آئودی پس از فیسلیفت کل خانوادهٔ مدل A4 خود حالا این تغییرات را در آخرین و قویترین عضو این خانواده یعنی RS4 هم اعمال کرده و همانطور که انتظار میرفت ظاهر آن بسیار به دیگر برادرانش شبیه شده است. RS4 جدید با چراغهای جلوی LED بروز شده با حاشیهٔ مشکیرنگ فوراً از نسخهٔ قبلی قابلتشخیص است. علاوه بر این، آئودی جلوپنجرهٔ خودرو را هم بروز کرده و حالا عریضتر و باریکتر شده درحالیکه درون آنهم طرح لانهزنبوری مشکیرنگ کار شده است.
تشخیص تغییرات در پروفیل جانبی خودرو اما دشوار است ولی بااینحال به گفتهٔ آئودی گلگیرهای جلو و عقب خودرو ۳۰ میلیمتر عریضتر از نسخههای معمولی A4 هستند. بخش عمدهٔ تغییرات قسمت عقبی RS4 نیز به چراغهای بروز شده، سپر جدید و دیفیوزر مشکیرنگ بازطراحی شده میشود. در داخل خودرو شاهد صفحهنمایش ۱۰.۱ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MMI به همراه صفحه آمپر دیجیتالی کابین مجازی زیبای آئودی هستیم. در اینجا همچنین غربیلک فرمان D شکل سه پره که با آلکانترا پوشیده شده هم جلبتوجه میکند.
در زیر کاپوت RS4 اما تغییری صورت نگرفته و این استیشن اسپرت همچنان از همان پیشرانهٔ ۲.۹ لیتری V6 توئین توربو با ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده میکند. این نیرو خودرو را ظرف ۴.۱ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرساند. هرچند آئودی قصد دارد RS6 آوانت جدید را در ایالاتمتحده عرضه کند اما فعلاً نمیدانیم فیسلیفت RS4 آوانت هم در این کشور عرضه خواهد شد یا نه. فروش این خودرو در اروپا اما از اواخر همین ماه با قیمت پایهٔ ۸۱,۴۰۰ یورو آغاز میشود و تحویل آن به خریداران از ماه دسامبر شروع خواهد شد.
reventon
۱۱ مهر ۱۳۹۸حیف که آیودی داره با این کارش قیافه لامبورگینی رو خز میکنه!
ایمان
۱۱ مهر ۱۳۹۸طرفدار آئودی نیستم ولی کاراش رو دوست دارم
همه چی حساب شده و دقیق پیش میره ؛ کم نظیره
تیپ پایه : A۴ ؛ تیپ میان رده : S۴ ؛ تیپ پرفورمنس : RS۴
Farzad
۱۱ مهر ۱۳۹۸ارباب حلقه هاس دیگه….
مهردادكمال
۱۱ مهر ۱۳۹۸قیمتش خیلی زیاده …. با این همه پول گزینه های وسوسه انگیزتر هست مثل اس یو وی های ژاپنی و امریکایی و المانی ووووو فکر نمیکنم معقول باشه استیشن با این قیمت خرید