با یک خودروی عالی برای خودنمایی در اتوبانها آشنا شوید! این آئودی RS7 شاید از نظر ظاهری استوک به نظر برسد اما زیر کاپوت آن تغییرات زیادی رخ داده است. به لطف برخی بهبودها و تغییرات، RS7 موردبحث قدرت ۹۵۰ اسب بخاری تولید میکند. فکر نمیکنیم خودرویی بهتر از این برای اتوبان وجود داشته باشد و با وجود یک راننده ماهر میتوان لحظات هیجانانگیز زیادی را تجربه کرد. خب بیایید شاهد هنرنمایی RS7 در اتوبانها باشیم.
نسخه استاندارد آئودی RS7 هم خودرویی احساسبرانگیز است. این کوپه ۴ درب زیبا به پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۹۱ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر مجهز بوده و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیز کار فرستادن نیرو به تمامی چرخ ها را بر عهده دارد. RS7 استاندارد میتواند در عرض ۳ ثانیه سرعت خود را از سکون به ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند که عملکردی فوقالعاده برای یک خودروی چهار درب و لوکس است.
همانگونه که گفتیم نسخه استاندارد این خودرو محصولی بسیار جذاب است اما اگر خواهان عملکرد بهتر هستید باید قدرت بیشتری داشته باشید. به همین خاطر است که مالک این خودرو قدرت RS7 خود را تقریباً دو برابر کرده و به ۹۵۰ اسب بخار رسانده است. ما نمیدانیم چه تغییراتی در پیشرانه رخ داده اما به نظر میرسد از توربوهای بزرگتر، اینترکولر بهینه و سیستم اگزوز متمایز استفاده شده است.
حتماً ویدئوی شتاب گیری این خودرو در اتوبان را تماشا کرده و لذت ببرید!
Nima
۱۶ آذر ۱۴۰۰عجب هیولایى
واااااقعا لذت بردم
بخصوص صداش
Shirko
۱۶ آذر ۱۴۰۰به نظرم از سری ۸ که زیباتره ، ولی بین این و بنز amg gt4 موندم .
بهنام
۱۷ آذر ۱۴۰۰سری شش رو به این ترجیح میدم ولی اصلاً روی سری هشت نظر مثبتی ندارم .(از منظر طراحی).
در کل در این کلاس پانامرا،بعد این و بعد اگه آ ام گ جی تی فور تو این کلاس باشه.
Danial
۱۶ آذر ۱۴۰۰الدهنش السرویس ولی صداش عین sls شده خیلی.
NAVID۰۰۹۸
۱۶ آذر ۱۴۰۰آئودی هم مثل مزدا میمونه ، چرا ؟!
چون حقیقتاً چیزی از رقبا کم ندارند هیچ ، بلکه بیشتر هم دارند اما همیشه رقبایشان فروش بیشتری دارند !
آئودی همیشه بهترین خودروها را با بالاترین کیفیت و زیباترین طراحیها تولید کرده اما همیشه زیر بنز و bmw بوده و همیشه رقیبِ شماره ۳ بوده !
البته میشه گفت بنز خودروهای هیجانیتری نسبت به آئودی دارد در بحث طراحی و وحشی بودنش اما حقیقتاً فکر میکنم آئودی از bmw بسیار بهتر هست !
bmw به جز M5 و CS5 که سرگروه خودش هست ، دیگر خودرویی شاخص ندارد و حرارت جنجالی ندارند مگر برای استفادهی عمومِ خریداران مثل X3 ، سری3 ، سری 5 ، x5 !
البته بحث من طراحی و ماندگاری هستش و اگر نه که bmw همیشه بهترین انجینهای پُربازده را میساخته بخصوص در موتورهای کم حجم !
اما آئودی در تمام تولیداتش یه جنتلمنی شاخص خاصی دارد که حتی معمولی هم نیستند و دل را در تمام مدلها میربایند !
در کل حرف من اینه که حق آئودی و مزدا ، بسیار بیشتر از اینی هست که امروزه شاهدش هستیم .
امین
۱۶ آذر ۱۴۰۰در مورد مقایسه بی ام و آِئودی موافق نیستم دلیل بسیار . هر چند هر کس میتونه نظری داشته باشه.
ولی
X3=Q5 _X5=Q7 _ X7=?? _ Serie7=A8 _ Serie3=A4 _ Serie5=A6 _ M8GC=A7 _ X2,1=Q3
Q8=X6
در تمام مدلها Bmw خودرو شاخص داره و در همشون مدل M . سری 3 و الان سری 2 M همیشه یه افسانه بودند و خواهد بود. E30 E36 . E46 ام سری الان جزو مدلهای کمیاب با قیمتهای خیلی بالا حساب میشن M2cs خیلی ناب هست که در ادامه M1 H اومد , البته در کیو8 برتری طرح با آئودی هست چون bmw خیلی فضایی شده.
فروش در کشور خودشون این تایید میکنه
ولی من جلو پنجره بزرگ جدید اصلا دوست ندارم.
محمد مختاری آذر
۱۶ آذر ۱۴۰۰عجب صدای جذابی داره این خودرو عالی هستش
Regra loaded
۱۶ آذر ۱۴۰۰فن ائودی نیستم ولی در رده سدان ها این rs7 استاندار یکی از بهترین هاست از هر نظری جزو ۵تای اول هست بنظرم
امین
۱۶ آذر ۱۴۰۰اتوبان آلمان که خدا از عشاق نگیره که اگر نبود دیگه هیچی نداشتیم همه زیر 110 تا
عجب ؟؟؟؟؟!!!!! صدای باد تازه بعد 200 تا شروع میشه. عجب کیفی داد
ولی لطفا کیفیت بلاتر تصویر مدنظر قرار بدید. این خیلی بد بود.
Mahdi
۱۶ آذر ۱۴۰۰در ماشینو جوری می بنده انگار در نیسان آبی رو داره میبنده
امید
۱۷ آذر ۱۴۰۰رنگ