بیامو M5 نسل F90 که به تازگی بازنشست شده در نسخه کامپتیشن خود روبروی رقبای مطرحی به نامهای مرسدس-ای ام جی E63S و آئودی RS6 آوانت پرفورمنس قرار گرفته است. به نظر شما کدامیک از این خودروهای آلمانی سریعتر خواهند بود؟
مجله کارواو به تازگی سه نمونه از لوکسترین و اسپرت ترین خودروهای آلمانی را در خط مستقیم به صف کرده تا سریعترین آنها را بیابد. آئودی RS6 آوانت پرفورمنس که اخیراً معرفی شده از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتون متر گشتاور استفاده میکند. قدرت و گشتاور این مدل نسبت به نسخه استاندارد RS6 بهبود ۳۰ اسب بخاری و ۵۰ نیوتون متری نشان میدهد.
سوپر واگن آئودی قویترین خودروی این رقابت محسوب میشود چراکه پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بیامو M5 کامپتیشن ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند درحالیکه قدرت و گشتاور پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس-ای ام جی E63S نیز به ۶۱۲ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون متر میرسد. البته قدرت در مسابقه درگ حرف اول را نمیزند چراکه وزن نیز فاکتور مهمی است.
با در نظر گرفتن این موضوع باید گفت آئودی با وزن ۲۰۹۰ کیلوگرم سنگینترین خودروی مسابقه بوده و پس از آن نیز مرسدس با ۱۹۵۰ کیلوگرم و بیامو با ۱۸۶۵ کیلوگرم قرار دارند. هر سه خودرو نیروی تولیدی را از طریق گیربکسهای اتوماتیک به چهار گوشه خودرو میفرستند. گیربکس آئودی و بیامو از نوع ۸ سرعته و گیربکس مرسدس از نوع ۹ سرعته اتوماتیک است. روند مسابقه به گونهای بوده که رقابت فشردهای به هر سه خودرو وجود داشته و در این میان استارتهای عالی بیامو به چشم میآید. در مسابقه درگ رولینگ مرسدس نیز خودی نشان میدهد هرچند نتیجه پایانی مسابقه آن چیزی نخواهد بود که انتظارش میرفت. نهایتاً نیز به تست ترمز میرسیم که علیرغم عملکرد خوب هر سه خودرو تنها یکی از آنها پیروز رقابت خواهد بود. ما نتایج این مسابقات درگ جذاب را لو ندادیم بنابراین توصیه میکنیم برای اطلاع از نتایج حتماً ویدئوی زیر را تماشا بفرمایید.
Daruosh
۱۲ تیر ۱۴۰۲واقعا سه تفنگ دار به اینا میگن😍😍😈😈
R/T
۱۲ تیر ۱۴۰۲👏👏
بی ام و
۱۲ تیر ۱۴۰۲کاممااان بی ام دبلیو ❤️❤️😁😁👏👏👏
بی ام و
۱۲ تیر ۱۴۰۲ولی انصافا هر سه شاااخن شااااخ
آىودی چه ارتقای عملکردی هیولایی پیدا کرده تو این نسخه
واقعا عملکرد فنی ش برانزنده ناامش شده
چققدم خوششکله با این رنگش
Puriya
۱۲ تیر ۱۴۰۲برای اونایی مینویسم که فیلمو ندیدن درگ اول آئودی اول بی ام و دوم و مرسدس هم سوم شد درگ دوم هم همین طور اما درگ سوم بی ام و اول آئودی دوم و مرسدس سوم شد تایم آئودی و بی ام و هم هر دو ۱۱.۱ بود مرسدس ۱۱.۳
رول اول مرسدس اول بی ام و دوم آئودی سوم رول دوم بی ام و اول مرسدس دوم و آئودی سوم شد تو بخش ترمز هم آئودی اول بی ام و دوم و مرسدس سوم شد
اختلاف بین خودرو ها واقعا کمه ولی همچنان M5 پادشاهی میکنه👑👑
Aranmilan
۱۲ تیر ۱۴۰۲فک نمیکردم آئودی انقد خوب عمل کنه دمش گرم
deutschland
۱۲ تیر ۱۴۰۲واقعا دست مریزاد 👏🏼👏🏼
بالاخره واتسون سر عقل اومد یک درگ منصفانه و هیجان انگیز و خالص بین این سه رقیب آلمانی برگزار کرد و خداروشکر جاروبرقیِ خاصی رو وارد جمع بزرگان نکرد
جزو معدود ویدیو های کارواو بود که واقعا لذت بردم ازش
در مورد ماشین ها هم یکی از یکی بهتر ، اگه هر کس روزی پولش رو داشته باشه هر کدوم از اینهارو انتخاب کنه به نظرم ضرر نکرده
فقط حیف این نسل از مرسدس و بی ام و …طراحی اینا کجا و نسل های جدیدشون کجا
assetto fiorano
۱۲ تیر ۱۴۰۲آئودی رو به مراتب ترجیح میدم بعلاوه اینکه به اندازه رقبا سریع هستش بلکه کاربردی تر هم هستش و میتونه بین رقبا بهترین انتخاب باشه
*ALI*
۱۲ تیر ۱۴۰۲توی درگ اولی اون آئودی عین فشنگ شروع کرد بی ام و وسطی فکنم جامپ استارت کرد ولی تو شتاب گیری و ادامه مسیر فوق العاده بود
Ben
۱۲ تیر ۱۴۰۲اینا باید پشت پراید بشینن، ماشین با لانچ کنترل رو هم نمیتونن درست از همه توانش استفاده کنن.
harry.potter
۱۲ تیر ۱۴۰۲من فکر کنم اینا تو پیاده روی هم مشکل دارن
تمام نتایج هم دستکاری می کنن
Reza Waffen SS
۱۲ تیر ۱۴۰۲M5 رو خیلی دوست دارم ولی RS6 رو انتخاب میکنم
کرگدن باواریا
۱۲ تیر ۱۴۰۲یه سوال چرا rs6 رو سدان نساختن؟؟؟؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۲ تیر ۱۴۰۲مدل سدان از سری A6 و S6 وجود داره
سدان کوپه از سری RS فعلا RS5 ساخته شده و RS7 اما RS6 فقط آوانت (استیت) هست
BMW
۱۲ تیر ۱۴۰۲عاشق m5 هستم ولی نسل قبلیش رو ترجیح میدادم
amirmohammmad
۱۲ تیر ۱۴۰۲دقت کرده باشی متوجه میشی که بی ام و لنت ترمز هاش مصرف شده بود که نتونست تست ترمز رو ببره اون جایی رو می گم که هم صاحبشون و بعد اون راننده های خود کارواو قبل اینکه درگ شروع بشه به سمت جلو حرکت میکرد
امیر
۱۲ تیر ۱۴۰۲کاش به جای m5 معمولی نسخه Cs بود و به جای e63 هم gt63 هیبریدی بود ، اون موقع رقابت خیلی جذاب تر میشد 🔥🔥 عملکرد آئودی هم واقعا عالی بود و به عنوان یه استیشن واگن میتونه پا به پای سوپرکار ها بره !
نویدی
۱۲ تیر ۱۴۰۲M5 یه ماشین رویاییه،تمام عیار.
آئودی هم با ساخت rs6 گل کاشته.
BMW
۱۲ تیر ۱۴۰۲راننده بی ام و چه مرگشه چرا اینجوری رانندگی میکرد اول که شروع نیسد بعد لانچ میزد دلم میخواست همونجا بودم از همون شیشه پرتش میکردم پایین
Alireza
۱۲ تیر ۱۴۰۲درگ یعنی همین ، سه تا ماشین با پرفورمنس بالا کنار هم مسابقه بدن و در آخر هم بگم که بی ام وه واقعا عالی بود
مجتبی .
۱۲ تیر ۱۴۰۲عملکرد این سه ماشین وکمپانیهاشون فوق العاده هست وشکی در کیفیت هبچکدوم نیست اما من یکی به نتیجه درگهای این شکلی هیچ اعتمادی ندارم وبه نظرم راننده های حرفه ای وحتی راننده های خود کمپانیها باید پشت فرمون باشن. اینجا طرف حتی تنظیمات ماشین روبلد نیست چطوری میتونه از همه توان وتکنولژی ماشین بهره ببره. خداوکیلی زیاد داریم جوونایی که به مراتب بهتر ازاینا میتونن ماشین رو به آستانه توانش نزدیک کنن. این مش واتسن فقط برا وقت گذرونی و برانداز ماشینا باید دیده بشه وگرنه نتیجه هاش!!! سه کمپانی عالی که نوددرصد فلسفه کاریشون یکیه ودرده درصد مابقی راههای متفاوتی رورفتن وپورشه دوست داشتنی.
Ali t
۱۲ تیر ۱۴۰۲دلیل اینکه آئودی تو رولینگ از بی ام و جا می موند وزن خیلی زیادشه وزن و لاستیک مناسب تو درگ خیلی تاثیر گذاره این آیودی موتور فوقالعاده عالی داره حتی از موتور بی ام و بنز هم بهتره چون موتور بازده یکسانی با دو موتور ماشینای دیگه ولی با دوام تره و خرابی خیلی کمتری نسبت به اون دوتا داره
Javad
۱۲ تیر ۱۴۰۲جالب بود ؛ به نظرم اگه راننده هاهم ماشین هاشون رو عوض میکردن و از نو مسابقه میدادن جالب تر میشد
سهند
۱۲ تیر ۱۴۰۲انتخاب من آئودی RS6
امیررضا
۱۳ تیر ۱۴۰۲قابلیت اطمینان کواترو تو لانچ حداقل ده سال از ایکسدرایو و فورماتیک جلوتره. چه تو برف چه زمین خیس چه خشک، همیشه پشت سر هم عین موشک لانچ میکنه. مخصوصاً درگ اول کاملا مشخصه.
البته کماکان BMW 💪
پیام
۱۴ تیر ۱۴۰۲BMW M5واقعا مثل همیشه عالی بود.ولی در کل هر سه تا رو دوست دارم 🚘🚖🚔
Kian
۵ مرداد ۱۴۰۲عملکرد هر سه خودرو عالی و در حد هم بودن ولی باز m5 بهتر بود و واقعا بهترین سوپرسدان دنیا هست