آئودی RS Q8 یکی از شاسی بلندهای پرقدرت و با ابهت در بازار است اما زمانی که فردی به دنبال قدرت بیشتر باشد چه کار باید کند؟ خب این فرد میتواند به یکی از مشهورترین تیونرهای بازار یعنی منهارت مراجعه کرده و پاسخ خوبی دریافت نماید. این شرکت اقدام به معرفی مدل تولید محدود RQ 900 کرده که قدرتی در حد لامبورگینی اوروس داشته و از ظاهری استثنایی سود میبرد.
منهارت RQ 900 بیش از یک سال پیش در فاز توسعه قرار داشته و رندرهایی از آن منتشر شده بود. امروز منهارت اقدام به رونمایی کامل این خودرو کرده است.
RS Q8 در حالت استاندارد از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با خروجی ۵۹۱ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر سود میبرد. منهارت قدرت این نیروگاه را به ۹۰۵ اسب بخار و گشتاور آن را به رقم فوقالعادهی ۱۱۸۰ نیوتون متر رسانده است. به این ترتیب محصول منهارت قویتر از محصول رقبایی همچون منصوری، ABT و MTM میباشد. در واقع این دومین RS Q8 تیون شده سریع در بازار پس از محصول ۹۹۶ اسب بخاری ویلز اند مور است.
به منظور دستیابی به چنین قدرتی منهارت اقدام به برنامهریزی دوباره ECU و استفاده از ورودی کربنی، اینترکولر ویژه، کیت پرفورمنس توربو و خروجیهای اسپورت با مبدلهای کاتالیتیک کرده است. این شرکت همچنین گیربکس اتوماتیک شاسیبلند آئودی را برای هماهنگی با گشتاور عظیم پیشرانه ارتقا داده است. منهارت اشارهای به پرفورمنس این خودرو نکرده اما انتظار میرود RQ 900 بهطور قابلتوجهی سریعتر از شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۸ ثانیه و سقف سرعت ۳۰۵ کیلومتر در ساعتی نسخه استوک باشد.
از نظر بصری این خودرو گیراتر شده است. گرافیک طلایی در سراسر بدنه با رنگ مشکی تضاد زیبایی ایجاد کردهاند. از جمله قطعات جدید بدنه میتوان به گلگیرهای پهنتر، اسپلیتر جلو، رکابهای جانبی، اسپویلر عقب دوبل و دیفیوزری جدید اشاره کرد. سیستم اگزوز جدید این خودرو نیز دارای سوپاپهای فعال و چهار خروجی ۱۰۰ میلیمتری با پوشش سرامیک یا کربن است.
رینگهای بزرگ کلاسیک لاین منهارت با ابعاد ۲۴ اینچی نیز به شدت جلوه میکنند. سیستم تعلیق استوک RS Q8 نیز ۳۰ تا ۴۰ میلیمتر پایین آورده شده و البته سیستم ترمز ارتقا یافته نیز در دسترس مشتریان میباشد.
در بخش داخلی عناصر طلاییرنگ روی داشبورد، کنسول مرکزی، دربها و فرمان خودنمایی میکنند. منهارت کفپوشهای خاص خود و پوشش چرم جدیدی را به همراه تریم های تزئینی به کابین اضافه کرده است.
اگر مالک RS Q8 هستید و میخواهید خودروی خود را به منهارت RQ 900 تبدیل کنید باید ۲۲۵۰۰ یوروی اضافی برای پرفورمنس، ۲۴۹۰۰ یورو برای کیت بدنه، ۸۳۹ یورو برای گرافیک بدنه، ۹۹۰۰ یورو برای رینگها، ۸۳۱ یورو برای کاهش ارتفاع سیستم تعلیق، ۸۴۳۷ یورو برای سیستم اگزوز و ۲۹۹۰۰ یورو برای تغییرات کابین بپردازید؛ بنابراین در کل این تغییر وضعیت ۶۷۴۰۹ یورو هزینه در بر خواهد داشت.
Carbonado Aventador
۱۶ تیر ۱۴۰۰اخرین نسخه تولیدی اونتادور هم امروز صبح معرفی شد🥲
امروز رو باید عذای عمومی اعلام کرد!!!
.
خداحافظ گاد فادر سوپر اسپورت ها💔
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۶ تیر ۱۴۰۰کی گفتن؟ یعنی دیگه تولید آونتادور هم متوقف شد؟😑
Reza Waffen SS
۱۶ تیر ۱۴۰۰سال 2022 جانشین اونتادور معرفی میشه. خداحافظی تلخ اونتادور منو یاد خداحافظی با مورسیه لاگو SV انداخت
Reza Waffen SS
۱۶ تیر ۱۴۰۰لامبورگینی از نسخه جدید اونتادور یا نام LP780_4 ultimate رونمایی کرد
🇩🇪👑MERSEDES BENZ👑🇩🇪
۱۶ تیر ۱۴۰۰نه نه نه نه نه نه نه نه 😭😭😭😭😭😭 😔😔🏴🏴🏴
.
.
.
خدایاااا گله دارم از زمونه
که درد دل شکستن خوب میدونه
آونتادور رو جدا کرد تا قیامت
که دیگه تا ابد نابود شده ……
شاهین
۱۶ تیر ۱۴۰۰همیشه دوست داشتم اونتادور اس وی جی رو بدون باله عقب تصور کنم که چقدر قشنگ میشد با اون اگزوز های پاچه بالایی
امروز که دیدم اخرین نسخشو معرفی کردن با خودم گفتم به حرف دلم احترام گذاشتن و این کارو کردن دمشون گرم
RezaRs
۱۶ تیر ۱۴۰۰خیلی برام سخته
Carbonado Aventador
۱۶ تیر ۱۴۰۰تو روزگار طراحی های افتضاح..
تو آئودی باش..!
.
زیبا و با شکوه
هیچوقت هم چشم رو خسته نمیکنه و از مد افتاده نمیشه!
افشار
۱۶ تیر ۱۴۰۰آقا این بی برقی و خاموشی پمپ آب و بی آبی هم داره پدر مردم را در می آره ، تف در شرفشان
امیر
۱۶ تیر ۱۴۰۰همون حالت استاندارد هم واقعا ماشین شگفت آوری ، به لطف منهارت شگفت آور تر هم
شده.
زیزیگولو
۱۶ تیر ۱۴۰۰بطور کُلی منهارت همیشه سعی کرده ویژگیای ظاهری و درونی ماشینا رو دوچندان کنه تا در کنار ارتقاء فنی ماشینا با یه مدل برجسته روبرو باشیم، ویژگیای مثل خطوط روی بدنه و فلاپها و رینگهای اسپرت و تغیرات در پیشرانه و گیربکس و سیستم اگزوز و ………….. خیلی چیزای دیگه
ممد ژانگولر
۱۶ تیر ۱۴۰۰حیف پول بابت ماشین گرون
با این پول میشه با ۱۰۰ از بهترین حوریا بهشت پیاده رفت شمال بعدش سواره برگردی تهران 😭
Amirreza
۱۶ تیر ۱۴۰۰فرمول ساخت یک منهارت = کیت بدنه خیلی گنگ و جذاب + بدنه مشکی متالیک با تزیینات بینهایت قشنگ طلایی + افزایش نسبی قدرت موتور با نهایت مهندسی + کابینی که مثل بیرون بدنه با ترکیب رنگ مشکی و طلایی یه اثر هنری شده + یک ماشین اسطوره ای مثل ام ۲ ، کیو ۸ و چندین ماشین استوک دیگه
برقیه جارو برقی
۱۶ تیر ۱۴۰۰خیلی طراحیاش عالیه
اصلا منهارت یه حال و هوای جذابی به ماشین میده که کمتر تیونری میتونه بده
قبلا هم از خودرو های تغییر یافته توسط منهارت تو سایت دیدم واقعا جذابن
من یه حس خیلی صمیمی به ائودی دارم خیلی باحال و تو دل بروعه
یوسف
۱۶ تیر ۱۴۰۰حداقل باید 380 تا راه بره با این همه اسب بخار
🇩🇪👑MERSEDES BENZ👑🇩🇪
۱۶ تیر ۱۴۰۰مهندسی یعنی این
تیونینگ یعنی این
ماشین یعنی این
👑🇩🇪👑
R@m!n
۱۶ تیر ۱۴۰۰فکر کنم یه اوروس (همون آئودی تیون شده شرکتی) بگیری بهتر باشه
ماکان
۱۶ تیر ۱۴۰۰سلام . انشاالله که تا جایی که امکان دارد هرچه زودتر مدل Q9 را اگر که ساخته نشده ، بسازند و تولید کنند ، البته آن هم جوری که قوی ترین نسخه اش مجموع قدرت آن حد اقل 650 اسب بخار باشد انشاالله .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ تیر ۱۴۰۰واقعاً نمیدونم با انشالا و ماشالا کی میشه سوار اینا بشیم،لامبورگینیی که همیشه آرزوی فقط یه بار رانندگی با اون تو دلمون مونده بود رو هم گذاشتن کنار،بدبینی چیز خوبی نیست اما وقتی هیچ اتفاقی نمی افته دوباره میگین بدبینیم؟عمرمون که عمر نوح نیست فقط انتظار بکشیم….
porsche
۱۶ تیر ۱۴۰۰SF90 STRADALE
۳۰ شهریور ۱۳۹۹
سوابق: (3149 دیدگاه)
بنده همین جا اعلام میکنم هر ماشینی توی درگ SF90 استراداله رو شکست بده اسم پروفایلم رو به اسم اون ماشین تغییر میدم ، حتی اگه مکلارن سنا باشه
خیلی خیلی خیالم راحته که این اسب سرکش توی درگ رقیب نداره ??
نورا زدش پس اسمتو عوض کن
SF90 STRADALE
۱۶ تیر ۱۴۰۰اگه شما میگی رقیب بودن و درگ عادلانه ای بود همین الآن اسم پروفایلم رو عوض میکنم
porsche
۱۷ تیر ۱۴۰۰رقیب نبودن اما
هر هر هر هر ماشینی توی درگ SF90 استراداله رو شکست بده اسم پروفایلم رو به اسم اون ماشین تغییر میدم
Ninja
۱۷ تیر ۱۴۰۰ماشین ماشینه دیگه از نظر من به همین راضی باش ریماک کارش خیلی درسته ولی اگه تسلا اس اف رو شکست بده خیلی بدههههه بدترین ظلم دنیا اینه اسمه تسلا رو پروفیلت باشه خیلیییی بده خیییییییلیییییی بدددددد
هرچند اس اف نود خیلی قابل احترامه و شاید الانا هیچ ماشین هیربرد هم قیمتش اونو شکست نده ولی حرفت یجوری بود هر ماشینی بالاخره شکست میخوره
SF90 STRADALE
۱۷ تیر ۱۴۰۰Ninja دوست عزیز
SF90 استراداله هر ماشینی نیست
مُچ خیلی از هایپر کارهای بنزینی رو هم تو ۱/۴ مایل میتونه بخوابونه ولی شما توقع دارین با ماشینی که ۲ برابر خودش قدرت و قیمت داره رقابت کنه اونم از نوع الکتریکی با گشتاور لحظه ای که در اختیار داره
فعلاً فراری ها در کلاس خودشون رقیب ندارن
۸۱۲ سوپرفست (V12 GT)
SF90 استراداله (V8 PHEV)
۲۹۶ جی تی بی (V6 PHEV)
نوبت به ریماک نِوِرا هم میرسه فقط باید صبر داشته باشین
Ninja
۱۷ تیر ۱۴۰۰با این که گفتین نوبت به ریماک میرسه خیلی خوشم اومد فراری پادشاه سوپر اسپرت هاست هر چند من لامبو رو میپسندم با اختلاف ولی فراری پادشاه هست
به سلامت
ایلیا
۱۶ تیر ۱۴۰۰این قدرت فکر نکنم قابل استفاده باشه
( Only she reminds me of love )
۱۷ تیر ۱۴۰۰بیشتر برسی هایی که درباره این ماشین خوندم این بود که خیلی رام شده است( نظر از نسخه استوک است)
حسن
۱۷ تیر ۱۴۰۰چقدرطراحی جوادی شلوغی داره