آئودی RS E-Tron GT در همان حالت استاندارد کارخانهای هم خودروی شاخصی محسوب میشود اما کیت بدنه مناسب و دیگر ریزهکاریها میتواند ظاهر آن را بسیار جذابتر کند. به تازگی ویدئویی از Auditography منتشر شده که در آن میتوانیم این خودرو را با کیت بدنه جدید و طراحی مخوفی ببینیم.
RS E-Tron GT از کیت بدنه شرکت مکستون دیزاین سود میبرد که شامل دیفیوزر عقب، اسپویلر لبهای جلو و رکابهای جانبی فربهتر است. فنرهای K&W و سیستم تعلیق بادی نیز باعث شدهاند تغییر ظاهری خودرو بیشتر به چشم آید زیرا ارتفاع آئودی را کاهش دادهاند. رینگهای ۲۲ اینچی توریسمو اینونتا نیز بر جذابیت ظاهری این محصول آلمانی میافزایند. مالک خودرو همچنین مالک شرکت رینگهای توریسمو نیز هست. این رینگها از تیغههای قابل تعویض سود میبرند و بنابراین میتوان طراحیهای گوناگونی را برای آنها در نظر گرفت. تکمیل کننده کیت بدنه موردبحث هم پوشش مشکی ساتین کارکول ۳M خواهد بود.
در بحث قوای محرکه تغییری مشاهده نمیشود و بنابراین دو پیشرانه الکتریکی آن قدرت ۶۳۷ اسب بخاری و گشتاور ۸۳۰ نیوتون متری تولید میکنند. این خودرو که از سیستم چهار چرخ محرک نیز سود میبرد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸۵ ثانیهای و حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۵ کیلومتر در ساعتی دارد. آئودی RS E-Tron GT نشان دهنده تواناییهای خودروهای الکتریکی است. گشتاور آنی و سیستم چهار چرخ محرک یک ترکیب زهرآگین هستند و آئودی نیز از این مزیت حداکثر استفاده را میکند. مالکان خودروهای الکتریکی به راحتی مدلهای درونسوز نمیتوانند قوای محرکه خودروهای خود را تغییر دهند و این کار هم ارزان نخواهد بود اما شرکتهای تیونینگ زیادی وجود دارند که روی طراحی این دست خودروها کار میکنند. با افزایش عرضه خودروهای الکتریکی انتظار میرود مالکان نیز روی خوش به شخصیسازی خودروهای خود نشان دهند.
Reza Waffen SS
۵ مرداد ۱۴۰۱Woooooooooow
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۵ مرداد ۱۴۰۱خیلی زیباست ولی کفش خیلی زمین نیست؟
تحت پیگرد
۵ مرداد ۱۴۰۱به امید اون روزی که ازدست این کیتهای خز راحت شیم نسخه های فابریک خیلی زیباتر و مدرن تر هستند
احمدرضا
۵ مرداد ۱۴۰۱واقعا کسی هست آئودی دوست نداشته باشه؟