آئودیبی ام و

مقایسه بی ام و M5 تورینگ ۲۰۲۵ با آئودی RS6، قوی‌ترین استیشن‌های جهان

از بین ب‌ام‌و M5 تورینگ جدید با ۷۲۷ اسب بخار قدرت و آئودی RS6 پرفورمنس با ۶۳۰ اسب بخار قدرت، کدام‌یک انتخاب بهتری خواهد بود؟

پس از بیش از یک دهه، آئودی RS6 بار دیگر رقیب جدیدی پیدا کرده است. این خودرو ب‌ام‌و M5 تورینگ جدید است و برای کسانی ساخته شده که می‌خواهند سرعت و شتاب را به‌اتفاق خانواده تجربه کنند. هرچند در این بخش سال‌ها مرسدس E63 استیت هم حضور داشته اما حالا یک دوئل واقعی در بازار استیشن‌های اسپرت بین باواریا و انگولشتات شکل گرفته است.

بیرون

از سال ۲۰۱۰ بازار از نسخهٔ تورینگ ب‌ام‌و M5 محروم بود اما با وجود گذاشت ۱۴ سال، فرمول این خودرو برای ساخت نسل جدید تغییری نکرده است و مردان باواریا همان ویژگی‌های M5 سدان را در بدنهٔ کاربردی‌تر استیشن ارائه کرده‌اند. البته M5 تورینگ با ۵.۱۰ متر طول و ۱.۹۷ متر عرض، کمی از همتای سدان خود کشیده‌تر است و فاصلهٔ عرضی چرخ‌های آن‌هم در جلو ۷۵ میلی‌متر و در عقب ۴۸ میلی‌متر بیشتر شده است. سپرهای جلوی و عقب سری ۵ استیشن معمولی در اینجا با نمونه‌های آیرودینامیک‌تری جایگزین شده‌اند و طراحان اسپلیتر و اسپویلر بزرگی را همراه با رکاب‌های اسپرت برای M5 تورینگ در نظر گرفته‌اند تا ظاهری مسابقه‌ای به آن ببخشند. در پایین سپر چهار سر اگزوز دایره‌ای دیده می‌شود که به رنگ کرومی مشکی هستند. رینگ‌های آلیاژی اختصاصی با لاستیک‌های ۲۸۵ در جلو و ۲۹۵ در عقب هم تکمیل‌کنندهٔ ویژگی‌های بیرونی این استیشن اسپرت آلمانی هستند.

آئودی RS6 که حدود ۱۰ سانتی‌متر از M5 کوتاه‌تر است، هرچند در سال ۲۰۱۹ معرفی شده اما همچنان خودروی بروز و جذابی به نظر می‌رسد و کاملاً از A6 آوانت معمولی متمایز است. جلوپنجرهٔ بزرگ شش‌ضلعی و دو ورودی هوای مثلثی در طرفین سپر، نمایی کاملاً اختصاصی و تهاجمی را در این ماشین ایجاد کرده‌اند. RS6 در قسمت جانبی هم با رینگ‌های ۲۲ اینچی، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ و دیسک‌های کربن سرامیکی، نمایی عضلانی دارد درحالی‌که در عقب هم با دیفیوزر بزرگ و سر اگزوزهای بیضی‌شکل که صدای جذاب پیشرانهٔ V8 را پخش می‌کنند، به همان اندازه جذاب به نظر می‌رسد. آئودی همچنین نسخه‌ای حتی وحشی‌تر از RS6 را هم با نام پرفورمنس ارائه می‌کند که علاوه بر تغییرات فنی، در بیرون با آینه‌های خاکستری مات و قطعات آیرودینامیکی اضافی از نسخهٔ معمولی متمایز می‌شود.

داخل

کابین M5 تورینگ با چرم پر شده است که هم روی صندلی‌ها و هم داشبورد دیده می‌شود. این استیشن اسپرت همچنین به‌صورت استاندارد از امکانات زیادی مثل کنترل تهویه چهار منطقه‌ای، سیستم صوتی B&O با ۱۸ بلندگو و صفحه‌نمایش خمیده شامل صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۴.۹ اینچی با گرافیک اختصاصی به همراه نمایشگر هدآپ بهره می‌برد. حجم صندوق بار این خودرو در قیاس با سری ۵ تورینگ معمولی ۷۰ لیتر کمتر شده و به ۵۰۰ لیتر رسیده ولی با خواباندن صندلی‌های عقب، این رقم به ۱۶۳۰ لیتر افزایش پیدا خواهد کرد. M5 تورینگ می‌تواند تا ۲ تن را هم یدک بکشد.

خطوط زاویه‌دار بدنهٔ آئودی در داخل آن‌هم منعکس شده و در اینجا شاهد طراحی ساده و ظریف داشبورد با تریم مشکی پیانو و قاب آلومینیومی در دور نمایشگر مرکزی هستیم. در میانهٔ داشبورد دو نمایشگر دیده می‌شود که یکی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و دیگری برای کنترل سیستم تهویه است درحالی‌که مقابل راننده هم یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی قابل تنظیم با گرافیک عالی به چشم می‌خورد. صندوق بار RS6 در حالت عادی ۵۵۰ لیتر ظرفیت دارد که با خواباندن صندلی‌های عقب این عدد به ۱۶۸۰ لیتر می‌رسد. ظرفیت یدک کشی استیشن آئودی هم کمی از ب‌ام‌و بیشتر و برابر با ۲.۱ تن است.

پیشرانه

زیر کاپوت M5 تورینگ پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی آشنای ب‌ام‌و قرار دارد که در اینجا ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه توسط یک موتور الکتریکی همراهی می‌شود که در گیربکس نصب شده و با تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور، نیروی اضافی برای شتاب گیری بین سرعت‌های ۳۰ تا ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت فراهم می‌کند. انرژی موردنیاز این موتور توسط یک باطری لیتیوم یونی ۱۸.۶ کیلووات ساعتی تأمین می‌شود که امکان پیمودن تا ۶۷ کیلومتر را به‌صورت تمام الکتریکی فراهم می‌کند. مجموع خروجی این قوای محرکه ۷۲۷ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور است که توسط سامانهٔ چهارچرخ محرک xDrive به هر چهارچرخ منتقل می‌شود اما در حالت اسپرت، امکان انتقال بخش عمده‌ای از این نیرو فقط به چرخ‌های عقب هم وجود خواهد داشت. تمام این تکنولوژی‌ها اما اضافه‌وزن را به دنبال دارند و وزن M5 تورینگ را به نزدیک ۲.۵ تن رسانده‌اند درحالی‌که این رقم برای آئودی ۴۰۰ کیلوگرم کمتر است. بااین‌حال، استیشن اسپرت ب‌ام‌و به لطف قدرت بالای خود، ظرف ۳.۶ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

از سوی دیگر، در سینهٔ RS6 یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو قرار گرفته که برخلاف رقیب باواریایی از نوع هیبریدی خفیف است و در نسخهٔ معمولی ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند اما در نسخهٔ پرفورمنس این اعداد به ۶۳۰ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتن متر می‌رسند. در اینجا هم نیرو توسط سامانهٔ کواترو به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. هرچند RS6 حتی در نسخهٔ پرفورمنس بسیار از M5 ضعیف‌تر است ولی به لطف وزن سبک‌تر، ظرف تنها ۳.۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و رقیب باواریایی را با اختلاف ۰.۲ ثانیه مغلوب می‌کند. حداکثر سرعت RS6 پرفورمنس روی ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است ولی با سفارش پکیج RS داینامیک پلاس، این عدد به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت افزایش میابد.

قیمت

قیمت ب‌ام‌و M5 تورینگ در بازار آمریکا از ۱۲۲,۶۷۵ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که آئودی RS6 در نسخهٔ پرفورمنس با قیمت پایهٔ ۱۲۷,۶۹۵ دلار، کمی گران‌تر است. بااین‌حال، قیمت نهایی هردو خودرو می‌تواند با سفارش آپشن‌های فراوان و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیرونی و داخلی به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا کند.

مشخصات فنی

ب‌ام‌و M5 تورینگ آئودی RS6 پرفورمنس
پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو هیبرید ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو
قدرت ۷۲۷ اسب بخار ۶۳۰ اسب بخار
گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر ۸۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
وزن ۲۴۷۵ کیلوگرم ۲۰۷۵ کیلوگرم
طول ۵,۰۹۶ میلی‌متر ۴,۹۹۵ میلی‌متر
عرض ۱,۹۷۰ میلی‌متر ۱,۹۵۱ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۵۱۶ میلی‌متر ۱,۴۸۷ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۰۰۶ میلی‌متر ۲,۹۲۹ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۵۰۰ لیتر ۵۵۰ لیتر
قیمت ۱۲۲,۶۷۵ دلار ۱۲۷,۶۹۵ دلار

کدام استیشن اسپرت را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۱ رای

منبع
Motor1

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (3418 ديدگاه)

    یه چرخ rs6رو هم به این خوک زشت چاق جدید نمیدم

    موافقم 104
    مخالفم 50
    1. جرمی کلارکسون

      ۹ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (689 ديدگاه)

      خداروشکر آئودی هنوز V8 خوش صدا و طراحیشو حفظ کرده💯👏

      موافقم 77
      مخالفم 2
      1. ALI A

        ۹ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (54 ديدگاه)

        اختلاف وزن 400 کیلویی رو نمیشه ازش گذشت…

        موافقم 45
        مخالفم 1
        1. javad-bmw

          ۹ شهریور ۱۴۰۳
          سوابق: (197 ديدگاه)

          اگر ۴ تا آدم ۱۰۰ کلیویی رو سوار آئودی کنی ، تازه میشه هم وزن ب ام و ، اینجوری به داستان نگاه کنی تازه عمق فاجعه مشخص میشه.

          موافقم 55
          مخالفم 1
        2. SMS

          ۹ شهریور ۱۴۰۳
          سوابق: (426 ديدگاه)

          ام ۵ قدیمی خیلی خفن بود ولی این فاجعست

          موافقم 31
          مخالفم 1
    2. amirkhanzadeh

      ۹ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (351 ديدگاه)

      موافقم

      موافقم 38
    3. johnmarston

      ۹ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (146 ديدگاه)

      منم
      دلیل نمیشه هر آشغالی با لوگوی بی ام و ماشین خوبی باشه

      موافقم 53
      مخالفم 13
      1. amir hosein

        ۹ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (16 ديدگاه)

        آها.
        اونوقت هر فرغونی با طراحی ۴ سال پیش با لوگوی آئودی ارزش منده🤣🤣🤣

        موافقم 19
        مخالفم 59
        1. johnmarston

          ۹ شهریور ۱۴۰۳
          سوابق: (146 ديدگاه)

          تو اصن مشخصات رو خوندی مقاله رو تا ته مطالعه کردی
          این بی ام و(خوک زشت چاق) حتی در مقایسه با نسل‌های قبلی خودش هم حرفی برای گفتن نداره

          موافقم 22
          مخالفم 10
    4. amir hosein

      ۹ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (16 ديدگاه)

      همین خوک چاق صد تا این لنگ رو تو صندوق میزاره🤭🤭

      موافقم 17
      مخالفم 45
    5. javad-bmw

      ۹ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (197 ديدگاه)

      متاسفانه باید بگم که کاملا باهات موافقم
      از اسم اکانتم معلومه که ب ام و رو دوس دارم ، ولی چند لحظه به آئودی نگاه کنید‌.
      چراغ های پشتش به هم نچسبیده ، داخلش از مانیتور سَر تا سَری خبری نیست ، با حفظ اصالت و رویه همیشگی آئودی (ساده و شیک) جلو رفته و موفق هم هست.
      جالبه بهتون بگم که آئودی به علت روش های فروش ویژه (به واسته تزریق پول بی نهایت فولکس) داخل آلمان فروش به شدت خوبی رو تجربه میکنه اما داخل بازار آمریکا داستان برعکسه.

      موافقم 42
      مخالفم 1
    6. m8

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (48 ديدگاه)

      فعلا با پرایدت حال کن نیازی به این کارا نیست

      موافقم 3
      مخالفم 4
  2. car lover

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (982 ديدگاه)

    آئودی طراحیش 10 هیچ میزنه بی ام و رو
    وزنش از بیمر حدود نیم تن کمتره(هرچند وزن آئودی هم زیاده و اصولا نباید انقدر سنگین باشه)
    اگر توی درگ های هم دیده باشید سیستم لانچ آئودی و AWD کواترو آئودی خیلی قویتر از بی ام و است

    موافقم 67
    مخالفم 8
    1. ممد ژانگولر

      ۹ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (3982 ديدگاه)

      داداش lover دیگه ۱۰ هیچ خیلی نامردیه
      شما کوتاه بیا پنج پنج سوت پایان بازیو اعلام کنیم

      موافقم 31
      مخالفم 2
      1. car lover

        ۹ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (982 ديدگاه)

        اینطوری نمیشه درخواست VAR دارم😂

        موافقم 27
        مخالفم 1
        1. ممد ژانگولر

          ۹ شهریور ۱۴۰۳
          سوابق: (3982 ديدگاه)

          😂

          موافقم 13
          مخالفم 1
        2. amir hosein

          ۹ شهریور ۱۴۰۳
          سوابق: (16 ديدگاه)

          var واقعیت رو نشون میده.
          میترسم طرفدار های آئودی تو var
          از ابهت بی ام و 💪کف کنن

          موافقم 7
          مخالفم 34
    2. علی

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (759 ديدگاه)

      درود بر شما موافقم. کواترو. بهترین و دقیق ترین سیستم چهار چرخ دنیاست بعضی جا دیدم. با اینکه قدرت آئودی از رقبا کمتر بوده. ولی به لطف مهندسی دقیق کواترو. نه تنها اختلاف قدرت رو جبران کرده بلکه برنده هم شده
      روی هر آئودی سیستم چهر چرخ کواترو نصب باشه شکست دادنش امکان پذیر نیست

      موافقم 13
      مخالفم 1
      1. هادی

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        نمیدونم چرا ولی به شخصه توی سیستم های چهار چرخ محرک احساس بهتری نسبت به 4Matic دارم
        البته هیچ وقت پشت فرمون هیچ کدوم از این ماشین ها ننشستم و نظرم کاملا دلی هست

  3. mosafer

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (138 ديدگاه)

    طراحی ائودی خیلی جذابتره

    موافقم 43
    مخالفم 9
  4. hosen

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (271 ديدگاه)

    این rs6 چقد دوست داشتنی آخه
    صد هیچ m5 جدید رو میزنه

    موافقم 42
    مخالفم 12
  5. شاهین

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1175 ديدگاه)

    تو این سگمنت فقط آئودی
    بقیه بشینن نگاه کنن فقط

    موافقم 34
    مخالفم 8
  6. A.m.A

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (143 ديدگاه)

    اگه نسل قبل m5 استیشن داشت اونو برمیداشتم ولی بین این دوتا قطعا rs6 انتخابمه دلیلشم که کاملا مشخصه{`•ـ•`}

    موافقم 24
    مخالفم 6
    1. B

      ۹ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (755 ديدگاه)

      فکر کنم داشت

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. ali_x76

        ۹ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (373 ديدگاه)

        سری ۵ داشت ولی M5 نه
        ولی یه درصد فرض کن M5CS استیشن چه چیز نابی میشد …

  7. BlackWing

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1258 ديدگاه)

    بدون لحظه‌ای تردید آئودی

    موافقم 31
    مخالفم 9
  8. ARMAN سابق

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (477 ديدگاه)

    A6 استاندارد دیزلی رو به این ب ام و مسخره و سنگین و زشت ترجیح میدم

    موافقم 11
    مخالفم 3
  9. mmd@

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (171 ديدگاه)

    ائودی بهتر که نگم عالیه بی ام و. زیادی شلوغ و مسخره شده بی ام و همه چیزش زده هالا یه چرت و پرتی زده تا فروشش بره بالا

    موافقم 9
    مخالفم 3
  10. نی نی

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (682 ديدگاه)

    چرا بی ام و طرح ستون c رو برای a و b عملی نکرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 4
  11. Taha Ayoobi

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (3567 ديدگاه)

    فقط آئودی

    فقط سیستم کواترو آئودی رو به کل بی ام و ترجیح میدم

    موافقم 22
    مخالفم 6
    1. علی

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (759 ديدگاه)

      کواترو پادشاه چهار چرخ محرک دنیا

      موافقم 7
      مخالفم 0
  12. Mr wrong

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (259 ديدگاه)

    باید میزد:
    مقایسه زشت ترین و زیبا ترین استیشن بازار

    موافقم 18
    مخالفم 3
  13. Taha Ayoobi

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (3567 ديدگاه)

    کابین بی ام و خیلییی زشته

    موافقم 12
    مخالفم 4
    1. nima.jdm

      ۹ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (286 ديدگاه)

      بخصوص اینکه صفحه کیلومتر با مانیتور یکی شده آدمو یاد ماشینای چینی میندازه

      موافقم 16
      مخالفم 2
      1. B

        ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (755 ديدگاه)

        در اصل ماشینا چینی کپی کردن ولی خب

        موافقم 3
        مخالفم 1
  14. nima.jdm

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (286 ديدگاه)

    رینگ آئودی میارزه به بی ام و با طراحی زشت و مسخرش

    موافقم 11
    مخالفم 4
  15. 𝐀𝐥𝐢

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1399 ديدگاه)

    بدون ذره ای شک آئودی انتخابم

    موافقم 11
    مخالفم 4
  16. JaMsHiD_R1988

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (2336 ديدگاه)

    اگر M5CS جدید هم بیاد ، حتی اگه از آئودی یک ثانیه هم سریع تر باشه که محاله ، باز بجا این خوک معلوم الحال RS6 رو انتخاب میکنم
    اصالت خریدنی نیست بی ام و
    فکر نکن قراره با اسم هیبرید و پونصد کیلو وزن بیشتر فروشت بهتر بشه

    موافقم 8
    مخالفم 5
  17. Mr Tiger

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    این دوستانی که به وزن بی ام و گیر میدن یه نگا به وزن amg gt هیبرید و پورشه پانامرا هیبرید بندازن… همشون همین حدودن… این یه شروعه برای بی ام و هیبرید… بی ام و با نئو کلاسه مطمئن باشید همه دنیارو انگشت به دهن میکنه

    موافقم 9
    مخالفم 7
    1. مردیم از خوشی

      ۹ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (1418 ديدگاه)

      اولا که پورشه نسخه غیر هیبرید هم داره ولی بی ام و نه
      دوم هم پورشه حدود ۱۵۰ سبک تره

      موافقم 4
      مخالفم 6
      1. Mr Tiger

        ۹ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (26 ديدگاه)

        پورشه ۲۴۴۰ با ۶۷۰ اسب… بی ام و ۲۴۹۰ با ۷۴۰ اسب

        موافقم 9
        مخالفم 3
  18. Foad

    ۹ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ۲۰۲۴ تو سبد بیمر تنها m5 بود از گزند طراحی مزخرف جدید جون سالم به در برده بود که به حول و قوه الهی اونم به فنا رفت .
    واقعا قلب آدم به درد میاد با دیدن این نسلای جدید ، از کجا به کجا رسیدن . دست مریزاد واقعا .
    فلذا ۱۰ هیچ RS6 :)

    موافقم 12
    مخالفم 2
  19. M power

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (261 ديدگاه)

    عشق دلیل و علت نمیخاد
    پس بدون هیچ شکی انتخابم بیمره

    موافقم 5
    مخالفم 7
  20. علی

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (759 ديدگاه)

    اصلا میشه ارباب حلقه ها رو دید و به ماشین دیگه ای فکر کرد .واووووووو رینگ های این آئودی چقدر خوشگله
    طراحی آئودی اسپرت باکلاس با کیفیت ماندگارترین طراحی دنیا. تا صدسال هم قدیمی نمیشه
    شاه این سگمنت ارباب حلقه ها ست وسلام
    اربابی لیاقت اوست. کسی می‌تونه از این شاهکار ایراد بگیره. اصلا کسی هست
    چهره جذاب و اسپرت و ماندگار
    موتور جواهر گونه
    کابین شیک و باکلاس
    عملکرد هیجان انگیز
    سیستم چهار چرخ محرک کواترو

    موافقم 10
    مخالفم 2
  21. علی

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (759 ديدگاه)

    آئودی RS 6 آوانت رو کرمی رنگ رو دیدم. نبض ادمو کنترل می‌کنه بقدری زیبا و دیدنی بود.
    فقط یک روز کامل بشینی و این جواهر رو تماشا کنی
    نصف روز فقط واسه دیدن رینگ های تماشایی اون باید زمان گذاشت

    موافقم 5
    مخالفم 2
  22. علی

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (759 ديدگاه)

    ارزش طلا به عیار اونه. آئودی شاهکاری خلق کرده که. رقبا هرگز نمی تونن حتی بهش نزدیک بشن

    موافقم 6
    مخالفم 2
  23. نویدی

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (371 ديدگاه)

    لامصب نمیشه از bmw m5 چشم برداشت،bmw هر چی بسازه اوکیه.
    فقط ابعاد رو نظر بگیرید ،از هر جهت بزرگ تر و با ابهت تر از آئودیه.
    فقط گشتاور m5 نشون دهنده برنده این مقایسه س.

    موافقم 5
    مخالفم 12
  24. امیر

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    یکی طراح بی ام وه رو اعدام کنه

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. nikan

      ۱۱ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (100 ديدگاه)

      گند زدن به اصالت یه کمپانی به اون عظمت جرم کمی نیست کاملا موافقم

  25. ماکان

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (788 ديدگاه)

    سلام . انتخاب من بی ام و M5

    موافقم 4
    مخالفم 4
  26. نوربخش

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    اگه بنز و بی ام و رو مخلوط کنی شاید اونم شاید آئودی ازش بیرون بیاد واقعا محشر هست این خودرو😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
فهرست