اخیراً تصاویر دیجیتالی و رندرهای طراحان مستقل دنیای خودرو از آئودی A7 آوانت منتشر شده است.
ارباب حلقهها همانند هر خودروساز دیگری به دنبال گسترش سبد محصولات برقی خود است و در خلال این کار نامگذاری محصولات خود را نیز تغییر خواهد داد. به همین خاطر خودروهای برقی جدید آئودی از اعداد زوج در نامگذاری خود استفاده خواهند کرد و ارقام فرد برای خودروهای درونسوز بکار خواهد رفت. با این تفاسیر اجازه دهید خوشامدگویی گرمی با اولین آئودی A7 آوانت تاریخ داشته باشیم. این خودرو که ارتباطی با نسل فعلی A7 به عنوان محصولی چهار در و کوپه ندارد به رقابت با محصولاتی همچون بی ام و سری ۸ گرن کوپه و مرسدس بنز CLS خواهد پرداخت. در واقع آئودی A7 آوانت را میتوان جانشین A6 آوانت کد C8 دانست. البته محصول جدید آئودی چالش جدیدی برای دیگر استیشنهای بازار همچون بی ام و سری ۵ تورینگ و مرسدس بنز E کلاس استیت محسوب خواهد شد و از نظر طراحی روش تکاملی را نسبت به مدل قبلی یاد شده در پیش خواهد گرفت.
به این ترتیب آئودی A7 آوانت نسخهای جدید از جلوپنجره مشهور ژرمنها را به نمایش خواهد گذاشت و چراغهای جلوی LED، چراغهای عقب مدرنتر و خط سقف خمیدهتری را پذیرا خواهد شد تا در مجموع ظاهری اسپرت داشته باشد. اگر به محصولات جدید آئودی همچون A6 e-tron دقت کرده باشید میدانید که این خودرو از جلوپنجره بسته شده با چراغهای جلوی جداگانه و چراغهای عقب متفاوت سود میبرد. همچنین خط سقف این خودرو خیلی به سمت عقب کشیده نشده و بنابراین فضای بار بیشتری نسبت به مدلهای درونسوز با ابعاد مشابه دارد.
جزئیات زیادی از قوای محرکه A7 آوانت در دست نیست اما خانواده A7 سدان و آوانت جدید با پیشرانههای ۴ و ۶ سیلندر عرضه خواهند شد و احتمالاً دستیار برقی نیز باعث بهبود پرفورمنس و کاهش مصرف سوخت آنها خواهد شد. هنوز مشخص نیست که نسخه آئودی اسپرت این مدلها نیز تولید میشود یا خیر اما مدل تمام برقی طبق انتظار قدرتی فراتر از ۸۰۰ اسب بخار را ارائه خواهد کرد. با پیشرفت فرایند توسعه و آزمایش نسل جدید A7 اخبار بیشتری از آن منتشر خواهد شد. احتمالاً در چند ماه آینده نسخههای پروتوتایپ با پوشش استتاری کمتر راهی خیابانها خواهند شد و رونمایی رسمی نیز اواخر امسال انجام میشود؛ اما رندرهای A7 آوانت جدید محصول تیم kolesa هستند که بر اساس جدیدترین تصاویر جاسوسی منتشر شدهاند. اگر محصول نهایی آئودی شبیه این تصاویر باشد خیلی تعجب نخواهیم کرد، نظر شما چیست؟
amir
۵ بهمن ۱۴۰۲آئودی در زمانی که بنز ها و بیمرها در طراحی حسابی پسرفت کردن همچنان میدرخشد و از زبان طراحی خودش که بسیار زیباست خیلی فاصله نگرفته و پایبنده
F22RAPTOR
۵ بهمن ۱۴۰۲به به
ای کلاس و سری 5 باید طراحی از آئودی یاد بگیرن
RAM1500TRX
۶ بهمن ۱۴۰۲با این ماشین ۴تا ادم پایه میطلبه بزنی ب جاده ای ک تهش معلوم نیست….
𝐀𝐥𝐢
۵ بهمن ۱۴۰۲جزو زیباترین و جذاب ترین استیشن های توی دنیاست
همایون پورخاکپور
۵ بهمن ۱۴۰۲زیباترین خودروهای دنیا که بیش از سه در دارند استیشن ها هستند واقعا فضای کاربردی حمل بار،طراحی هماهنگ عقب چون قناصی وجود صندوق مثل هاچبک ها پر شده ولی زیبایی و تناسب یک سدان رو همرو با هم داره یک خودروی استیشن عاشق تمام استیشن ها نسبت به سدان ها هستم دیگه سری آر اس آئودی باشه که هیچی دیگه نورعلی نور میشه،انیدوارم الفارومئو هم بیاد و قبل توقف تولید جولیا نسخه استیشنش رو هم بزنه
parhamiof
۵ بهمن ۱۴۰۲خدا کنه اینجوری نشه.
جلوش شبیه bz4x شده.
ابوالفضل
۵ بهمن ۱۴۰۲حاجی این اینه فرشته است
۵ بهمن ۱۴۰۲https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/01/audis-a7-avant-business-wagon-drops-all-camo-albeit-only-digitally_3.jpg
دیگه حتی ائودی هم از سوبا M4 اسکی میره
EODE
۵ بهمن ۱۴۰۲مثل اغلب خودرو های جدید آئودی طراحیش و مطمئنم پرفورمنسش خیلی جذابه .
Taha Ayoobi
۶ بهمن ۱۴۰۲بسیار زیبا
رامتین
۶ بهمن ۱۴۰۲نسبت به نسل قبل بنظرم طراحیش افت کرده و به عبارتی اون حالات تیز و اسپرت درش از بین رفته…