اختصاصی ژنو ۲۰۱۴: عضو جدید باشگاه موتور اسپرت آئودی از راه رسید؛ خودرویی که باید با M4 DTM تازه نفس بجنگد . . .
با اینکه مثل همیشه خبری از جزییات فنی اینگونه خودروها منتشر نمی شود اما حداقل میتوان در مورد مشخصات کلی یا ظاهرا آنها صحبت کرد! در کیت بدنه ویژگی های تازه ای به چشم می خورند؛ مانند قاب جدید آینه های جانبی، کاناردهایی که طرفین سپر جلو و همچنین طرفین خودرو نصب شده، جلوپنجره ای با خانه های لانه زنبوری، گلگیرها و کاپوت جدید با خروجی دوگانه هوا، دیفیوزر و نهایتا باله بزرگ عقب.
آقای Stefan Aicher سرپرست گروه طراحی Audi Sport درباره تغییرات اعمال شده در RS 5 کوپه چنین می گوید:
قوانین DTM بسیار جدی و سختگیرانه است به همین دلیل تیم ها مجبورند که تغییرات را تا یک محدوده خاص انجام دهند. بعنوان مثال در زیر پوست کربنی این خودرو ما تنها به تغییر تعلیق های جلو و عقب بسنده کرده ایم؛ نکته ای که در نمای بیرونی مشخص نیست اما حقیقت دارد!
این RS 5 مسابقه ای هنوز دو تست تمرینی در بوداپست و پیست Hockenheimring آلمان دارد. بعد از آن در ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۳ به رانندگی Mike Rockenfeller و با شماره #۱ رسما راهی مسابقات می شود.
[jwplayer mediaid=”۶۵۴۰۴″]
خاوری مزراتی
۱۷ اسفند ۱۳۹۲وای خداجونم… DTMرو برد رفت؟؟؟!!!… کجاییید که سوسک کنید اینو بنز و بی ام دبلیو
شوخی بود
آئودی ماشیناش عالین
یعنی همه ماشینا عالین جز یابوسازان وطنی
رضا
۱۷ اسفند ۱۳۹۲واقعا سطح مسابقات DTM خیلی بالاست.
بهرحال از آلمان کبیر کمتر از این نمیشه انتظار داشت….
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۷ اسفند ۱۳۹۲درود .
فقط مونده که بنز ماشینشو معرفی کنه .
من امروز همش دارم سوال میپرسم .
بچه ها چرا از جزئیات فنی اینجور ماشینا پرده برداری نمیکنند ؟؟؟
یا اینکه اعلام میکنند ، ولی در مسابقه ؟؟؟؟؟