آئودی

هدست‌های واقعیت مجازی در نمایندگی‌های آئودی

خریداران آئودی این فرصت را خواهند داشت تا از فناوری واقعیت مجازی در نمایندگی‌های این خودروساز در هنگام خرید استفاده کنند.

Audi Virtual Reality Headsets 01
با این هدست خریدار قادر است تا مدل‌های آئودی را در ۳۶۰ درجه تجربه کرده و حتی دور خودرو بچرخد و نمای بیرونی و کابین خودرو را مشاهده نماید.

Audi Virtual Reality Headsets 03
نرم‌افزار واقعیت مجازی به کاربر این اجازه را می‌دهد تا رنگ‌های مختلف خودرو، چرخ‌ها و حتی آپشن های بیرونی و داخل کابین خودرو را انتخاب و ملاحظه کند. حتی می‌توان خودرو را در محل‌ها و شرایط نوری مختلف مثل پاریس و حتی زیر نور ماه مشاهده کرد.

Audi VR experience
Marcus Kühne که یکی از مقامات بخش راه‌حل‌های دیجیتال آئودی است می‌گوید:

چالش ما این است که مصرف‌کنندگان تنها به نمایندگی می‌آیند تا درباره‌ی قیمت خودرو صحبت کنند. آن‌ها پیش از حضور در نمایندگی همه‌چیز را درباره‌ی انتخاب خودروی خود از طریق اینترنت به دست می‌آورند؛ اما ما دوست داریم که آن‌ها را در فرایند خرید درگیر کنیم و زمان بهتری را در نمایندگی به آن‌ها اعطا نماییم.

دوست داریم که خریداران در هنگام خرید خودرو مشورت و رایزنی داشته باشند. تکنولوژی واقعیت مجازی این کار را انجام می‌دهد و البته یک فناوری عاطفی و غیرمنتظره است.

Audi Virtual Reality Headsets 02
طبق گفته اتوکار آئودی در حال نصب این سیستم در ۶ نمایندگی در آلمان بوده و این شرکت بین سیستم‌های HTX Vive و Oculus Rift یکی را انتخاب می‌کند.

audi dealership

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. one:1

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (127 ديدگاه)

    عجباااااا خوشا بحالشون
    ما تو نمایندگی های سابپا و ایران خودرو مجبوریم ماشین ندیده بخریم
    اونوقت…

    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      دقیقا

  2. حميد

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    من یکبار نمایندگی تویوتا دبی خرید کردم
    فضا که عالی همش هم با ابمیوه و قهوه پذیرایی شدیم و مدیر که یک انگلیسی بود اومد و از خرید ما تشکر کرد
    احساس خیلی خوبی از خرید در من إیجاد کرد

  3. lmbx

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (287 ديدگاه)

    من نمیدونم چرا فقط تو بلاد کفر از این کارا میشه.البته اینا همش تجمله و چیزه بدیه!اصلا چه معنی داره که داخل ماشین رنگ بندی مختلف داشته باشه!

  4. Parker

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    هزاران درود تقدیم به آئودی

  5. نوید جهرمی

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    خرید ما نهایتن از روی کاتالوگه. تازه اگر کاتالوگ و محصول با هم یکسان باشن بهمون لطف کردن.

    1. مصطفی

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (140 ديدگاه)

      ته کاتالوگ هم مینویسن احتمال هر نوع تغییری وجود داره بعدا شاکی نشین هااا

  6. TTRS

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (36 ديدگاه)

    خوبه نمایندگی آئودی قیطریه هم یه دونه بیاره حالشو ببریم

  7. پرسپولیس

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (260 ديدگاه)

    سرمشتری کلاه میره نکنید این کارا یک کتابچه مشتری مداری سایپا وایرانخودرو بفرستیدبه اینها کمی کمک کنیدثبت نام خودور بکنیدماهها مثل دنا درانتظار باشیدتارویایی ترین روزها راتارسیدن خودرو تجربه کنیداز خودداشتن خودروهم شیرینتره

  8. اتومبیل باز

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (27 ديدگاه)

    کار جالبیه به خریداران احترام میذارن آئودی نشون داده چیزی از اون دو شرکت بزرگ کم نداره باید روزی برسه که این سه غول با هم رقابت تنگاتنگی انجام بدن و اون روز دیر نیست کافیه دو سه سال صبر کنید

  9. احمد باقری

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ایده خیلی جالبیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا