ﺍﻓﻀﻞ ﺧﺎﻥ، ﺗﻴﻮﻧﺮ ﺷﺮﻗﻰ ﻣﻘﻴﻢ ﺍﻧﮕﻠﺴﺘﺎﻥ ﺑﺎﺭ ﺩﻳﮕﺮ ﻣﺤﺼﻮﻟﻰ ﺑـﺮ ﻣﺒﻨﺎﻯ ﻓﻠﺴﻔﻪ ﻣﺘﻌﺎﻟﻰ ﺗﻴﻮﻧﻴﻨﮓ ﺧﻮﺩ، ﻳﻌﻨـﻰ ﺗﺮﻛﻴﺐ “ﻛﻤﺎﻝ ﻓﻨـﻰ” ﻭ “ﺯﻳﺒﺎﻳﻰ ﻇﺎﻫﺮﻯ” ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻣﻌﺮﻓﻰ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳـﺖ: ﺁﺋﻮﺩﻯ Wide TrackQ7.
ﺧﺎﻥ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺷﺮﻛﺘﺶ A. Kahn Design ﻣﺘﺨﺼﺼﺎﻥ ﺯﺑﺮﺩﺳﺘﻰ ﺩﺍﺭﺩ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻋﺮﺽ ﺍﻳﻦ SUV ﺁﺋﻮﺩﻯ ﺑﺎ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻥ ﮔﻞﮔﻴﺮﻫﺎﻯ ﻋﺮﻳﺾ ﺩﺭ ﺟﻮﺍﻧﺐ ﺧﻮﺩﺭﻭ، ﭼﻬﺮﻩ ﺁﻥﺭﺍ ﺩﮔﺮﮔﻮﻥ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﺳﺖ. ﺭﻧﮓ ﻣﺮﻭﺍﺭﻳﺪﻯ ﻣﻨﺤﺼﺮﺑﻪﻓﺮﺩ ﻭ ﺟﺬﺍﺏ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺎ ﺗﺮﻳﻢ ﻣﺸـﻜﻰ ﻭ ﻗﺮﻣﺰ ﭼﺮﻡ ﺁﻥ، ﻛﻨﺘﺮﺍﺳﺖ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩﺍﻯ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻛﺮﺩﻩ ﻛﻪ ﺗﻴﻮﻥ ﺧﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻣﻰ SUV ﻫﺎﻯ ﻫﻢ ﺭﺩﻩﺍﺵ ﻣﺘﻤﺎﻳﺰ ﻣﻰﻛﻨﺪ. ﺁﺋﻮﺩﻯ Q7 ﻳﻚ ﺧﻮﺩﺭﻭﻯ SUV ﻛﺎﻣﻞ ﻭ ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺭﻗﺒﺎﻯ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﻟﻜﺴﺲ ﻭ ﺏﺍﻡﻭ ﺍﺳﺖ ﺍﻣﺎ ﭘﻜﻴﺞ ﺗﻴﻮﻥ ﺧﺎﻥ ﺁﻥﺭﺍ ﻳﻚ ﺳﺮ ﻭ ﮔﺮﺩﻥ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ ﺭﻗﺒﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﻰﺩﻫﺪ.
ﺳﭙﺮ ﺟﻠﻮﻯ ﺟﺪﻳﺪ ﺍﻳﻦ ﺁﺋﻮﺩﻯ ﺑﺎ ﺗﻐﻴﻴﺮﺍﺕ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ ﺍﺯ ﻗﺒﻴﻞ ﻫﻮﺍﺧﻮﺭﻫﺎﻯ ﺑﺰﺭگﺗﺮ، ﻣﻘﺴﻢ ﻫﺎﻯ ﻋﻤﻮﺩﻯ ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﺧﺎﻛﺴــﺘﺮﻯ ﺑﺮﺍﻕ ﻣﺘﺎﻟﻴﻚ، ﺍﺳﭙﻮﻳﻠﺮ ﻟﻴﭗ ﻣﺸــﻜﻰ، ﺭﺩﻳﻒ LEDﻫﺎ ﺩﺭ ﺩﺍﺧﻞ ﭼﺮﺍﻍ ﺟﻠﻮ ﻭ ﺯﻳﺮ ﭼﺮﺍﻍﻫﺎ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻓﻘﻰ ﻭ ﺩﻭ ﭼﺮﺍﻍ ﻣﻪ ﺷــﻜﻦ ﺩﺭ ﻗﺴــﻤﺖ ﺯﻳﺮﻳﻦ، ﺯﻳﺒﺎﻳﻰ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩﺍﻯ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﻯ ﺟﻠﻮ ﺑﺨﺸﻴﺪﻩ ﺍﺳﺖ.
ﺩﺭ ﻧﻤﺎﻯ ﺟﺎﻧﺒﻰ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ﻫﺮ ﭼﻴﺰ ﺭﻳﻨﮓﻫﺎﻯ ﻣﺸــﻜﻰ ۲۲ ﺍﻳﻨﭽﻰ ﺁﻟﻴﺎژﻯ ﻃﺮﺡ Kahn RSX ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻣﻰﺁﻳﻨﺪ. ﺍﻳﻦ ﺭﻳﻨﮓﻫﺎ ۱۰ ﭘﺮﺑﻪ ﺷﻜﻞ V ﺑﺎ ﻃﺮﺣﻰ ﻧﻮﺁﻭﺭﺍﻧﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﻗﺪﺭﻯ ﺗﻮ ﺭﻓﺘﮕﻰ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺗﺎﻳﺮﻫﺎﻯ ﺍﺳﭙﺮﺕ، ﻛﺎﻣﻼ ﺯﻳﺮ ﮔﻞﮔﻴﺮﻫﺎ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻣﻰﺷﻮﻧﺪ.
ﺍﺯ ﺩﻳﮕﺮ ﻭﻳﮋﮔﻰﻫﺎﻯ ﺍﻳﻦ ﺗﻴﻮﻥ ﻣﺮﻭﺍﺭﻳﺪﻯ ﻣﻰﺗﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﺳــﭙﺮ ﻋﻘﺐ ﺁﻥ ﺑﺎ ﻃﺮﺡ ﺟﺪﻳﺪ، ﺩﻭ ﭼﺮﺍﻍ ﺧﻄﺮ ﺑﺎﺭﻳﻚ ﻭ ﺍﻓﻘﻰ ﺩﺭ ﻗﺴــﻤﺖ ﺯﻳﺮﻳﻦ ﻭ ﻳﻚ ﺩﻳﻔﻴﻮﺯﺭ ﻣﺸﻜﻰ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻛﺮﺩ. ﺩﺭ ﺩﻭ ﺳﻮﻯ ﺍﻳﻦ ﺳﭙﺮ، ﻳﻚ ﺟﻔﺖ ﺳﺮﺍﮔﺰﻭﺯ ﻧﻮﻙ ﻣﺪﺍﺩﻯ ﺭﻧﮓ ﺑﻪ ﺷﻜﻞ ﺫﻭﺯﻧﻘﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻛﻪ ﻛﻢ ﻧﻈﻴﺮﺗﺮﻳﻦ ﻗﺴــﻤﺖ ﻃﺮﺍﺣــﻰ ﺗﻴﻮﻥ ﺧﺎﻥ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﻰﺷﻮﺩ.
ﺩﺭ ﻗﺴﻤﺖ ﺍﻧﺘﻬﺎﻳﻰ ﺳــﻘﻒ ﻫﻢ ﻳﻚﺍﺳــﭙﻮﻳﻠﺮ ﺩﻭﺑــﻞ ﻗــﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﺷــﺪﻩ ﻛﻪ ﺩﺭﺣﻘﻴﻘﺖ ﺩﻭ ﺑﺎﻝ ﺑﺮ ﺭﻭﻯ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻨﺪ؛ ﺑﺎﻝ ﺍﻭﻝ ﺑﻪ ﺳــﻘﻒ ﻭ ﺑﺪﻧﻪ ﻛﻴﭗ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺑﺎﻝ ﺩﻭﻡ ﺑﺎ ﭘﺎﻳﻪ ﻭ ﻓﺎﺻﻠﻪﺍﻯ ﺍﻧﺪﻙ ﺑﺮ ﺭﻭﻯ ﺁﻥ ﭘﻴﭻ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.
ﺧﺎﻥ ﺩﺭ ﺗﺮﻳﻢ ﺩﺍﺧﻞ ﻫﻢ ﻛﻢ ﻧﮕﺬﺍﺷﺘﻪ؛ ﭼﺮﻡ NAPPA ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﻣﺸﻜﻰ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺻﻨﺪﻟﻰﻫﺎ ﺑﺎ ﺧﻄــﻰ ﺍﺯ ﭼﺮﻡ ﻗﺮﻣﺰ ﺭﻧﮓ ﺩﺭ ﻭﺳﻂ، ﺟﻠﻮﻩ ﺍﺳــﭙﺮﺕ ﺧﺎﺻﻰ ﺑﻪ ﺗﺮﻳﻢ ﺩﺍﺧﻞ ﺁﺋﻮﺩﻯ ﺑﺨﺸﻴﺪﻩ ﺍﺳﺖ.
ﺿﻤﻦ ﺁﻥ ﻛﻪ ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﺳــﺮﻋﺖ ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﺳﻔﻴﺪ ﻭ ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﺩﻭﺭ ﻣﻮﺗﻮﺭﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﻗﺮﻣﺰ ﻛﺎﺭ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﭘﺪﺍﻝﻫﺎ ﻫﻢ ﺁﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮﻣﻰ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺩﺍﺷــﺒﻮﺭﺩ، ﺩﺭﻫﺎ ﻭ ﻛﻨﺴــﻮﻝ ﻭ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻫﻴﺪﺭﻭﻟﻴﻚ، ﺑﺎ ﭼﺮﻡ ﻣﺸــﻜﻰ ﻭ ﺩﻭﺧﺖ ﺩﺭﺷــﺖ ﻗﺮﻣﺰ ﺗﺰﻳﻴﻦ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ. ﺍﺟﺰﺍﻯ ﻛﺮﻭﻣﻴﻚ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺗﺮﻛﻴﺐ ﺟﺎﻳﮕﺎﻩ ﻭﻳﮋﻩﺍﻯ ﺩﺍﺭﻧﺪ.
ﻣﺘﺨﺼﺼﺎﻥ A.Kahn ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺳﻪ ﻟﻴﺘﺮﻯﺩﻳــﺰﻝ ﺁﺋــﻮﺩﻯ Q7 ﻣﺮﻭﺍﺭﻳــﺪﻯ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻰﻧﺼﻴﺐ ﻧﮕﺬﺍﺷﺘﻪﺍﻧﺪ ﻭ ﻗﺪﺭﺕ ﺧﺮﻭﺟﻰ ﺁﻥﺭﺍ ﺑﻪ ۲۳۳ ﺍﺳــﺐ ﺑﺨــﺎﺭ ﺍﺭﺗﻘﺎ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﺑﻪﻧﺤﻮﻯ ﻛﻪ ﺷــﺘﺎﺏ ﺻﻔﺮ ﺗﺎ ﺻﺪ ﺁﻥ ۸,۴ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺍﺳــﺖ. ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺳﻴﺴــﺘﻢ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻗــﺪﺭﺕ ﻭ ﺗﻌﻠﻴﻖ ﺭﺍ ﻫﻢ (ﺑﺎ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺗﻨﻈﻴﻢﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﺧﻮﺩﺭﻭ) ﺩﺳﺖ ﻛﺎﺭﻯ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﺗﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍ ﺑﻬﺘﺮ ﺗﻮﻯ ﺩﺳــﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.
hgf
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱یک شاسی بلند بسیار زیبا
نوید
۲۳ دی ۱۳۹۳مخصوصا جلوش
salman
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱Wonderfoul!!!
eslami
۹ خرداد ۱۳۹۱بسیار عالی و خوشگل خوشپسند خوش دست جنتلمن
مجید حسینی
۱۴ خرداد ۱۳۹۱سلام اینها همه ماشینهای خوبی وزیبا هستن وخوش بحال کسی که سوارشون می شه مثل اینکه اینها برای ایرانی ها حرام هستن ایرانی قفط باید پژوی که 15سال پیش از رعده خارج شدوفقط هر سال یک تغیرتوی چراغهایش میهند ان هم با4برابرقیمتی در افغان استان ودیگرکشورهای فقیر می پردازند بخریم ما از افغانیها هم پسترشدیم یک شبه یا میلیونر می شیم یا ورشکست ماشین از70میلیون به 120میلیون می رسه وباعث اینها همه خود دولت مردان بی کفایت هستن چون از این را کرسی بودجه راحل ومیکنندمثل یارانه اشان 200هزارتومان از مردم می گیرند 45هزار توما پس میدهند فقط افرادی که معتاد هستن ویا تنبل که کار نمی کنند راحت طلب هستن راضی هستن اینها هم خودشان بی رودبه هستن نمی توانند حکمت کنن از جیب مردم برای کرسی بودجه بر می دارند چیزه دیگری بفکرشون نمی رسه
نوید
۲۳ دی ۱۳۹۳دوست عزیز رعده نه رده
عليرضا
۱۴ خرداد ۱۳۹۱بخشی برای ماشین های مک لارن هم بزارید
سید علیرضا
۱۷ خرداد ۱۳۹۱اصولا گمرک با هر ماشین لوکس که از کشور های اروپایی می اید مخصوصا ائودی مخالف هستند 2 ماه دارم می دیدم تا از گمرک ازاد کردم که خدا را شکر یک پراید 2 میلیون تومان خرج گذاشت روی دستم به خاطر این که این ماشین abs نداشت
eslami
۱۸ خرداد ۱۳۹۱بخشی رو هم برای استون مارتین و الفارمئو بگذارید.لطفا.
ARYAN GTR
۲۵ خرداد ۱۳۹۱به این میگن شاسی بلند نه mvm X33
سروش
۲۸ خرداد ۱۳۹۱فقط پاترول
ابراهیم
۸ تیر ۱۳۹۱خیلی ابهت داره.مبارک صاحبش
کامیار
۱۸ شهریور ۱۳۹۱اناتومی دربها ستون وگلگیرش مثل رنجروور است
parsa
۱۴ مرداد ۱۳۹۲اگه ماشین های Audi رو تیون کنی میبینی که خیلی محشر میشه البته خودشون هم به تنهایی خیلی زیبا هستند
محمد
۲۰ بهمن ۱۳۹۲واقعا که عجب ماشینیه….
نوید
۲۳ دی ۱۳۹۳خیلی خوشکل شده ولی حیف که دیگه به درد آفرود نمیخوره