آئودیکادیلاک

دوئل کادیلاک CT5 و آئودی A6

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، گروه دوم، سدان‌های میان سایز لوکس، دوئل اول

دومین دوئل در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی سری رقابت‌های پدال به گروه سدان‌های میان سایز لوکس اختصاص دارد. لازم به ذکر است که در این مرحله صرفاً گروه‌هایی را خواهیم داشت که تعداد شرکت‌کنندگان آن‌ها در مرحلهٔ مقدماتی ۱۰ خودرو یا بیشتر بوده است زیرا گروه‌هایی که تعداد شرکت‌کنندگان آن‌ها ۸ خودرو یا کمتر بوده مستقیماً به مرحلهٔ نیمه‌نهایی منتقل می‌شوند. در گروه سدان‌های میان سایز لوکس در مرحلهٔ مقدماتی ۱۰ خودرو حضور داشتند که از بین آن‌ها پنج خودرو با پیروزی در دوئل‌ها مستقیماً به مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی راه پیدا کردند اما به دلیل فرد بودن تعداد برندگان این گروه، از بین بازندگان هم خودرویی که با کمترین اختلاف شکست خورده به آن‌ها اضافه شده تا تعداد زوج شود. این خودرو آکورا TLX بود که با کسب ۴۱ درصد از کل آراء مغلوب کادیلاک CT5 شده بود. آخرین دوئل این گروه هم بین دی‌اس ۹ و جنسیس G80 برگزار شد که نتیجهٔ آن‌را مشاهده می‌کنید.

نتایج دوئل قبلی بین دی‌اس ۹ و جنسیس G80

مجموع آراء: ۱۵۳۰

آراء جنسیس: ۱۱۵۰

آراء دی‌اس: ۳۸۰

پیروز دوئل: جنسیس G80 با کسب ۷۵ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی

آئودی A6

کادیلاک CT5

؟

ب‌ام‌و سری ۵

آکورا TLX

؟

مرسدس E کلاس

جنسیس G80

؟

کادیلاک CT5

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۹

پلت‌فرم: آلفا II جنرال موتورز

امتیاز از موتورترند: ۸.۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۱۴,۷۱۱ دستگاه

فروش نُه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۷,۶۳۶ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: پنج ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: پنج ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: طراحی بیرونی واقعاً شیک، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جذاب، فضای پای عقب سخاوتمندانه، دینامیک رانندگی عالی در نسخهٔ CT5-V با پیشرانهٔ V6 قدرتمند

نقاط منفی: پیشرانهٔ چهار سیلندر پایهٔ ضعیف، کیفیت داخلی ضعیف، صندوق بار کوچک، فضای داخلی به‌اندازهٔ قیمت خودرو لوکس احساس نمی‌شود

چکیده: کادیلاک CT5 در نسخهٔ V با دینامیک جذاب و سواری راحت، در این کلاس شلوغ، سدان جذابی است اما در مورد مدل پایه با پیشرانهٔ چهار سیلندر کم‌توان هرگز نمی‌توان این را گفت درحالی‌که کیفیت داخلی هم می‌تواند بهبود پیدا کند

آئودی A6

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸

پلت‌فرم: MLB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از موتورترند: ۸.۶ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۱۰,۵۳۵ دستگاه

فروش نُه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۸,۵۹۵ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: چهار ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: پنج ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین پر از تکنولوژی، کیفیت و متریال عالی، دقت مونتاژ و تناسب عالی قطعات داخلی، پیشرانهٔ V6 توربوشارژ جسور

نقاط منفی: تجربهٔ رانندگی فاقد آدرنالین، طراحی بیرونی ساده، حس و حال اسپرتی کمتر از نسل قبلی، سیستم‌های کمک‌راننده به بهبود نیاز دارند، سر اگزوزهای تزئینی

چکیده: طراحی ظاهری سادهٔ آئودی A6 توجهات زیادی را به خود جلب نمی‌کند اما سواری راحت و هندلینگ مطمئن آن باید نظر خریداران خودروهای لوکس را جلب کند. همچنین، در پشت این ظاهر ساده، کابینی راحت، بی‌نقص و مجهز پنهان شده که یکی از ساکت‌ترین کابین‌ها در این کلاس محسوب می‌شود

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

آئودی A6 55 TFSI

کادیلاک CT5-V

پیشرانه ۳.۰ لیتری V6 ۳.۰ لیتری V6
تنفس توربوشارژر توئین توربو
قدرت ۳۴۰ اسب بخار ۳۶۰ اسب بخار
گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر ۵۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۱۰ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۸ ثانیه ۴.۸ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۳.۴ ثانیه ۱۳.۳ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت ۲۷۰ کیلومتر/ساعت
توقف از ۱۱۰ ۴۶.۳ متر ۴۶.۶ متر
شتاب جانبی ۰.۹۶ جی ۰.۹۹ جی
مصرف سوخت ۹.۴ لیتر ترکیبی ۱۱.۲ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۷۳ لیتر ۶۴ لیتر
وزن ۱۹۷۰ کیلوگرم ۱۸۱۱ کیلوگرم
طول ۴,۹۳۷ میلی‌متر ۴,۹۲۵ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۹۲۳ میلی‌متر ۲,۹۴۶ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۵۳۰ لیتر ۳۴۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه آمریکا ۵۵,۹۴۵ دلار ۳۸,۴۹۰ دلار
قیمت موردبررسی ۶۰,۸۴۵ دلار ۵۱,۲۹۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. Kamy

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (694 ديدگاه)

    دو تا از بهترینا
    انتخاب سخته

    موافقم 29
    مخالفم 3
    1. شاهرخ

      ۱۶ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (338 ديدگاه)

      هیچ دلیلی واسه رای دادن به آئودی نمیبینم نمیدونم چرا الان رای های آئودی بالاتره

      موافقم 27
      مخالفم 89
      1. امیرعباس

        ۱۶ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (118 ديدگاه)

        چون بهتره

        موافقم 43
        مخالفم 14
      2. پدرام

        ۱۶ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (793 ديدگاه)

        مهندسی آلمانی در کل کیفیت ساخت ماشین های اروپایی از آمریکایی بیشتره

        موافقم 39
        مخالفم 17
    2. Hosein

      ۱۶ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (109 ديدگاه)

      همه چیز داشت پا به پا پیش می رفت تا اینکه کابین کادیلاک رو دیدم و به آئودی رای دادم. یا علی

      موافقم 18
      مخالفم 5
  2. محمدرضا

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1075 ديدگاه)

    کادیلاک ارزش در مقابل هزینه پرداختی خیلی بیشتره که میشه بقیشو صرف شخصی سازی کرد

    موافقم 33
    مخالفم 21
  3. Arman

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (211 ديدگاه)

    برندهای کم هستن که توی طراحی کابین بتونه بهتر از آئودی باشن،اینجا با اختلاف زیادی کابینش بهتر از کادیلاکه
    توی طراحی خارجی هم که کادیلاک واقعا عالیه و اسپورت اما آئودی حالت رسمیه
    هردو عالی هستن

    موافقم 37
    مخالفم 5
  4. AMIN (M.A.S)

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (849 ديدگاه)

    انتخابم در این جا ائودی

    آمار فروش ماسل کار ها اومد
    ماستنگ به زیر کشیده شد 😈

    موافقم 16
    مخالفم 15
    1. viper

      ۱۶ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      امین جان میشه امارش رو بفرستی لطفا؟؟؟
      میخوام ببینم دوج چندمه 😂

      1. AMIN (M.A.S)

        ۱۶ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (849 ديدگاه)

        دوج چلنجر :54315 دستگاه
        فورد ماستنگ :52414دستگاه
        شوی کامارو (بیچاره) :21893دستگاه!!!!!

        مهمانان غیر ماسل کار
        دوج چارجر :78388دستگاه
        شوی کوروت :33042دستگاه

        موافقم 10
        مخالفم 2
        1. viper

          ۱۶ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (1144 ديدگاه)

          ممنون و تبرییییییییییککککککککککککک‌ککککککککککککککککک

          🎉🥳🎉🥳🎉🥳🎉🥳🎉🥳🔥🥳🎉🥳🎉🥳🎉🎉🥳🎉🥳🥳🎉🥳🎉🎉🥳🎉🎉🎉🥳🎉🥳🎉🎉🎉🥳🎉🎉🥳🥳🎉🎉🥳🎉🥳🎉🥳🎉🥳🎉🥳🎉🎉🎉🥳🎉🥳🎉🥳🎉🎉🥳

          دوج باید شیرینی بده هورااااا🥳🎉🥳🎉🥳🎉🥳🎉🥳🥳🎉🎉🥳🎉🥳

          موافقم 6
          مخالفم 3
    2. R@m!n

      ۱۶ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (2240 ديدگاه)

      موضوع چیپ ها دست و بال فوردو بشدت محدود کرد. از طرفی معرفی برانکو دردسر عجیبی درست کرده که فورد مجبور شده فروش ماستنگ و بعضی مدل های دیگه رو متوقف کنه تا تقاضای برانکو رو برطرف کنه.

      در حال حاضر فورد متعهد شده تو چهار ماه اول سال جدید ۱۰۰ هزار برانکو تحویل بده، در صورتی که تا الان نزدیک ۲۶ هزار دستگاه تحویل داده.

      از طرفی داج هم خوب کار کرد مخصوصا با معرفی مدل های سالانه و رنگ های جدید و شرایط فروش بسیار عالی و ایجاد یه بخش تیونر شرکتی که واقعا جذاب بود و از اون طرف فورد به جز GT500 و مک وان مدل نمادینه دیگه ای معرفی نکرد و مثله داج توانه ۱۰۰ درصدی رو یه محصول نداشت و تمرکزشو به برنامه های دیگه ایی معطوف کرد.

      با همه این اوصاف باز هم هر دو محصول فروش خوبی داشتن مخصوصا فورد من فکر می کردم از این هم کمتر بفروشه.

      موافقم 16
      مخالفم 2
      1. viper

        ۱۶ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (1144 ديدگاه)

        متشکرم از شما

  5. ممد ژانگولر

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (4150 ديدگاه)

    من به آئودی رای دادم
    آئودی یک چیز دیگست
    کیفیت بالا – طراحی زیباتر از کادیلاک چه داخل و چه خارج الخصوص عقبش
    طراحی داشبورد کادیلاک اصلا در حد و اندازه کادیلاک نیست حتی کیفیتش هم چنگی به دل نمیزنه

    موافقم 30
    مخالفم 8
  6. امین

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (464 ديدگاه)

    دلیل و معیارم اینه که عاشق کادیلاک هستم

    موافقم 11
    مخالفم 8
  7. GT

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    با وجود E کلاس و سری ۵،بقیه باید به جایگاه سوم راضی بشن اگه شانسی داشته باشن

    موافقم 19
    مخالفم 8
  8. Kf

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (524 ديدگاه)

    هنوزم وفاداره به کادیلاک و جانی واک

    موافقم 17
    مخالفم 5
  9. viper

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1144 ديدگاه)

    دوستان یه سوال چرا وقتی به ماشین معکوس میدیم انگار خودش ترمز میکنه؟؟؟

    1. AMIN (M.A.S)

      ۱۶ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (849 ديدگاه)

      ترمز نمیکنه که وایپر جان
      وقتی دنده عوض میکنید و یه دنده پایین تر رو انتخاب میکنید یعنی دارید از دنده سبک تر به دنده سنگین تر میرید
      دنده پایین تر مزیت مکانیکی بالاتر و گشتاور بیشتری داره ولی در دور و سرعت از دنده بالاتر ضعیفتر هست چون شما نمیتونی در یه دنده همزمان مزیت مکانیکی بالاتر و سرعت بیشتر رو داشته باشید
      یعنی دنده بالایی و سبک تر در شتاب گیری کند تر عمل میکنه ولی سرعت چرخش نهاییش بیشتر هست و میزان اختلاف شتاب هم به میزان اختلاف ضریب یا همون مزیت مکانیکی مربوطه
      مثال میزنم
      حداکثر گشتاور دوج هلکت 889NMدر دور 4800RPMهست و ضریب دنده یک و دو این ماشین (اتوماتیک 8HP) به ترتیب 4.71 و 3.14 هست
      وقتی دنده یک رو انتخاب میکنید یعنی حداکثر گشتاور خروجی از این دنده ضربدر 4.71 میشه(حالا یه مقدار اتلاف هم هست که اینجا درنظر نمیگیریم) ولی دور که4800 بود تقسیم بر عدد 4.71 میشه
      وقتی دنده دو رو انتخاب میکنید یعنی گشتاور و دور به ترتیب ضربدر و تقسیم بر 3.14میشن
      اینجا شما میبینید که در دنده دو حداکثر گشتاور تحویلی به دیفرانسیل کاهش پیدا کرده ولی دور تحویلی به دیفرانسیل افزایش پیدا کرده و هلکت (یا هر ماشینی کلا) به سرعت بالاتر ولی با شتاب کند تر از دنده قبل رسیده
      و وقتی که یک دنده معکوس میکشید درواقع دارید به دنده ای وارد میشید که گشتاور بیشتر و دور کمتری داره و باهاش به سرعت بالایی نمیشه رسید و برای همین سرعتتون کم میشه چون موتور محدودیت دور داره
      برای همینه که توی سربالایی شما از دنده سنگین تر استفاده میکنید تا گشتاور و مزیت مکانیکی بیشتری داشته باشید و اصطلاحا ماشینتون کم نیاره
      امیدوارم مفید بوده باشه
      من یه کامنت شبیه این نوشتم که متاسفانه ظاهرا هنوز تایید نشده فقط خدمت سردبیر عزیز عرض میکنم از بین این دوتا کامنت لطفا یکیو تایید کنید که کامنت تکراری نباشه
      ممنون

      1. viper

        ۱۶ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (1144 ديدگاه)

        امین جان شما خیلی لطف دارید به من واقعا ممنونم کاملا متوجه شدم مرسی

  10. ARMAN

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (325 ديدگاه)

    من می خواستم به A6 رای بدم ولی وقتی سراگزوزای الکی رو دیدم منصرف شدم.

    موافقم 7
    مخالفم 16
  11. R@m!n

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2240 ديدگاه)

    موضوعی که خیلی جالبه رقابت کاملا شونه ب شونه برندای آمریکایی با آلمانی در تمام کلاس هایی که حضور دارن هست که این پیشرفته فوق العاده آمریکایی هارو نشون میده.

    ایرادهای کادیلاک هم در نسخه پایه ۴ سیلندر هست که نصفه آئودی و رقبا قیمت داره نه مدل ۶۰ هزار دلاری ۶ سیلندر.

    تو این کلاس هر چند هیچ کدومو انتخاب نمی کنم اما بی ام و بهتر از بقیه هست.

    موافقم 14
    مخالفم 9
  12. کوبیده

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    استهلاک کدوم کمتره؟

    موافقم 1
    مخالفم 1
  13. کوبیده

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    من اگه باشم بدون هیچ دلیل خاصی کادیلاک رو میخرم ولی کابینش در بابر ائودی واقعا فاجعه هست

    موافقم 6
    مخالفم 8
  14. Northrop/McDonnell Douglas YF-23

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    A6 بهتر هست به دلیل ظاهر معقول تر و کابین شکیل تر

    موافقم 16
    مخالفم 3
  15. Ali_x76

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1206 ديدگاه)

    ای کاش کادیلاک سریعتر فاصله بین CT5-V ساده و بلک وینگ رو کم کنه (یکی ۳۶۰ اسب یکی ۶۵۰ اسب)
    همین انجین ۳ لیتری روی CT4-V بلک وینگ داره ۴۷۰ اسب میده، میتونه همین رو استفاده کنه، گزینه باحال تر، انجین ۶.۲ لیتری اتمسفریکه.

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. Amir Machine

      ۱۶ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1280 ديدگاه)

      موتور CT4-V بلک وینگ این 3 لیتری نیست، 3.6 لیتریه که قبلاً تو ATS-V استفاده میشد

  16. Iman

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (171 ديدگاه)

    هر جا یه طرف دوئل آئودی باشه انتخاب من قطعا اونه . البته فقط تو سدانهاش . کدوم برند این همه سدان خوب و پرفروش یکجا داره . سری ۳ سری۴ . ۵.۶.۷.۸

    موافقم 5
    مخالفم 1
  17. ارین صاحب جمعی

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    تعصبی های امریکایی بالاست افرادش و اگرنه که آئودی با گیربکس zf lmn میخورتش

    موافقم 10
    مخالفم 4
  18. ارین صاحب جمعی

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    مهندسی یعنی آئودی داره با ۵۰ تا تورک کمتر و البته اسب بخار کمتر همون شتاب کادیلاک را میده

    موافقم 12
    مخالفم 7
    1. مردیم از خوشی

      ۱۶ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1458 ديدگاه)

      کادیلاک 11 هزار دلار اروزن تر هست ولی

      سرعت بهتری داره
      شتاب ثانویه بهتری داره
      قدرت بیش تری داره
      گشتاور بیش تری داره
      و ظاهر بیرونی زیبا تر
      گارانتی بهتر

      و ائودی تنها چیزی که داره ?!🤔 مصرف کم تر

      موافقم 8
      مخالفم 12
      1. Porsche 911

        ۱۶ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (1219 ديدگاه)

        دوست عزیز طراحی سلیقه ای هست اینکه شما چطور به جای این همه نفر بیان میکنی که طراحی کادیلاک بهتره بیشتر جک بحساب میاد نه از این لحاظ که گفتین کادیلاک قشنگتره به این دلیل جای خیلی ها یه طرفه صحبت میکنی

        موافقم 9
        مخالفم 3
        1. مردیم از خوشی

          ۱۶ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (1458 ديدگاه)

          باش اشکال ندارد شما از اون همه دلیل ظاهر را فاکتور بگیر
          درضمن من جای کسی حرف نمی زنم و نظر شخصی میدم کجا گفتم این نظر همس ؟!تعصب چه ها که نکرده

          موافقم 3
          مخالفم 6
      2. Porsche 911

        ۱۶ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (1219 ديدگاه)

        در ضمن اون قدرت بیشتر گشتاور بیشتر تاپ اسپید بهتر و شتاب بهتر همش بخاطر این هست که کادیلاک توئین توربو هست
        به راحتی میشه این اختلاف رو توجیح کرد البته اگه فرق توئین توربو و توربوشارژ تک رو بدونین

        موافقم 8
        مخالفم 1
        1. Porsche 911

          ۱۶ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (1219 ديدگاه)

          به شخصه تعصب ندارم چیزی هم بهم نمیرسه اما با قاطعیت حرف زدن شما یکم خب تعصبی نشون میده دیگه!!

          بگذریم مهم نیست
          نظر شما کاملا محترم 🌹

          موافقم 7
          مخالفم 1
        2. مردیم از خوشی

          ۱۶ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (1458 ديدگاه)

          به همین راحتی توجیه شد ؟!

          خب منم ظاهر و کیفیت بالاتر ائودی را اینطوری توجیه میکنم 😆🙃 11 هزار دلار گران تر هست

          موافقم 1
          مخالفم 13
      3. ارین صاحب جمعی

        ۱۶ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (1103 ديدگاه)

        ولی دتوجه داشته باشید که گفتم آئودی با تورک کمتر و اسب کمتر همون تعداد سیلندر همون شتابو میده و بحث کیفیت که خود متن تکلیفشون مشخص کرد و سرعت بهتر هم که با آئودی تو ۱۰۰ یکیه اون مترهای باقی مونده یک دهم جابه جا میشه در عوض هم آئودی مصرف کمتری داره هم استایل اروپایی داره هم هوا را کمتر آلوده میکنه و هم کیفیت ساختش بالاتره هم همون شتابو میده و این ارزش ۱۰۰۰۰ هزار دلار تفاوت را داره

        موافقم 12
      4. 1123

        ۱۶ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (527 ديدگاه)

        حجم صندوقش خیلی بیشتر از کادیلاک هست
        چهارچرخ محرک هست که تو این کلاس بهتر از RWD هست
        با استناد به شنیده ها سواری لوکس تری ارئه میده و …
        در نهایت میشه فهمید که بیشتر ماشین خانواده و سفر های آرومه تا هیجان انگیز
        بنظر من اگه دنبال رانندگی هیجان انگیز باشی نسخه پایه کادیلاک CT4_v Black Wing یا CLA 45 یا سوپرا جی آر یا بی ام و m2 یا تسلا مدل 3 پرفورمنس و … گزینه هایی جذاب تر از این دوتا باشن

      5. TOM KRISTENSEN

        ۱۶ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (163 ديدگاه)

        برادر چه شری گفتی من هنگ کردم👏👏👏

  19. Porsche 911

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1219 ديدگاه)

    بازم نشد الان گل به خودی زدی😐
    خب کیفیتش بهتره میخوای ارزون تر هم باشه؟!😐

    موافقم 7
    مخالفم 1
    1. مردیم از خوشی

      ۱۶ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1458 ديدگاه)

      منظور من این بود که ارزش خرید ش بالا تر نیست و نهایت در حد همون کادیلاک هست

  20. sam

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1147 ديدگاه)

    کادیلاک پلاستیکی

    موافقم 7
    مخالفم 3
  21. Ssz

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آئودی خیل جوان پستند ولی کادیلاک هم خیلی نسبت به چیز هایی که داره قیمت مناسبی داره و انتخاب خیلی سخت

  22. Sss

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آئودی خیل جوان پستند ولی کادیلاک هم خیلی نسبت به چیز هایی که داره قیمت مناسبی داره و انتخاب خیلی سخت

  23. Audi

    ۱۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط آئودی👏👏👌👌💪💪💪 آمریکا خیلی وقته قافیه رو به آلمان و ژاپن باخته… کادیلاک هنوز خیلی مونده به پای اتومبیلهای آلمانی برسه

    موافقم 7
    مخالفم 3
  24. مهدی

    ۱۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    از قدیم کیفیت متریال کابین امریکایی ها ضعیف بود الان هم هست. نمیدونم چرا این عادت بد رو ترک نمیکنن

    موافقم 3
    مخالفم 1
  25. SARMM

    ۲۱ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بنظرم هدف کادیلاک اینجا بیشتر رانندگی پر هیجان بوده برعکس آئودی که حالت لوکس داره از نوع انتقال قدرت به چرخ ها و کابین واضحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا