مرحلهٔ مقدماتی، گروه اول، هاچبکهای داغ، دوئل چهارم
نتایج دوئل قبلی بین فولکسواگن گلف R و کوپرا لئون
مجموع آراء: ۱۰۹۶
آراء فولکسواگن: ۸۷۶
آراء کوپرا: ۲۲۰
پیروز دوئل: بامو M135i با کسب ۸۰ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
مرسدس A35 AMG | رنو مگان RS |
مرسدس A35 AMG | |
فورد فوکوس ST | هیوندای i30 N |
فورد فوکوس ST | |
بامو M135i | هوندا سیویک تایپ R |
بامو M135i | |
فولکسواگن گلف R | کوپرا لئون |
فولکسواگن گلف R | |
آئودی S3 | مزدا ۳ توربو |
؟ |
آئودی S3
تاریخ معرفی: آگوست ۲۰۲۰
پلتفرم: MQB Evo گروه فولکسواگن
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۳.۵ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۹,۹۳۷ دستگاه
فروش سه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱,۳۲۹ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۹۷,۴۹۲ دستگاه
فروش شش ماه اول ۲۰۲۱ در اروپا: ۶۴,۵۹۰ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۹ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۱ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۶۸ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۳ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: شاسی سرزنده، پیشرانهٔ چهار سیلندر توربو با قدرتی بیشتر از همیشه، ظاهر مدرن و زیبا، کابین پیشرفته با تکنولوژیهای زیاد
نقاط منفی: فرمان سنگین، تأخیر توربوی قابل احساس، فقدان سیستمهای کمکرانندهٔ استاندارد، عادت کردن به سوئیچ تعویض دنده طول میکشد
چکیده: S3 خودرویی اسپرت بدون خشونت آزاردهنده است و در نقطهای مناسب بین A3 آرامتر و RS3 وحشیتر قرار میگیرد
مزدا ۳ توربو
تاریخ معرفی: جولای ۲۰۲۰
پلتفرم: –
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۳۳,۶۰۸ دستگاه
فروش سه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۹,۹۹۲ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۲۶,۴۵۸ دستگاه
فروش شش ماه اول ۲۰۲۱ در اروپا: ۱۱,۸۶۴ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۸ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۷ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۸۱ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۳ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵۰ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: سطح بالاتر از رقبای کامپکت، طراحی داخلی زیبا و لوکس، شاسی سرگرمکننده، استایل عالی، سیستمهای ایمنی فعال استاندارد
نقاط منفی: نقاط کور بزرگ، فقدان اندروید اتو و اپل کارپلی در نسخههای پایه، قیمت گران در مقایسه با رقبای غیرلوکس، کابین پرسروصدا
چکیده: مزدا ۳ خودرویی خوش استایل، اسپرت و کاملاً مجهز است که در ازای قیمت خود چیزهای زیادی به خریداران میدهد
مقایسهٔ مشخصات فنی
آئودی S3 | مزدا ۳ توربو | |
پیشرانه | ۲.۰ لیتری I4 | ۲.۵ لیتری I4 |
تنفس | توربوشارژ | توربوشارژ |
قدرت | ۳۱۰ اسب بخار | ۲۵۰ اسب بخار |
گشتاور | ۴۰۰ نیوتن متر | ۴۳۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه | ۶ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۳ ثانیه | ۵.۶ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۳.۰ ثانیه | ۱۴.۳ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت | ۲۱۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۸.۷ لیتر ترکیبی | ۸.۷ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۵۵ لیتر | ۴۸ لیتر |
وزن | ۱۶۰۰ کیلوگرم | ۱۵۳۵ کیلوگرم |
طول | ۴,۳۵۱ میلیمتر | ۴,۴۶۰ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۶۳۰ میلیمتر | ۲,۷۲۵ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۳۲۵ لیتر | ۳۵۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۴۵,۹۴۵ دلار | ۳۲,۰۴۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
MOHAMMAD.n.r
۲۲ آذر ۱۴۰۰اگر پول برام مهم نباشه ائودی
ولی مزدا تقریبا دو سوم ائودی قیمت داره و اونو انتخواب میکنم. با ۱۳k باقی مونده هم میشه کلی تقویت کرد و قدرت خیلی بالاتری از ائودی بهت میده.
پارسا عشق ماشین🗿🗿🗿
۲۲ آذر ۱۴۰۰به احترامی که به ائودی دارم ولی خیلی برام ارزش منده ولی مزدا خیلی خوبه اینجا
ممد ژانگولر
۲۲ آذر ۱۴۰۰رای من آئودی خواهد بود ،کیفیت ازش میچکه
از کیفیت فرمون و پشت آمپر همه جی مشخصه
اما خداییش این مدل مزدا به دلم میشینه
با نمکه
Peyman
۲۶ آذر ۱۴۰۰تنها چیزی بهش نمیخوره بانمک بودنه
داود
۲۲ آذر ۱۴۰۰وقتی کاراند درایور و اتو اکسپرس با اون همه کارشناس امتیاز بیشتری دادن به مزدا و ایمنی و قیمتش هم بهتر از ائودی هست ما کی باشیم که سوار نشده و تست نکرده رای بدیم .به رای اونا احترام میذاریم قطعا مزدا بهتره.
مسعود
۲۲ آذر ۱۴۰۰وای فیس مزدا محشره
کلا از هر طرف انگار این ماشین اخم کرده
GT
۲۲ آذر ۱۴۰۰مزدا ارزان قیمت، خوش استایل و مقرون به صرفه هست و البته کیفیت خوبی هم داره قطعا
آرین
۲۲ آذر ۱۴۰۰با اطلاعات ارایه شده قطعا مزدا معامله بهتریه ولی گرانی آئودی بیحکمت نیست.
چیزی که مهمه اینه که میخوای بیشترین بازده رو از پول پرداختی بگیری یا بهترین کیفیت رو داشته باشی.
محمدرضا
۲۲ آذر ۱۴۰۰مزدا۳ باید با آئودی a3 مقایشه میشد .هم از لحاظ قیمت هم پرفورمنس به هم نزدیک ترند.
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۲۲ آذر ۱۴۰۰مزدا ارزونتره ولی آئودی بیشتر تو قلبن میره و به نظرم خوشگل تره…
ارین صاحب جمعی
۲۲ آذر ۱۴۰۰خوب قاعدتا آئودی چرا چون با گشتاور کمتر و حجم کمتر دارهدشتاب بهتری میده و داره از موتور دو لیتری اسب بیشتری میگیره و این یعنی مهندسی و قطعا از لحاظ کیفیت هم بالاتره و کلا یک بحثی که تو آمریکا خیلی مهمه ظرفیت باک بنزینه که بالاتره از هر لحاظ آئودی ولی مزدا هم عالیه ولی رقیب این ماشینم نیست
کوبیده
۲۲ آذر ۱۴۰۰و این یعنی فشار بیشتر بر موتور ک نتیجش میشه استهلاک بیشتر
mohsen
۲۲ آذر ۱۴۰۰مزدا یه جورایی تو دل برو تره……
ارین صاحب جمعی
۲۲ آذر ۱۴۰۰بنظرم آئودی حس مهندسی را بیشتر انتقال میده همونطور که بالا گفتم داره با نیم لیتر کمتر و با ۳۵ تورک کمتر هم اسب بالاتری میده هم شتاب بهتری و چون من مهندسی برام بشدت مهمه که واقعا بهینه باشه پس آئودی
امین
۲۲ آذر ۱۴۰۰دوئل نزدیکیه.من خودم با تردید به آئودی رای دادم
دايان
۲۲ آذر ۱۴۰۰طراحی بیرونی مزدا ٣ واقعا بی نقصه و عالی
طراحی داخلی آئودی هم با توجه به اینکه برند لوکس هست و قیمت بالاتری هم داره طبیعتا خیلی بهتر هست
بنظرم مقایسشون درست نیست چون یکی لوکس هست یکی اقتصادی و دو بازار مختلف دارن
MC20
۲۲ آذر ۱۴۰۰به نظر من ، از منظر ارزش در مقابل قیمت پرداختی ، انتخاب قطعا ، می تواند مزدا باشد . . . اما بدون در نظر گرفتن فاکتور قیمت ، انتخاب منطقی ، می تواند آئودی باشد . . . و در نهایت به نظر من ، شاید ، برنده این دوئل نابرابر ، می تواند ، آئودی باشد . . .
MƛӇƳƛƦ (Ninja سابق)
۲۲ آذر ۱۴۰۰قطعا
مزدا
AMG GT R
۲۲ آذر ۱۴۰۰اسم آئودی برای یک طرفه شدن دوئل کافی هست
iman
۲۲ آذر ۱۴۰۰بدون ذره ای شک آئودی
Kato
۲۲ آذر ۱۴۰۰به قیمت خودرو ها و آمار فروش دقت کافی شود
رای من مزدا ۳
abdi_mahdi
۲۲ آذر ۱۴۰۰نباید حتما از روی امار فروش انتخواب کرد چون معیار و جیب هرکس متفاوته
Karl Benz
۲۲ آذر ۱۴۰۰سخت بود
نظر من آئودی
کوبیده
۲۲ آذر ۱۴۰۰بدون ذره ای شک مزدا
سیدمهران+میرابوالقاسمی
۲۲ آذر ۱۴۰۰مزدا عشقه
ارش
۲۲ آذر ۱۴۰۰ارباب حلقه ها آئودی 👌
amiur
۲۲ آذر ۱۴۰۰قلبا مزدا رو انتخاب میکنم ، اما عقلم که میگه آئودی، مسئول انتخاب گزینست.
Peyman
۲۶ آذر ۱۴۰۰دوئل سختی بود اگر از نظر حداکثر پروفرمنس و خروجی حساب کنیم قطعا انتخاب ائودی بود ولی مزدا هم انصافا فیس خفی داره هم نسبت قیمتش به کاراییش عالیه
ماشین باز
۲۳ بهمن ۱۴۰۰چجوری اینجا مزدا جلو تره ولی تو دوئل بعدی زدین آئودی پیروز شده ؟
جواد عقیلی
۲۳ بهمن ۱۴۰۰سلام. آمار در پایان دوره رای گیری شمارش می شه ولی بعد از اون هم نظرسنجی باز هست و کاربرا می تونن رای بدن هرچند دیگه روی برنده تاثیری نداره. بعلاوه آرای کانال تلگرام هم شمارش می شن.
حسین
۹ اسفند ۱۴۰۰انتخابم مزداست.آءودی گرونه.
car lover
۱۳ مرداد ۱۴۰۳مزدا فوق العادست، پرفورمنس، طراحی، کیفیت ساخت👌
ولی لگ توربوی آئودی اصلا قابل قبول نیست چینی ها هم دیگه تاخیر توربو زیاد ندارن عجیب بود