ماه فوریه سال جاری به عنوان یک صدمین ماه پیدرپی که با افزایش فروش آئودی در آمریکا همراه بوده شناخته شده است.
اتوموتیو نیوز گزارش کرده آئودی از اکتبر سال ۲۰۰۹ تاکنون افت فروش خود در آمریکا را گزارش نکرده و البته هیچ نشانهای از این کار در آینده نیز به چشم نمیخورد.
در خلال چنین عملکرد باورنکردنیای، نوسان زیادی در رشد فروش آئودی به چشم میخورد به گونهای که رشد فروش ۳۷.۹ درصدی چشمگیر تا رشد فروش ناچیز ۰.۰۳۶۸ درصدی نیز دیده شده است. البته فروش بلندمدت این خودروساز آلمانی در بازه حدود یک دههای رشد دو رقمی داشته است.
آئودی در طی این ۱۰۰ ماه حداقل افزایش فروش ۶ هزار دستگاهی در هر سال داشته و برای دو سال از افزایش فروش بیش از ۲۰ هزار دستگاهی لذت برده است.
اما چیزی که درباره افزایش فروش آئودی نظر ما را به خود جلب میکند میزان ثبات آن است. حتی ذائقه مشتریان نیز بهسوی شاسی بلندها و کراس اوورها متمایل شده و خودروسازان نیز مجبور شدهاند خودروهای الکتریکی را برای پاس کردن استانداردهای آلایندگی معرفی کنند اما با این وجود استقبال بینظیری از محصولات آئودی به عمل آمده است.
به نظر نمیرسد روند رو به رشد ارباب حلقهها متوقف شود. آئودی نسل جدید A6، A7 و A8 را در ۹ ماه گذشته معرفی کرده و در تلاش است با Q8 جدید نیز فروش زیادی را در کلاس کراس اوورهای لوکس تجربه کند. همچنین احتمال دارد نسل بعدی A1 بهصورت کراس اوور کامپکت Q1 نیز درآید و در آمریکا عرضه شود.
Rezalp
۱۵ فروردین ۱۳۹۷ائودی – مرسدس – بی ام و ، دارن تو امریکا برای فروش بیشتر با هم رقابت می کنن
جالب اینجاس که تسلا از هر سه اینا بیشتر فروش داشته.
T.H.M
۱۵ فروردین ۱۳۹۷تسلا رو از کجا درآوردی!!!!! سه تا لوکس پرفروش آمریکا مرسدس و بی ام و و لکسس هستن بعدش با اختلاف آئودی. بعدشم کادیلاک و آکورا و اینفینیتی و لینکلن و ولوو و لندروور و پورشه و سپس تسلا. البته تسلا قضیش با همه فرق داره و فقط الکتریکی سازه و تو این بخش از همه سرتره.
(Ali (Chevy nova
۱۵ فروردین ۱۳۹۷T. H. M
دوست من اىن رضا ال پى ترول هستش و تو تمام کامنتهاش مشخصه چه کارس
تو خىلى جاها مىاد از ماشىنهاى امرىکاى بد مىگه و تو پست ماشىنهاى المانى از امرىکاىها تعرىف مىکنه که امرىکاى بازها و المانى بازها رو بهم بندازه
نمونش پست فورد جى تى بود و همىنطور درگ چلنجر و بى ام و m5
حتى نمىدونه تسلا تو اروپا از بنز و بى ام و و ائودى فروشش بالاتر بود نه امرىکا
اىن بنده خدا رو باهاش مراعات کنند دست خودش نىست
(Ali (Chevy nova
۱۵ فروردین ۱۳۹۷از دلاىل دىگه ترول بودن رضا ال پى مىشه به اطلاعات بسىار دست و پا شکسته اشاره کرد
ىجا گفت موستانگ و کامارو اجازه ورود به اروپا رو نداره درصورتى که موستانگ و کامارو 2 ساله نمونه مختص بازار اروپا رو دارن حتى بصورت فرمان سمت چپ هم تولىد شدن
ىه جا گفت تانک تاىگر تو جبهه غرب تانهاى امرىکا رو از بىن برد در صورتى که تانک تاىگر مخصوص جبهه شرق بود در جنگ جهانى دوم
ىه جا گفت فورد جى تى ماشىنى هست که تکنولوژى نداره در صورتى که مقدار سنسورهاى موجود در فورد جى تى از جنگنده f22 هم بىشتره و مىتونىد در موردش تحقىق کنىد
کلا فقط از روى حرصى که داره حرف مىزنه
Rezalp
۱۵ فروردین ۱۳۹۷من که گفتم تسلا فقط آمریکایی نیست
بصورت مشترک ساخته شده
فرق داره با آمریکایی های دیگه
(Ali (Chevy nova
۱۵ فروردین ۱۳۹۷رضا ال پى
پس تسلا امرىکاى نىست؟
پىشنهادم بهت اونکه با توجه به گذشته کامنتهاى که داشتى و مىدونم دست خودت هم نىست فقط بشىنى و پىک نوروزى مدرست رو حل کنى بهتره برات
وقتى بزرگ شدى بىا در مورد ماشىن هم صحبت مىکنى
T.H.M
۱۵ فروردین ۱۳۹۷آره تسلا فقط آمریکایی نیس. ایرانیا از جمله خود تو هم توش شریکی :))
پرتی ها داداش. چرند میگی چرا. بحث فروش رو میکنی بعد یهو میری تو بحث ارزش بعد میری تو بحث ساخت و تو هرکدوم خیال بافی میکنی. فازت چیه دقیقا؟
فقط آمریکا فقط ماسل
۱۵ فروردین ۱۳۹۷این جانم علی جان فرمون دستته آخه رضای عزیز آلان ازت بپرسم سیستم تعلیق چیه هنگ میکنی یه نگا به به دیدگاه های آقاعلی بنداز بعد تفرقه افکنی کن
داداش علی قضیه ترول چیه ؟؟؟
Rezalp
۱۵ فروردین ۱۳۹۷ارزش یه تسلا از هر 3 تای اینا بیشتره و با صرفه تره
عاقلانه فکر کن
(Ali (Chevy nova
۱۵ فروردین ۱۳۹۷رضا ال پى
خودتى
با اىن کامنتتات نمىتونى جو ساىت رو خراب کنى ترول جان
تو از تسلا و تمام خودروسازان امرىکا بدت مىاد اما بخاطر بحث راه انداختن بىن امرىکاى بازا و المانى بازا دارى از تسلا خوب مىگى
تو پست فورد جى تى گفتى از بنز خىلى خوشت مىاد و از امرىکاىها بدت مىاد اما الان دارى خلاف اون حرف رو مىگى
ضد و نقىض گفتنت نشونه ترول بودن شما هست
T.H.M
۱۵ فروردین ۱۳۹۷چه ربطی داشت آخه. چند سالته داداش؟ من کاری ندارم به اینکه ارزش کدوم بیشتره و کدوم کمتره، ولی بالاخره منظورت فروشه یا ارزش؟؟
(Ali (Chevy nova
۱۵ فروردین ۱۳۹۷T. H. M
داداش منظورى رضا ال پى از ارزش چىزى نىست جز اونکه با اىن حرف مىخواد جو رو بهم برىزه و بشىنه و از دعواى دىگران لذت ببره
بنده خدا حتما مشکلى داره که تو پدال مىاد خودش رو اىنطور اروم مىکنه
sina
۱۵ فروردین ۱۳۹۷بی ام و داره نسبت به بنز بهتر کار می کنه و ائودی بهتر از هر دو.
سدان های ائودی بی نقصن واقعا
Elemento
۱۵ فروردین ۱۳۹۷فکر کنم به زودی بنز و BMW و Audi پرفروش ترین لوکس سازان بازار میشن
Hamid...Audi
۱۵ فروردین ۱۳۹۷همین الانشم هستن…
اسطوره
۱۶ فروردین ۱۳۹۷کاملا درسته
پرفروش ترین برند های لوکس جهان بنز و ب ام و و آئودین.
به نظرم اهمیت بازار امریکا در مقابل بازار جهانی و بازار چین دیگه به اون اندازه ای نیست که مساوی با کل جهان بدونیمش.
اشتباه من این بود فکر کردم ترتیب بازار امریکا در جهان هم وجود داره ولی مثل اینکه آئودی خوب زده رو دست لکسوس.
با توجه به افول فروش لکسس در امریکا و صعود آئودی فکر کنم به زودی ترتیب بازار امریکا هم مثل بازار جهانی میشه.
Hamid...Audi
۱۷ فروردین ۱۳۹۷فروش لکسس توی آمریکا به خاطر اطمینان بالای مردم امریکا به تویوتا از آئودی جلو زد ولی توی کل فروش لکسس هیچ وقت بالاتر از آئودی نبوده.
اکبر جرمنی
۱۵ فروردین ۱۳۹۷ائودی خداست…همین جور میره جلو…تکنولوژی المانی با کیفیت و ماندگاری ژاپنی و قیمت مناسب ..عشقست فولکس….زنده باد ماشین المانی که تو همه جا میترکونه
Mohammadreza
۱۵ فروردین ۱۳۹۷من از وقتی ائودی رو درلیست وفاداری مشتری بالاتر از بنز و بی ام و دیدم ،دیدم نسبت بهش عوض شد
شخصا همیشه فک میکردم بنز و بی ام و وفادار ترین مشتری هارو بین لوکس ساز ها دارن
البته یادمون نره که لکسس بیشتر از هر برند لوکسی مشتری هاش بش وفاداران?