خودرویی که مشاهده میکنید E لجند EL1 نام داشته و به عنوان خودروی الکتریکی که به آئودی اسپورت کواترو S1 ادای احترام کرده شناخته میشود.
این خودرو از سه پیشرانه الکتریکی سود میبرد که یکی از آنها در اکسل جلو و دو تای دیگری در عقب جای گرفته و قدرت ترکیبی ۸۰۴ اسب بخاری تولید میکنند. پشتیبان این پیشرانهها باتری ۹۰ کیلووات ساعتی است که از همان تکنولوژی ۸۰۰ ولتی پورشه تایکان سود میبرد.
E لجند قول داده این خودرو پرفورمنس فوقالعادهای داشته باشد بهگونهای که شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن در ۲.۸ ثانیه و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز زیر ۱۰ ثانیه ثبت میشود. همچنین باتری این خودرو برد ۴۰۰ کیلومتری را ارائه کرده و برای دو دور گشتن در نوربرگ رینگ با حالت اسپورت پلاس کفایت میکند. این خودروی الکتریکی همچنین به سیستم هدایت گشتاوری مجهز شده تا هندلینگ بهتری داشته باشد.
گفته شده این خودرو احتمالاً از همان ماژولهای باتری پورشه تایکان سود برده و بنابراین قابلیت شارژ ریع خواهد داشت. کمپانی سازنده اظهار داشته باتری یاد شده از سیستم خنککنندگی مایع بهینهای استفاده میکند.
طراحی EL1 به وضوح ما را به یاد آئودی اسپورت کواترو S1 میاندازد. در بخش جلو چراغهای گیرا با دیلایت های LED و کاپوتی پفدار دیده میشود که تقریباً شکلی مشابه محصول آئودی دارد. همچنین این خودرو از فرم جعبهای و با ابهتی سود برده و قوسهای گلگیر قلدر و رینگهای ۵ پره الهام گرفته از خودروهای رالی جزو دیگر ویژگیهای شاخص هستند. در بخش عقب نیز اسپویلر و چراغهای LED چشمنوازی دیده میشوند.
در کل ۳۰ دستگاه از EL1 قرار است تولید شود. قیمت این خودرو بیش از ۱ میلیون یورو خواهد بود. E لجند همچنین در حال برنامهریزی برای تولید خودروهای EL2 و EL3 است که مدل اولی احتمالاً از لانچیا استراتوس HF استراداله الهام خواهد گرفت.
GT
۹ تیر ۱۴۰۰یه چیزی شبیه همون کانسپت زرد رنگ اوپل شده ولی اون به نظرم جذاب تر بود
مسعود
۹ تیر ۱۴۰۰طراحی کلاسیک طور و جالبی داره ولی اخه ۱ میلیون یورو؟؟؟ خیلی زیاده حتی اگه نصفم بود بازم زیاد بود…
ممد ژانگولر
۹ تیر ۱۴۰۰وای خدای من آلمان داره دوباره بیدار میشه
خیلی حال کردم
چه عجب بابا از دوج جلنجر یاد گرفتن
اونم خیلی بالاتر و با کیفیتر
طرحهای قدیم دوباره دارن استخراج میشن
تیم ملیت بدجور باخت ولی صنعت خودروت داره یکم بیدار میشه 💪
rezars pc
۹ تیر ۱۴۰۰خدا لوو رو بکشه و مولرو
خدایییی منم سرمربی مانشافت بودم انگلیس کتلت بود
بعد انگلیسی های … میگن آلمان ماشینی بازی میکنه آی بگیری دهن اونی که میگه آلمان ماشینی بازی میکنه تیم ملی انگلیس روح داره رو سرویس کنی خداییییییی
بببخشید بحث مربوط نی ولی باید خودمو خالی می کردم اون جام جهانی اینم از یه لشکر یورو که لوو از دست داده
ممد ژانگولر
۹ تیر ۱۴۰۰آلمان آلمان ۱۹۹۰ وسلام 👌
Mad.z.Max
۱۱ تیر ۱۴۰۰آلمان ماشینی بازی میکنه
:))
صرفا جهت بازی با روح و روان بود، وگرنه من اصلا فوتبالی نیستم
پیام
۹ تیر ۱۴۰۰ای کاش یه موتور V6 میداشت که خروجی اگزوزش مثال دوج وایپر از کنارها میزد بیرون اون موقع محشر میشد
مک وال
۹ تیر ۱۴۰۰یکی از مواردی که این اواخر کاربران پدال شاکی بودند، ریپلای زدن به کامنت اول بود که متاسفانه انقدر زیاد شده که دیگه حجم کامنت اول و دوم باعث میشه کامنتهای آخر خوانده نشه و سایر کاربران خسته بشن.
راه حلش اینه که کامنتهای جدیدتر بالاتر باشه، یعنی با آمدن کامنت جدید، کامنت قبلی به زیر بره.
مسئولین محترم سایت پدال، لطفا این شیوه را اعمال نمایید 🙏
Ninja
۹ تیر ۱۴۰۰ایده خوبیست
rezars pc
۹ تیر ۱۴۰۰عالیه ورزش ۳ هم همینطوره
porsche
۹ تیر ۱۴۰۰اون جوری من هنگ میکنم
HamiD
۹ تیر ۱۴۰۰دقیقا!
بنظرم فرهنگ سازی خیلی مناسب تر از پاک کردن صورت مسئله هست!!!
مهدی
۹ تیر ۱۴۰۰صرفا به عنوان پیشنهاد به سردبیر:
اگر که پاسخ کامنت ها مخفی باشه و با زدن گزینه نمایش پاسخ ها باز بشه بحث های توی کامنت ها دیگه ازار دهنده نیست بعلاوه کسی کامت اول رو بخاطر دیده شده ریپلای نمیکنه
مهدی
۹ تیر ۱۴۰۰صرفا به عنوان پیشنهاد به سردبیر:
اگر که پاسخ کامنت ها مخفی باشه و با زدن گزینه نمایش پاسخ ها باز بشه بحث های توی کامنت ها دیگه ازار دهنده نیست بعلاوه کسی کامت اول رو بخاطر دیده شده ریپلای نمیکنه
parsa_ashgh.mashine
۹ تیر ۱۴۰۰یک برقی دیگه که طراحی زیبایی داره و مثل بقیه برقیا قدرت بالایی هم داره
Ninja
۹ تیر ۱۴۰۰و قیمت بالا
عرفان
۹ تیر ۱۴۰۰همه چی عااالی
بسیار طراحی زیبا و مینیمالی داره
و کاملا یاداور اون مدل افسانه ای هست
تنها نکته ای که به دهنم میرسه اینه که بنظرم تو طراحی غربیلک فرمون کم کاری کردن !!!!!!!
شبیه نقاشیای بچگیمونه
Ninja
۹ تیر ۱۴۰۰کاش پرفورمنس خیره کننده داشت مثلا شتاب زیر 2 یا نزدیک به 2 داشت یا یه 6 سیلندر داشت با صدای دلنشین با پرفورمنس نزدیک به این در این صورت 1 میلیون یورو میارزه
اگه یه میلیون یورو بخوام به ماشین بدم جی تی ار ار 50 رو میخوام
Zakaria
۹ تیر ۱۴۰۰به نظرم بیشتر از یه پوستر ارزش نداره. فقط ظاهر اون رو داره وبس. چه فایده وقتی که صدای موتور 5 سیلندر توربوی محشرش دیگه نیست و دیگه نمیشه دنده عوض کرد. یکی از چیزایی که این ماشین رو محشر کرده بود ردلاین 7500rpm بود. شاید این عدد حتی تو زمان خودش برای بعضی از ماشینای تنفس طبیعی عادی بوده باشه اما برای یه ماشین توربو 7500 خیلی زیاده و بالانس زیادی رو میطلبه
porsche
۹ تیر ۱۴۰۰اگه یه موتور شبیه مدل اصلی داشت عالی بود حتی اگه دقیقا همون موتور بود
🇩🇪👑MERCEDES BENZ 👑🇩🇪
۹ تیر ۱۴۰۰با حاله و حالت بدنش منو یاد چلنجر هم انداخت.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۹ تیر ۱۴۰۰طراحی کلاسیک و مینیمالیستی خیلی زیبایی داره،از طراحیش واقعاً خوشم اومد،اما دو موردش خیلی تو ذوق میزنه،یکی قیمتش یکیم برقی بودنش….
محمد مختاری آذر
۱۱ تیر ۱۴۰۰عجب پرفورمنسی شتاب 2.8 و قدرت عالی واقعا عالی هستش ولی قیمتش باید 400 هزار دلار بود
مهدی
۱۶ تیر ۱۴۰۰مشخصات خیلی خوبی داره و طراحی کلاسیکی داره
قیمت به چوخ دهی مغز داره