تیونر آلمانی xXx-Performance این بار دست به دست Chiptrick داده تا نسخه جدیدی برای R8 کوچک بپیچند؛ می گوییم کوچک چراکه آنها به سراغ نسخه V8 آن رفته اند نه مدل V10 . . .
کار با پیشرانه ۴.۲ لیتری آغاز شده که مهندسین آلمانی Chiptrick آنرا بهبود داده اند؛ پیشرانه ای که درحالت عادی ۴۲۰ اسب قدرت به همراه ۴۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد، حالا مجهز به توربوهای دوقلوی Garret شده که با تغییر سیستم اگزوز دارای سه خروجی متفاوت است:
- ۵۹۰ اسب بخار قدرت ؛ ۶۶۰ نیوتن متر گشتاور.
- ۶۴۰ اسب بخار قدرت ؛ ۶۷۵ نیوتن متر گشتاور.
- ۷۰۷ اسب بخار قدرت ؛ ۸۱۰ نیوتن متر گشتاور.
مابقی تغییرات مختصر ظاهری را هم xXx-Performance انجام داده که عبارتند از: کیت کربنه بدنه، طرح گرافیکی بدنه و نهایتا رینگ های ۲۰ اینچی آلومینیومی Oxigin از مدل ۱۴ Oxrock با تایرهای ۲۳۵/۳۰ در جلو و ۲۹۵/۲۵ در عقب. اما اگر R8 را به قوی ترین پکیج پیشرانه مجهز کنید، براحتی به شتاب های زیر خواهید رسید:
- صفر تا ۱۰۰ در ۳.۶ ثانیه.
- صفر تا ۲۰۰ در ۱۰.۶ ثانیه.
- صفر تا ۳۰۰ در ۱۵.۸ ثانیه.
- حداکثر سرعت ۳۱۳ کیلومتر برساعت.
مهدی
۷ آذر ۱۳۹۲R8 خیلی خوشگله.خیلی دوسش دارم
Kurosh
۷ آذر ۱۳۹۲واقعاً دست مریزا به این طراحاش…
یه چیزی این موقع ها میگن: !……SWEEEET
pentagon usa
۸ آذر ۱۳۹۲ولی انصافا تیونرش عجب اسم خفنی داره!!!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۴ دی ۱۳۹۲درود.
ولی باید یک طراحیه انقلابی برای ار هشت بکنه.
((( ایران و المان )))
حمزه
۷ آذر ۱۳۹۲خدا رحم کنه. ای ول. چه شود؟! ولی عشقم ( نیسان جی تی آر ) سوسکش میکنه :D
ahmad
۷ آذر ۱۳۹۲قویترین پیشرانه یعنی همون 707 اسب بخار واقعا 0تا 100 در 3.6 ثانیه کار بزرگی نیست چون اکثر ماشین های 700 اسب به بالا از این سریعترن لامبورگینی آوانتادور .فراری f12 حتی فراری 458 یا مک لارن mp4
مصطفی
۷ آذر ۱۳۹۲وای چقد زیباست این r8 واقعا شاهکاره
Sina.fb
۷ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
دیگه این دروغه پدال یه مطلب گذاشته بود که ماشین ۵۰۰۰اسب بخار داشت و شتابش ۱/۲۹ثانیه بود ولی این با بهترین تجهیزاتش که ۷۰۷اسب بخار تولید میکنه و۸۱۰نیوتون گشتاور داره که شتابش از صفر تا صد ۳/۶ ثانیه است.
محسن.د
۷ آذر ۱۳۹۲واقعا طراحی R8 نقطه ی عطف آئودی بود.
mahsa
۸ آذر ۱۳۹۲کی میدونه یه همچین ماشینیی تو نمایشگاهای ایران چن قیمت میخوره
رامتین
۸ آذر ۱۳۹۲بهرحال در حال حاضر آئودی تونسته عقب افتادگیشو نسبت به هموطنانش یعنی بنز،بی ام و، پورشه در این سالهای اخیر جبران کنه و با در اختیار گرفتم لامبو محصولات اسپرت قابل قبولی بسازه. اما باید گفت ساخت اتومبیل از نظر قدرت کار سختی نیست و بسیار شرکتها و تیونینگ کارها هستند که براحتی میتونن قدرت یک اتومبیل را تا 2 برابر بکنند. اما ارزشی برای این کار قائل نباید بود. چرا؟
همونطور که میدونید امسال ردبول در فرمول1 برتر از فراری و مرسدس شد. درسته فتل راننده عالی ای هست ولی مهمترین دلیل موفقیتش بخاطر برتری فنی اتومبیل ردبول نسبت به رقباش بود.
بنابراین بنظرم میشه معیار تاپ اسپید را به نوعی حد مهندسی مکانیک دونست. معیاری که صرفا با افزایش قدرت بدست نمیاد و نیاز به آیرودینامیک خاص هست و کاملا یک بحث علمیه.
جی تی آر با قدرت 1700 تاپ اسپید 399 داره. R8 با قدرت 700 سرعت واقعا ناامیدکننده 313 را آورده و آوانتادور با قدرت700 سرعت فوق العاده 370 را کسب کرده. هنسی هم با قدرت 1200 سرعت 427 را ثبت کرده که در کل مقایسه فناوری اتومبیلها خیلی واضحه که کدوم برتر هستند.
reza
۸ آذر ۱۳۹۲داداش با نیسان شوخی نکن
اون نیسانی که شما میفرمایید با 1700 اسب تو یک مایل سرعتشو به 402 کیلومنر رسونده اگه مسیر بیشتر باشه بازم میتونه بیشترش کنه
mehran911
۸ آذر ۱۳۹۲آقا رضا اشتباه میکنی نیسان به دلیل استفاده از گیربکس cvt به هیچ وجه نمی تونه سرعت 400 کیلومتر رو در مدت بیش از 2 دقیقه تحمل کنه تازه رسیدن نیسان به این سرعت یک معجزه است وکار خیلی خطرناکیه
محسن.د
۸ آذر ۱۳۹۲به نظرم شما درمورد فناوری یه پارامتر رو از قلم انداختید، به غیر از نسبت سرعت به قدرت، استهلاک هم خیلی خیلی مهمه.اونGTRکه399رو ثبت کنه،مطمئن باشید بعداز ثبت رکورد تبدیل به جنازه میشه! درصورتی کهR8میتونه سالها بدون مشکل خاصی کار کنه.
Sina.fb
۸ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
به خدا این مهسا منو گیج کرد بابا یکی توضیح بده اینجا چه خبره؟یه مهسا داریم با سوابق بالای ۱۰۰و یه مهسا داریم با سوابق ۲۹ یعنی چه؟
Sina.fb
۸ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
بابا قهر نکن کوتاه بیا،هردو تون حق استفاده از این سایتو دارید
به پدال و شهر مهمان پرور تبریز خوش اومدی.منم تبریزی هستم.
باعث افتخاره که یه دانشجو اونم دانشجو هسته ای برا تحصیل به تبریز بیاد.
FB=FERRARI & benz
Sina.fb
۸ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
پدال ترو به هرکی که میپرستی به جون هرکی که دوس داری این مشکلمو حل کن.هر وقت میخوام دیدگاهمو بفرستم میگه این مطلب تکراریه برا همین من دیدگاه دوتا میفرستم.
جلال
۸ آذر ۱۳۹۲سلام
عجب رینگای قشنگی گذاشته روش
همش یه طرف اون رینگهای خوشگلش یه طرف
قورباغه دهن گشـــاد
۸ آذر ۱۳۹۲-_- این دخدراا همه جا رو فک میکنن چت روم ِ !! بیخیال ..
اما دخدرا بیشتر از ما پسرا آمار ماشین هارو دارنا :)))
SAEED
۱۱ آذر ۱۳۹۲سلام.
خشن،مثل همیشه…….!
علی عقیلی
۱۲ آذر ۱۳۹۲سلام دوستان
اخه این همه پول بدی که فقط باهاش یکم گاز بدی ؟؟؟؟؟!!!!!
خب اخه چه فایده !!!
میتونی این پولو بدی یه بنز AMG S65 بخری که یک قصر لوکس V12 هست که دنیای امکانات و تکنولوزی و اسایش و راحتی و لذته
تازه بنز 630 اسبه و میتونه KM/H 360 بره ولی این 320 تا با 700 اسب
این با 700 اسب 800 نیوتن داره ولی بنز 1000 نیوتن !!!!!!!!!!!!
عجیبه ها ؟؟؟!!!
تازه بنز با این همه قدرت فقط و فقط صدی 11/5 میسوزونه
خود بنز میگه اقتصادی ترین V12 دنیا رو ساخته !!!! وااای
و میتونی یه (( هتل لوکس )) رو با سرعت 360 تا برونی
ولی لامبورگینی و امثالش چی ؟؟؟؟
هیچی ندارن و فقط برا گاز دادن خوبن تازه صدی 40 تا میخورن !!!!
خودتون برید یه سرج کنید ببینید کدوم ماشین با این همه امکانات این قدرت رو داره ؟؟؟؟؟؟
و میبینید که هیچی !!!!
حالا کدوم بهتره ؟؟؟!!!
فقط بنز
ندا
۱ بهمن ۱۳۹۲عزیزم هر کی یه چیزی خوشش میاد من که دلم میخاد فقط گاز بدم !!!
آرمان22
۲۲ مهر ۱۳۹۳بنظرم R8 یه لامبورگینیه با قیمت پایینتر از لامبورگینی