مدلهای RS7 و RS6 در حال حاضر نیز بسیار قدرتمند هستند، ولی آئودی با استفاده از یک طراحی «پرفورمنس»، آنها را به سطحی بالاتر با قدرت و گشتاور بیشتر رسانده است. اکنون مدلهای آئودی RS با ۶۰۵ اسببخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتنمتر، در یک جنگ قدرت آلمانی با E63 مرسدس-اِیامجی (۵۷۷ اسببخار) و M6 بامو (۶۰۰ اسببخار)، این رقبا را پشتسر گذاشتهاند.
همانند آنچه در آئودی S8 پلاس شاهد بودهایم، اضافهشدن ۴۵ اسببخار و ۵۰ نیوتنمتر بر خروجی موتور دو توربوشارژر ۴ لیتری از طریق تغییرات در توربوشارژر، یک سیستم اگزوز اصلاحشده و یک ماژول کنترل متفاوت برای موتور بهدست آمده است. در این حالت، حداکثر گشتاور ۷۵۰ نیوتنمتری تنها زمانی در دسترس خواهد بود که عملکرد «اور بوست» با استفاده از انتخاب حالت «داینامیک» فعال شده باشد؛ در غیر این صورت، خودرو به استفاده از همان گشتاور مدل استاندارد، یعنی ۷۰۰ نیوتنمتر ادامه خواهد داد. در همین حال، گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک کواترو بدونتغییر باقی ماندهاند. در نتیجه، مطابق گفته آئودی، زمان شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، با کاهش ۰/۲ ثانیهای، به ۳/۷ ثانیه رسیده است. همچنین در مدلهای آئودی RS7 و RS6 پرفورمنس به صورت استاندارد از یک سیستم تعلیق گازی که دارای یک تنظیم ارتفاع به اندازه ۰/۸ اینچ پایینتر از مدلهای پایه RS7 و RS6 است، استفاده شده است. دیگر تغییرات در مدلهای پرفورمنس، بیشتر حالت «جزئی» دارند؛ از جمله چرخهای ۲۱ اینچی و طراحیهای تیتانیوم مات برای جلوبندی. در همین حال، یک رنگ ویژه «آبی آسکاری» در کنار یک پکیج مشکی و آبی با تریم آلکانترا و چرم در کابین میتوان برای این مدلها انتخاب کرد.۱۵ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
احمد باقری
۳ آبان ۱۳۹۴ماشینهای خوبی تولید کرده، ولی درکل، ابهت و شکوه مرسدس رو نداره.
Hamid...Audi
۳ آبان ۱۳۹۴اینی که شما میگید کاملا سلیقه ایه…
دلیلشم اینه که تو ایران آئودی نداریم و خیلی از مردم از نزدیک ندیدن!
رامتین
۳ آبان ۱۳۹۴واقعا در تعجبم که بعضیها فکر میکنند بنز ابهت داره. بنز از هر نظر پایینتر از آئودی است. در تمام سگمنتها آئودی در سایت caranddrive برتر بوده. والا اگه بنتلی را آدم از نزدیک ببینه اونموقع ابهت بنز مثه یه بچه نوزاد هم نیست.
کیارش
۳ آبان ۱۳۹۴تو تمام سگمنتا ؟؟
جدی؟؟مرسدس سی کلاس چنده ایودی آ4 چنده ؟؟
Hamid...Audi
۴ آبان ۱۳۹۴شما میتونی توی سدان ها حداقل 10 مورد پیدا کنی که تو بررسی های کار اند درایور آئودی از بنز عملکرد بهتری داشته.
ali ayat
۱۲ آبان ۱۳۹۴چون تو دوس داری پایین تره تو کار اند درایور هم پایین نیست که
ali ayat
۳ آبان ۱۳۹۴صندلی ها نور پردازی طراحی داخلی و صدرالبته تکنولوژی چراغ های ماشین تو دنیا تکه
1997
۳ آبان ۱۳۹۴زبان طراحی آئودی رو خیلی دوست دارم. به نظرم طراحی برتر خودرویی سالهای 2015, 2016 اول آئودی و بعد بی ام و است. شماره سه هم نداره.
sina
۳ آبان ۱۳۹۴آئودی یکی از بهترینای صنعت خودروسازیه همه تولیداتش جز بهترینا تو کلاس خودشونن کیفیت ایمنیشونم ک زبانزده در کل ایول داره
mohsen
۳ آبان ۱۳۹۴میتونم بگم از عالیان
احسان
۳ آبان ۱۳۹۴کیان و هیوندایی از این بهترن (به قول بعضیا)
مسعود مقدم
۴ آبان ۱۳۹۴وقتی تو خیابون از نزدیک میبینیش فقط میخوای ساعت ها وایسیو از دیدنش لذت ببری
احمد باقری
۴ آبان ۱۳۹۴خیلی خوشم اومد، وقتی واقعیت رو میگی، دیسلایک می خوری، کلا اکثر ما آدما همینجوری هستیم، وقتی واقعیتی برخلاف تصور خودمون رو می شنویم، تحمل قبول واقعیت رو نداریم، اگر به نظر hamid audi که 38 تا لایک خورده، این کار سلیقه ای هست، خب من هم نظر و سلیقه خودم رو گفتم، چرا بهتون بر می خوره. میدونم خیلی از ماشینهای بنز، خیلی از ماشینهای بی ام دبلیو و … طراحی خیلی نزدیکی به هم دارن، ولی دیگه آئودی واقعا اسطوره طراحی تکراری شده و تغییرات ماشینهای مختلفش دیگه خیلی شبیه به هم شده، ولی بنز اینجوری نیست، همین AMG GT S واقعا تغییرات خیلی خوبی در بنز بود، ولی آئودی همش همینه و لاغیر. اگه میخوای ساعتها ببینی و از دیدنش لذت ببری، اگر مرسدس AMG GT S رو ببینی، حتما سالها همونجا میمونی تا ببینی.
shahmir
۴ آبان ۱۳۹۴یادمه یکی از دوستان تو همین سایت گفته بود اونی که شما بهش میگین تکراری ما میگیم اصالت.این بحث هم کاملا سلیقه ایه.
به شما آئودی دادن نگیر :دی
shahab
۵ آبان ۱۳۹۴خیلی دلرباست
0تا100 که عالیه ولی هندلینگش معلوم نیس