در آوریل سال ۱۹۹۸ بخش مجارستان آئودی شروع به تولید نسل اول TT کرد و هماکنون این تأسیسات تولید به رکورد مهمی رسیده است. پانصد هزارمین خودروی این کارخانه از خط مونتاژ خارج شده و آن مدل TTS کوپه با رنگ سبز است که هماکنون در راه تحویل به مالک بریتانیایی خود میباشد. در کل شمار تولید TT در سه نسل خود از یکمیلیون دستگاه گذر کرده است.
حدود ۴ هزار نفر در تأسیسات مجارستان مشغول تولید TT کوپه بوده و البته نسخههای رودستر نیز به همراه مدلهای قدرتمندتر RS در این مکان تولید میشوند. همچنین تأسیسات Gyor مجارستان مسئول تولید A3 سدان از سال ۲۰۱۳ و A3 کابریولت از اواخر همان سال بوده است. باید به این نکته اشاره کرد که این دو خودرو اولین محصولاتی هستند که بهصورت کامل در مجارستان تولید میشوند.
آئودی در حال حاضر برای تولید مدلهای بیشتری در مجارستان آماده میشود. تولید مدل Q3 از اسپانیا به مجارستان منتقل خواهد شد. این امر در سال ۲۰۱۸ و در زمان معرفی نسل جدید این کراس اوور کامپکت لوکس رخ خواهد داد. یک سال بعد نیز نسخه شیک Q4 در مجارستان تولید خواهد شد. آئودی برای انجام این کار قبلاً تأسیسات ساخت بدنه جدیدی را افتتاح کرده است.
سال پیش این تأسیسات توانست ۱۲۲,۹۷۵ دستگاه خودرو و ۱,۹۲۶,۶۳۸ پیشرانه تولید کند. این تأسیسات در سال ۲۰۱۶ توانست ۶ نوع متفاوت از پیشرانههای بنزینی و ۵ نوع پیشرانه دیزلی با قدرت های ۸۶ تا ۶۱۰ اسب بخاری تولید نماید. حدود ۶ هزار نفر در هر روز مسئول ساخت بیش از ۸۸۰۰ پیشرانه بوده و این پیشرانهها به ۳۲ کارخانه در سه قاره ارسال میشوند.
حامد
۱۸ مهر ۱۳۹۶چرا ائودی تو ایرانه کمه؟چرا??
:::فرشاد:::
۱۸ مهر ۱۳۹۶چون دلالهای محترم نمیخوان برای بنز، بامو و لکسوس، رقیب تراشی کنن.
SERIAL WINNER
۱۸ مهر ۱۳۹۶.
دستشون درد نکنه ، یکی از دلایل بسیار مهم محبوبیت فولکس واگن در اروپا همین تاسیس کارخونه در کشور های اروپائی و کارآفرینیه .
فولکس کلا برند محبوب و لارجیه.
چند وقت پیش یکی از دوستام از آلمان برگشته بود بحث فوتبال شد میگفت فولکس واگن اسپانسر چندین باشگاه فوتبالی آلمانه و حتی باشگاه های بسیار خرده پا و محلی رو هم ساپورت مالی میکنه تا بتونن روی پای خودشون بایستن، در واقع با یک تیر دو نشون میزنن ، هم آرم ” VW” میاد روی لباس تیم ها و تبلیغ میشه و هم از فوتبال آلمان حمایت میکنه.
:::فرشاد:::
۱۸ مهر ۱۳۹۶کار کردن تو کارخونههای خودروسازی اروپا لذتبخشه اما تو ایران عذاب، من خودم با مدرک مهندسی مکانیک خودرو میخواستم تو کارخونه ایرانخودرو (پژو پارس) شیراز استخدام شم، نه تنها مدرک دیپلم رو مد نظر قرار دادن و چون پارتی نداشتم افتادم تو خط تولید، بلکه برای ۱۱ ۱۲ ساعت کار سنگین در یک روز، نهایت ماهی ۱۳۰۰ ۱۴۰۰ میدادن؛ دو روز رفتم پشیمون شدم.
نوید جهرمی
۱۸ مهر ۱۳۹۶فرشاد جون بیا جم کن بریم آلمان کاکو :)
:::فرشاد:::
۱۸ مهر ۱۳۹۶نوکرم کاکو ❤
کوروش
۱۸ مهر ۱۳۹۶داداش با ۱۰ ساعت کار بیخیال شدی اینا تو اروپا حقوقشان درسته خوبه منتها لاقل هر کدام به اندازه دو نفر کار می کنند
:::فرشاد:::
۱۸ مهر ۱۳۹۶با آمارهای ایران که مقایسه کنین، حالتون از صنعت خودروسازیمون بهم میخوره؛ بیش از ۴ میلیون پراید. . .