آئودی محصولاتی همهکاره میسازد و RS6 آوانت یک سوپرکار در لباس استیشنی است که توجهات را به خود جلب میکند. این به معنی عدم تمرکز تیونرها روی پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی آئودی نیست و اتفاقاً برعکس! این نیروگاه آهنین پتانسیل زیادی برای ارتقا داشته و این بار شرکتهای پسیفیکن ژرمن و مهندسی VF با همکاری یکدیگر محصولی را معرفی کردهاند که در خط درگ دستکمی از یک بوگاتی ویرون نخواهد داشت.
این استیشن پرقدرت از کیت مرحله ۳ دو شرکت یاد شده سود برده و قدرت آن به بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار رسیده و گشتاور بیش از ۱۰۰۰ نیوتون متری آنهم توانایی جابجا کردن کوهها را دارد! RS6 آوانت موردبحث در تمامی بخشها از جمله توربوی TTE گرفته تا کیت هوای اونچوری و اینترکولرهای بزرگتر و ECU بازنگری شده بهبود یافته است. صدای گیرا و پرطنین تولیدی نیز به مدد استفاده از سیستم اگزوز تیتانیومی آکراپوویچ ایجاد شده هرچند تیونر موردبحث از خروجیهای دوگانه گرد استفاده کرده است.
قطعاً پکیج تیونینگ یک خودرو بدون تغییر در ظاهر کامل نخواهد بود و به همین خاطر RS6 آوانت یاد شده از کیت بدنه ملایم استفاده کرده اما پوششهای روی بدنه کاملاً باعث جلبتوجه میشوند. رینگهای استاندارد نیز جای خود را به نمونههای ۲۲ اینچی با طرح برنزی دادهاند. تکمیل کننده تغییرات هم میلههای ضد لغزش جدید شرکت ABT اسپورت لاین و غربیلک فرمان پوشیده از آلکانترا میباشد.
این هیولا شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیهای داشته و میتواند تا حدود ۳۴۰ کیلومتر در ساعت نیز سرعت بگیرد. با این ارقام احساسبرانگیز، RS6 آوانت توانایی شاخبهشاخ شدن با پورشه ۹۱۱ توربو را خواهد داشت.
واضح است که چنین تغییرات سنگینی هزینهبر بوده هرچند قیمت پایه ۱۱۶۵۰۰ دلاری RS6 آوانت استاندارد هم قبلاً اشک افراد زیادی را درآورده است!
ابر+عظیم+سلطان+خانِ+خفن+باحال+سوپر+ویژه+توپِ+دمش+گرم!
۱۷ آذر ۱۴۰۰اووووووف
عشق منه
تکنولوژی آئودی با قدرت بوگاتی
یکی از بهترین ماشین های تیونینگ شده ی دنیا
عالیه عالیه عااااالی
واقعا باهاش حال کردم خارق العاده ست
کافر مقدس
۱۷ آذر ۱۴۰۰با قدرت فلان ماشین که مهم نیست خروجی قدرت ختم به چی میشه
با قدرت بوگاتی الان باید بتونی 400تا بری . ولی آیا میری؟آیا اون تعادل بوگاتی درسرعت های بالا رو داری؟
این متن های زرد فقط به درد تبلیغات میخوره
پارسا عشق ماشین (الله اکبر)
۱۷ آذر ۱۴۰۰بهت تبریک میگم رند شدی
روزبه
۱۸ آذر ۱۴۰۰داداش این برای ماشین بازهاست بدرد تو نمیخوره
یاس ی
۱۷ آذر ۱۴۰۰یعنی هرچی بگی کم گفتی. هم جذبه داره هم خوشگله پرفورمنس هم که دیگه جای حرف باقی نگذاشته. آئودی به دور از حاشیه بهترینها را ارائه میده. آوانتش که دیگه خونه اخر هستش.
Philipp
۱۷ آذر ۱۴۰۰این تیونرا میان کلی زحمت میکشن بعد همه زحماتشون رو با یه رینگ غول پیکر نابود می کنن!
Philipp
۱۷ آذر ۱۴۰۰به کمک فنرا و سیستم تعلیق فشار مضاعف وارد می کنه
روی پایداری اثر منفی میذاره
گشتاور رو حروم می کنه
به موتور فشار میاره
مصرف بنزین رو افزایش میده
بازده موتور رو کم می کنه
راحتی رو کم می کنه
لاستیک رو هم زودتر تموم می کنه
همه اینا برای یکمی زیبایی اصلا ارزشش رو نداره
هرچند که از نظر من لاستیک های دور سفید و لاستیک های نوشته دار خیلی زیباتر و اسپورت ترن
Philipp
۱۷ آذر ۱۴۰۰پدال جان چرا تایید شدن یه کامنت 10 دقیقه طول میکشه :|
قبل اینکه با زومیت برید جزو یک تیم 5 دقیقه بود فکر می کردیم مثل زومیت صفر میشه دوبرابر شد :|
جواد عقیلی
۱۷ آذر ۱۴۰۰درود. اون 10 دقیقه تایم ویرایش برای کاربرا هست که به درخواست خود کاربرهای عزیز قرار داده شده بنابراین اگه کامنت موردی نداشته باشه خود سیستم فوری تایید می کنه.
میثم
۱۷ آذر ۱۴۰۰حالا پرفورمنسش هیچ
آدم دوست داره اینو بزاره گوشه سالنش از بس خوشگله
Enayat
۱۷ آذر ۱۴۰۰چه دوره شده! استیشن های خانوادگی حالا بزن بهادر شدن سوپر اسپرت ها رو تهدید به مرگ می کنند 🤯
مهردادکمال
۱۷ آذر ۱۴۰۰از رنگ امیزیش خوشم نیومد در حالی که نسخه استوکش شاید زیباترین استیشن تاریخ باشه
ARMAN
۱۷ آذر ۱۴۰۰به دلیل فشار زیاذی که تعلیق و شاسی تحمل میکنه گشتاور هدر میره و شتاب اونجوری که انتظار میریم نیست