برای خیلی ها نسخه استاندارد S5 کوپه می تواند آدرنالین زیادی به بار بیاورد اما انگار مدیران کمپانی تیونر Senner، با S5 به هیجان نمی رسند و چاره ای نیست جز تیون این خودرو!
آئودی S5 COUPE که حالا زیر دست سنر است از همان موتور ۳ لیتری TFSI V6 استفاده می کند اما به لطف برنامه ریزی ECU، سیستم ورودی هوای سرد و سیستم اگزوز اسپرت RS5 قدرت و گشتاور این خودرو به ترتیب به ۴۴۶ اسب بخار و ۵۱۱ نیوتن متر رسیده است. سنر ارقام عملکرد این خودرو را فعلا اعلام نکرده اما حداکثر سرعت آن را بصورت الکترونیکی محدود کرده است.
سنر همچنین یک بادی کیت جدید برای S5 در نظر گرفته است. این کیت اسپرت شامل سپر جلوی جدید با باله های فیبرکربنی، فیبرکربن آینه های جانبی، سپر عقب جدید، رکاب های فیبرکربنی و یک دیفیوزر جدید می شود.
داخل کابین هم از دست سنر در امان نمانده است، این تیونر فرمان را تعویض و تریم های فیبرکربنی و پدال های ضد زنگ فولادی به آن اضافه کرده است. تا یادمان نرفته است باید بگوییم، این خودرو از رینگ های آلومینیومی Varianza T1S بهره می برد.
هم اکنون این خودرو با قیمت ۶۴.۹۰۰ یورو قابل خرید است.
محمد حسین
۴ مهر ۱۳۹۲وای خدای من این خود هلو هست
slr722
۴ مهر ۱۳۹۲جای خالی آئودی و نمایندگی رسمی تو ایران احساس میشه…
km
۴ مهر ۱۳۹۲واقعا!! چرا بنز، بی ام و و پورشه باید تو ایران باشن ولی آئودی به ندرت دیده میشه؟؟! خیلی از مدالهاش واقعا تکن و در مقایسه با بنز و بی ام و حتی بهتر…
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۴ مهر ۱۳۹۲درود.
ائودی اینقدر مدل داره من نتونستم کامل مدل هاشو یاد بگیرم.
ولی ترکیب رنگ قشنگی رو به هم زده.
سفید با زرشکی!!!!
ولی حیف اون ارم نبود که ماتش کرده؟؟؟
ارم هر ماشینی باید بدرخشه.
اینجوری هویتشم کمرنگ کرده.هرچند که اگه ارمشم برداری مشخصه که ائودی است.
((( طاعت ان نیست که بر خاک نهی پیشانی . اخلاص پیش ار که طاعت به پیشانی نیست )))
فرامرز
۵ مهر ۱۳۹۲میلاد جان به نظرم یاد گرفتن مدل های آئودی خیلی راحت هست مخصوصاً در مقایسه با بنز (مثلاً مرسدس GLA سری A هست اما CLK سری C). آئودی سری 1 که هاچ بک های کوچیک (هم کلاس فولکس پولو) هستن. سری 3 هیچ بک های متوسط (هم اندازه گلف). سری 4 سدان های متوسط هستن (هم اندازه بی ام و سری 3، بنز C کلاس یا فولکس پاسات). سری 5 نسخه کوپه سری 4 هست. سری 6 سدان های نیمه لوکس هست (مثل سری 5 بی ام و یا سری E مرسدس)، سری 7 و 8 هم لوکس تر و اسپرت تر میشن. اگه A پست این عددها باشه نسخه ساده تر و ارزون تری میشه (مثلاً A5 حدود 30000 یورو) و اگه S باشه اسپرت تر و گرونتر هستن. R هم جدید اضافه شده فکر کنم Roadster باشه چون پشت Audi TT و RS 8 اضافه کردن!!! اگه اطلاعاتم ناقص یا نادرست هست دوستان اصلاح کنن.
امین
۵ مهر ۱۳۹۲آئودی مدل هاش سری بندی نشده ( اون BMW هست که سری سریه )
آئودی مدل هاش با “A” شروع میشه از 1 تا 8 ( به غیر از 2 ) مثلا : A3 و A5
مدل های شاسی بلند هم با “Q” آغاز شده و دارای شماره های 3 و 5 و 7 میباشد .مثلا:Q5
دو مدل دیگر همدارد که همه آنها رو میشناسن ( R8 و TT )
پسوند های “S” و “RS” در آئودی همان نقش “AMG” در مرسدس بنز رو داره. ( درجه ی “S” از “RS” کمتره )
Arash66
۶ مهر ۱۳۹۲امین جان کامل و درست توضیح دادن
S پکیج اسپرت برای رقابت با M , AMG هست
RS پکیج اسپرت تر برای رقابت شدید تر …
در اصل کلاس بندی آئودی A هست
aventador twin turbo
۵ مهر ۱۳۹۲پدال جان . عزیزم دوپینگ یعنی روش توربو بگذارند قدرتش رو دو برابر کنند نه این که با دست کاری موتور چند اسب بهش اضافه کنند!!!!!!
HASSANBMW
۴ مهر ۱۳۹۲آئودی خودش قشنگ هست دیگه تیونش چی میشه!!!
aventador twin turbo
۴ مهر ۱۳۹۲خیلی قشنگه جیسون استاتهام باید از این ماشین توی فیلم هاش استفاده بکنه . البته حیف این ماشین که داغون بشه !!!!
محمدرضا
۴ مهر ۱۳۹۲خیلی عالیه فقط یه نمه تریپش به کوپه ها نمی خوره !
نخود آش
۵ مهر ۱۳۹۲نمای کنارش منو یاد ماستانگ میندازه. ابهت ازسر و روش میباره. به امید اون روز که ایرانی هم حق انتخاب داشته باشته (البته اگه خودشون بخواند)
skazi 68
۵ مهر ۱۳۹۲شما ها مگه پراید دیدید که تعجب کردین ائودیه دیگه
خخخخخخ
امین
۵ مهر ۱۳۹۲بهتر بود میزاشت مدل RS5 میومد بعد دست به تیونش میزد
amir.t.
۵ مهر ۱۳۹۲باید مهندس های آئودی رو گرفت تو طلا.هر دقیقه ی شاهکار میدن بیرون…