این خودرو به تجهیزات گوناگونی ازجمله قطعات تازه موتور، قطعات فیبرکربنی گسترده در بدنه و کابین لوکس مجهز شده است.
چند وقت پیش بود که تستهای هیوندای آیونیک ۵ N نشان داد این خودروی برقی سریعتر از یک دستگاه RS7 حرکت میکند. از آنجا که این ضربه برای مالکان این خودروی لوکس خوشایند نبود، شرکت منصوری دست به کار شد و نسخه تقویت شده RS7 را معرفی کرد. RS7 منصوری از یک فستبک اسپرت به یک سوپراسپرت تمام عیار تبدیل شده است که میتواند سوپراسپرتهای مطرحی چون لامبورگینی روئلتو را هم به چالش بکشد.
تیونینگ آلمانی منصوری پیش از این هم روی ائودی RS7 کار کرده است و با زیروبم آن، آشنایی خوبی دارد. جدیدترین نسخه RS7 استاندارد ۶۲۱ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد اما مهندسان منصوری موفق شدهاند تا ۱,۰۳۵ اسب بخار قدرت و ۱,۱۹۹ نیوتن متر گشتاور را استخراج کنند. هر چند هنوز فهرست کامل بهروزرسانیهای این خودرو در دسترس نیست اما منصوری اعلام کرده که RS7 تازهاش از همان پیشرانه ۴ لیتری V8 و دو توربوشارژر استفاده میکند. بنابراین منطقی است که RS7 منصوری در کمتر از ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و سوپراسپرتهای مطرح را به چالش بکشاند.
بهروزرسانیهای فسنبک آئودی به قطعات داخلی هم ختم نشده و شامل بدنه خارجی و حتی کابین هم میشود. نمای بیرونی RS7 بازنگری شده تا امضای کارهای منصوری را روی خود جای دهد. ازجمله بخشهای بهروزرسانیشده بدنه بیرونی میتوان به چهره جلویی خودرو اشاره کرد که شامل قطعات فیبرکربنی دور جلوپنجره و هواکشها، اسپلیتر و تیغههای آیرودینامیکی میشود. نمای جانبی هم میزبان آینهبغلهای جدید، گلگیر جانبی تازه، شیشه آفتابی و خروجی هوای پشت طاق چرخها، همهوهمه از جنس فیبرکربن شده است. نمای عقب هم از این قاعده مستثنا نیست و با تکیهبر ماده گرانقیمت کربن، ظاهری تازه به خود گرفته است.
کابین RS7 منصوری همانند بدنه بیرونی، امضای این تیونر را به بیننده القا میکند. استفاده گسترده از چرم باکیفیت رنگی، لوگوی بزرگ منصوری در جایجای کابین، کنتراست دوخت صندلی و داشبورد و نهایتا قطعات فیبرکربنی فضایی لوکس و دلپذیر را برای سرنشنیان این سوپرفستبک ایجاد کردهاند. به نظر شما، خرید یک RS7 تیونینگشده بهتر است یا یک دستگاه لامبورگینی روئلتو استاندارد؟ چرا آئودی از پتانسیل کنونی خودروهایش استفاده نمیکند؟
Taha Ayoobi
۲۸ شهریور ۱۴۰۳یا پیغمبر
رفته بالای 1000
علی Shelby
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ولی خوشگل شده
amirkhanzadeh
۲۹ شهریور ۱۴۰۳با اینکه از کارای منصوری خوشم نمیاد
این تنها کاری بود که از منصوری خوشم اومد
کیت بدنه بهش میاد
جرمی کلارکسون
۲۸ شهریور ۱۴۰۳جلو پنجرش شبیه صورت خودش کرده
ببخشینا
Yazdan
۲۸ شهریور ۱۴۰۳نه معذرت خواهی کن نه مسخره!
SMS
۲۸ شهریور ۱۴۰۳این شد یه آئودی
خدا خیرش بده
جالبه که تو همه کاراش اون رنگ شبیه سنگ و رنگ مشکی و آبی و سبز آبی رو داره
جرمی کلارکسون
۲۹ شهریور ۱۴۰۳رنگ شبیه سنگ خوبه ولی جلو پنجرش منو یاد سگ میندازه
۲۹ شهریور ۱۴۰۳الان که نگاه میکنم منم یاد سگ میندازه😂
۲۹ شهریور ۱۴۰۳جلوپنجرش شبیه لبای دخترای نوجوونه
(هیچ قصد توهینی به هیچ شخصی ندارم و بدون شوخی این حرفو میزنم خودتون تصویر رو نگاه کنید)
مهراد
۲۸ شهریور ۱۴۰۳بهترین تیونر تاریخ ( به همراه برابوس البته )
Taha Ayoobi
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ABT و هنسی رو ترجیح میدم
راستگو
۲۹ شهریور ۱۴۰۳فقط برابوس و تک ارت
𝐀𝐥𝐢
۲۹ شهریور ۱۴۰۳قشنگ شده
M power
۲۹ شهریور ۱۴۰۳خوشگل برازندشه
Galant.VR4(JDM)
۲۹ شهریور ۱۴۰۳آئودی+منصوری=💀
RS7 همینجوری خیلی سریعه ولی الان پاره میکنه
ایول داره منصوری
mmd@
۲۹ شهریور ۱۴۰۳خوشگل شده ولی جلو پنجره شبیه سگ شده یکم☣️
I love Deutschland
۲۹ شهریور ۱۴۰۳وقتی پدرم میگه پسرم بگرد ببین یه ماشین خانوادگی چی سراغ دارن بگیریم
سدان خانوادگی که مدنظرمه💀:
90s culture
۲۹ شهریور ۱۴۰۳دلایل که شرکت ها تمام پتانسیل موتور هاشون استفاده نمی کنند، بنظر من به این سه مورد هست:
_اول: طول عمر کلی خودرو، هر قدرت بیشتری از موتور طلب کنی باعث افزایش استهلاک فنی خودرو شده و زودتر دچار از کار می افتند و فرسودگی قوای محرکه میشه
چون خودرو حداقل باید پنج سال رو عمر کنه( خودروی تیونیگ معمولا خیلی کم تر از مدل استاندارد خودشون مورد استفاده قرار می گیرند شاید درسال ۵۰۰ کیلومتر!)
_دوم: افزایش بها تمام شده خودرو، افزایش توان خودرو نیاز به تقویت سیستم ترمز، تعلیق و کمک پایداری می شود که قیمت خودرو رو افزایش از دسترس طیف وسیع از خریداران مصرف کننده نیازی به چنین سطح قدرتی ندارند، را بالا برده و با فروش کم تر از حد و تعداد برآورد شده، هزینه های تولید و توسعه بر نمی گردد…
_سوم: گارانتی خودرو، که برای یه سری مسائل تعهدی برای خودرو سازی مشکل ساز میشه و نمی تواند با هزینه های زیاد گارانتی این خودروها پاسخ گوی مشتری هایش باشد.
علی
۲ مهر ۱۴۰۳جناب نگارنده فیلم درگی که پیدال گذاشت ما دیدیم آئودی. هیوندای n رو. برد
چقدر خفنه خدا …… چی بگم عاشقتم
علی
۲ مهر ۱۴۰۳منصوری اینبار رفته سراغ ارباب حلقه ها نتیجه شده یه شاهکار
بهترین تیون تاریخ منصوری اینه
حسین
۳ آذر ۱۴۰۳سلام
دنیای امروزی داره به سمتی میره که همه وسایل داره شبیه اسباب بازی میشه . و از این روند میشه این را نتیجه گرفت که انگار دنیا یه بازیه نه حقیقت زندگی . شلوغی طرح های پسندیده شده توسط خلایق و طراحان این رو اثبات میکنه که همیشه مردم دوست دارن فریب بخورند و در بازی زندگی بازیشون بدن نه اینکه جدی گرفته بشن . این خودرو و خودروهایی با این همه شلوغی و دیتیل ، آدم رو یاد فیلم ها و کارتونهای علمی تخیلی میندازه . توی عصر حاظر ، طراحی و علی الخصوص طراحی مفهومی دیگه مفهومی را نمی رسونه و همه چی بی مفهوم شده من نمی دونم کجای این خودرو شبیه سگه ؟ کجای صورت سگ این همه چاله چوله داره واین همه سطوح شکسته داره . اگر میگفتید شبیه صورت و دهن خرچنگه هنوز شبیه تر بود . الان هم که ماشالله مثل قدیم که هرکی از ننش قهر میکنه خواننده می شد یه شغل دیگه هم اضافه شده و اون هم طراحی اتومبیله .. مثل قارچ طراح سبز میشه .. همه هم صاحب سبک . با اینکه طرح اولیه کمپانی باز مثل اسباب بازی شده باز معقول تر و پخته تر به نظر میرسه حالا اگر موتورش تقویت شده یه بحث دیکریست . که به نظر من خود شرکت اصلی فکر تمام قطعات موتور بوده تا بتونه برای مشتری مدت زیادی طول عمر داشته باشه . نه مثل ما ایرانیها و جهان سومیهای خاور میانه اگر یه خر هم بخریم دوست داریم یه کاری باهاش بکنیم که از خر همسایه تند تر بره و یه فرقی با بقیه داشته باشه البته خودم هم شامل این افراد میشم ..