پورشه تایکان به حدی محبوب شده که این خودروساز آلمانی از کارکنان آئودی برای تولید محصول الکتریکیاش کمک گرفته است.
زمانی که تایکان اولین بار عرضه شد پورشه انتظار داشت در اولین سال تولید تعداد ۲۰ هزار دستگاه از این خودرو را روانه بازار کند. البته پس از بازخوردهای مثبتی که حاصل شد هدف پورشه به ۴۰ هزار دستگاه افزایش یافت و حالا که پای این خودرو به آمریکا هم باز شده دیگر بازوی گروه فولکسواگن یعنی آئودی به کمک برند همخانواده خود شتافته است.
یکی از سخنگوهای آئودی در مصاحبه با رسانهها تائید کرده ۴۰۰ کارگر آئودی به کارخانه پورشه منتقل خواهند شد تا به تولید تایکان الکتریکی کمک کنند.
پورشه تایکان قبلاً خود را به عنوان یکی از دلپذیرترین خودروهای الکتریکی بازار ثابت کرده است. این خودرو همچنین یکی از سریعترین محصولات الکتریکی در بازار بوده و کمی پرشتابتر از تسلا مدل S پرفورمنس میباشد. البته نسخه سه موتوره تسلا مدل S در راه است و از طرف دیگر لوسید ایر نیز به خط تولید نزدیک شده است و بنابراین شاید تایکان توربو S برخی رکوردهای قبلی خود را از دست بدهد.
پورشه به دنبال حفظ این روند رو به رشد با معرفی نسخه کراس توریسمو میباشد. این خودرو قرار بود امسال معرفی شود اما این اتفاق در سال ۲۰۲۱ رخ خواهد داد. علیرغم تأخیر رخ داده، تایکان کراس توریسمو احتمالاً با استقبال بالایی روبرو خواهد شد مخصوصاً اینکه دارای ظاهری برجسته و فضای کابین و بار بیشتری خواهد بود.
محمد
۱۴ شهریور ۱۳۹۹عجیبه از رقیبش کمک می خواد ائودی قبول کرده
چه کار قشنگی
AMG///
۱۴ شهریور ۱۳۹۹آئودی رقیب پورشه نیست
reza s4
۱۴ شهریور ۱۳۹۹حجی آیودی یکی از برادرای پورشه اس , شما به برادرت کمک نمیکنی ؟
بنظر میرسه شما خانواده آقای فولکس رو نمیشناسی
بیشتر تحقیق کنید (زیر برند های فولکس واگن ) لطفا
رامین
۱۴ شهریور ۱۳۹۹این دو برند زیر مجموعه فولکس واگن هستن و همه از یه خانواده هستن. مطمئنا اگه قضیه برعکس بود پورشه هم همین کارو می کرد. درسته یه رقابتی هست اما مهم ترین مسئله کسب درآمد برند اصلی و در کل خانواده فولکس واگن هست و تایکان داره خوب سود می رسونه.
MehdiTurbo
۱۴ شهریور ۱۳۹۹صد در صد این مسائل هست که اقتصاد و رفاهشون اینه همش مجموع رفتار های مردم یک کشور هر چقدرم زیرمجموعه یک کمپانی باشند باهم در رقابتند
و فقط تو زمینه تولید خودرو هم نیست
چند وقت پیش بود یه خبر میخواندم که یک راننده کامیون ماشینش تو یه کشور خارجی نمیدونم درست کجا بود دچار مشکل شده بود و یه عده از مردم اون کشور براش کامیون خریده بودند تو گوگل سرچ کنید میاره خبرش فکر کنم پدالم گذاشت.
917
۱۴ شهریور ۱۳۹۹پورشه هم یه زمانی به آئودی توی تولید rs2 کمک زیادی کرده
AMG///
۱۴ شهریور ۱۳۹۹تایکان عجب چیزیه
این پورشه تو ۲۰۲۰ فقط داشت میترکوند
اول تایکان بعد توربو s و ۹۱۹
حالا هم که پادشاه لمانز یعنی 917 جدید داره میاد
دیگه پانامرا lion هم که خودتون میدونید
و به این میگن پیشرفت به سبک پورشه
blackburn
۱۴ شهریور ۱۳۹۹خیلی عالی تو المان فعلا پورشه و ائودی رو فورمن
Hadi
۱۵ شهریور ۱۳۹۹چه قشنگ برادر پشت برادر
موفقیت تایکان از اول معلوم بود…
ولی اگه قیمتش پایین تر موفقیتش بیش از این میشد
راستی از e Tron اسپرت بک آئودی خبری نیست؟
معلوم نی کی میخواد معرفی بشه؟
z
۱۵ شهریور ۱۳۹۹دقیقا پورشه و ائودی عالی بودن بر خلاف بنز و بی ام و
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/new-bmw-i7-electric-7-series-spotted-first-time
عکس جاسوسی سری7 بی ام و جدید رو ببینید قسمت جلو و عقب افتضاحه! با این رینگ های کوچیک
Hosseinbimmer
۱۵ شهریور ۱۳۹۹جدی هیچی از ماشین معلوم نیست چجوری فهمیدی افتضاحه؟ ?
بهراد
۱۴ شهریور ۱۳۹۹بفرما ترکیه تعرفه واردات خودروشو بخاطر حمایت تولید داخل افزایش داد. بسته به حجم موتور 80 الی 220 درصد مالیات که میشه بیشترین تعرفه در جهان. ای خدا کاش از اول تو آلمان بودیم از تولیدات داخلیمون(بنز و بیمر و پورش)حمایت میکردیم تا واسه ماشینای وارداتی تعرفه پرداخت نکنیم.
MAHDI
۱۴ شهریور ۱۳۹۹آقا شاهین چه آرم جذابی طراحی کردید. پدال به فارسی و اینگلیسی ?
MAHDI
۱۴ شهریور ۱۳۹۹و البته پدال گاز، ترمز و کلاچ???
AMG///
۱۴ شهریور ۱۳۹۹آره خیلی باحاله
شاهین
۱۴ شهریور ۱۳۹۹سلام مهدی جان
این کار من نیست فکر کنم آقای سردبیر زحمتشو کشیدن.
ممنون از اظهار لطف شما.
Abbas.Lambo
۱۴ شهریور ۱۳۹۹من کلا به ماشینای برقی علاقه ای ندارم ولی این تایکان دید منو نسبت بهشون تغییر داده
دی جی70
۱۴ شهریور ۱۳۹۹ما3000000 کارکنان سایپا جهت کمک به پورشه اعلام امادگی می کنیم