نسخه بالارده ای-ترون ۲۰۲۵ شتابی برابر ابرخودروهای بوگاتی دارد.
نسخه ۲۰۲۵ آئودی ای-ترون GT پنج ماه پس از رونمایی رسمی خود سرانجام به بازار ایالاتمتحده رسیده است. هر چند این خودرو از نظر ظاهری تغییر چندانی را تجربه نکرده است اما با قیمت بالاتری عرضه شده است؛ اما چرا آئودی باید محصول نسبتا لوکس خود را گرانتر کند؟
کوپه ای-ترون بهطورکلی در سه تریم استاندارد S ای-ترون GT و RS ای-ترون GT و RS ای-ترون GT پرفورمنس به فروش میرسد که تنها دو نمونه پایه و پرفورمنس آن به آمریکا خواهد رفت. S ای-ترون GT اکنون با قیمت ۱۲۵ هزار دلار به فروش میرسد که با هزینه حملونقل و تحویل خودرو به مرز ۱۲۶ هزار دلار میرسد.
خوشبختانه و با وجود تغییرات کمی که در ظاهر مدل ۲۰۲۵ ایجاد شده، پیشرانه آن دگرگونیهای گستردهتری را تجربه کرده و حال قدرت بسیار بیشتری را در اختیار خریداران این آئودی زیبا قرار میدهد. S ای-ترون پایه توان تولید ۶۷۰ اسب بخار قدرت را دارد؛ رقمی که حتی از RS ای-ترون GT سال گذشته آئودی هم بیشتر است. این مدل درکنار موتور برقی قدرتمندتر از فنربندی بادی بهبودیافته و پیشرفتهتری هم استفاده میکند که قابلیتهایی مانند مدیریت فعال کنترل بدنه و شاسی خودرو را دارد.
S ای-ترون GT 2025 با هر بار شارژ کامل مسافتی ۴۸۳ کیلومتری را طی میکند که در مقایسه با رنج مسافتی سال گذشته، ۴۰۰ کیلومتر، بهبودی چشمگیر محسوب میشود و این کوپه برقی را به یک گرنتورر واقعی نزدیکتر میکند. آئودی با تکیهبر یک باتری بزرگتر ۱۰۵ واتساعتی به این دستاورد رسیده است.
همانطور که از یک سوپراسپرت GT آلمانی انتظار میرود، عملکرد ای-ترون GT 2025 در خط مستقیم هم تحسین برانگیز است؛ این گرنتورر برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۳.۳ ثانیه زمان نیاز دارد. نسخه پرفورمنس برای رسیدن به همین سرعت به ۰.۶ ثانیه زمان کمتری نیاز دارد؛ یعنی ۰.۶ ثانیه سریعتر از نسخه سال قبل به سرعت معیار میرسد.
آئودی RS e-Tron GT پرفورمنس
نسخه پرفورمنس ای-ترون GT با ۲۷۵ اسب بخار قدرت بیشتر، حال توان تولید ۹۱۲ اسب بخار قدرت را دارد که رقمی خیرهکننده به شمار میرود. الکتروموتورهای این گرنتورر، بدنه براق آن را در عرض ۲.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسانند تا سریعترین کوپه تاریخ آئودی، پا در سرزمین ابرخودروها بگذارد. هر چند گستره مسافت قابلپیمایش این مدل هم نسبت به قبل بهبود یافته اما آئودی از انتشار رقم رسمی آن خودداری کرده است! بالاخره هر چه باشد، این مدل در مقایسه با نسخه S و بهخاطر قدرت بیشتری که از باتری دریافت میکند، مسافت قابلپیمایش کمتری را در اختیار راننده قرار میدهد.
مشخصا قیمت نسخه پرفورمنس از S بالاتر خواهد بود. خریداران این کوپه برای مالکیت هر دستگاه آن باید مبلغی ۱۶۷ هزار دلاری را بپردازند و برای تحویلگرفتن خودروی خود تا سال آینده میلادی، ۲۰۲۵، منتظر بمانند. نظر شما درباره آئودی ای-ترون GT چیست؟ آیا آئودی پیش از برندهای مطرح دیگر، به استانداردی برای تولید گرنتوررهای برقی رسیده است؟
HELLO.BROTHERS
۴ آذر ۱۴۰۳عقبش چقدر زشته،حالا جلوی ماشین بد نیست،ولی عقبش خدایی هیچ حس آلمانی بودن بهم نمیده.🤮🤮🤮🤮🤮