مرسدس S کلاس، بامو سری ۷ و آئودی A8 جدای از محصولات رولزرویس و برخی شرکتهای دیگر احتمالاً لوکسترین خودروهای بازار هستند اما کدامیک از این خودرو بهترین است؟ مت واتسون در ویدئوی جدید CarWow به دنبال یافتن پاسخ این سؤال بوده و به همین خاطر سه سدان پرچمدار ژرمنها را در مصافی که روی اشرافیت و نه پرفورمنس تمرکز داشته با یکدیگر مقایسه کرده است.
یکی از مهمترین چیزهایی که در این مقایسه مدنظر قرار گرفته قیمت است چراکه مزیت رقابتی گاهی اوقات میتواند باعث کم آوردن خودرویی در برخی بخشهای دیگر شود. سری ۷ ارزانترین خودروی این رقابت بوده و پس از آن نیز A8 و S کلاس قرار دارند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که خودروهای موردبحث مشخصات کاملاً یکسانی ندارند مثلا در مورد آئودی از نسخه پرفورمنس S8 استفاده شده اما واتسون تلاش داشته بهترین مقایسه را انجام دهد.
او اول کار را با طراحی ظاهری شروع میشود. در بخش طراحی جلو این مرسدس S کلاس است که بهترین ظاهر را داشته و پس از آن A8 و سپس سری ۷ قرار میگیرند. در بخش طراحی پشتی دو خودروی S کلاس و A8 رتبه یکسانی را کسب میکنند و سری ۷ خیلی باب میل واتسون نیست. نهایتاً هم کار به مقایسه پروفایل جانبی و تناسبات کلی میرسد که بازهم از نظر واتسون این S کلاس است که بهترین طراحی را دارد.
شما نمیتوانید درباره یک خودروی لوکس بدون اشاره به کابین آن سخن بگویید بنابراین شاید این بخش از مقایسه مهمترین آن باشد. در طراحی جلوی کابین این آئودی است که از نظر طراحی و استایل اول شده و بامو نیز به خاطر کیفیت ساخت تحسین میشود و مرسدس هم از نظر تکنولوژی و ویژگیهای بکار رفته با فاصله زیاد نسبت به دو رقیب دیگر رتبه یک را به خود اختصاص میدهد. در بخش عقب کابین این سری ۷ است که به خاطر کیفیت و تکنولوژی بالا مقام اول را کسب میکند و از نظر راحتی کلی هم مرسدس دست برتر را دارد.
موضوع مهم دیگر درباره این سه سدان لوکس ابعاد بزرگ آنهاست که منجر به ایجاد صندوقعقب بزرگی شده است. خوشبختانه هر سه خودرو وضعیت خوبی دارند. این مرسدس است که بیشترین گنجایش صندوق را داشته و پس از آن نیز سری ۷ و A8 قرار میگیرند.
نهایتاً مقایسه به تجربه رانندگی میرسد که از نظر صدای ورودی به کابین مرسدس بهترین عملکرد را دارد. از نظر کیفیت سواری شاهد رقابت تنگاتنگ مرسدس و آئودی هستیم که البته مرسدس کمی نرمتر بوده ولی ارباب حلقهها سواری کلی بهتری دارد. از نظر گیربکس هم نمونه ۹ سرعته مرسدس بیبروبرگرد بهترین عملکرد را نشان میدهد.
در نهایت این مرسدس S کلاس است که پیروز نهایی این رقابت مهم لقب گرفته و پس از آن نیز آئودی A8 و بامو سری ۷ قرار میگیرند؛ اما شاید یک سؤال دیگر پیش آید و آنهم اینکه آیا قیمت پایینتر بامو منجر به قرار گرفتنش در رتبه سوم شده است؟
[دانلود ویدئو]تماشا در یوتیوب:
علی turbo s
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰نماد های تشریفات دنیا.
هرسه دوست داشتنین.
Mohammad Rostami Nejad
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰تشکر از پدال که من درخواست این برسی رو گفتم و شما هم انجامدادید
ممنون هستم
به نظر من انتخاب بین این سه تا ماشین کاملا سلیقه ایی هست
Bayerische Motoren Werke
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰خدای خدایان کلاس S
Aran Milan
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰بنز از قدیم و ندیم در اصل واسه اشرافی گری ساخته شده
NAVID۰۰۹۸
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰بنز که سنگ محک این رده خودروها به حساب میاد !
اما در کل باید گفت که خریداران این سبک خودروها طالب و مشتری خاص برند مورد علاقشون هستند و نه خودروی بهتر !!!
امیرعلی
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰از اونجایی که گفته بود از نمای پشت ائودی و بنز یک نمره رو میگیرن دیگه نخوندم.زشت ترین طراحی عقب در صنعت خودرو سازی المان اس کلاس جدید داره
Amirreza
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰تو اینطوری فکر کن
Reza
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰۳ ضلع آتشین ???
RezaRs
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ممنون اما کمی دیر شد دیگه آقا شاهین ❤
علی turbo s
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰دقیقا یک ماهه که تولیست اسپم هستم بدون هیچ دلیلی.
حداقل کلمنت هارو زودتایید کنید .کامنت های من
سه ٬چار ساعت طول میکشه واسه تایید .
Ahmad
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰اتفاقا همین امروز صبح این ویدئو رو تو چنل carwow دیدم، بحث ظاهر که سلیقه ای هستش ولی بقیه رو کاملا با مت واتسون موافقم فقط مقایسه قسمت عقب کابین مرسدس و بی ام و رو با دقت ببینید خیلی جالبه
امین
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰رخ فقط اعودی مخصوصا عقبش ???
EnzoFerrari
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰تو این کلاس علاقه خاصی به ائودی دارم بخصوص s8 که همه چی تمومه
Ninja (ناشناس سابق)
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰همه میدونیم بی ام و اسپرت هست ولی بنز لوکس اگه واقعا ماشین لوکس میخواین بنز ولی اگه ماشین اسپرت و کوپه میخواین بی ام و
MHS
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰آقای احمد زاده نتیجه گیری رو اشتباه فرمودین
واتسون میگه بنز برنده این رقابته
اما اگه من میخواستم یکی از اینارو بخرم ۳۰هزار پوند کمتر میدادم و ب ام و رو میخریدم
چون S کلاس ۳۰ هزار پوند بهتر از سری ۷ نیست
در نتیجه برنده واقعی ب ام و هست
JANGI
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰اس کلاس یک طرف کل دنیای خودرو هم یک طرف
من هیچوقت به این شکل از چیزی تعریف نمیکنم که نگن تعصب داره یا اغراق میکنه
ولی واقعیت اینه که اس کلاس پادشاه این سگمنت و این کلاسه و بقیه برای دومی میجنگن
شاید w223 زیباترین نباشه ولی قطعا کامل ترینه
از نظر من زیباترین کابین برای w222 و زیباترین استایل و طراحی برای w221 هست
هنوزم s65 w221 رو بهترین اس کلاس تاریخ میدونم
از اون ماشیناییه که اگر از کنارتون رد بشه امکااااااان نداره سرتونو برنگردونید و تا وقتی که محو بشه بهش خیره نشید
یا حق
محمد
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰مرسدس تو این زمینه تجربه زیادی داره رقابت باهاش کار سختیه
میثم
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰رتبه بندیش کاملا با سلیقه من جوره
حتی موارد جزئی که در مورد هر مدل گفت کاملا باب میل من بود
فرمون مرسدس هم واقعا واقعا خیلی خوشگله
کلا بین این 3 برند، بی ام و برای من همیشه گزینه آخر بوده ولی بین بنز و آئودی همیشه تو ذهنم مقایسشون میکنم.
سهند
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰راست میگی بی ام و در این کلاس( سدان فول سایز لوکس) خیلی خوب نیست ولی در بقیه کلاس ها از آن دو چیزی کم ندارد.
وقتی که آئودی فیس لیفت a8 را ارائه داد آنوقت رقابت مرسدس و آئودی خیلی تنگاتنگ می شود.
R@m!n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰بی ام و همیشه سری هفتش یه پله از رقباش عقب تره. یه جورایی انگار گیرپاچ دارن تو این کلاس همیشه تو مرز بین لوکسی و اسپرت بودن سرگردونن.
از اون ور مرسدس هم چند ایراد تو بخش صندلی عقب داشت که شاید با سفارش تریم های بالاتر رفع بشه که البته تو متن اشاره نکردن انتقاد واتسونو که حرفشم درست بود، جالبه بی ام و از دو رقیبش بهتر بود تو این زمینه.
بنظرم برنده این رقابت آئودی هست که تمام ویژگی های خوبو داره و نمیشه ایرادی بهش گرفت.
RezaRs
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰نه چرا باید بازار رولز رویسو خراب کنند ؟ همین اینش خوبه کمی لوکستر کنن یه نموره حله دایی
new Ramin
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰با تمام احترام به هر 3 خودرو موجود با توجه به قیمت پایه و مدل فول و نسخه فول شخصی سازی شده در اینجا انتخابم
پورشه پانامرا توربو اس هست ! همیشه یه نبردی بین بنز و بی ام و هست و میگن این یا اون ؟ از اون ور میگن آئودی پر آپشن و ایمن و زیبا تر از بقیه . ولی به نظر من این کار هارا انجام میدن تا از اصل خودرو فاصله بگیریم… میدونم الان دعوا میشه ولی حتی اون موقع که از پورشه تنفر داشتم میگفتم “” پورشه خودرو های خیلی عالی تولید میکنه فقط حیف خیلی گرون هست “” اما الان نظرم عوض شده و قیمت رو فراموش کنیم پورشه واقعا تک هست . تو این رنج کلاس و بسته به قیمت انتخاب من پورشه پانامرا توربو اس هست. ( فقط حیف نسخه شخصی سازی کامل قیمتش اندازه بنتیاگا حدودا فول میشه !!) حالا بزارید یه نگاهی به قیمت های این 4 خودرو بی اندازیم.
بنز s کلاس پایه : 94 هزار دلار
بنز s کلاس فول : 134 هزار دلار
نسخه فول شخصی سازی : 158 هزار دلار
.
بی ام و سری 7 پایه : 86 هزار دلار
بی ام و سری 7 فول : 157 هزار دلار !!
نسخه فول شخصی سازی : 165 هزار دلار
.
آئودی A8 پایه : 86 هزار دلار
آئودی A8 فول : 130 هزار دلار
نسخه فول شخصی سازی : 142 هزار دلار
.
پورشه پانامرا( بدون پسوند) : 76 هزار دلار
پورشه پانامرا توربو اس : 188 هزار دلار
پورشه پانامرا توربو اس فول شخصی سازی:
260 هزار دلار !!!
.
تمامی این قیمت های پایه و فول رو من از وبسایت کمپانی ها در آوردم و قیمت شخصی سازی رو “””خودم تک تک شخصی سازی کردم و تیک همه رو زدم “””و تقدیم شما کردم .
حالا با توجه به قیمت ها و شناخت خودتون در نهایت خودرو مورد علاقه و گزینه مناسب رو انتخاب کنید.
.
با اینکه بنز اس کلاس تقریبا ارزونتر از بقیه هستش و پول برای من مهم هست ولی خب از اونجایی که پورشه پانامرا توربو اس هم تو لیست خودرو های سدان لوکس قرار میگیره. نمیشه ازش چشم پوشی کرد فقط قیمتش روی مخ آدم راه میره ولی خب پول داشته باشید ( اون چیزی که ما نداریم متاسفانه !! ) قطعا گزینه خوبیه…
.
خیلی ها میگن پورشه پانامرا توربو اس خودرو لوکس نیست و یه رده پایین تره. ولی اصلا اینجوری نیست.
ولی در بین این 3 خودرو موجود انتخابم
” بنز کلاس هست ” ولی خب… در این رنج قیمت… پانامرا توربو اس هم هست و واقعا لوکسه….
.
شرمنده زیادی کامنت نوشتم. سرتون درد گرفت…
پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…
Mohammad Rostami Nejad
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰یعنی آقا رامین از یک چیز کامنت هات خوشم میاد که کوتا نیستن و طولانی هستن و تمام علامت های نگارشی رو رعایت میکنی و با فاصله مینویسی
خیلی از نحوه نوشتَنَت لذت میبرم.
RezaRs
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰مممدد این چیش خوبه حتی نمی دونه سدان لوکس چیه یهو میاد میگه پانامرا توربو s اتفاقا رامین هنوزم پورشه هیتره اومد فن پورشه شده پورشه رو خراب کنه کوپه چهار درو بین سدان لوکس انتخاب میکنه ?
Mohammad Rostami Nejad
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰نه آقا رضا، کاری با حرف هاش ندارم، میگم نحوه نوشتَنِش خوبه .
سهند
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰پورشه پانامرا سدان اسپرت است و در کلاس اینا نیست
استفاده اصلی این ماشین ها نشستن در صندلی های عقب با شوفر است که پانامرا برای این هدف ساخته نشده!
در ضمن پانامرا تنها ماشین پورشه است که بر خلاف بقیه مدل ها بی نقص نیست و در کلاس خود( بی ام و m5، مرسدسe63, gt63sو…) بهترین نیست!
ولی بقیه ی پورشه ها بهترین ماشین در مقایسه با رقبا هستند ولی پانامرا نه.
در مقایسه ای که مجله car and driver پانامرا توربو و بی ام و m5 و مرسدسe63s و کادیلاک ctsv انجام شده بود پورشه آخر و بی ام و اول شده بود البته این رقابت قبل از فیس لیفت بنز و بی ام و است.
new Ramin
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰بی زحمت تا اخر بخونید
اقای سهند ، حرف شما صحیح است.
اما مشکل اینجاس با رقبای غلطی مقایسه میشه من قدیم میگفتم پورشه گرونه فلانه بهمان چون رقبای غلط مقایسه میکردم تو متن هم اشاره کردم همه پانامرا توربو اس رو تو کلاس غلطی مقایسه میکنن.
پانامرا باید تو سدان های لوکس مورد مقایسه قرار بگیره
قدیم هم در مورد بنتلی هم گفت ملاک خودرو لوکس ، صندلی عقبش نیست. شما را نمیدانم ولی من خودرو لوکس رو برای رانندگی میگیرم نه برای نشستن در صندلی عقب. چون صندلی عقب لوکس را خودمان هم بلدیم روی خودرو دنا ! سوار کنیم.
پرفورمنسی و لذت رانندگی و همچنین لوکس بودن پشت فرمان را شک دارم.
وقتی میگن خودرو لوکس در نتیجه باید خودرو کیفیت بالایی داشته باشه.
مهندسی بالا داشته باشه. آپشن خیلی زیاده داشته باشه. از چوب و چرم داشته باشه. حس راحتی داشته باشه در کل بی نظیر باشه. به نظر من پانامرا توربو اس بیشتر این ویژگی ها را داره…
.
البته اون مقایسه که شما گفتی یعنی m5 و gt63 و cadilac cts v اصلا در حد پانامرا نیستن چه طراحی چه لوکس بودن چه قیمت ! از لحاظ پرفورمنسی شاید بهتر باشن اما از لحاظ قیمتی اصلا قابل مقایسه نیستن
CTS V قیمتش از 86 هزار دلار شروع میشه و به 100 هزار دلار میرسه اون m5 هم از 102 هزار دلار شروع و در پایان هم به 124 هزار دلار ختم میشه
بنز gt63 هم از هم از 145 هزار دلار شروع و به 195 هزار دلار ختم میشه البته نسخه gt63 S از 161 هزار دلار شروع و به 205 هزار دلار ختم میشه !
اما همین پانامرا ساده بدون هر پسوندی از 77 هزار دلار شروع میشه اگه همین مدل رو شخصی سازی کنید قیمتش به 105 هزار دلار میرسه !!
اما من با پانامرا ساده و بدون پسوند کاری ندارم. مقصودم پانامرا توربو اس هست که قیمت استانداردش از 188 هزار دلار هست. و نسخه کامل شخص سازی الحمدلله رب العالمین اندازه بنتلی کانتینانتال جی تی اسپید هست ! ( یعنی 260 هزار دلار !) لیست آپشن های این خودرو بسیار بالاس طراحی خوب داخلی و بیرونی هم داره. حس اسپرتی و لوکس بودن هم داره. حالا صندلی عقبش عین میباخ نیست دلیل بر بد بودنش نیست. نظر من مهم نیست اما من میگم با توجه به قیمت گزاف لیست آپشن زیاد شخصی سازی بالا و کیفیت و متریال بالا خب پس باید با با خودرو های لوکس مورد مقایسه قرار بگیره. هرچند این نظر منه.
.
پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…
سهند
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰آره پورشه ها آپشن های بسیار زیادی دارند ولی ارزشش را دارد.
در ضمن قیمت m5 کامپتیشن فول حدود 140000 دلار است( در آمریکا) البته مدل بعد فیس لیفت را میگم.پورشه پانامرا توربو s لوکس تر از بی ام و m5 است ولی پرفورمنس بهتری ندارد و در مقایسه با s کلاس به اندازه آن راحت و لوکس نیست البته این نکته هم مهمه که منظورمان از کلمه ی لوکس چیه. از نظر کیفیت قطعا پانامرا خیلی عالیه و اگر گرانترین تریم ها انتخاب شود. کیفیت کابین پانامرا در حد بنتلی است (در مدل پایه هم کیفیتش نسبت به بنز پایه بالاتره البته در نسل جدید s کلاس کیفیت متریال کابین در مدل پایه هم بهتر شده)
اما اگر منظور از لوکس بودن راحتی و آپشن باشد s کلاس بهتره ( از نظر آپشن یک پله ولی از نظر راحتی چند پله بهتره البته پانامرا هم هندلینگ بهتری دارد و از نظر پرفورمنس بهتره ولی اگر با s کلاس مقایسه کنیم اسپورت بودن زیاد اهمیتی ندارد.)
Amirreza
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰پورشه پانامرا کلاسش با اینا یکی نیست ، پانامرا باید با سری۸ و cls مقایسه شه و توربو اس هم با m8 و AMG GT۶۳ s
RezaRs
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰باید کوپه چهار درو با کوپه چهار در مقایسش کرد حتی مقایسه m5cs هم باهاش غلطه
سرزمین آفتاب
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰این خو آئودی s8 هست a8 نیست
آپشن ها هم خو یکسان نیست باید یا ۳ تا ماشین پایه می بود یا به یک اندازه آپشن انتخاب میشد تا رقابت عادلانه تر می بود ولی تا الان بنز بهترینه ولی زمانی که نسل جدید سری ۷ و فیس لیفت a8 بیاد باید صبر کرد اونوقت رقابت سخت تر میشه
زیزیگولو
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰هر سه تاشون عالین ولی نظر شخصی من روی بی ام و سری ۷ هستش
Mahdi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰جدا از سلاطین ژرمن این جناب من واتسون یکی از بهترین مجری های خودرویی یعنی بعد از کلارکسون هیچ کی رو دستش نیست
ماکان
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰سلام . با اینکه البته این کار آنها هم بد نبوده ، ولی اگر می خواهند تا جایی که امکان داره منصفانه تر باشد ، باید نسل جدید بنز کلاس S را با نسل بعدی بی ام و سری ۷ و آئودی A8 مقایسه کنند . البته شاید از لحاظ آئودی همین نسلی هم که فعلاً هستش برای مقایسه با نسل جدید بنز کلاس S بد نباشد .
Pooriya.BMW_Germany
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰از قدیم پادشاه این کلاس بنز اس بوده و هست و رقابت با آن بسیار مشکل
هر سگمنت یک سنگ بنا دارد و بقیه کمپانی ها سعی در رقابت با آن دارند
در کلاس هاچبک فولکس واگن گلف پادشاهی میکند و بقیه در پی آن
در کلاس سدان فول سایز لوکس اس کلاس
در کلاس سدان خانوادگی کوچک ب ام و سری ۳
در کلاس سدان مید سایز اسپرت ب ام و ام ۵
net
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰در این مقایسه مت واتسون اشتباه بزرگی کرده و به جای a8 ماشین s8 رو مقایسه کرده و تعجبه همچین اشباهی کرده و متوجه نشده، اصلاح کنید.۴ اگزوز دایره ای مربوط به s8 هست نه a8.در حال حاضر زیباترین و بهترین سدان لوکس جهان ایودی a8 هست
روزبه
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰آخه این مقایسه اشتباهه از اساس . چون s نسل جدیدشه ولی A8 و سری 7 همچنان اتاقای قبلیشونن . باید صبر کرد و دید بیمر و آئودی چه جوابی دارن واسه S جدید .
MOS
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰به نظرم اس کلاس یه پله از همه بالا تره
Sina10
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰این دیگه چه مقایسه ایه؟؟
این واتسون کلا همشو سلیقه ای انتخاب کرده
سر قیافه که به نظرم A8 از همه بهتره
پشتشون هم که به نظرم بنز از بقیه ضعیف تره
ولی برنده باز هم بنز هست
توی ساخت سدان بزرگ لوکس نه بامو و نه آئودی حتی نزدیک اس کلاس نمیشن
شاید توی نسل قبل سری ۷ و دو نسل قبل اس کلاس رقابت نزدیک تر بود ولی توی این نسل ها ، اس کلاس با وجود برخی ضعف هاش نسبت به نسل قبلش باز هم بهترینه!!
به نظرم A8 باوجود اینکه ماشین خوبیه ولی به نظرم همیشه آئودی اسپرت تر دیده میشه و کمتر لوکس به نظر میاد
سری ۷ هم طراحی فاجعه ای داره ، چراغش نسبت به نشخه قبلی کوچیک تر شده و در عوض جلوپنجره بزرگتر شده!
Pooriya.BMW_Germany
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰نسل فعلی ب ام و سری 7
به نسبت بنز و آئودی سالخورده تر هست
بنز اس کلاس W223 تازه نفس و جدید تر هست سال ۲۰۲۰ و به عنوان مدل ۲۰۲۱ ارائه شده هست
اطلاع کافی در مورد این نسل آئودی A8 ندارم و به نظر میرسد که از سری 7 جدیدتر باشه
ولی برگردیم به اصل موضوع
فلسفه وجودی این خودروها با هم متفاوت هست
بنز اس کلاس لوکس ترین ساخته بنز هست و به نوعی امضا و ریشه کمپانی مرسدس می باشد و همچنین قدیمی ترین ساخته بنز
در مورد ب ام و اوضاع به متفاوت هست همه میدانیم که ب ام و اسپرت ساز هست نه لوکس ساز و همچین ب ام و سری 7 سابقه و عمر چهل ساله دارد برای پر کردن سبد محصولات ب ام و و همچنین ساخت محصولی برای رقابت با اس کلاس
نه اینکه ب ام و نتواند محصول تمام لوکس نسازد ولی با ماهیت اسپرت این کمپانی در تناقض هست
همچنین ب ام و برند فوق لوکس رولزرویس را دارد و ساخت محصول که تمام لوکس باشد شاید به ضرر کمپانی باشد چون بر روی فروش رولزرویس اثر منفی میگذارد
بنز قبلاً مایباخ داشت ولی چون مایباخ هیچ وقت نتوانست با رولزرویس و بنتلی رقابت کند و همچنین اس کلاس همپوشانی میکرد با مایباخ بنز ترجیح داد مایباخ را تبدیل به نسخه های لوکس تر اس کلاس تبدیل کند
و رولزرویس هم اکنون در دوران اوج خود قرار دارد و ب ام و نمیخواهد سری هفت را آنچنان لوکس بسازد که بر فروش رولزرویس اثر منفی بگذارد
BenzSLR
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰من باشم میباخ V12 رو برمیدارم
net
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰benzslr
میباخ و بنتلی و رولز رویس در این دسته بندی قرار نمی گیرند
porsche
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰با احترام به بنز انتخابم آئودی
حسن
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ازنظربنده ایودی که منویاد محصولات فولکس میندازه ب ام وهم که قدیمی شده بنز باارفاق بد نیست ولی سلطان فقط لکسوس ۴۶۰ هست وتمام عزیزان
Amirreza
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰خیلی بامزه بود واقعا خندیدم?????
RezaRs
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰? من تیر خوردم شما ادامه بدین
Amirreza
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰خدایی ظرافت به کار رفته در کابین اس کلاس داره داد میزنه منو با اینا مقایسه نکنین ، من بالاترم??
net
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰تعجبه چرا واتسون به جای a8 اومده s8 گذاشته !؟؟ پدال هم به اشتباه نوشتهa8
mahan
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰من تجربه مالکیت 730li رو داشتم و همچنین w221 رو داریم.همچنین سواری 750li هم که مال همسایه ماست.بنز از دوتای دیگه خیلی بهتره و تجربه سواری نرمتری میده و هزینهش کمتره!ولی خب تو این کلاس هزینه اصلا مهم نیست ولی خب اینکه یک ماشین دیرتر منو به تعمیرگاه ببره حقیقتا خیلی بهم حال میده چون اصلا حوصله ندارم.730 هیچ مشکلی نداشت مگر اینکه اگه 750 میاوردن بهتر بود ولی بازم بگم نیازهاتون رو برطرف میکنه و من بی دلیل فروختمش و گرنه با داشتن دو سه سال تجربه و کارکرد حدود 80 هزارتا مشکل خاصی نداشت بجز دو مشکل اعصاب خوردکنش که زیاد باهاش سروکار داری 1-بنزین یورو 6 میخواد که تو ایران فقط اشغال هست و با اینکه اکتان میریزی یک بار خوبه یک بار بعد توی شمال که با کتان هم جواب انچنانی نمیده بجز دو پمپ بنزین که امتحان کردم.به پیشرانه اسیب در بلند مدت اسیب جدی میزنه 2- ارتفاع این خودرو که خیلی پایینه تنظیم ارتفاع هم که میکنی بعد از سرعت ۶۰ تا دوباره میاد پایین و به کف ماشین اسیب میزنه منتها به طبع خرجش زیادتر از s500 بود ولی قطعاتی که عوض کردم اینا بود:ترموستات.پولی هرزگرد تسمه دینام.پمپ هیدرولیک.شلنگ آب خنک کننده سرسیلندر.دریچه گاز.خنک کن روغن گیربکس.تسمه سفت کن.واشر درب سوپاپ(اینو خدایی نمیدونم چرا عوض کردن).سوزن انژکتور.صافی بنزین(بیچارهم کرد).(البته بخاطر اینکه شمال بیشتر هستم این ماشین 2 بار جلوبندیش رو تعمیر کردم که به رانندگی ناشایست خودمم برمیگرده وگرنه هستن کسایی که جلوبندی تعمیر نکردن!) و یک سری خرج های دیگه تعویض چندتا سنسور و چشمی که فاکتورش رو پیدا نکردم وگرنه می نوشتم.البته این خرج ها طبیعی هستش.s500 هم از 2013 دستمونه کارکردش یک ماه پیش نگاه کردم 117 هزارتا بود و اگه دوستان بخوان فاکتور های تعویضیش رو میفرستن که براتون بنویسم ولی خیلی کمتره دردسرش و خرج هایی مثل تعمیر سرسیلندر و گیربکس و تسمه هاش حدودا 4 سال یک بار هست که اونم گاهی میبری معلوم میشه در حال خراب شدنه ولی هنوز خراب نشده تعمیرکار اشنا باشه میگه برو فعلا استفاده کن!ولی یک حقیقت رو بگم دوستان این نه تنها حرف من بلکه ممکنه حرف شما و حرف دوستان دیگه ای که تجربه داشتن هم باشه واقعا این همه اپشن رو حتی وقت نمی کنی بفهمی چی به چیه و استفاده کنی حتی خود شخص بنده از گرمکن و سردکن تاحالا نشده استفاده کنم و اصرار بورزم از کولر و بخاری استفاده می کنم و بنظرم خیلی بخوایم استفاده کنیم مود های رانندگی رو استفاده کنیم و بنظرم دوستان اگه مدل های لواپشن بگیرند بنظرم بهتره چون خرابیش کمتره و واقعا مطمئن باشید که نیاز نیست.
و اما در مورد این مقاله همیشه گفتم علاقهم نسبت به بنز و بی ام و این قدر بیشتره که ائودی رو نمی بینم ولی میدونم که تصور غلطی هست و برند ارزشمندیه!اما برنده ی اخرین سدان لوکس رو اگه بخوام انتخاب کنم میگم w221یاw222 ولی بین این دو تا تجهیزات اس کلاس ولی ظاهر بی ام و بنظرم ظاهر بی ام و نسبت به این دو بزرگوار اصلا عقب تر نیست نمی دونم این واتسون چی میگه مخصوصا عقب جلوش بهتر از بنزه جلوی بنز جدید رو اون قدر دوست ندارم ولی اگه بخوام یکی انتخاب کنم بنز رو برمیدارم ولی دلم پیش بی ام و میمونه!البته خب ظاهر سلیقه ای هست و باید این خودرو ها به صورت جدی تر تست و بررسی میشدن