آئودیتسلا

دوئل تسلا مدل S و آئودی E-Tron GT

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، گروه هفتم، سدان‌های الکتریکی، دوئل اول

امروز در مرحلهٔ نیمه‌نهایی سری رقابت‌های خودرویی پدال به گروه سدان‌های الکتریکی رسیده‌ایم که آخرین گروه سدان‌ها محسوب می‌شود. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی شش خودرو باهم به رقابت پرداختند که از بین آن‌ها سه خودروی مرسدس بنز EQS، آئودی E-Tron GT و پورشه تایکان با پیروزی در دوئل‌ها مستقیماً راهی مرحلهٔ نیمه‌نهایی شدند اما به دلیل فرد بودن تعداد این خودروها، از بین بازنده‌ها هم خودرویی که با کمترین اختلاف شکست خورده بود به آن‌ها ملحق شد. آن خودرو تسلا مدل S بود که جمع چهار شرکت‌کنندهٔ راه‌یافته به مرحلهٔ نیمه‌نهایی را تکمیل کرده است. آخرین دوئل گروه سدان‌های الکتریکی در مرحلهٔ مقدماتی هم بین مرسدس بنز EQS و لوسید ایر برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

نتایج دوئل قبلی بین لوسید ایر و مرسدس بنز EQS

مجموع آراء: ۱۲۴۱

آراء مرسدس: ۶۷۷

آراء لوسید: ۵۶۴

پیروز دوئل: مرسدس بنز EQS با کسب ۵۴ درصد از کل آراء

تسلا مدل S

تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۲ (نسخهٔ بروز شده در ژانویهٔ ۲۰۲۱)

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۸.۳ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۱,۵۵۵ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱۱,۵۰۰ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۸۲ درصد

حفاظت از کودکان: ۷۷ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۶۶ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۷۱ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۸ سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: آن‌قدر سریع است که سرگیجه می‌آورد، خودرویی جذاب برای رانندگی با پرفورمنس خارق‌العاده، ارائهٔ برد چشمگیر، کابین آینده‌نگر

نقاط منفی: کابین به‌اندازه‌ای که از این قیمت انتظار می‌رود چشمگیر نیست، نمایشگر بزرگ اطلاعاتی-سرگرمی گاهی باعث حواس‌پرتی می‌شود، کیفیت ساخت نه‌چندان عالی

چکیده: اگر تسلا همین فردا به تولید خودرو پایان دهد، میراث این شرکت به لطف مدل S برای همیشه در کتاب تاریخ صنعت خودرو ثبت خواهد شد

آئودی E-Tron GT

تاریخ معرفی: نمایشگاه مونیخ ۲۰۲۱

پلت‌فرم: J1 گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۷.۵ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۷۶۴ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۵۷۲ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۸۵ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۳ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۰ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۷۳ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۸ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: طراحی چشمگیر، کابین شیک و دوستدار محیط‌زیست، ارائهٔ نسخهٔ قدرتمند RS با شتاب فوق‌العاده، سواری و هندلینگ مناسب، سیستم کاربردی احیای انرژی ترمزها

نقاط منفی: برد نسبتاً کوتاهی که توان رقابت با تسلا را ندارد، قیمت گران، فضای سر کم در صندلی‌های عقب، فرمان بسیار سبک

چکیده: آئودی E-Tron GT خودروی الکتریکی اسپرت عالی و شیکی است ولی از تسلا مدل S گران‌تر است و برد زیادی هم ندارد

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

آئودی RS E-Tron GT

تسلا مدل S پلاد

قوای محرکه دو موتوره سه موتوره
قدرت ۶۳۷ اسب بخار ۱۰۲۰ اسب بخار
گشتاور ۸۳۰ نیوتن متر ۱۴۲۵ نیوتن متر
گیربکس دو سرعته تک سرعته
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۲.۹ ثانیه ۲.۱ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۰ ثانیه ۹.۴ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۴۷.۸ متر ۴۵.۷ متر
شتاب جانبی ۰.۹۳ جی ۱.۰۸ جی
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت ۲۶۰ کیلومتر/ساعت
پیست Figure-8 ۲۴.۱ ثانیه ۲۳.۵ ثانیه
باطری ۹۳.۴ کیلووات ساعت ۹۹.۳ کیلووات ساعت
مصرف انرژی ۲۵.۸ کیلووات ساعت ۲۰.۷ کیلووات ساعت
برد ۳۷۵ کیلومتر ۵۶۰ کیلومتر
وزن ۲۳۴۵ کیلوگرم ۲۱۹۰ کیلوگرم
توزیع وزن ۴۹ به ۵۱ جلو/عقب ۴۸ به ۵۲ جلو/عقب
طول ۴,۹۸۸ میلی‌متر ۵,۰۲۱ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۸۹۸ میلی‌متر ۲,۹۵۹ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۳۴۰ لیتر ۷۹۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت ۱۴۵,۳۹۵ دلار ۱۳۷,۴۴۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. Black Ferrari

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (29 ديدگاه)

    با اینکه از تسلا خیلی خوشم نمیاد ولی واقعا تسلا خیلی بهتره

    موافقم 71
    مخالفم 17
    1. سهند

      ۱۷ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (670 ديدگاه)

      آئودی خیلی بهتره

      موافقم 26
      مخالفم 59
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۷ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (10478 ديدگاه)

        مسلماً آئودی !
        اصلاً قابل مقایسه نیستند !

        موافقم 29
        مخالفم 45
        1. مزدا

          ۱۸ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (715 ديدگاه)

          این نوید خیلی تعصبی حرف میزنه یارو شتابش زده زیر بوگاتی میگه بده

          موافقم 9
          مخالفم 2
      2. مزدا

        ۱۸ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (715 ديدگاه)

        سهند یک دلیل بیار که تسلا بد باشه ماشین باز اگر هستی نباید تعصبی باشی

        موافقم 6
        مخالفم 1
    2. Reza Waffen SS

      ۱۸ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      تسلا مدل S

      موافقم 11
      مخالفم 3
  2. pedram7

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (75 ديدگاه)

    با اینکه تسلا مدل اس خیلی قوی تره ولی e_tron قشنگ تره

    موافقم 36
    مخالفم 25
    1. فرامرز

      ۱۷ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1597 ديدگاه)

      به عنوان کسی که هر دو رو از نزدیک دیده بدون توجه به آمار به آئودی رای دادم. مدل اس بدون در نظر گرفتن پرفورمنس رقیب کمری و پاساته

      موافقم 27
      مخالفم 41
      1. AMIR / ARMI

        ۱۷ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        چه لحاظ رقیب کمری و پاسات هستش

        موافقم 20
        مخالفم 12
        1. AMIR / ARMI

          ۱۷ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1286 ديدگاه)

          اگه میخواید کیفیت داخلی تسلا رو ببینید
          فیلم زیر پلی بکنید که برای model x plaid هستش
          uupload.ir/view/tesla_model_x_plaid_tctu.mp4/

          موافقم 17
          مخالفم 15
  3. GMA

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    حتی با قیمت برابر هم مدل S بهتره،چه برسه به اینکه آئودی چنین قیمت مضحک و برد کمی داره

    موافقم 31
    مخالفم 19
  4. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    به نظرم هیچکدوم…
    من اگه بخرم تو این کلاس یا ای کیو اس یا لوسید میخرم

    موافقم 9
    مخالفم 25
  5. حسین

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1157 ديدگاه)

    با اینکه از تسلا خوشم نمیاد ولی برتریش واضحه. به جز اینتریور که آئودی بهتره بقیه موارد تسلا برتری داره

    موافقم 19
    مخالفم 7
  6. حسین

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1363 ديدگاه)

    اینم از دروغ بزرگ تسلا برای فریب مشتری:

    https://www.youtube.com/watch?v=X-EN9c3kMZs

    موافقم 7
    مخالفم 26
    1. حسین

      ۱۷ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      همه دیسلایک زدن ههههههه 😅
      چه خبرتونه؟
      بابا خب اطلاعات دروغ نوشته تو سایتش. برید خودتون ببینید بعد واکنش نشون بدید 😄😄

      موافقم 3
      مخالفم 15
      1. محمد

        ۱۷ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (1484 ديدگاه)

        آقا حسین یه مدت برای پدال مطلب مینوشتی دیگه کار نمیکنید؟

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. حسین

          ۱۸ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          راستش نه دیگه. ولی واقعا یادش بخیر. خیلی خوب بود اون موقعا
          الان یه همکاری کوچیک با مجله ماشین دارم.

          موافقم 1
          مخالفم 2
  7. Elmiraj

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (3191 ديدگاه)

    E-tron gt رقیب نسخه Long range هست نه plaid

    هر چند در مقابل اونم بازنده‌ست…

    موافقم 23
    مخالفم 22
  8. Aliakbarkhoei

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (146 ديدگاه)

    هر دو خودروهای خوبین.

    تسلا قدرت، گشتاور، شتاب و پرفورمنس و برد بهتر و آوودی امنیت و بیشتر دارند.

    همه مشخصات آوودی کمتر از تسلاست و تازه وزنش هم کمتره.

    موافقم 15
    مخالفم 4
  9. Alan.r

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    از نظر پرفورمنس تسلا بهتره ولی آئودی زیبایی و کیفیت داره (آتیش هم نمی‌گیره)

    موافقم 15
    مخالفم 19
  10. TML BN

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1059 ديدگاه)

    من از هیچکدوم خوشم نمیاد ولی مدل S شیک تره

    موافقم 16
    مخالفم 9
  11. arshia

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    با اینکه تسلا بهتره ولی حقیقتا ‌طراحی ائودی خیلی جذاب تره و اگه ائودی یه نسخه ۳ موتوره بده بیرون احتمالا تو عملکرد برسه به تسلا(گفتم احتمالا)

    موافقم 8
    مخالفم 12
  12. Kamy

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (694 ديدگاه)

    آئودی
    مهمترین دلیلم علاقه ست
    فنی هم واسه اولین تلاش آئودی خوب نیست ولی بدک هم نیست

    موافقم 9
    مخالفم 8
  13. AMIR / ARMI

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    وقتی به سایت ائودی امریکا مراجعه میکنید در بخش پرفورمنس برای شتاب 0 تا 60 نوشته 3.1 ثانیه
    تو سایت ائودی المان نوشته 3.3 ثانیه
    ولی الان مشخص نیست منبع پدال کدوم مجله دلخواه هستش براش نوشته شده 2.9
    همین قضیه برای تسلا هم هستش
    و مدت هاست خوانندگان ( تاکید میکنم نگید کاربر چون کاربر باید تعاملی با سایت داشته باشه ) سایت اطلاعات بیشتر خودشون نسبت به تنظیم کنندگان سایت دارن به رخ میکشن در همه موضوع ها و هیچ تغیری رخ نمیده
    البته که به عنوان سایت ایرانی مدیریت ایرانی هم باید پشتش باشه

    موافقم 12
    مخالفم 18
    1. امیر دهقان

      ۱۷ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (745 ديدگاه)

      منبع مشخصات همه خودروها در دوئل‌ها از ابتدا تا به امروز سایت‌های موتورترند و کارانددرایور با اعداد آزمایش شده در شرایط واقعی هستند، ما هیچ وقت اعداد اعلامی سازنده‌ها رو ملاک قرار نمیدیم

      https://www.caranddriver.com/audi/e-tron-gt

      https://www.caranddriver.com/tesla/model-s

      موافقم 15
      مخالفم 9
      1. AMIR / ARMI

        ۱۷ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        صرفا جهت آگاهی میگم
        مشخصات رو کمپانی اعلام می‌کنه
        همون جور که ممکنه تو تست داینو مجله به عدد متفاوتی برسه ولی دلیل نمیشه مشخصات اعلامی کارخونه اشتباه باشه و برای همه سند همون اعلامی کارخونه هستش
        شتاب و مشخصات پرفورمنس هم برای همه سند چیزی هست که کمپانی اعلام می‌کنه
        استفاده از تجربیات یک مجله به عنوان منبع مشخصاتی چیزی که فقط اینجا میشه دید

        موافقم 11
        مخالفم 12
        1. سوشیانت

          ۱۷ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (3526 ديدگاه)

          امیر جان کاملا درست گفتی برای مقایسه ی خودرو ها بهتره که با اعداد اعلامی کارخونه مقایسه بشن وگرنه هر کی یه چیزی میگه

          موافقم 7
          مخالفم 3
        2. حسین

          ۱۷ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          دوست عزیز، اگه ملاکت اعلام شرکت باشه دچار اشتباه میشی.

          موافقم 4
          مخالفم 5
        3. سوشیانت

          ۱۸ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (3526 ديدگاه)

          دوست عزیز کمپانی چون تولید کننده هست بهتر از بقیه راجب ماشینش میدونه

    2. sam

      ۱۷ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1149 ديدگاه)

      اگه دو دهم ثانیه خیلی ناراحتت کرده و فشار اورده میتونی سایت و ترک کنی و کامنت نزاری هم ما راحت میشیم هم خودت میتونی ابزار ماله کشیت رو بزاری کنار با اون خرس گنده یا.نکی ک توهم دشمنی و توطئه داره هم هستم

      موافقم 19
      مخالفم 19
      1. AMIR / ARMI

        ۱۷ تیر ۱۴۰۱
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        اینکه من به یکی دیگه دارم اعتراض میکنم و تو جواب میدی
        خودش نشون میده کی داره ماله میکشه برای کی
        و اینکه به من و امثال من هی در خروجی رو نشون میدی مشخص می‌کنه کی از حضور اون یکی ناراحته
        ولی خیالت راحت هستیم تا بیشه نماند تهی از نره شیر / …

        موافقم 16
        مخالفم 16
  14. قاطر فروش

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1199 ديدگاه)

    بنز لوسید رو زد؟
    خودم بنز فنم چ وضع رای دادنه

    موافقم 16
    مخالفم 5
  15. imperial

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    بین این 2 تا انتخابم هیچکدومه. چون من رسیدم به 2راهی عقل و چشم!عقل میگه اس پلاد بهتره ولی چشم میگه etron gt بهتره. etron gtواقعا زیبا هست و همونطور که اطلاعات دارید بسیاری از انسان ها وقتی چیز زیبا میبینن اصلا بقیه چیزهارو فراموش میکنن. چون به این 2 راهی رسیدم انتخابم هیچکدومه.

    اما از بین این 4 تا خودرو نهایی در دوئل قطعا و حتما تایکان توربو اس رو انتخاب میکنم. بااینکه پیمایشش 300 الی 350کیلومتر هست ولی با شارژ فوق سریع همه چی رو جبران کرده.آپشن های متنوعی داره. متریال کابین هم از همه رقبا بهتره.هیچ ماشینی الکتریکی تو شتاب و درگ حریفش نیست و بهترین پرفورمنس این گروه رو میده!آمار فروش جهانی هم کاملا گویاس. فروش 2برابر “خانواده تایکان” نسبت به مدل اس در سال 2021 با اینکه تایکان از مدل S بسیار گرونتر هست. واقعا تایکان ترکوندش از وقتی که اومده. چه مدل پایه که دیفرانسیل عقبه و چه نسخه توربو اس.

    موافقم 9
    مخالفم 8
  16. meysam

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (3630 ديدگاه)

    آئودی حتی تو یک مورد هم برتری نداره

    موافقم 17
    مخالفم 6
    1. AMIR / ARMI

      ۱۷ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1286 ديدگاه)

      چرا تو قیمت برتری داره 😂

      موافقم 10
      مخالفم 11
  17. شاهین

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    اینجا کسی نمیخواد از سیستم ترمز تسلا ایراد بگیره به عنوان آخرین سنگر؟ :)))

    موافقم 11
    مخالفم 6
    1. sam

      ۱۷ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1149 ديدگاه)

      سیستم ترمز فقط یه بار واسادن نیست عزیزم وقتی بعد یک هات لپ دود ازش بلند شد و قدرتشو از دست داد ایرادش معلوم میشه :((

      موافقم 10
      مخالفم 17
  18. Swedish Arrogant Tiger

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    قطعا e tron
    گرچه هیچوقت با بودجه 6 رقمی به‌این گزینه ها و درکل الکتریکی ها فکر نمی کنم اما در صورت لزوم ترجیح میدم این پول رو به یه برند با ارزش بدم!

    موافقم 12
    مخالفم 6
  19. JDM lover

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (885 ديدگاه)

    هیچکدوم ، با این پول میرم یه s 580 میگیرم حالشو میبرم

    موافقم 6
    مخالفم 6
  20. Amin

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    شاید بیش از ده سال اختلاف داشته باشن ….چه میشه گفت ، طراحی بی نظیر آئودی و کیفیت بهتر تنها نقطه ی قوتش هست ، وگر نه اگر معیار پرفورمنس باشه ، اصلا قابل مقایسه نیست ، نه تنها آئودی بلکه هر الکتریکی دیگه

    موافقم 2
    مخالفم 2
  21. پدرام

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (793 ديدگاه)

    فقط چکیده تسلا : اگر تسلا همین فردا به تولید خودرو پایان دهد، میراث این شرکت به لطف مدل S برای همیشه در کتاب تاریخ صنعت خودرو ثبت خواهد شد
    الان این یعنی چی ؟‌ چرا باید تسلا برای ماشین پرفروشش همچنین کاری کنه؟؟

    موافقم 2
    مخالفم 2
  22. Saman

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (186 ديدگاه)

    برتری فنی مهندسی تسلا که کاملن مشخصه و تعجبی هم نداره چون کلام اول و آخر الکتریکی سازی کاملن در تسلط امریکاست. ولی میزان فروش آئودی زیر خط فقره که حتما یه علتی داره.

    موافقم 7
    مخالفم 2
    1. mr-naftalin-az-roghan-abad-70

      ۱۹ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1291 ديدگاه)

      مهندس آفریقایی؟😂😂😂

  23. سوشیانت

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    تسلا رو انتخاب میکنم چون قدرت موتورش بیشتره شتابش هم بهتره حداکثر سرعتش هم بیشتره

    موافقم 4
    مخالفم 3
  24. pooya

    ۱۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (18 ديدگاه)

    از تسلا خیلی بدم میاد. اما واقعا شتاب تسلا فوقالعاده است. حتی شتابش از بوگاتی شیرون هم بهتره !!! بوگاتی شیرون شتابش ۲.۳ ثانیه هست. ولی من آئودی و اصالتش رو ترجیح میدم.

    موافقم 3
    مخالفم 3
  25. aminbikar

    ۱۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (301 ديدگاه)

    تنها چیزی که ا او دی برتری داره کابینش هست

  26. ARMAN

    ۱۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (325 ديدگاه)

    اصلا به بحث کیفی کار ندارم ولی سنت ماشین آمریکایی حتی تو تسلا هم دیده میشه
    یه ماشین با قدرت خارق العاده و قیمت به شدت مناسب نسبت به رقیبش که فقط پول کیفیت اضافه و سوسول بازیاشو می گیره

    موافقم 5
    مخالفم 1
  27. mr-naftalin-az-roghan-abad-70

    ۱۸ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1291 ديدگاه)

    E tron رو خیلی دوست دارم

    موافقم 2
    مخالفم 1
  28. [mashine]

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آئودی ماشین های باکیفت تر و اسپرت تری می زنه. ایلان ماسک میخواد به پول خودش اضافه کنه. اصلا به فکر این چیزا نیستن که میگن و از این موضوع گرمایش زمین و این حرف ها برای افزودن به پول خود و فروش بیشتر استفاده میکنه. اینجوری اسم تسلا به عنوان ماشین لوکس سر زبان ها افتاده و اون رو با آئودی بی ام و بنز و حتی پورشه مقایسه میکنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا