کاملاً مشخص است که آئودی دارد به شدت روی نسل بعدی آئودی R8 کار میکند اما در این بین طراح جوان ۲۸ ساله صنعت خودرو به نام Sebastian Kunz رندرها و پیش طرحهایی از آئودی R8 2015 منتشر کرده است. باید بدانید که R8 پلت فرم خود را با لامبورگینی کابررا به اشتراک گذاشته است.
در نگاه اول طراحی این خودرو کاملاً تکاملی و ناآرام است. واضح است که طراح این رندرها برای طراحی R8 از آئودی Nanuk که در نمایشگاه فرانکفورت امسال رونمایی شده بود الهام گرفته است. به طور کلی این خودرو دارای یک جلو پنجره مشبک برجسته با ورودی هوای بزرگتر است. همچنین در طراحی این خودرو رینگهای عظیم آلیاژی به چشم میخورند. فاسیایجلوی این خودرو با چراغها ماتریکس LED، دو چندان جسورانه شده است.
انتظار میرود این خودرو با همان موتورهای ۴.۲ لیتری V8 و ۵.۲ لیتری V10 عرضه خواهد شد. احتمال داده میشود با بروزرسانی های صورت گرفته، موتور ۸ سیلندر میتواند ۴۵۰ اسب بخار و موتور ۱۰ سیلندر حدود ۵۷۰ اسب بخار نیرو تولید کند تنها ۳۰ اسب بخار کمتر از کابررا.
همچنین انتظار میرود مصرف سوخت این خودرو به لطف استفاده از سیستمها غیر فعال کردن سیلندرها و شروع/توقف بسیار بهبود یافته باشد.
sajad
۵ مهر ۱۳۹۲خودرویی بینظیر از ائودی اصالت طراحیش رو حفظ کرده اما واقعا زیبا و شکیل شده البته این خودرو هنوز تا طراحی نهایی و تولید فاصله داره اما به نظرم از لحاظ ظاهری بی نقص هست البته قیمت این ماشین هم مهم هست باید دید چه قیمتی براش تعیین میشه هر چند دیدن همچین خودرویی در ایران محاله
aventador twin turbo
۵ مهر ۱۳۹۲ماشین خوبی است و به نظر من این ماشین رو برای رقابت با انواع گایاردو و فراری 458 طراحی کرده اند . البته باید منتظر شتاب و حد اکثر سرعت و وزن این خودرو رو باشیم . ماشین جدید استارک برای آیرون من 4 در راه است !!!!!!!!
aventador twin turbo
۵ مهر ۱۳۹۲ببخشید یک سوال بی ربط می پرسم . ضریب درگ چیه ؟ لطفا هرکی می دونه به من هم بگه!!!!!!!!
HASSANBMW
۵ مهر ۱۳۹۲اگه یادت باشه همش تو مسائل فیزیک میگفتن از مقاومت هوا صرف نظر کنید،نیروی مقاومت هوا میشه گفت همون نیروی درگ هست.
“حرکت جامد در بین گاز یا مایع باعث مقاومتی میشه که بهش میگن درگ”
حالا هر جامدی با توجه به ساختش و بدنه اش یه ضریب درگ داره که به حرکتش به صورت مستقیم در هوا یا آب بستگی داره!!!
شهاب
۵ مهر ۱۳۹۲ضریب درگ همون ضریب آیرودینامیک هست. (نیروی مقابل در برابر جریان سیال)
که به فرم طراحی خارجی خودرو بستگی داره و هر چه مقاومت کمتری در برابر جریان سیال عبوری از خود نشون بده دارای ضریب آیرودینامیکی کمتر و بهتری است .
ضریب آیرودینامیک رو به وسیله تونل باد اندازه گیری میکنن.
slr722
۵ مهر ۱۳۹۲aventador جان…
دوستان درست جواب دادن اما یه چیز راحت تر هر چی ضریب درگ پایین تر باشه بهتره…
یعنی در واقع مقاومت کمتره…
اگه هم بخوام یه مثال بزنم اتوبوس صد در صد به خاطر جلو تخت شیشه خودش ضریب درگ بالایی داره…
km
۵ مهر ۱۳۹۲ینظرم کشیده تر از نسل قبلیش شده و واقعا اصالتش رو حفظ کرده ائودی تو همه ی مدلاش این کار رو کرده. دوستان یه سوال داشتم مدلی به نام R10 Audi به بازار میاد یا فقط همین R8 وجود داره؟
slr722
۵ مهر ۱۳۹۲این ماشین با کابررا تو سال 2015 میاد . اما فکر نکنم بتونه مثل کابررا محبوبیت داشته باشه…
skazi 68
۵ مهر ۱۳۹۲این عکس بیشتر شبیه ماشین های کامپیوتری میمونه تا یه ماشین واقعی
تازشم اگه بیاد ما نمیتونیم بخریم خدایا برسون یه پراید هاچبک کره ای بی رنگ
امین
۵ مهر ۱۳۹۲عجب چیزیه!!!!
مطمئنم که چیز خوبی تو راحه
R8 های کنونی هم هنوز خیلی طرفدار داره و تکراری نشده
حسین(جاسم)
۵ مهر ۱۳۹۲بله آقا امین.من که عاشق همین R8 های کنونیم.
HASSANBMW
۵ مهر ۱۳۹۲همه چیزش بسیار شبیه به کابررا!!!
amir.t.
۵ مهر ۱۳۹۲تو شب به کسی دراد سکته میکنه.و هوووووووووووووووووووووووووو تا 2015 وقتی امد اونموقع در موردش نظر میدیم.ولی لامبور ی چیز دیگست خدایش …
aventador twin turbo
۵ مهر ۱۳۹۲اگه آئودی رو ببینه سکته کنه وننو مشکی رو ببینه در جا می میره !!!!!!!
یارو
۵ مهر ۱۳۹۲من اگه جای کارخونه ی audiبودم از الان منتشرش نمی کردم که همه بفهمن می زاشتم همون 2015چون این کار باعث می شه رقبای چون فراری . مازراتی . جگوار به فکر بیفتن و براش رقیب بسازن
محمدرضا
۵ مهر ۱۳۹۲به نظرم آر ایت قبلی طراحی منحصر به فردتری داشت
آئودی می تونس طراحیشو کلاسیک تر کنه
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۱۵ مهر ۱۳۹۲درود.
ائودی ار 8 طراحیه نرمتری داشت.
این دیگه خیلی خشنه.ازش انتظار میره موتور خشن تری هم داشته باشه.
همینکه از پلتفرم کابررا استفاده میکنه نشون میده هندلینگش عالی شده.
((( ایران و المان )))
NOBLE
۲۶ اسفند ۱۳۹۵بهتر از این نمیشه. من که عاشقش شدم.