آئودی R8 فیس لیفت شده بهصورت رسمی معرفی شد. شایعاتی دربارهی ایجاد تغییرات قابلتوجه در این خودرو وجود داشت و حتی برخی منابع خبری درباره جایگزینی پیشرانهای ۶ سیلندر با قلب آهنین ۱۰ سیلندر سخن میگفتند. ما میدانیم که الآن اوضاع از چه قرار است. پیشرانه ۱۰ سیلندر مشهور آئودی که امتحان خود را به خوبی پس داده در مدل پایه ۳۰ اسب بخار قدرت بیشتری داشته و مدل پرفورمنس ۱۰ سیلندر کواترو که هماکنون با نام V10 پلاس شناخته میشود ۹ اسب بخار دیگر به مجموعهی خود اضافه کرده است.
این تغییرات باعث شدهاند شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت مدل پایه به کمتر از ۳.۵ ثانیه برسد درحالیکه شتاب مدل پرفورمنس نیز حولوحوش ۳ ثانیه میباشد.
البته هنوز هم شایعاتی دربارهی آینده R8 وجود دارد. آیا این خودرو به سوپرکاری هیبریدی یا تمام الکتریکی تبدیل خواهد شد؟ آیا نسل آیندهی این خودرو اصلاً وجود خواهد داشت؟ این سؤالها در آینده پاسخ خواهند داشت. فعلاً میخواهیم مقایسهای شانهبهشانه بین مدلهای قبل و بعد از فیس لیفت آئودی R8 داشته باشیم.
- سهچهارم جلو
- سهچهارم عقب
- کابین
اگر علاقهمند به مقایسهی پرفورمنس آئودی R8 قبل و بعد فیس لیفت هستید باید کمی منتظر بمانید زیرا مدل فیس لیفت شده از اوایل سال آینده وارد بازار اروپا خواهد شد.
Reza
۴ آبان ۱۳۹۷واقعا R8 بهترین سوپراسپرت آلمانی هستش.
datsun
۴ آبان ۱۳۹۷پورشه 911توربو اس
R8 بیشتر ایتالیایی تا آلمانی یه لامبورگینی در پوست آئودی
Reza
۴ آبان ۱۳۹۷بخاطر تنفس طبیعی بودنش دوسش دارم وگرنه آلمان سوپراسپرت های دوست داشتنی دیگه ای هم داره مثلا همین نسخه های مختلف 911 و…
در ضمن مگه ایتالیایی ها بد هستن ؟ ??
لامبورگینی که گفتین خدای سوپراسپرت ها هستش ??
datsun
۴ آبان ۱۳۹۷مگه من گفتم ایتالیا بده ، مگه میشه به مهد فراری و لامبو گفت بد
Omid
۴ آبان ۱۳۹۷قبل از فیس لیفت به نظرم زیباتر بود گرچند که الان هم عالیه
Sedpouya
۴ آبان ۱۳۹۷دیگه خدایی باید عوضش کنن دیگه ..چند ساااااااله همین استایل مونده
mahdy
۴ آبان ۱۳۹۷به جز از عقب بقیش خیلی خوب شده (عقبش بد نشده ولی قبل عمل بهتر بود)
محمد
۵ آبان ۱۳۹۷شمام مثه من فکر میکنین طراحی بیرونی قبلیش بهتر بود و طراحی سری اول از جفت اینا خوشگل تر؟؟؟
مهدی
۸ آبان ۱۳۹۷عالی شده