مرحلهٔ مقدماتی، گروه پنجم، سدانهای میان سایز پرفورمنس، دوئل ششم
نتایج دوئل قبلی بین کادیلاک CT5-V بلکوینگ و دوج چارجر هلکت
مجموع آراء: ۱۲۶۰
آراء کادیلاک: ۶۹۴
آراء دوج: ۵۶۶
پیروز دوئل: کادیلاک CT5-V بلکوینگ با کسب ۵۵ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
پورشه پانامرا توربو S | مرسدس AMG GT63 |
مرسدس AMG GT63 | |
بامو M8 گرن کوپه | آئودی RS7 |
بامو M8 گرن کوپه | |
بامو M5 | مازراتی گیبلی تروفئو |
بامو M5 | |
کادیلاک CT6-V | جگوار XJ R |
کادیلاک CT6-V | |
کادیلاک CT5-V بلکوینگ | دوج چارجر هلکت |
کادیلاک CT5-V بلکوینگ | |
مرسدس E63 AMG | آئودی RS6 |
؟ |
مرسدس E63 AMG
تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۱۶
پلتفرم: MRA مرسدس
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۵ درصد
حفاظت از کودکان: ۹۰ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۷ درصد
سیستمهای ایمنی: ۶۲ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست Figure 8 موتورترند: ۲۴.۲ ثانیه
نقاط مثبت: مثل موشک اسپیسایکس شتاب میگیرد، در پیچها انگار روی ریل قرار دارد، حالت دریفت، کابین باکیفیت
نقاط منفی: فعالسازی حالت دریفت پیچیده است، لاستیکهای فاق کوتاه ضربههای بزرگی را به کابین وارد میکند، از E53 بسیار گرانتر است
چکیده: مرسدس E63 S ترکیبی درخشان از پرفورمنس خیرهکننده و تجمل فراوان را ارائه میکند
آئودی RS6
تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹
پلتفرم: MLBevo گروه فولکسواگن
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۳ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۵ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۸۱ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۶ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست Figure 8 موتورترند: ۲۴.۲ ثانیه
نقاط مثبت: یک استیشن با ظاهری عضلانی، صدای جذاب پیشرانهٔ V8 توئین توربو، تعامل و درگیری راننده با خودرو فراتر از اعداد روی کاغذ است
نقاط منفی: قیمت گران، به صرفهجویی در مصرف سوخت فکر نمیکند، افزایش حداکثر سرعت به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت الزاماً با ترمزهای کربن سرامیکی گرانقیمت همراه است
چکیده: آئودی RS6 با بدنهای عضلانی و پرفورمنسی فوقالعاده، هر علاقهمندی را تحت تأثیر قرار میدهد
مقایسهٔ مشخصات فنی
مرسدس E63 AMG | آئودی RS6 | |
پیشرانه | ۴.۰ لیتری V8 | ۴.۰ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۶۱۲ اسب بخار | ۶۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۸۵۰ نیوتن متر | ۸۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۹ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۰ ثانیه | ۳.۱ ثانیه |
شتاب صفر تا ۱۶۰ | ۷.۳ ثانیه | ۷.۸ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۱.۲ ثانیه | ۱۱.۵ ثانیه |
توقف از ۹۶ | ۳۱.۷ متر | ۳۴.۴ متر |
شتاب جانبی | ۰.۹۸ جی | ۰.۹۵ جی |
حداکثر سرعت | ۳۰۰ کیلومتر/ساعت | ۳۰۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۳.۰ لیتر ترکیبی | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۸۰ لیتر | ۷۳ لیتر |
وزن | ۲۱۱۳ کیلوگرم | ۲۲۰۵ کیلوگرم |
توزیع وزن | ۵۴ به ۴۶ جلو/عقب | ۵۵ به ۴۵ جلو/عقب |
طول | ۵,۰۰۶ میلیمتر | ۴,۹۹۶ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۹۳۸ میلیمتر | ۲,۹۲۸ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۶۴۰ لیتر | ۵۶۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت | ۱۰۸,۵۵۰ دلار | ۱۱۰,۰۴۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
GT
۲۰ آبان ۱۴۰۰آئودی خوش فرم تر و زیباتر ولی در عملکرد مرسدس بهتر، انتخاب استیشن واگن اشتوتگارتی هست 😍
AMG GT R
۲۰ آبان ۱۴۰۰آئودی ظاهرش خیلی خوبه اما
من مرسدس رو انتخاب میکنم چون پرفورمنس بهتر فضای بار بیشتر قیمت کمتر رو ارائه میده
MERCEDES BENZ SL 73 AMG (R129)
۲۰ آبان ۱۴۰۰خب اینجا به تقابل دو اسطوره آلمانی میرسیم
فارغ از عدد و ارقام و عکس های ظاهری که همه ما دربارش میدونیم
یک تفاوت اساسی بین ابن دو تا استیشن در مورد رانندگیشون وجود داره :
آئودی rs6 در عمل خیلی رام تر و اهلی تر هستش و به اصطلاح حس یک مهندس قوی هیکل رو به راننده میده و خیلی مهندسی شده هستش ؛ یعنی آئودی جوری موتور و گیرباکس و سیستم کواترو رو program کرده که همه قدرت صرف پرفورمنس بشه و ماشین خیلی متمدنانه تر نسبت به مرسدس شتاب بگیره ..
اما ای ام جی جوری موتور ماشین رو تیون کرده ( البته کلا شخصیت موتور v8 ای ام جی کمی طغیانگر تر و ماسل کار مانند است ) که ماشین حس رانندگی رام نشده تر و وحشی تر و خشن تری رو به راننده بده و من این موتور رو به موتور یه ماسل وحشی تشبیه میکنم ….
جالب اینکه مرسدس با وجود سیستم 4matic+ اونقد وحشیانه و رام نشده لانچ میکنه که اولش کمی هم بکسواد میکنه … ( این مورد قطعا توسط خود ای ام جی عمدا ایجاد شده برای ارائه تجربه لذت بخش تر رانندگی ) خلاصه از نظر من مرسدس یک ماسل کار آلمانی هستش.
یا از خصلت های ماسل مانند مرسدس میتونم به این اشاره کنم که سر پیچ های تند یه ذره عقب ماشین حس در رفتن به راننده میده و راننده رو بیشتر برای کنترل ماشین درگیر میکنه….. در خالیکه سیستم کواتروی آئودی همیشه جوریه که حداکثر ترکشن و چسبندگی رو ایجاد کنه.
از نظر صدای اگزوز که قطعا مرسدس بهتره ( تو ای ام جی یه گروه از مهندسین کلا بصورت تخصصی روی صدای اگزوز کار میکنن )
از نظر ظاهر که بدون تعصب آئودی خیلی عضلانی تر و جذاب تر هست …
یه جا هم خونده بودم که سرعت تعویض دنده ها تو مرسدس خیلی سریع نیست ….
در کل با اینکه همیشه طرفدار آلمانی ها هستم ؛ یکم انتخاب سخته ولی در کل اینجا به نظرم آئودی ماشین برتری هست ..
MERCEDES BENZ SL 73 AMG (R129)
۲۰ آبان ۱۴۰۰الان چرا ۴ نفر دیس دادن ؟!
ببین با چه بنی بشر هایی شدیم ۸۰ میلیون …
GT
۲۰ آبان ۱۴۰۰روی کاغذ برتری کامل با مرسدس هست، به جز پنج کیلومتر اختلاف سرعت که چندان هم چشمگیر نیست
Yasin
۲۰ آبان ۱۴۰۰پدال اینا استیشن هستن قاطی کردیا
محمد
۲۰ آبان ۱۴۰۰هالا شما اینجوری حمله نکن ساید داره تغییرات اساسی رو پشت سر میگذاره.و خودش جای امید داره.
سهند
۲۰ آبان ۱۴۰۰خب چه فرقی دارد یا استیشن یا سدان
در ضمن برای مقایسه با آئودی rs6 مرسدس e63 استیشن بهتر است چون rs6 نسخه سدان ندارد.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ آبان ۱۴۰۰استیشن های اسپرت هستن برادر، اشکالش چیه بیارنشون اتفاقا تنوع مسابقات هم بیشتر میشه…
Silent
۲۰ آبان ۱۴۰۰RS6 avant بهترین گزینه توو این پلتفورم هست!
ولی عکس های کابینش گویای دوره ای هست که توسط TESLA یکجورایی بفراموشی سپرده شد! چیه اوون مانیتورهای روی هم دیگه و دکمه هایی که صرفا در حد تنظیمات صندلی و گرمایش هست! و در نهایت اوون سر دنده که از گیرباکس علم شده توو کابین و ورودی های هوایی که با دست تنظیم می شه! جا داره بگم سری های 2021 مدل 3 حتی! داره به سمت سیستم تعامل کلامی با راننده پیش می ره و حتی نیاز به پیدا کردن اپشن از منوی مانیتور هم نداره.
یکزمانی پر کردن دکمه های فراوان توو کابین نماد تجمل بوود مثل کنسول و دور دنده پورش سال های 2012 :))
محمد
۲۰ آبان ۱۴۰۰اون زمان هر دکمه نشنه یک آپشن بود.ولی دیگه آپشن های تیگو ۸ مدل ۲۰۱۹ از پرشه ۲۰۱۲ بیشتره.
بهترین کار همین مانیتوره.
البته که تسلا موثر بود ولی اگر ازش استقبال نمیشد همه از اون استفاده نمیکردن مثل در های بال پرنده ایه model x که باوجود مزیت های فراوان ازشون استقبال نشد.
🤍Audi e_tron gt🤍
۲۰ آبان ۱۴۰۰در اینجا قطعا آئودی انتخاب من است👌❤💥
Kf
۲۰ آبان ۱۴۰۰وقتی فقط میخوای پای تسلا رو وسط بکشی
M.K karimi
۲۰ آبان ۱۴۰۰جناب ( Kf ) الحق که حقترین جمله ای که تو تمام این مدت که تو سایت بودم در کامنت ها خوندم همین بود 👌👌👌😂
GT
۲۰ آبان ۱۴۰۰سایلنت، ازت یه درخواست دارم، به جای هیت کردن برند های مورد علاقه دیگران و این توهین ها، لطفا به همون معرفی تسلا مشغول باش، لازم نیست برای دوست داشتن برند مورد علاقه ات بقیه برند ها را تخریب کنی. در ضمن این حجم از هیت کردن و توهین به بقیه، برای کسی که این حجم از دیتا تو مغزش هست، زشته واقعا
Silent
۲۰ آبان ۱۴۰۰هیت نیس فکت هست! گیر کردن توو گذشته برا جهان مدرن مفهومی نداره.
بالاتر از ایودی و بنز وقتی دارم میبینم Lambo اوروس داخلی ش و نگاه بنداز! دکمه استارت و استاپ به رنگ قرمز!!! یا انتخاب حالت رانندگی توسط اهرمی که گویا نشستی توو جنگنده و بعد میبینی توو درگ SVJ و PLAID طرف ژست گرفته :)) حالا دنده های اسپورت پشت فرمون رو هی رد کن که قراره برسی یه روزی به سدان
2 ماه دیگه که X PLAID بیاد خیلی دوس دارم ببینم همین اروس قراره چه شکلی کنار بیاد با قضیه. گوشی P990 ای داشتم و الان کسی ببینه می گه اینجا رو :))
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ آبان ۱۴۰۰هیچ جای دنیای غرب کسی حرفشو تو حلق کسی دیگهای نمیکنه که تو حالا میکنی! جهان اولی!🤣🤣
new RAMIN
۲۰ آبان ۱۴۰۰@silent
اون سری هم گفتم… باز هم میگم ، هرچی رو با تسلا مقایسه میکنی بکن.ولی لامبورگینی رو نه! لامبورگینی لامبورگینی هست…هرمدلیش به اسمش میاد. نه فراری ، نه بوگاتی نه مکلارن نه رولزرویس نه بنتلی… هیچکدوم تو سن 5 سالگی پوستر اتاق 75درصد مردم دنیا نبوده…اما لامبورگینی تا دلت بخواد بوده.
لامبورگینی فلسفش با هرچی فکر میکنی فرق داره…نمیشه مهندسی تنفس طبیعیشو انکار کرد…اگه توربوشارژ یا توئن توربو روش نصب کنیم تسلا تو خوابش هم نمیتونه بگیرتش تو درگ…تو پیست هم بماند.
فن ایتالیا و فن لامبورگینی نیستم ولی لامبورگینی تو نوع خودش بی رقیبه. منظورم یه مدل لامبورگینی نیست…تمام مدل هاشه. تنها ایرادات لامبورگینی قیمت زیاد و همچنین قابل استفاده نبودن روزانه هست(هرچند قیمتش نسبت به فراری و مکلارن منطقی تره)
ولی تسلا رو هیچ وقت با لامبورگینی مقایسه نکن.
چون هیچ چیز مشترکی ندارن در هیچ زمینه ای.
بهتره تسلا رو با لوسید و ریویان صد البته خودرو برقی دیار چین مقایسه بکنی…اونم نه فقط تو شتاب… بلکه زمان شارژ میزان پیمایش گارانتی آپشن کیفیت و… اونموقع میفهمی کت تن کی هست
در پایان جاداره بگم همه چی شتاب نیست…شما و امثال شما رو میبینم یاد اون elx سوارا زانتیا سوارا می افتن که میگن موشک موشک بعد میرن با رنجرور ایوک کورس میزارن بعد میبرن و بعد میگن elx بهترین خودروی دنیاس! کامنت شمارا میبینم یاد اونا می افتم…
Philipp
۲۰ آبان ۱۴۰۰منم میگم گوگل پیکسل بهتر اپله
کی به کیه
AMG GT R
۲۰ آبان ۱۴۰۰البته آقا رامین
فراری و مکلارن اگر توربو دارن رو موتور 3.9 یا 4 لیتری 8 سیلندر یا 6 سیلندر توربو میزارن نه روی 6.5 لیتر V12 یا 5.2 لیتر V10
Silent
۲۰ آبان ۱۴۰۰خیلی جالبه توو سن و سال جووونی که ادعای ماشین بازیتوون می شه چنان سر تغییر و دیدن واقعیت ها رمان نویسی می کنید و حق به جانب سخن وری می کنید نمونش همین دیسلایکایی هست که سر کامنتا می بینم :)))) تحمل دیدن برندی که سال های بچگیت باش حال می کردی الان میبینی داستان عوض شده کنار نمیای
تعصب جهل ببار میاااره :)) بعد سر اینکه 206 زپرتی 300 میلییون شده آسمون ریسمون می بافی! خودت تغییر و نمی تونی تحمل کنی و بعد انتظار داری بقیه واسط چی کار کن!
M.K karimi
۲۰ آبان ۱۴۰۰البته خیلی جالبه که کامنت بنده که در کمال احترام در تذکر به سخره گرفتن برند های مورد علاقه کاربرا و کامنت های زشت ایشون در جواب به بقیه کاربرا بود پاک میشه ولی ذره ای خدشه که حرف ها و نظرات ایشون که کل کاربرای سایت رو آسی کرده وارد نمیشه …!!
بگذریم خداکنه ایندفعه پاک نشه ….! پدال لطفا پاک نکننن ! :((
جناب @Silent این رفتار های بی ادبانه و بچه گانه و توهیین به علاقه بقیه ، این حجم از ایجاد نفرت و بدبینی نسبت به خودت در بقیه ، گذاشتن نظرات تحریک آمیزی که به راحتی تو اولین ریپلای باعث دعوا میشه ، این حجمممم از تعصببببب ، این حجمممممم از خود بزرگ بینیی ، این حجم از تولید بحث های بی فایده ای که همه آخرش به توهیین به هم ختم میشه ، همه و همه نشون دهنده مشکل رفتاری و تعاملی شماست که درست نمیتونید حتی یه گفتگوی درست با کاربرای مجازی داشته باشی !!!
( در جواب به کامنت پایین تر ) مطمئن هم باش اون دیسلایک های پایین کامنت هات از این رفتار های عجیب غریب با بقیه و اینطوری هیت کردن موارد مورد علاقه بقیست نه صرف تنفر از تسلا و دنیای الکتریکی ها و …. !!! وگرنه وضعیت بقیه طرفدارای الکتریکی ها هم باید اینطور میبود !!!
تعجبم مدعی هستید سن و سالی ازتون گذشته و با یه عده جوون خام و بچه دبستانی دارید بحث میکنید …!!!
ارین صاحب جمعی
۲۱ آبان ۱۴۰۰ببین تو تسلا را دوست داری برام مهم نیست ولی این جمع از دوستان بزگوار حالشون از اسم این ماشین نکبت که فقط ادعا داره بد میشه پس تو رو خدا انقدر سیس این ماشینو به رخ ما نکش خواهش میکنیم در ضمن ماشینی که صدا نده ماشینی که بهت حال نده ماشینی که وقتی همه رو روانتن روانتو خوب نکنه ماشینی که صدا جارو برقی بده ماشینی که دیوونت نکنه ماشینی حال بد روزتو خوب نکنه ماشینی که موقع ناراحتی شادت نکنه ماشین نیست اشغاله که میزارن سر کوچه ببرن بازیافتش کنن حالا میخواد هر امکاناتی روش باشه چمیدونم گاز بده بره مریخ پرواز کنه برقصه برات هر چی فقط یک کلام سگ بنز و بیمر و ائودی و لامبورگینی و بوگاتی شرف داره به اون که نتنها هیچ کاری نمیکنه بلکه حالتم خوب باشه گند میزنه تو حالت
ارین صاحب جمعی
۲۰ آبان ۱۴۰۰ببین تو لطفا حرف نزن وقتی حرف میزنی حالم از تسلا بدتر بهم میخوره بزار همین به اندازه ارزنم که براش یک ذره ارزش قائل هستم از بین نره اخه چه ربطی داره ائودی و تسلا چرا انقدر چرا و پرت میگی چرا انقدر از اون اشغال بدون صر و صدا حمایت میکنی نکن برادر
محمدرضا
۲۰ آبان ۱۴۰۰تحت هیچ شرایطی یه بنز رو به یک آئودی ترجیح نمیدم. در هیچ کلاسی.
میثم
۲۰ آبان ۱۴۰۰بنز با قیمت کمتر مشخصات بهتری داره
Roham
۲۰ آبان ۱۴۰۰چرا با تعداد 34 رای، نظرسنجی رو بستید؟!!!
چرا من نمی تونم وارد بشم؟!!
چرا سایت مشکل پیدا کرده؟!!!
جواد عقیلی
۲۰ آبان ۱۴۰۰درود. نظرسنجی باز هست فقط کسی که رای داده براش بسته می شه.
امیر
۲۰ آبان ۱۴۰۰اول اینکه پدال این ها استیشن هستن نه سدان میان سایز
دوم اینکه مطمئنید این نسل کلاس e سال 2016 معرفی شده ؟
سوم اینکه مطمئنید هر دو این ماشین ها یه تایم زدن توی پیست ؟
مهدی
۲۰ آبان ۱۴۰۰انتخاب بین این دو تا واقعا سخت بود
آئودی ظاهر خیلی عالی داره ولی مرسدس پرفورمنس بی نظیری داره و مشخصات بهتر و قیمت پایین تری داره
اما واقعا هر دوشون دوست داشتنی هستن
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۰ آبان ۱۴۰۰از نظر فنی که مرسدس برتری داره قیمتش هم پایین تره البته زیاد محسوس نیست، فقط میمونه کابین آئودی که یه جورایی انتخاب رو سخت میکنه
ولی نهایتا e63.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ آبان ۱۴۰۰با احترام به بنز و طرفدارانش من آئودی استیشن رو خیلی دوست دارم! از نظر ظرافت طراحی داخلی و خارجی خدایی جای حرف اضافه نمیزاره، خیلی خیلی خوشگله یه فرشته ست برای خودش😍😍
Reza Waffen SS
۲۰ آبان ۱۴۰۰انتخابم ائودی RS6
Blak tiger
۲۰ آبان ۱۴۰۰آئودی خوش ساخت تر و خوش تیپ تره ولی حیرت انگیزه اینکه بگم تمام عملکرد های بنز بهتر از آئودی هست شتاب،ایمنی،ترمز گیری، مصرف سوخت و فضای بار
و قیمتش هم نه تنها بیشتر نیست بلکه یخورده هم کمتره
Blak tiger
۲۰ آبان ۱۴۰۰کیا قبول دارن طراحی بنز بی روحه و جذاب نیست
Philipp
۲۰ آبان ۱۴۰۰خوابه
امیر.عارف
۲۰ آبان ۱۴۰۰این جمله (در پیچها انگار روی ریل قرار دارد، ) بسیار قابل توجه است برای کسانی که اعتقاد به لذت رانندگی دارند . اگر نگویم هیچ ، اما کمتر ماشینی هست در این کلاس که بشه از این جمله در موردش استفاده کرد
مهردادکمال
۲۱ آبان ۱۴۰۰همه چی تو بنز بی نظیره اما به ایودی رای دادم فقط به این دلیل که ذهنیت منو از استیشن به طور کامل دگرگون کرد
رضا
۲۳ آبان ۱۴۰۰هیچی آئودی نمیشه ، حتی تو خود آلمان پر طرفدارترین ماشین هستش