آئودی

نسخه‌های پرفورمنس از آئودی RS6 و RS7

مدل‌های RS7 و RS6 در حال حاضر نیز بسیار قدرتمند هستند، ولی آئودی با استفاده از یک طراحی «پرفورمنس»، آنها را به سطحی بالاتر با قدرت و گشتاور بیشتر رسانده است. اکنون مدل‌های آئودی RS با ۶۰۵ اسب‌بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتن‌متر، در یک جنگ قدرت آلمانی با E63 مرسدس‌-اِی‌ام‌جی (۵۷۷ اسب‌بخار) و M6 ب‌ام‌و (۶۰۰ اسب‌بخار)، این رقبا را پشت‌سر گذاشته‌اند.

 2016 Audi RS7 Sportback Performance
۲۰۱۶ Audi RS7 Sportback Performance
 2016 Audi RS6 Avant Performance
۲۰۱۶ Audi RS6 Avant Performance
همانند آنچه در آئودی S8 پلاس شاهد بوده‌ایم، اضافه‌شدن ۴۵ اسب‌بخار و ۵۰ نیوتن‌متر بر خروجی موتور دو توربوشارژر ۴ لیتری از طریق تغییرات در توربوشارژر، یک سیستم اگزوز اصلاح‌شده و یک ماژول کنترل متفاوت برای موتور به‌دست آمده است. در این حالت، حداکثر گشتاور ۷۵۰ نیوتن‌متری تنها زمانی در دسترس خواهد بود که عملکرد «اور بوست» با استفاده از انتخاب حالت «داینامیک» فعال شده باشد؛ در غیر این صورت، خودرو به استفاده از همان گشتاور مدل استاندارد، یعنی ۷۰۰ نیوتن‌متر ادامه خواهد داد. در همین حال، گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک کواترو بدون‌تغییر باقی مانده‌اند. در نتیجه، مطابق گفته آئودی، زمان شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، با کاهش ۰/۲ ثانیه‌ای، به ۳/۷ ثانیه رسیده است.
 2016 Audi RS6 Avant Performance
۲۰۱۶ Audi RS6 Avant Performance
 2016 Audi RS6 Avant Performance
۲۰۱۶ Audi RS6 Avant Performance
 2016 Audi RS6 Avant Performance
۲۰۱۶ Audi RS6 Avant Performance
 2016 Audi RS6 Avant Performance
۲۰۱۶ Audi RS6 Avant Performance
 2016 Audi RS6 Avant Performance
۲۰۱۶ Audi RS6 Avant Performance
 2016 Audi RS6 Avant Performance
۲۰۱۶ Audi RS6 Avant Performance
 2016 Audi RS6 Avant Performance
۲۰۱۶ Audi RS6 Avant Performance
 2016 Audi RS6 Avant Performance
۲۰۱۶ Audi RS6 Avant Performance
همچنین در مدل‌های آئودی RS7 و RS6 پرفورمنس به صورت استاندارد از یک سیستم تعلیق گازی که دارای یک تنظیم ارتفاع به اندازه ۰/۸ اینچ پایین‌تر از مدل‌های پایه RS7 و RS6 است، استفاده شده است. دیگر تغییرات در مدل‌های پرفورمنس، بیشتر حالت «جزئی» دارند؛ از جمله چرخ‌های ۲۱ اینچی و طراحی‌های تیتانیوم مات برای جلوبندی. در همین حال، یک رنگ ویژه «آبی آسکاری» در کنار یک پکیج مشکی و آبی با تریم آلکانترا و چرم در کابین می‌توان برای این مدل‌ها انتخاب کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. احمد باقری

    ۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشینهای خوبی تولید کرده، ولی درکل، ابهت و شکوه مرسدس رو نداره.

    1. Hamid...Audi

      ۳ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (713 ديدگاه)

      اینی که شما میگید کاملا سلیقه ایه…
      دلیلشم اینه که تو ایران آئودی نداریم و خیلی از مردم از نزدیک ندیدن!

    2. رامتین

      ۳ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (3252 ديدگاه)

      واقعا در تعجبم که بعضیها فکر میکنند بنز ابهت داره. بنز از هر نظر پایینتر از آئودی است. در تمام سگمنتها آئودی در سایت caranddrive برتر بوده. والا اگه بنتلی را آدم از نزدیک ببینه اونموقع ابهت بنز مثه یه بچه نوزاد هم نیست.

      1. کیارش

        ۳ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        تو تمام سگمنتا ؟؟
        جدی؟؟مرسدس سی کلاس چنده ایودی آ4 چنده ؟؟

        1. Hamid...Audi

          ۴ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (713 ديدگاه)

          شما میتونی توی سدان ها حداقل 10 مورد پیدا کنی که تو بررسی های کار اند درایور آئودی از بنز عملکرد بهتری داشته.

      2. ali ayat

        ۱۲ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (716 ديدگاه)

        چون تو دوس داری پایین تره تو کار اند درایور هم پایین نیست که

  2. ali ayat

    ۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    صندلی ها نور پردازی طراحی داخلی و صدرالبته تکنولوژی چراغ های ماشین تو دنیا تکه

  3. 1997

    ۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (398 ديدگاه)

    زبان طراحی آئودی رو خیلی دوست دارم. به نظرم طراحی برتر خودرویی سالهای 2015, 2016 اول آئودی و بعد بی ام و است. شماره سه هم نداره.

  4. sina

    ۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    آئودی یکی از بهترینای صنعت خودروسازیه همه تولیداتش جز بهترینا تو کلاس خودشونن کیفیت ایمنیشونم ک زبانزده در کل ایول داره

  5. mohsen

    ۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    میتونم بگم از عالیان

  6. احسان

    ۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (314 ديدگاه)

    کیان و هیوندایی از این بهترن (به قول بعضیا)

  7. مسعود مقدم

    ۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    وقتی تو خیابون از نزدیک میبینیش فقط میخوای ساعت ها وایسیو از دیدنش لذت ببری

  8. احمد باقری

    ۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خیلی خوشم اومد، وقتی واقعیت رو میگی، دیسلایک می خوری، کلا اکثر ما آدما همینجوری هستیم، وقتی واقعیتی برخلاف تصور خودمون رو می شنویم، تحمل قبول واقعیت رو نداریم، اگر به نظر hamid audi که 38 تا لایک خورده، این کار سلیقه ای هست، خب من هم نظر و سلیقه خودم رو گفتم، چرا بهتون بر می خوره. میدونم خیلی از ماشینهای بنز، خیلی از ماشینهای بی ام دبلیو و … طراحی خیلی نزدیکی به هم دارن، ولی دیگه آئودی واقعا اسطوره طراحی تکراری شده و تغییرات ماشینهای مختلفش دیگه خیلی شبیه به هم شده، ولی بنز اینجوری نیست، همین AMG GT S واقعا تغییرات خیلی خوبی در بنز بود، ولی آئودی همش همینه و لاغیر. اگه میخوای ساعتها ببینی و از دیدنش لذت ببری، اگر مرسدس AMG GT S رو ببینی، حتما سالها همونجا میمونی تا ببینی.

    1. shahmir

      ۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (10 ديدگاه)

      یادمه یکی از دوستان تو همین سایت گفته بود اونی که شما بهش میگین تکراری ما میگیم اصالت.این بحث هم کاملا سلیقه ایه.
      به شما آئودی دادن نگیر :دی

  9. shahab

    ۵ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    خیلی دلرباست
    0تا100 که عالیه ولی هندلینگش معلوم نیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا