مدل ۲۰۲۲ از سریعترین خودروی استیشن واگن آئودی، تغییراتی فنی نسبت به گذشته دارد. شرکت تیونینگ ABT، به تازگی جدیدترین نمونه از RS6 آئودی را با رنگ بدنهی ویژه معرفی کرده است.
خودروهای استیشن واگن در اروپا و امریکا محبوبیت دارند. این مدلها، اسپرتتر و کمارتفاعتر از کلاس شاسیبلند محسوب میشوند؛ ضمن اینکه مثل خودروهای کلاس ون و مینیون، دستوپاگیر نیستند. طی سالهای اخیر، آئودی با مدل RS6 آوانت موفق به تولید یک استیشن واگن پرسرعت، لوکس و خانوادگی شده است.
کلاس ۶ آئودی با خودروهای A6 در سال ۲۰۰۲ معرفی شدند. مدل اسپرت و استیشن واگن این سری با کد RS6، اولینبار در سال ۲۰۰۴ به تولید رسید و همراه با پیشرانهی ۴۷۳ اسب بخار که سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۴/۴ ثانیه فراهم میکرد، نهایت سرعت ۲۸۰ کیلومتر برساعت داشت. این خودرو به عنوان سریعترین استیشن واگن استاندارد جهان در زمان تولید، شهرت یافت.
از سال ۲۰۲۰، نسل چهارم RS6 تولید میشود. این خودرو با بدنهی استیشن واگن (آوانت) قدرت ۵۹۱ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتنمتر دارد. مدل استاندارد کارخانه، سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۳/۶ ثانیه و نهایت سرعت محدودشده به ۲۵۰ کیلومتر برساعت ارائه میدهد. آئودی RS6 آوانت در سال ۲۰۲۰، آستانه قیمت ۱۱۷ هزار دلار دارد.
جدیدترین مدل از آئودی RS6 آوانت تیونینگ ABT، قدرت پیشرانه را به ۷۰۰ اسب بخار رسانده است. این نمونه، ۸۸۰ نیوتنمتر گشتاور دارد و میتواند ۳/۱ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد. مهندسان ABT، نسخهی قویتری از آئودی RS6 آوانت نیز تولید کردهاند که ۷۴۰ اسب بخار قدرت و ۹۲۰ نیوتنمتر گشتاور دارد. آمار عملکردی این نسخه هنوز اعلام نشده است.
کیت بدنهی جدید ABT برای آئودی RS6 آوانت، رنگ سبز تاکتیکال دارد که مشابه خودروهای نظامی است. این نمونه، با ادوات فیبرکربن در سپرهای طرفین بدنه، رکاب و آینه بغل از فیبرکربن استفاده میکند؛ درحالیکه برای ادوات داخل کابین، تفاوت خاصی با مدل ساخت کارخانه ندارد. سیستم تعلیق قابل تنظیم این خودرو همراه با کاهش ارتفاع ۲۵ میلیمتر در جلو و ۳۰ میلیمتر در عقب، ارائه میشود. همچنین اگزوزهای استیل بیرونزده از زیر سپر، مخصوص ABT هستند.
قیمت نهایی آئودی RS6 آوانت تیونینگ ABTمدل ۲۰۲۲ هنوز اعلام نشده است. سال ۲۰۲۱، نسخهی ۷۳۰ اسب بخار این خودرو با قیمت ۲۳۰ تا ۲۷۰ هزار دلار فروخته میشد. چنین بودجهای میتواند برای خرید یک فراری یا لامبورگینی هزینه شود؛ اما ۱۲۵ دستگاه RS6 آوانت تیونینگ ABTدر سال قبل فروخته شد.
NAVID۰۰۹۸
۱۰ فروردین ۱۴۰۱فقط ماندم به هنگام سوار شدنش ، تیپ مجلسی بزنیم یا اسپرت !!!
خیلی خوبه طراحیهای آئودی .
میشه مدتها به دیزاین چراغهای آئودی خیره شد و لذت برد .
اما به نظر شخصی من محصولات آئودی در نمونههای استاندارد جالبتر هستند تا اینکه تیونینگ شوند !
BMW/M-POWER
۱۰ فروردین ۱۴۰۱این آئودی خیلی تلاش میکنه خیلی زور میزنه بیاد بالا ولی فایده ای نداره
سلطان فقط بی ام و
just bmw
Radmehr
۱۰ فروردین ۱۴۰۱نظر شما محترم اما به نظر من انقدر تعریف بی منطق از بی ام و زیاد جالب نیس
چون بی ام و نسبت به شرکت های رقیب سوتی ها و گاف های طراحی بیشتری داشته، مثل چرغ های دو تیکه و یا جلوپنجره بزرگ
. و همیچنین قوی ترین خودرویی که رقبای بی ام و تونستن تولید کنن (بدون تیون):
مرسدس: 1000 اسب (project one)
آئودی: 637 اسب (RS E tron GT)
پورشه: 700 اسب(911 GT2 RS)
بی ام و: 700 اسب (M5 cs)
سریع ترین ها:
مرسدس: 350 KM/P (اس ال آر استریلینگ ماس)
آئودی: 318 کیلومتر در ساعت (آر 8 کامپتیشن)
پورشه: 344 کیلومتر در ساعت (918)
بی ام و : 310 کیلومتر در ساعت (M5 competition)
و یه سوال..
شما با اقای اشتری دوست هستین که ممد صداشون میکنید؟ (*゜ー゜*)
HORCH AUTO UNION AUDI
۱۶ فروردین ۱۴۰۱حیف اطلاعاتت در مورد ماشین پایینه BMW POWER. آعودی شاید خیلی یه اندازه بنز ، یا بی ام و بزرگ نباشه و زیردسته فولکس واگنه . اما ماشیناش اولا از فولکس که سازمانه مادره و بی ام و ، هم اسپورت تره، هم لاکچری تره، هم ابرماشیناش تو دنیا طرفداران نا محدودی داره. تو یک بی ام و فنی که اطلاعاتت غلطت موجب تخریبه سنگینت میشه. نمیگم خیلی آعودی از بی ام و بهتره در یک حد هستن اما آعودی طرفداراش خیلی خاص ترن.
BMW/M-POWER
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ممد اشتری از این به بعد خبر هایی که مثل این زیاد مهم نیست رو نزار قربونت
بیشتر از بی ام و خبر بزار
حداقل از هر ده تا خبر بااااید 7 یا 8 تاش در مورد بی ام و باشه
سلطان بی ام و
تا وقتی بی ام و هست کاری که بقیه ی شرکت ها میکنن زیاد مهم نیست چون در نهایت زیر سایه ی بی ام و هستن
فقط بی ام و
سلطان انجین سازی
سلطان پرفورمنس
سلطان اسپرت و سوپراسپرت سازی
BMW BMW BMW BMW
Clean energy (صیانت!)
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ممد اشتری:///////////////////////
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
داش مگه دوستتن؟
خدایی بی ام و رو از جلو چشممون نندازید
2311
۱۰ فروردین ۱۴۰۱سلام دوست عزیزم با کودک درونی فعال، اگه میخوای فناتیک باشی حداقل یکم بامزه باش و در کنار ادب رو هم رعایت کن
احمدرضا
۱۰ فروردین ۱۴۰۱حدس میزنم زیر 15 سالت باشه
Clean energy (صیانت!)
۱۰ فروردین ۱۴۰۱زیر ۱۰*
datsun
۱۰ فروردین ۱۴۰۱نصف اخبار پدال که بی ام و س دیگه چی میخای سلطان
Jdm باز
۱۰ فروردین ۱۴۰۱اها
Humer
۱۱ فروردین ۱۴۰۱برای آقای اشتری احترام قائل باش
آقای اشتری شما کارتون رو ادامه بدهید اینا همه تعصب بی خودی هست مثل بعضی افراد که اصلا دنیا رو ژاپن می بینند
درسته
ژاپن عالیه
درسته
بی ام وه عالیه
ولی تعصب کار اشتباهی هست
مهردادکمال
۱۰ فروردین ۱۴۰۱خوش تیپترین استیشن جهان چه قیمت گزافی داره همون استوکش هم تاحدی گران هست چه برسه به این قیمت وحشتناک بالا
زیزیگولو
۱۰ فروردین ۱۴۰۱این یکی از بزرگترین ماشینای واگن یا همون استیشن آئودی هستش که از نسلای قبلیش به بازار آمریکا راه پیدا کرده وارد بازارای امریکا شده ….. یه عده هستن که میگن ماشینای واگن ذاتاً جذابیت بیشتری نسبت به SUV ها دارن و حتی اگه از سوختای دیزلی استفاده کنن باعث میشه پر طرفدارترم بشن
شهاب
۱۰ فروردین ۱۴۰۱اگر همین مدل رو شاسی بلند میکردن چقدر جذابتر میشد
Nima
۱۰ فروردین ۱۴۰۱RSQ8 میشه دیگه
Jdm باز
۱۰ فروردین ۱۴۰۱نسخه پایش برا خونواده که میخواد ازش استفاده کنه بهتره چون قیمت کمتری داره
یه نسخه تولید محدود با قیمت گزاف به درد یه خونواده نمیخوره
اگرم کلکسیونی هست که خب عده ی کمی یه ماشین استیشن رو کلکسیونی نگه میدارن
ولی جدایی از این ، واقعا این ماشین فوق العاده هستش هم طراحیش خوبه هم پرفورمنس خوبه هم کابینش خوبه بنظرم بهترین استیشن لوکسه
کوبیده
۱۱ فروردین ۱۴۰۱کی لامبو رو ول میکنه اینو میخره