مرحلهٔ مقدماتی، گروه سدانهای الکتریکی، دوئل دوم
نتایج دوئل قبلی بین پورشه تایکان و تسلا مدل S
مجموع آراء: ۱۱۱۶
آراء تسلا: ۵۱۸
آراء پورشه: ۵۹۸
پیروز دوئل: پورشه تایکان با کسب ۵۳ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
تسلا مدل S | پورشه تایکان |
پورشه تایکان | |
آئودی E-Tron GT | کارما GS-6 |
؟ | |
لوسید ایر | مرسدس بنز EQS |
؟ |
آئودی E-Tron GT
تاریخ معرفی: نمایشگاه مونیخ ۲۰۲۱
پلتفرم: J1 گروه فولکسواگن
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۵۷۲ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۸ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: طراحی چشمگیر، کابین شیک و دوستدار محیطزیست، ارائهٔ نسخهٔ قدرتمند RS با شتاب فوقالعاده، سواری و هندلینگ مناسب، سیستم کاربردی احیای انرژی ترمزها
نقاط منفی: برد نسبتاً کوتاهی که توان رقابت با تسلا را ندارد، قیمت گران، فضای سر کم در صندلیهای عقب، فرمان بسیار سبک
چکیده: آئودی E-Tron GT خودروی الکتریکی اسپرت عالی و شیکی است ولی از تسلا مدل S گرانتر است و برد زیادی هم ندارد
کارما GS-6
تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۱
پلتفرم: E-Flex جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۷.۰ از ۱۰
فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۹۰ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۷ سال یا ۱۳۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: موقعیت رانندگی اسپرت، حالت لانچ بسیار سرگرمکننده، طراحی جذابی که به یک کوروت چهاردر شبیه است و هیچگاه قدیمی نمیشود، خودرویی خاص که مشابه آن در خیابانها نیست، قیمت ارزانتر از قبل
نقاط منفی: کابین تنگ و خفه، صدای ناخوشایند پیشرانهٔ بنزینی، شتابی که در حد خودروهای تمام الکتریکی همقیمت نیست، صندوق بار بسیار کوچک
چکیده: GS-6 دیگر مثل فیسکر کارما خودروی پیشگامانه و نوآورانهای نیست اما هنوز هم یک سدان هیبریدی ژنراتوری چشمگیر و جذاب است
مقایسهٔ مشخصات فنی
آئودی E-Tron GT | کارما GS-6 | |
قوای محرکه | دو موتوره الکتریکی | دو موتوره الکتریکی |
قدرت | ۵۳۰ اسب بخار | ۵۳۵ اسب بخار |
گشتاور | ۶۴۰ نیوتن متر | ۷۴۵ نیوتن متر |
ژنراتور بنزینی | ندارد | ۱.۳ لیتری I3 توربو |
گیربکس | دو سرعته | تک سرعته |
محور محرک | چهارچرخ | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۶ ثانیه | ۴.۰ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۱.۹ ثانیه | ۱۲.۶ ثانیه |
توقف از ۹۶ | ۳۵.۳ متر | ۳۲.۰ متر |
شتاب جانبی | ۰.۹۲ جی | ۰.۹۶ جی |
حداکثر سرعت | ۲۴۵ کیلومتر/ساعت | ۲۰۰ کیلومتر/ساعت |
پیست Figure-8 | ۲۴.۵ ثانیه | ۲۴.۹ ثانیه |
باطری | ۹۳.۴ کیلووات ساعت | ۲۴.۶ کیلووات ساعت |
ظرفیت باک | ندارد | ۳۸ لیتر |
مصرف انرژی | ۲۵.۵ کیلووات ساعت | ۳۰.۰ کیلووات ساعت |
مصرف سوخت | ندارد | ۹.۰ لیتر |
برد الکتریکی | ۳۸۵ کیلومتر | ۱۰۰ کیلومتر |
برد کلی | ۳۸۵ کیلومتر | ۵۳۰ کیلومتر |
وزن | ۲۳۱۰ کیلوگرم | ۲۳۱۰ کیلوگرم |
توزیع وزن | ۴۹ به ۵۱ جلو/عقب | ۴۶ به ۵۴ جلو/عقب |
طول | ۴,۹۸۹ میلیمتر | ۵,۰۶۴ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۸۹۸ میلیمتر | ۳,۱۶۰ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۳۴۰ لیتر | ۱۷۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۴ نفر |
قیمت | ۱۰۳,۸۹۵ دلار | ۸۵,۷۰۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
GMA
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱در کمال ناباوری تایکان پیروز دوئل قبل شد:)) از اون که بگذریم این دوئل خیلی خنده داره، فقط کافیه بررسی کارما رو کامل بخونید تا بفهمید یه پروژه شکست خورده هست
https://www.pedal.ir/american/2021-karma-gs-6-first-test-review/
بدون تردید آئودی چون خرید کارما غیر عقلانی ترین کار ممکن هست، این رو میشه از آمار فروش هم فهمید، آئودی با وجود قیمتی که به طور قابل توجهی بیشتره، حدود ۶.۵ برابر کارما فروش داشته!
AMIR / ARMI
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱در کمال ناباوری نیست چون اشتباه اون دوئل من یادم اگه تا ساعت 12 شب حساب بکنیم زمان مجاز رای دادن رو تسلا بیشترین رای داشته
اگه 24 ساعت حساب بکنیم زمان مجاز رای گیری رو باز تسلا بیشترین رای داشته
همین الان هم بیشترین رای داره یا اشتباهی رخ داده یا اینکه از عمد تایکان رو پیروز اعلام کردن
M.Kkarimi
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱نه مث اینکه شما هنوز درست متوجه داستان خیلی از این رای گیری ها نشدین … :))
اینا از معجزات رای گیری های چنل تلگرامه … همیشه تو دوئلا یه تنه کل نظرات و رای های سایتو میکشه پایین :)) بنظرمم لازم نباشه توضیح بدم معیار و سنجش ممبرای عزیز کانال برای رای گیری هایی که گذاشته میشه چیه دیگه …!!
M.Kkarimi
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱تسلا با 131 رای اختلاف تو چنل تلگرام از تایکان عقب افتاد… ( مجموع رای ها 395 )
قبلا هم اعتراض شده ، معلوم نیست چرا این قضیه تصحیح نمیشه … حالا به این دوئل کار ندارم ولی موارد متعدد دیگه اتفاق افتاده که با وجود برتری همه جانبه یه مدل نسبت به اون یکی و البته رای ها و نظرات سایت ، وقتی این نظرسنجی رفته داخل چنل تمام نتایج عوض شده … کیه که ندونه اونی که میاد داخل چنل تلگرام نه وقتشو داره نه حوصلشو که لینک مطلب رو داخل سایت هم باز کنه یکم بررسی ها و نظرات رو هم بخونه … راست رو برند محبوب تر کلیک میکنه !!
AMIR / ARMI
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱کریمی جان اون پایین جواب همه چی رو دادم زیر کامنت اقای دهقان
Reza Waffen SS
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱انتخابم آئودی E-Tron GT
ممد ژانگولر
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱چه جالب وزنشون یکیه
امیرمحمد
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱به نظرم دوتاشون کاملا بی هدف طراحی شدن تنها شرکت هایی که توان رقابت با تسلا رو دارن اول لوسید بعد bmw
AMANTE
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱توی یکی از بررسی هایی که از فیسکر کارما دیدم که این فیسکر GS6 هم مثل همونه فضای عقب خیلی تنگ و خفه ای داره که کسی که تست اش میکرد با قد ۱۶۰ سانت اصلا داخل اش راحت نبود و از ویدیو احساس خفگی به آدم دست میداد.
آئودی E Tron هم به نظرم جدای از برد کمتر از رقیب اصلی ایش، طراحی کنار ماشین درست مثل پورشه تایکان هست و این تو ذوق من میزنه.
AMIR / ARMI
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱چجوری حساب کردید تایکان پیروز قبلی شده این که کلا اشتباه چجوری تایکان اومده بالا ؟
ALIREZA
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱AMIR جان اونی که باید بفهمه میفهمه میزان فروش تسلا و پورشه همه چیزو مشخص می کنه
امیر دهقان
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱برای همه دوئلها در تلگرام هم نظرسنجی داریم و با احتساب آراء تلگرام، تایکان بیشتر رأی آورد
برای دیدن آراء تلگرام میتونید به کانال تلگرام پدال مراجعه کنید
t.me/pedalir
AMIR / ARMI
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ایراد در نظر سنجی کاملا مشهود به نظر میاد زمان خاصی برای به اتمام رسوندن نظر سنجی برگزار شده ندارید و هر وقت شد امار گیری میکنید ببینید کدوم جلو هست کدوم عقب
دومین قضیه نظرسنجی تلگرام و سایت در یک زمان شروع نشدن به صورتی که یکی دو روز با هم اختلاف دارن
نظر سنجی مدل اس و تایکان در سایت در تاریخ 19 ماه قبل میلادی شروع شده
اینم مدرکش که از کد سورس سایت برداشتم
s6.uupload.ir/files/hhh_cjf6.png
نظر سنجی تلگرام در تاریخ 21 ماه قبل میلادی شروع شده اینم مدرکش که از چنل تلگرام برداشتم
s6.uupload.ir/files/poa_4bw9.png
به نظر میاد نظرسنجی تلگرام در تاریخ دلخواه بین خودهی ها انجام میگیره صرفا
کاملا غیر حرفه ای کاملا غیر اصولی و نتایجش که کاملا خلاف سایت هستش صحت این قضیه رو نشون میده
دلیلی و توضیحی وجود داره ؟؟؟
sam
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱همه دوئلهای پدال از اول تا الان ب همین شکل برگزار شده
۲ روز زودتر و دیرتر باعث نمیشد نتیجه فرقی کنه
اگه با همین نظرسنجی غیر اصولی و غیر حرفه ای تسلا رای میآورد بازم اینطور ماله میکشیدی گوگل ترنسلیت ?
AMIR / ARMI
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱اگه تسلا با این رفتار غیر اصولی رای بیشتر میاورد نه اعتراضی نمیکردم
ولی اگه یکی که داشت به حق اعتراض میکرد و میگفت تایکان به ناحق حذف شده دهنم میبستم و مانعش نمیشدم و میزاشتم کسی که نظر سنجی برگذار کرده برای اشتباهی که رخ داده رو توضیحی بده
امیر دهقان
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱نیازی به این بررسیهای کاراگاهی نیست واقعا!
کانال تلگرام پدال خیلی فعال نیست و مثلاً به یک باره نظرسنجی پنج شش تا دوئل باهم گذاشته میشه
نتایج نظرسنجی تلگرام اکثراً مطابق با نظرسنجی سایت هست و تا حالا خیلی کم پیش اومده که نظرسنجی تلگرام باعث تغییر برنده بشه، در اینجا هم چون تعداد دوئلها فرد هست، از بین بازندهها ماشینی که با کمترین اختلاف شکست خورده به مرحله بعد میره که قطعاً تسلا خواهد بود و بنابراین مدل S رو در مرحله بعدی خواهیم داشت
با این حال، چون شاید آراء تلگرام خیلی حرفهای و با نگاه به مشخصات ماشینها نباشه، در مراحل بعدی که رقابتها حساستر خواهد بود به احتمال زیاد نظرسنجی تلگرام رو حذف میکنیم
آراء هر دوئل هم در زمان برگزاری دوئل بعدی از همون گروه شمرده میشه
AMIR / ARMI
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ممنون از اقای دهقان
ولی اشتباه بودن نظرسنجی های تلگرام چه همین الان چه در گذشته که ظاهرا خیلی ها هم اعتراض کردن کاملا واضح و اینکه تاثیری گذاشته قبلا یا نه مهم نیست مهم اینه اشتباهی همواره صورت گرفته و همیشه به موضوع واقف بودید
موضوع دیگه هم اینکه زمان اتمام نظر سنجی از زمانی که شروع میشه تا اتمامش رو در زیر دوئل ها قید کنید
هر نظر سنجی تاریخ اتمام باید داشته باشه حالا چه طولش یک هفته باشه یا 24 ساعت
Jdm باز
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱انتخابم ائودیه
اصلا مقایسه برند پر سابقه ائودی با همچین برند هایی درست نیس
جنوب
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱نوشته خودرو الکتریکی بعد این کارما یه ژنراتور داره که صدی ۹ میسوزونه.خب معلومه بردش از آئودی بالاتر میره.انتخاب من آئودیه زیبا و دوست داشتنی
ارین صاحب جمعی
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ایودی خداست صبر داشته باشیم audi a9ev و a6 ev از راه برسند در همین سال
Porsche 911
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱همچین ایراد میگیرن که….
حالا اگه تسلا برده بود هیچ ایرادی به نظر سنجی وارد نبود😂
پارسا
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱چرا بی ام و آی ۴ نیست