کم کم امیدمان داشت به نا امیدی محض تبدیل می شد که باخبر شدیم ABT سرانجام به سراغ تیون آئودی RS4 استیشن رفت ولی حالا که به جزئیات آن خوب دقت می کنیم می بینیم خبری از چیزی نیست به جز رنگ مشکی متالیک خوشمزه آن . . . !
خودرویی که ابتدا در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۲ رونمایی شده بود و فروش آن نیز از پاییز ۲۰۱۲ با قیمت پایه ای ۷۶,۶۰۰ یورو (معادل تقریبی ۱۰۰,۰۰۰ دلار) آغاز شد، ظاهرا به خودی خود آنقدر جذاب بوده که ABT تنها به تغییر رینگ های ۲۰ اینچی توربینی شکل آن بسنده کرده و حتی از تغییرات جدی در قسمت فنی هم خودداری کرده است!
فعلا تنها تغییر صورت گرفته بدست مهندسین آلمانی این تیونر استفاده از منیفولدهای فولادی ضدزنگ در سیستم اگزوز خودروست تا پیشرانه ۴.۲ لیتری V8 آن همانند مدل های استانداردش همچنان قادر به تولید ۴۴۴ اسب بخار قدرت به همراه ۴۳۰ نیوتن متر گشتاور باشد تا نهایتا این استیشن درعرض ۴.۷ ثانیه ازحال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست یابد. البته مهندسین ABT زحمت یک تغییر دیگر را هم به خود داده اند و آن افزایش صورت محدود شده RS4 از ۲۵۰ به ۲۹۰ کیلومتر برساعت است.
مهرداد
۲۶ آذر ۱۳۹۱عاشق آئودییم من!! (:
hesan
۲۵ بهمن ۱۳۹۱قیمت بالا.
Ahmad..F12
۳ مرداد ۱۳۹۳م غیر از اون عاشق RS5 ام
میلاد
۲۶ آذر ۱۳۹۱معرکه است
حسین
۲۶ آذر ۱۳۹۱2 چیز یادشون رفته بوده که اونم این شرکت درست کرده!
رهام
۲۷ آذر ۱۳۹۱این سمنده چرا آرم آئودی داره؟
DINEl
۲۷ آذر ۱۳۹۱چیزی که قابل بیان میدونم دیوانه کننده است
ninja
۲۸ آذر ۱۳۹۱این ائودی هم هرچی میسازه شبیه همند
Arash66
۳۰ آذر ۱۳۹۱از مدلای bmw مه دیگه شبیه تر نیست!
nima
۳ دی ۱۳۹۱چرا ما نباید ……….