پس از یک پیشنمایش کوتاه، آئودی رسماً نسخهٔ بروز شدهٔ سوپراسپرت R8 را در دو مدل کوپه و اسپایدر معرفی کرده است. R8 جدید در جلو به لطف جلوپنجرهٔ عریضتر، سه شکاف در لبهٔ کاپوت که با الهام از مدل نمادین کواترو دههٔ ۸۰ طراحی شده، اسپلیتر جدید و ورودیهای هوای بزرگتر، نمای تهاجمیتری پیدا کرده است. همچنین امکان سفارش پوشش پیشرانهٔ سهتکه در دو نوع پلاستیکی یا فیبر کربنی هم وجود دارد. علاوه بر این، آئودی برای R8 جدید سه پکیج بیرونی مختلف را هم ارائه کرده است که قطعات مختلفی را به اسپلیتر جلو، تریم جانبی و دیفیوزر عقب اضافه میکند.
برای نسخهٔ بروز شدهٔ R8 دو رنگ جدید خاکستری کِمورا و آبی آسکاری نیز ارائه شده درحالیکه نشانهای مشکی براق هم برای آن قابل سفارش است. تغییرات داخلی R8 مدل ۲۰۱۹ اما صرفاً به ارائهٔ رنگهای جدید محدود میشود که شامل نقرهای با دوخت خاکستری، قهوهای با دوخت خاکستری و مشکی با دوخت آبی میشود. در تیپ بالا ردهٔ R8 نیز یک پکیج عملکردی قابل سفارش خواهد بود که شامل تودوزی چرمی و آلکانترا، تریم فیبر کربنی و تِم آبیرنگ میشود.
اما تغییرات و ارتقاءهای آئودی R8 مدل ۲۰۱۹ صرفاً به بهروزرسانیهای داخلی و خارجی محدود نمیشود بلکه در بخش فنی و پیشرانه هم تغییراتی صورت گرفته است بهگونهای که قدرت و گشتاور پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 در نسخهٔ استاندارد به میزان ۳۰ اسب بخار و ۱۰ نیوتن متر افزایش یافته و به ۵۷۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور رسیده است. به لطف این خروجی بیشتر، این سوپراسپرت آلمانی ظرف ۳.۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت رسیده و نهایتاً به حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت دست پیدا میکند.
افزایش خروجی پیشرانه در مدل R8 V10 Plus هم رخ داده و حالا قدرت این مدل با ۱۰ واحد افزایش به ۶۲۰ اسب بخار و گشتاور آن با ۲۰ نیوتن متر افزایش به ۵۸۰ نیوتن متر رسیده است. این نیروی بیشتر، R8 V10 Plus را ظرف ۳.۱ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت رسانده و امکان رسیدن به حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت را برای آن فراهم میکند.
آئودی همچنین وعده داده است که با تجدیدنظر در سیستم تعلیق R8 مدل ۲۰۱۹، ثبات و دقت بیشتری در رانندگی خودرو فراهم شده است. علاوه بر این، سیستم کمکی استاندارد فرمان و سیستم فرمان پویای سفارشی R8 نیز از نو تنظیم شدهاند تا واکنش و پاسخگویی آنها بهبود پیدا کند. نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ این سوپراسپرت آلمانی به یک سیستم کنترل ثبات الکترونیکی پیشرفته هم مجهز شده که ترمز گیری آنرا بهبود میبخشد. به لطف این سیستم، مسافت ترمز گیری R8 از سرعت صد کیلومتر در ساعت به میزان ۱.۵ متر نسبت به قبل کاهش یافته و از سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت نیز ۵ متر زودتر از قبل به ایست کامل میرسد.
سایر بهروزرسانیهای عملکردی این ماشین نیز شامل رینگهای ۲۰ اینچی فوق سبکوزن با لاستیکهای اسپرت و تابستانی میشود که هندلینگ دقیقتری را ارائه میکنند. در پشت این رینگها هم دیسکهای ترمز آشنای کربن سرامیکی قرار گرفتهاند درحالیکه یک تثبیتکننده از جنس فیبر کربن تقویتشده با پلیمر هم برای جلوی خودرو قابل سفارش است. فروش آئودی R8 جدید ۲۰۱۹ از اوایل سال آینده در اروپا آغاز میشود.
[دانلود ویدئو]
Omid
۳ آبان ۱۳۹۷زیبا ترین سوپر اسپورت المان❤
Reza
۳ آبان ۱۳۹۷??? I love you R8 ? ? ?
مزدا
۳ آبان ۱۳۹۷امید با این جمله ات کمر ۹۱۱ را شکستی!!!
Amin
۳ آبان ۱۳۹۷خیلی دوست داشتنیه
ایلیا
۳ آبان ۱۳۹۷اگزوزهاش خیلی بزرگه و توی ذوق میزنه، ولی در مجموع طراحی جذابی داره
s ๏ я ๏ u s h
۳ آبان ۱۳۹۷طراحی آئودی واقعا محشرن ❤❤
کاوه
۳ آبان ۱۳۹۷این دیگه رسما رفت توی سوپراسپرت ها باید توی نوربرت رینگ و جهنم سبز رانده بشه.قشنگه و قوی اما هیچوقت سوپر اسپرت ها مورد علاقه من نبودن.البته به زیباییش کاملا واقفم و فکر کنم استایلش چیز شگفت انگیزیه
R
۳ آبان ۱۳۹۷معرکست
مهدی
۳ آبان ۱۳۹۷فوق العاده است.کیفیت کابین r8روباکیفیت کابین مثلا شورولت کوروت مقایسه کنیدانگارزمین تاآسمون تفاوت دارن!!! واقعا عالیه
Omid
۳ آبان ۱۳۹۷کوروت فلسفش با این فرق داره
Alireza
۳ آبان ۱۳۹۷قیمتاشونم از زمین تا آسمون فرق دارن
Hosseinbimmer
۳ آبان ۱۳۹۷از وقتی یادمه طراحی r8 خیلی خوب بود ولی انگار بنظرم اون روح اسپورتی که باید داشته باشه (روحی که ماشینی مثه هوراکان داره) رو نداره?ندومبه
shirko
۳ آبان ۱۳۹۷بسیار زیبا ، ای کاش این مدلشو متوقف نمی کردن .
Sajjad
۳ آبان ۱۳۹۷نمونه کامل تکامل یک خودرو
واقعا هر نسلش کامل تر و زیبا تر میشه