خریداران آئودی این فرصت را خواهند داشت تا از فناوری واقعیت مجازی در نمایندگیهای این خودروساز در هنگام خرید استفاده کنند.
با این هدست خریدار قادر است تا مدلهای آئودی را در ۳۶۰ درجه تجربه کرده و حتی دور خودرو بچرخد و نمای بیرونی و کابین خودرو را مشاهده نماید.
نرمافزار واقعیت مجازی به کاربر این اجازه را میدهد تا رنگهای مختلف خودرو، چرخها و حتی آپشن های بیرونی و داخل کابین خودرو را انتخاب و ملاحظه کند. حتی میتوان خودرو را در محلها و شرایط نوری مختلف مثل پاریس و حتی زیر نور ماه مشاهده کرد.
Marcus Kühne که یکی از مقامات بخش راهحلهای دیجیتال آئودی است میگوید:
چالش ما این است که مصرفکنندگان تنها به نمایندگی میآیند تا دربارهی قیمت خودرو صحبت کنند. آنها پیش از حضور در نمایندگی همهچیز را دربارهی انتخاب خودروی خود از طریق اینترنت به دست میآورند؛ اما ما دوست داریم که آنها را در فرایند خرید درگیر کنیم و زمان بهتری را در نمایندگی به آنها اعطا نماییم.
دوست داریم که خریداران در هنگام خرید خودرو مشورت و رایزنی داشته باشند. تکنولوژی واقعیت مجازی این کار را انجام میدهد و البته یک فناوری عاطفی و غیرمنتظره است.
طبق گفته اتوکار آئودی در حال نصب این سیستم در ۶ نمایندگی در آلمان بوده و این شرکت بین سیستمهای HTX Vive و Oculus Rift یکی را انتخاب میکند.
منبع: carscoops
one:1
۱۷ شهریور ۱۳۹۵عجباااااا خوشا بحالشون
ما تو نمایندگی های سابپا و ایران خودرو مجبوریم ماشین ندیده بخریم
اونوقت…
uss zumwalt DDG-1000
۱۷ شهریور ۱۳۹۵دقیقا
حميد
۱۷ شهریور ۱۳۹۵من یکبار نمایندگی تویوتا دبی خرید کردم
فضا که عالی همش هم با ابمیوه و قهوه پذیرایی شدیم و مدیر که یک انگلیسی بود اومد و از خرید ما تشکر کرد
احساس خیلی خوبی از خرید در من إیجاد کرد
lmbx
۱۷ شهریور ۱۳۹۵من نمیدونم چرا فقط تو بلاد کفر از این کارا میشه.البته اینا همش تجمله و چیزه بدیه!اصلا چه معنی داره که داخل ماشین رنگ بندی مختلف داشته باشه!
Parker
۱۷ شهریور ۱۳۹۵هزاران درود تقدیم به آئودی
نوید جهرمی
۱۷ شهریور ۱۳۹۵خرید ما نهایتن از روی کاتالوگه. تازه اگر کاتالوگ و محصول با هم یکسان باشن بهمون لطف کردن.
مصطفی
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ته کاتالوگ هم مینویسن احتمال هر نوع تغییری وجود داره بعدا شاکی نشین هااا
TTRS
۱۷ شهریور ۱۳۹۵خوبه نمایندگی آئودی قیطریه هم یه دونه بیاره حالشو ببریم
پرسپولیس
۱۷ شهریور ۱۳۹۵سرمشتری کلاه میره نکنید این کارا یک کتابچه مشتری مداری سایپا وایرانخودرو بفرستیدبه اینها کمی کمک کنیدثبت نام خودور بکنیدماهها مثل دنا درانتظار باشیدتارویایی ترین روزها راتارسیدن خودرو تجربه کنیداز خودداشتن خودروهم شیرینتره
اتومبیل باز
۱۷ شهریور ۱۳۹۵کار جالبیه به خریداران احترام میذارن آئودی نشون داده چیزی از اون دو شرکت بزرگ کم نداره باید روزی برسه که این سه غول با هم رقابت تنگاتنگی انجام بدن و اون روز دیر نیست کافیه دو سه سال صبر کنید
احمد باقری
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ایده خیلی جالبیه.