آئودی A4 آلرود استیشن واگن که برای اولین بار در نمایشگاه بینالمللی اتومبیل امریکای شمالی در دیترویت به نمایش درآمده، از همان اِلمانهایی استفاده میکند که نسلهای قبل آلرود را نیز از یک سری استیتهای معمولی به کراسهایی زیبا و دوستداشتنی تبدیل کردهاند. مدل جدید A4 آلرود که انتظار میرود که به عنوان یک مدل ۲۰۱۷ ارائه شود، از یک ارتفاع بالاتر رانندگی در کنار یک سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک، گلگیرهای برجسته و تایرهای چسبان بهرهمند شده است.
۲۰۱۷ Audi A4 Allroad۲۰۱۷ Audi A4 Allroad در مورد مشخصات این مدل در بازار ایالات متحده هنوز اطلاعات خاصی منتشر نشده، ولی گفته شده که این خودرو در بازارهای دیگر با یک گزینه پیشرانه بنزینی و ۵ گزینه دیزلی در دسترس قرار خواهد گرفت. خروجی این پیشرانهها بین ۱۵۰ تا ۲۷۲ اسببخار متغیر خواهد بود. آپشنهای گیربکس نیز شامل یک گیربکس ۶ دنده دستی و یک سیستم دو کلاچه ۷ سرعته اتوماتیک هستند. ۲۰۱۷ Audi A4 Allroad در همین حال، انتظار میرود که این مدل همانند نسخه کنونی A4 آلرود، تنها با یک موتور بنزینی ارائه شود. این موتور، همین حالا نیز در مدل معمولی A4 مورد استفاده قرار میگیرد و به صورت ۲ لیتری چهار سیلندر همراه با توربوشارژ، قدرتی برابر ۲۵۲ اسببخار و گشتاوری برابر ۳۷۰ نیوتنمتر تولید میکند. مطابق گفته آئودی، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت با استفاده از این موتور در مدت ۶/۱ ثانیه اتفاق میافتد و حداکثر سرعت نیز به ۲۴۶ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. ۲۰۱۷ Audi A4 Allroad۲۰۱۷ Audi A4 Allroad۲۰۱۷ Audi A4 Allroad این اعداد در سطح بالاتری نسبت به ۲۲۰ اسببخار و ۳۵۰ نیوتنمتر مدل کنونی A4 آلرود قرار میگیرند و بنابراین، در مدل جدید میتوان سطح عملکرد بالاتری را انتظار داشت. اگر کاهشوزن ناشی از استفاده از پلتفرم MLB Evo را درنظر بگیریم، A4 آلرود جدید احتمالاً هیجان بسیار بالایی در پشتفرمان، چه در جاده و چه در خارج از جاده، خواهد داشت.
۲۰۱۷ Audi A4 Allroad
مزیّت دیگر پلتفرم MLB Evo در سیستم تعلیق است. تنظیمات جدید در این سیستم شامل یک طراحی جدید ۵ لینک در تعلیق جلو است و همینطور، ساختار جدید ۵ لینک جایگزین لینکهای ذوزنقهای قبلی در سیستم تعلیق عقب شده است. همچنین سیستم «انتخاب حالت رانندگی آئودی» صاحب یک حالت جدید با عنوان «آفرود» شده است. ارتفاع رانندگی نیز نسبت به مدل معمولی A4 به اندازه ۳۳ میلیمتر افزایش پیدا کرده است.
این در حالی است که طراحی داخلی کابین نسبت به فرمت A4 معمولی تغییری نکرده است. در جلوی داشبورد، یک سری دریچههای هوا و یک سطح بزرگ تزئینی قرار گرفتهاند. برای راننده، یک نمایشگر ۱۲/۳ اینچی برای مجموعه ابزارها (کابین مجازی آئودی) در نظر گرفته شده است. این کابین همچنین طرحهای کرومی و چراغهای LED زیادی در خود دارد؛ چیزی که به نظر میرسد که در صنعت خودروی امروز، طالبان زیادی پیدا کرده است.
۲۰۱۶ Audi A4
۲۰۱۶ Audi A4
آخرین محصول اینگولشتات برای رقابت با مدلهایی مانند بامو سری ۳ و مرسدسبنز کلاس C، یعنی A4 سدان، خودروی دیگری است که نسخه آلرود را در نمایشگاه دیترویت همراهی میکند.
من نسخه ۲۰۱۶ یعنی قبلیشو زیر نظر داشتم و همیشه فایل پی دی افشو میدیم سیر که نمیشدم روز به روز به اوج طراحی داخلی و بیرونیش بیشتر پی میبردم . و جالبتر اینکه با داشتن این ماشین شما با ی تیر ۳ نشون زدین(یعنی انگار ۳ تا ماشین اسپرت، اس یو وی، استیشن) خریدین. ولی حالا که مدل ۲۰۱۷ رو میبینم از تعجب میمونم که مدل قبلی که هیچی کم نداشت حالا مدلی رو شاهدیم که هیچی که کم نداره بلکه زیاد هم هست. بی نهایت این ماشین منطقی و دوست داشتنی هستش.
خیلی قشنگه نه این بلکه همه ی آئودی ها چند روز پیش Q5 پلاک ملی دیدم اصلا چراغاش طرز روشن شدنشون صدایی که میداد موتورش رنگش خدایی ادم از نزدیک حس میکنه واقعا چقدر تفاوت هست بین اون و یه سانتافه
دوستان خیلی با کامنت هاتون حال می کنم! خیلی منطقی تر از عموم فکر می کنید! هر وقت میرم کامنتم های زیر پست های اینستا هر پیجی رو می خونم از هرچی کاربر و کامنت سیر میشم! ولی وضعیت اینجا انصافا خیلی بهتره و حد اقل ارزشی که باید رو برای برند قائلید! سپاس از همتون! امید وارم کاهش فروشی که تو 2015 (تو آمریکا) داشت آئودی واسه A4 با این فیس تو 2016 بتونه جبران کنه.
علي
۲۹ دی ۱۳۹۴من نسخه ۲۰۱۶ یعنی قبلیشو زیر نظر داشتم و همیشه فایل پی دی افشو میدیم سیر که نمیشدم روز به روز به اوج طراحی داخلی و بیرونیش بیشتر پی میبردم . و جالبتر اینکه با داشتن این ماشین شما با ی تیر ۳ نشون زدین(یعنی انگار ۳ تا ماشین اسپرت، اس یو وی، استیشن) خریدین. ولی حالا که مدل ۲۰۱۷ رو میبینم از تعجب میمونم که مدل قبلی که هیچی کم نداشت حالا مدلی رو شاهدیم که هیچی که کم نداره بلکه زیاد هم هست. بی نهایت این ماشین منطقی و دوست داشتنی هستش.
king 918
۲۹ دی ۱۳۹۴انصافا ولوو شاسی بلند با این خیلی شبیه شدن ///
یکم مقایسه کنید……
رضا
۲۹ دی ۱۳۹۴ایران خودرو و سایپا با تمام هیکلشون فدای یه چرخت
moein
۳۰ دی ۱۳۹۴اسم شرکتو خراب نکن باید بگی سرمایه داران و مدیران سایپا و ایران خودرو فدای قد و بالات
امین
۲۹ دی ۱۳۹۴همه چیز تمام …
mohsen
۲۹ دی ۱۳۹۴خیلی قشنگه نه این بلکه همه ی آئودی ها چند روز پیش Q5 پلاک ملی دیدم اصلا چراغاش طرز روشن شدنشون صدایی که میداد موتورش رنگش خدایی ادم از نزدیک حس میکنه واقعا چقدر تفاوت هست بین اون و یه سانتافه
ارمان
۳۰ دی ۱۳۹۴این همون چیزیه که باید باشه , اسمش برازندشه
زیبا , شیک , کاربردی, با امکانات
در عین حال شاسی بلند هم نیست که بنده استقبال میکنم :)
V.D.T
۳۰ دی ۱۳۹۴دوستان خیلی با کامنت هاتون حال می کنم! خیلی منطقی تر از عموم فکر می کنید!
هر وقت میرم کامنتم های زیر پست های اینستا هر پیجی رو می خونم از هرچی کاربر و کامنت سیر میشم! ولی وضعیت اینجا انصافا خیلی بهتره و حد اقل ارزشی که باید رو برای برند قائلید! سپاس از همتون!
امید وارم کاهش فروشی که تو 2015 (تو آمریکا) داشت آئودی واسه A4 با این فیس تو 2016 بتونه جبران کنه.