود هر چند 3.1 هم خیلی خوبه ?
      این RS E_Tron GT جدید حرف نداره و خیلی خوب و کامله ولی اگه پرفورمنس بهتر در حد تایکان و برد بیشتری داشت خیلی بی نظیر میشد?

      موافقم 17
      1. Hadi

        ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2191 ديدگاه)

        هر چند این آئودی خیلی خوبه ولی من تایکان رو بهش ترجیح میدم……

        موافقم 5
        مخالفم 5
  5. Aran Milan

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (280 ديدگاه)

    از تایکان به مراتب زیباتره!

    موافقم 16
    مخالفم 4
  6. امیر

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2957 ديدگاه)

    ۹۰ درصد خودروسازها(مخصوصا المانی ها) باید طراحیو از آئودی یاد بگیرن
    اولین ماشین الکتریکی هست ک بشدت زیباس و هیچ نقصی از نظر طراحی نداره
    کابینش هم مثل همیشه فوق العادس
    فقط ای کاش از نظر پرفورمنس حرفی برای گفتن داشت!

    موافقم 25
    مخالفم 2
    1. سهند

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (670 ديدگاه)

      البته به جز پورشه

      موافقم 3
      مخالفم 1
  7. Mahdi

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (140 ديدگاه)

    عالی آئودی E tron Gt واقعا از دید طراحی گل کاشته و یه سر و گردن از رقبا بالاتره اگه امکانش بود انتخاب اول من بین همه رقبا بودش البته ایکاش گروه فولکس تصمیم میگرفت باطری حداقل مشابه پورشه تایکان را برای آئودی بزاره مورد باتری انتخاب رو یکم سخت میکنه و ممکنه نگاهی هم به پورشه تایکان توربو s و مهم تر از همه به تسلا s پلاید بندازیم
    آئودی با این طراحی مسکن دردی شد برای از دست دادن موتور های درون سوز فرض کنید داخل قلب این ماشین موتور معروف ۶ سیلندر R8 بود چی میشد

    موافقم 10
    1. OMID

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2170 ديدگاه)

      موتور های معروف R8 که V8 و V10 هستن

  8. Enzo

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (317 ديدگاه)

    طراحیش از تایکان زیباتره . تقریباً همون کاراییه تایکان رو داره با قیمت کمتر منتهی با برد کمتر!!! .اگه بحث انتخاب باشه آئودی انتخاب بهتریه بنظرم . تو یه خودرو همه چیز که سرعت نیست که .

    موافقم 11
  9. Elmiraj

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    خب همان پلتفرم PPE هست با قدرت و پرفورمنسی کمتر از تایکان ،،، اما طراحی زیباتر…
    این ماشین به واسطه قدرت کمتر موتور ها قطعا بُرد بهتری هم خواهد داشت .

    در مدل RS رقیب مستقیم نسخه جدید Long range تسلا model S هست که 670 اسب بخار قدرت داره و شتاب صفر تا ۹۶ آن هم مثل این در ۳.۱ ثانیه هست…
    ولی بُرد ۶۶۰ کیلومتری model S کجا و این کجا…!!!

    موافقم 6
    مخالفم 22
    1. Amir

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (17 ديدگاه)

      دقیقا به چی میرسی انقد تعصب داری رو آمریکایی ها انگار بچه های پدال میخوان خودروی الکتریکی بخرن تو داری راهنماییشون میکنه یا انگار مسئول فروش تسلا هستی . اون داره پورشه رو با آئودی مقایسه میکنه تو از تسلا حرف میزنی . کلا تسلا s یک سرو گردن بالاتره از e tron هست و من به اون کار ندارم
      به نظر من تسلا بهترین برند جهانه ولی تعصب نداشته باشیم روی چیزی که درش نقشی نداریم

      موافقم 8
      مخالفم 13
      1. جناب ایکس

        ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1458 ديدگاه)

        بهترین برند جهان????? جان خودت زود قضاوت نکن. شاید در آینده بشه ولی هنوز اول راهه و غول های بسیار بزرگ ۱۰۰ ساله ای جلوی راهشن. اگه من بخوام بهترین برند جهان رو انتخاب کنم بین بنز و لامبورگینی کوئنیگزگ و تویوتا میمونم و نمیتونم بینشون انتخاب کنم

        موافقم 13
        مخالفم 5
  10. 2646

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (340 ديدگاه)

    آئودی رو خیلی دوست دارم، استهلاک پایین، بدون حاشیه، شخصیت مردانه!
    خیلی ماشین زیبایی است، قطعا اگر می خواستم بین این، پورشه تایکان و تسلا اس جدید، یکی رو انتخاب کنم؛ می رفتم سراغ Panamera Turbo S e-hybrid …

    البته اگر بخوام راستش رو بگم، وقتی Panamera 4 e-hybrid رو میشه با نصف قیمت Turbo S e-hybrid خرید، استدلال منطقی برای خرید مدل گران تری به ذهنم نمی رسه (البته می دونم نمونه های قوی تر همیشه برخی آپشن ها رو به صورت استاندارد دارن که برای مدل های پایین تر، باید هزینه اضافه پرداخت کرد)
    ولی واقعا 83.000 دلار اختلاف هزینه بین 4 e-hybrid با Turbo S e-hybrid برای اینکه شتاب 0-100 از 4.4 ثانیه بشه 3.2، برای من توجیه ندارد!

    بخوام رک باشم، تسلا اس جدید عملکرد فوق العاده ای داره اما شتاب 1.9 ثانیه برای سدان خانوادگی، واقعا چه استدلالی داره که اضافه پرداخت بین نمونه های بیس تا فول را پرداخت کرد؟ تو نسل قبلی، تا اونجایی که می دونم توانایی انتخاب آپشن باطری های قوی تر (extended battery) بود؛ اگر روزی مجبور شدم ماشین برقی بخرم، حتما نمونه پایه با آپشن باطری های قوی تر رو می خرم.
    وقتی اون قدر پیر شدم که سدان خانوادگی لازمم باشه، همون شتاب حدود 3.5 ثانیه مدل پایه هم برام زیاده …

    1. سهند

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (670 ديدگاه)

      البته استهلاک آئودی کمی بیشتر از رقبا است

      موافقم 2
      مخالفم 1
  11. ارشیا

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1748 ديدگاه)

    عملکردش افتضاحه.
    فقط طراحی خوبی داره.

    موافقم 3
    مخالفم 11
  12. T.C.B.K

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (185 ديدگاه)

    نمیدونم فیلم avengers رو دیدید یا نه. ولی آئودی گفته اون ماشین فقط کانسپته و واسه فیلمه.

    ولی الان آئودی داره تولیدش میکنه… ?
    خیلی خوب شده طراحیش… خیلی با حال شده.
    ولی باید یه کم موتورشو قوی کنن….

    ولی همینم خوبه…

    موافقم 9
    مخالفم 0
    1. جناب ایکس

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1458 ديدگاه)

      ماشین تونی استارکه به گمونم

  13. محمد

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (353 ديدگاه)

    پسر عجب طراحی داره

  14. $ÃЪŦÏЛ$

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (4607 ديدگاه)

    چرا اینقدر سقف و ستون و درهاش عین تایکانه!؟!؟!
    ولی عجب مشخصاتی داره….

    موافقم 3
    مخالفم 2
  15. ツSAMURAIツ

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1145 ديدگاه)

    به نظر من قشنگ تر از تایکان هستش

  16. Sina

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2428 ديدگاه)

    خیلی خوبه
    قیمت مناسب
    عملکرد خوب
    کیفیت بالا
    قیافه خوب ( بجز اون مدل قرمز وسط مطلب که سپر و جلوپنجره اش همگی تیره هستن و نمایی شبیه ماشین ارزون قیمت درست کرده و خوب نیست)
    در کل خیلی خوبه
    یجوری هم سطح بندی شده که به تایکان آسیبی نزنه
    ولی در کل اگه قرار باشه سدان پرفورمنس انتخاب کنم ماشینای بنزینی از برقیا بهتر هستن و انتخابم از اونا خواهد بود
    قیمت مدل RS یکم گرونه و با اون پول ماشینای بیشتری میشه گرفت اما برقیه و خب قیمتش یکم بالاتره

  17. akrh78

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1359 ديدگاه)

    حذف اون نمایشگر پایینی و استفاده از دکمه های فیزیکی چیزی بود که بیشتر از همه نظرمو جلب کرد
    واقعا عالیه ینی ائودی دنبال ظاهر سازیای مسخره نیست و به فکر کاربردی بودن کابین هست
    برخلاف بعضیا که کابینشون از دار دنیا فقط یه ایپد گنده داره حتی کیلومتر شمار هم ندارن
    از قضا همون نمایشگر هم نقص فنی داره ینی اگه خراب شد ماشین رو باید یه راست ببری زباله دونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا