آئودیبی ام ومرسدس بنزهفته نامه

نبرد سوپرسدان‌های ژرمن، آئودی RS7، بی ام و M8 و مرسدس GT63

به سؤال «چگونه می‌توان یک سدان اسپرت ۶۰۰ اسب بخاری ساخت؟»، آئودی ب‌ام‌و و مرسدس هرکدام به شیوهٔ خود پاسخ داده‌اند اما این پاسخ‌ها بسیار به هم شبیه هستند و اگر این یک امتحان بود، ژرمن‌ها به تقلب متهم می‌شدند. هر سهٔ این خودروها به سامانهٔ چهارچرخ محرک، کمک‌فنرهای تطبیقی، دیسک‌های ترمزی به‌اندازهٔ حلقهٔ دور سیارهٔ زحل و نیروگاه‌های V8 توئین توربو با توان فوق‌العاده مجهز هستند که مجموع قدرت آن‌ها را به ۱۸۶۵ اسب بخار می‌رساند. همچنین هر سه خودرو در اصل کوپه‌های چهاردر هستند و سقف شیب‌داری دارند.

مرسدس AMG GT63 S هم در قیمت و هم در قدرت بالاترین عضو این جمع سه‌تایی است. این خودرو ۶۴۰ اسب بخار قدرت دارد و قیمت آن در نمونهٔ مورد آزمایش به بیش از ۲۰۰ هزار دلار رسیده است. ب‌ام‌و M8 کامپتیشن اما در نسبت اسب بخار به دلار بهتر عمل کرده و ۶۲۵ اسب بخار قدرت را در قبال ۱۶۷ هزار دلار ارائه می‌کند. آئودی RS7 اسپرت‌بک نیز هرچند با ۶۰۰ اسب بخار قدرت ضعیف‌ترین عضو گروه است اما ارزان‌ترین هم هست و در نمونهٔ تقریباً فول آپشن مورد آزمایش ما تنها ۱۳۷ هزار دلار قیمت دارد. در این نبرد پورشه پانامرا توربو S هم می‌توانست حضور داشته باشد اما پورشه به هر دلیلی تمایلی به حضور در این رقابت نداشت و خودرویی در اختیار ما قرار نداد. پس با سه سوپر سدان ژرمن راهی جاده‌های جنوب کالیفرنیا شدیم.

مقام سوم: ب‌ام‌و M8 کامپتیشن گرن کوپه

نقاط مثبت: سریع شتاب می‌گیرد، سریع متوقف می‌شود، قابلیت انتقال قدرت محرک عقب وحشیانه‌ای دارد

نقاط منفی: توانایی یافتن و تقویت کردن هرگونه مشکل در آسفالت جاده، فرمانی که از شغل خود متنفر است

چکیده: برای درست کردن ابری از دود خودروی شگفت‌انگیزی است اما برای رانندگی‌های روزانه نه خیلی

اگر این یک مسابقهٔ درگ بود، M8 با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ۲.۷ ثانیه و ۴۰۰ متر ۱۰.۸ ثانیه خودروی خوبی محسوب می‌شد. بااین‌حال، هرچند این اعداد در حد سوپرکارها هستند اما GT63 حتی از این هم سریع‌تر است. البته ب‌ام‌و در همهٔ آزمایش‌های شتاب RS7 را مغلوب کرد و در آزمایش ترمز هم با توقف از سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت در ۴۴.۸ متر و از سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت در ۸۸.۷ متر، بهترین گروه بود. این خودرو در آزمایش ۸ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت نیز دو رقیب خود را مغلوب کرد و همراه با آئودی بهترین مصرف سوخت آزمایشی را به ثبت رساند.

اما آنچه که به امتیازات M8 لطمه زد نحوهٔ تولید این اعداد بود زیرا در همهٔ قسمت‌های ذهنی این رقابت یعنی مواردی که به احساس آزمایش‌کنندگان مربوط بود کمترین امتیاز را گرفت. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این خودرو فرمان بسیار بی‌احساس آن است که از یک کارمند بانک در بعدازظهر پنج‌شنبه هم برای پاسخ به درخواست‌های شما کمتر علاقه دارد. تیم آزمایش همچنین به احساس ترمزهای M8 هم کمترین علاقه را داشتند. هرچند ترمزهای کربن سرامیکی سفارشی ۸,۱۵۰ دلاری این خودرو قدرت توقف خوبی را فراهم می‌کنند اما احساس سیستم ترمز با سیم آن خصوصاً در زمان رانندگی‌های آرام چندان جالب نیست. علاوه بر این، همهٔ آزمایش‌کنندگان متفق‌القول وجود دو حالت راحت و اسپرت برای سیستم ترمز M8 را احمقانه دانستند.

در این خودرو تنظیمات بسیار زیادی هم وجود دارد تا جایی که برخی تنظیمات هم خود تنظیمات دیگری دارند! البته برای اینکه بتوانید به‌راحتی تنظیمات موردنظر خود برای فرمان، گیربکس، ترمز، پاسخ پدال گاز، کنترل پایداری و صدای اگزوز را هر بار که خواستید پیدا کنید، ب‌ام‌و دو حالت رانندگی قابل‌برنامه‌ریزی را در این خودرو تعبیه کرده است. در M8 همچنین سه حالت مختلف از راحت گرفته تا اسپرت پلاس برای سیستم تعلیق وجود دارد اما حتی در نرم‌ترین تنظیمات هم سواری خودرو چندان راحت نیست و روی مسیرهای کمی ناهموار اصلاً خوب عمل نمی‌کند. در جاده‌های کوهستانی یعنی جایی که امیدوار بودیم مزیت تعلیق سفت را ببینیم هم هندلینگ M8 برای خودرویی که شتاب جانبی ۱.۰۲ جی را ثبت کرده خیلی بی‌میل و خنثی است؛ بنابراین هرچند ب‌ام‌و سبک‌ترین عضو گروه است اما کمترین جذابیت رانندگی را دارد و این جذابیت برای یک سدان پرفورمنس حیاتی است.

M8 صندلی‌های جلوی بزرگ و فضای خوبی در عقب برای دو نفر دارد اما صندلی وسط عقب خیلی راحت نیست و نشستن روی آن با وجود کنسول میانی در وسط، مثل سواری با بدترین گاو جهان است. همان‌طور که از خودرویی ۱۶۷ هزار دلاری انتظار می‌رود، M8 کاملاً مجهز است و هر چیزی که در یک خودروی لوکس یا پرفورمنس باید باشد را ارائه می‌کند که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به نمایشگر بزرگ، تریم فیبر کربنی، تودوزی چرمی، گرم‌کن و تهویهٔ صندلی‌های جلو، گرم‌کن غربیلک فرمان، اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم، کروز کنترل تطبیقی و سیستم‌های کمک‌رانندهٔ فراوان اشاره کرد.

مقام دوم: مرسدس AMG GT63 S

نقاط مثبت: فرمان، ترمزها و صدای پیشرانه دقیقاً همان چیزی است که از یک خودروی اسپرت انتظار می‌رود

نقاط منفی: سواری سفت، قیمت ۲۰۰ هزار دلاری

چکیده: یک گرند تورر مجلل که در صورت نیاز به یک سوپراسپرت چهاردر تبدیل می‌شود

این مرسدس AMG هم مثل ب‌ام‌و حتی در نرم‌ترین حالت تعلیق خود هم بی‌رحم و خشن است و همچنین در سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت نیز بیشترین سروصدای باد و تایرها در داخل آن به گوش می‌رسد. البته این لاستیک‌های پرسروصدای میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲S که تهاجمی‌ترین لاستیک‌ها در این جمع محسوب می‌شوند، با ثبت شتاب جانبی ۱.۰۵ جی به مرسدس امتیاز می‌دهند. AMG با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ۲.۶ ثانیه و پیمودن ۴۰۰ متر در ۱۰.۷ ثانیه هم دو رقیب دیگر را مغلوب می‌کند.

اگر GT63 S هرگونه ناهمواری و دست‌اندازی را از طریق صندلی‌های خود به سرنشینان انتقال نمی‌داد خودروی بسیار بهتری می‌شد زیرا داخل این ماشین بسیار جذاب و مجلل است. صندلی‌های اسپرت ۲,۵۰۰ دلاری AMG پرفورمنس GT63 به‌خوبی بدن را در برمی‌گیرند و موقعیت پایین آن‌ها خصوصاً زمانی که دور موتور بالا می‌رود و غرش اگزوز به گوش می‌رسد، حس مسابقه‌ای را القا می‌کنند. هرچند این تنها خودروی بدون صندلی وسط عقب در این جمع است اما دو صندلی‌ عقب آن فضا و حمایت بیشتری نسبت به آئودی و ب‌ام‌و دارند. هدف مرسدس از ساخت این خودرو ارائهٔ روح یک GT دودر با دو صندلی کاربردی در عقب بوده و به نظر می‌رسد در انجام این مأموریت موفق شده است.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، GT63 S با قیمت ۲۰۴ هزار دلاری با اختلاف زیادی گران‌ترین خودروی این رقابت محسوب می‌شود اما در عوض جذاب‌ترین آپشن‌ها و جزئیات را هم ارائه می‌کند. همچنین هنگامی‌که به جاده‌های پیچ‌درپیچ می‌رسیم، کاملاً کمبود راحتی را فراموش می‌کنیم.

فرمان و گیربکس مرسدس آن‌قدر پاسخگویی خوبی دارند که فکر می‌کنید ذهن شما را از قبل می‌خوانند. زمانی که پیشرانه تمام ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور خود را آزاد می‌کند، تمام وزن ۲۱۰۰ کیلوگرمی خودرو محو می‌شود، اعتمادبه‌نفس راننده افزایش میاید و آدرنالین فراوان در خون ترشح می‌شود. در این حالت، آیا کسی هنوز هم می‌تواند سروصدای جاده را در داخل کابین بشنود؟ اگر M8 در پیست درگ پیروز باشد، GT63 به‌وضوح قهرمان جاده‌های کوهستانی است.

مقام اول: آئودی RS7 اسپرت‌بک

نقاط مثبت: سواری آرام و متین، درعین‌حال خیلی سریع، فضای بار فراوان

نقاط منفی: ناتوانی در ثبت شتاب زیر ۳ ثانیه برای کسانی که فقط از روی اعداد قضاوت می‌کنند

چکیده: یک هیولای رام شده که تنها بخش کوچکی از هیجان را در قبال قابلیت استفادهٔ روزانه قربانی کرده است

RS7 در آزمایش‌ها نمی‌تواند شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر را در کمتر از سه ثانیه ثبت کند یا ۴۰۰ متر را در ۱۰ ثانیه طی کند اما آیا فکر می‌کنید رسیدن یک خودروی ۲۱۸۰ کیلوگرمی از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت در سه ثانیه به‌اندازهٔ کافی سریع نیست؟ RS7 خشونت و سرکشی بنز و ب‌ام‌و را ندارد و سواری، رفتار کلی و گیربکس اتوماتیک آن خوی تهاجمی کمتری از خود نشان می‌دهد. در عوض، آئودی در بخش تجمل کمی بهتر عمل کرده است. نه‌تنها صندلی‌های چرمی ۱۴ جهتهٔ RS7 بسیار شیک هستند بلکه سواری آن‌هم با اختلاف زیادی از دو رقیب خود راحت‌تر است.

در این ماشین ترکیبی از تعلیق بادی با کمک‌فنرهای تطبیقی، تمام مشکلات مسیر را به‌راحتی پاک می‌کند. تا اینجا همه‌چیز RS7 عالی است تا به صدای اگزوز می‌رسیم که حتی با وجود سیستم اگزوز اسپرت ۱۰۰۰ دلاری هم به‌مراتب آرام‌تر و ساکت‌تر از دو خودروی دیگر است. بااین‌حال، هرچند شاید میزان چسبندگی RS7 به‌اندازهٔ دو رقیب دیگر نباشد و فرمان آن به‌اندازهٔ مرسدس تیز نباشد اما این تفاوت آن‌قدر نیست که بخواهید کابین ساکت و راحت چرمی آن‌را با سواری سفت و ناراحت رقبا عوض کنید.

هرچند آئودی در آزمایش شتاب جانبی عدد ۰.۹۸ جی را ثبت کرد اما هندلینگ دقیق آن هم‌سطح مرسدس و ب‌ام‌و است و سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب آن‌هم کمک می‌کند بتوانید به ای‌پکس (Apexe) پیچ‌ها برسید. همچنین اگرچه آئودی در بخش جذابیت رانندگی امتیاز کمتری نسبت به دو رقیب دیگر گرفت اما در استفاده‌های روزمره جذاب‌تر و رضایت‌بخش‌تر از ب‌ام‌و است. آئودی همچنین کارایی را هم فراموش نکرده و بیشترین فضای بار را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

قبل از اینکه ما را به توجه بیش‌ازحد به نرمی سواری در خودروهای این آزمایش متهم کنید به یاد داشته باشید که این‌ها سدان‌های چهاردر هستند. شما ممکن است در این خودروها چند سرنشین و یا حتی بچه‌های خود را داشته باشید. انتقال تمام مشکلات جاده به سرنشینان ممکن است در یک خودروی مخصوص پیست و یا حتی یک سوپراسپرت مشکلی نباشد اما یک سدان اسپرت نباید به خاطر پرفورمنس، تجمل و راحتی را قربانی کند. به همین دلیل، آئودی برندهٔ این رقابت ما است. این خودرو تعادل بین تجمل و اسپرتی را بهتر از دو خودروی دیگر برقرار کرده است. RS7 برای استفاده‌های روزمره و خانوادگی خودرویی دوست‌داشتنی است و درعین‌حال هندلینگ، شتاب و لذت یک خودروی اسپرت را هم دارد و از همه مهم‌تر اینکه همهٔ این ویژگی‌ها را با قیمتی ارزان‌تر ارائه می‌کند.

مشخصات فنی

آئودی RS7 اسپرت‌بک

ب‌ام‌و M8 گرن کوپه

مرسدس AMG GT63 S

پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو
قدرت ۶۰۰ اسب بخار ۶۲۵ اسب بخار ۶۴۰ اسب بخار
گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر ۷۵۰ اسب بخار ۹۰۰ اسب بخار
ردلاین ۶,۷۵۰ rpm ۷,۲۰۰ rpm ۷,۰۰۰ rpm
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ چهارچرخ
نسبت وزن به قدرت ۳.۷ کیلوگرم به اسب بخار ۳.۲ کیلوگرم به اسب بخار ۳.۳ کیلوگرم به اسب بخار
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۰ ثانیه ۲.۷ ثانیه ۲.۶ ثانیه
شتاب صفر تا ۱۶۰ ۷.۴ ثانیه ۶.۵ ثانیه ۶.۴ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۳ ثانیه ۱۰.۸ ثانیه ۱۰.۷ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۴۶.۹ متر ۴۴.۸ متر ۴۷.۸ متر
توقف از ۱۶۰ ۹۲.۶ متر ۸۸.۷ متر ۹۱.۱ متر
شتاب جانبی ۰.۹۸ جی ۱.۰۲ جی ۱.۰۵ جی
حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت
فاصلهٔ محوری ۲,۹۲۸ میلی‌متر ۳,۰۲۷ میلی‌متر ۲,۹۵۱ میلی‌متر
طول ۵,۰۰۹ میلی‌متر ۵,۱۰۳ میلی‌متر ۵,۰۵۹ میلی‌متر
عرض ۱,۹۵۰ میلی‌متر ۱,۹۴۳ میلی‌متر ۱,۹۵۳ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۴۲۵ میلی‌متر ۱,۴۲۰ میلی‌متر ۱,۴۴۸ میلی‌متر
وزن ۲۱۸۰ کیلوگرم ۱۹۸۵ کیلوگرم ۲۰۹۵ کیلوگرم
توزیع وزن ۵۶ به ۴۴ جلو/عقب ۵۵ به ۴۵ جلو/عقب ۵۴ به ۴۶ جلو/عقب
حجم صندوق بار ۷۰۸ لیتر ۳۱۰ لیتر ۴۵۳ لیتر
مصرف سوخت ۱۰.۷ لیتر ترکیبی ۱۱.۲ لیتر ترکیبی ۱۱.۲ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۷۳ لیتر ۷۶ لیتر ۶۶ لیتر
قیمت پایه ۱۱۵,۰۴۵ دلار ۱۴۴,۹۹۵ دلار ۱۷۰,۰۶۰ دلار
قیمت تست‌شده ۱۳۷,۵۴۰ دلار ۱۶۷,۲۴۵ دلار ۲۰۴,۲۶۰ دلار
امتیاز کلی ۲۰۲ ۱۸۳ ۱۹۰

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
منبع
Car&Driver

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه‌ها

  1. RKH7787

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (541 ديدگاه)

    جدا انتخاب سختیه!
    ولی من ارباب حلقه ها رو ترجیح میدم

    موافقم 47
    مخالفم 19
    1. Shirko

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (271 ديدگاه)

      بسیار مقایسه ی خوبی بود ، ولی ب شخصه مرسدس و انتخاب می کنم بعد ائودی و در اخر ب ام و

      موافقم 37
      مخالفم 30
  2. بهنام

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (903 ديدگاه)

    نظر بنده
    طراحی: آئودی،مرسدس،ب ام و
    طراحی داخلی: مرسدس, آئودی،ب ام و
    پرفورمنس: مرسدس،ب ام و ،آئودی
    قیمت: آئودی،ب ام و ،مرسدس
    ارزش در مقابل قیمت: آئودی،مرسدس ،ب ام و
    پرستیژ : مرسدس،ب ام و ،آئودی
    انتخاب بنده در کل : مرسدس،آئودی،ب ام و

    موافقم 50
    مخالفم 28
  3. Clean energy (بر باعث بانیش...)

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    واقعا انتخاب سختههههههههه😐😐😐😐
    من بین آئودی و بنز گیر کردم😑
    من از داخل بنز بیشتر خوشم اومد و از خارج بی ام و. از قدرت بنز تا قیمت زیادش، تا لوکس بودن فراوان و بنز بودن….
    به نظرم بنز یه کوچولو از آئودی بهتره
    مطمئن هم نیستم

    موافقم 15
    مخالفم 13
  4. ممد ژانگولر

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (4128 ديدگاه)

    رای من ارباب ستاره ها خواهد بود

    موافقم 24
    مخالفم 13
  5. GT

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    👑AMG👑

    موافقم 24
    مخالفم 13
  6. سید جواد روحانی . طرفدار بنز

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (527 ديدگاه)

    بقیشون یه گرند توررن که خواستن سوپراسپورت باشن ولی بنز amg gt هست که خواسته گرند تورر باشه ، اینو از مشخصات فنیشم میشه فهمید که هم در پیست و هم در خط صاف از اون دوتا سریعتره ، رای من کاملا بنزه ، البته نسخه جدیدش از اینم بهتره ، اون دیگه واقعا فوق العادس

    موافقم 28
    مخالفم 10
  7. SF90 STRADALE

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (4056 ديدگاه)

    ۱. پورشه پانامرا توربو S
    ۲. مرسدس بنز AMG GT63 S
    ۳. BMW M8 کامپتیشن
    ۴. آئودی RS7

    موافقم 21
    مخالفم 22
  8. GT

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    بهترین مطلبی که اخیرا تو پدال خوندم واقعا ممنون

    موافقم 16
    مخالفم 4
  9. Arman

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (211 ديدگاه)

    مرسدس

    موافقم 13
    مخالفم 8
  10. ارین صاحب جمعی

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    من نظرم بدم درباره اونا یا اونا درباره من که لیاقت دارم سوارشم یانه🥰😍😍🤩🤩🥰😅😅😅😅😅

    موافقم 15
    مخالفم 1
  11. ماکان

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (788 ديدگاه)

    سلام . انتخاب من اول بی ام و M8 و بعد هم مرسدس بنز AMG GT63S

    موافقم 20
    مخالفم 16
  12. M.Kazem.K

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (861 ديدگاه)

    هر چقدر با خودم کلنجار رفتم نتونستم حتی با وجود قیمت بیشتر و قربانی شدن راحتی به چیزی غیره مرسدس فکر کنم ! پرستیژ و جذابیتو پرفورمنس این ماشین واقعا با روح و روان آدم بازی میکنه 😍😍😍😍

    موافقم 17
    مخالفم 10
  13. ممد فابریک متعال یگانه

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (750 ديدگاه)

    تنها انتخابم پاییز و بهارم همدم و یارم مرسدس

    موافقم 14
    مخالفم 11
  14. AMG GT R

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    برای من همشون اول هستن

    موافقم 6
    مخالفم 1
  15. Karl Benz

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    بستگی به شرایط انتخاب داره
    راحتی :
    ۱.ائودی
    ۲.بنز
    ۳.بی ام و
    قدرت :
    ۱. بنز
    ۲. بی ام و
    ۳.آئودی
    با توجه به سلایق خودم قدرت و پرفورمنس و زیبایی انتخابم بنز

    موافقم 13
    مخالفم 11
  16. M@M@DRZ

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (366 ديدگاه)

    ای کاش m8 اینقدر که توی دنیای کرنومترها و اعداد خوبه
    توی لذت رانندگی هم خوب بود .
    انتخابم پانامراست بعدشم آئودی که کاملا به درستی برتریش رو بیان شده .

    موافقم 2
    مخالفم 9
  17. Mercedes Benz

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (69 ديدگاه)

    عشق فقط یک کلام مرسدس و وسلام

    موافقم 8
    مخالفم 11
  18. ارش

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    ۱.مرسدس ۲. بی ام و ۳.آئودی

    موافقم 7
    مخالفم 8
  19. iman

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (171 ديدگاه)

    انتخابم آئودی . تو سدانها فقط دو تامدل دوست دارم داج چارجر هلکت و آئودی سری ۷

    موافقم 6
    مخالفم 5
  20. amir

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (104 ديدگاه)

    فقط m8 رو عشقه

    موافقم 14
    مخالفم 5
  21. mm-yarlou

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (234 ديدگاه)

    فکر میکردم مرسدس بشه حتی اگه تمام ویژگی های پیشرانه و اعدادی که به پر فورمنس مربوط میشه رو کنار بذاریم از کابین مرسدس گذشتن واقعا سخته

    موافقم 5
    مخالفم 6
  22. مصطفی

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (38 ديدگاه)

    بنز چنان گنگی داره که تو نگاه اول عاشقش میشی… بقیه شون دیگه به چشم نمیان جلوی GT63. برای من یکی از گنگ ترین و خفن ترین ماشینای دنیاست، یه کاراکتر خاصی داره واسه خودش

    موافقم 3
    مخالفم 7
  23. Reza

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط بنز داخلش زیباست تکنولوژی بالایی داره هدایت اوتومات قدرتش هم عالیه

    موافقم 3
    مخالفم 7
  24. vvh

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (8 ديدگاه)

    خب ترمزای بیمر خیلی بهتر از بقیست ولی احساس خوبی بهش نداریم، از سرعت 8 تا 96 از همشون بهتره ولی احساس خوبی بهش نداریم، یه جورایی انگار تو بیشتر مقایسه هایی که بنز حضور داره مافیایی بازی میشه

    موافقم 4
    مخالفم 3
  25. amiur

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (39 ديدگاه)

    بین این ماشین های واقعا قدر ، انتخاب خیلی سخته، اما از اونجایی‌ چهار در شدنشون قطعا علتی باید داشته باشه، من رقیب غایب ،یعنی پانامرا رو انتخاب میکنم ، تعلیق پورشه از هر نظر بهتر از رقبا هستش و همچنین نمای داخلی و راحتی ناب کابینش.

    موافقم 3
    مخالفم 1
  26. M8

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    Bmw m8 بهترینه شک نکنید تا سوارش نشید نمیفهمید بیمر چی زده…

  27. M8

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    Bmw m8 سری اول که در دهه 1990 بی ام و داد بیرون 640 اسب بخار داشت با موتور 12 سیلندر!!! دلی متاسفانه فقط یکی ازش ساخت…
    بعد ها موتورش رو مک لارن برداشت گذاشت رو f1 و باهاش قهرمانی هم کسب کرد…
    بی ام و همیشه بهترینه…
    چه باور کنی چه نه…
    من به دور از تعصب گفتم…

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا