آئودی R8 PD GT850 بدون شک یکی از خاص ترین تیونینگ های بازار است که توسط Prior Design صورت گرفته است.
طراحی سپر جلو به طور کامل تغییر کرده و عریض تر شده است. همچنین یک اسپویلر کربنی یکپارچه در زیر آن قرار گرفته است. علاوه براین شاهد استفاده از دریچه های بزرگ برروی هود، سقف و داخل سپر نیز هستیم. در نمای عقب نیز ترکیب اسپویلر بزرگ با سپر جدید که خروجی های دایروی را در خود جای داده نمایی متفاوت پدید آورده است. استفاده از قوس های بزرگ و رکاب جانبی از دیگر تغییراتی است که در نمای جانبی جلب توجه می کند.
قدرت موتور V8 این محصول به ۴۲۰ اسب بخار رسیده است که بنا به درخواست مشتری تا ۴۷۵ اسب بخار نیز قابل ارتقاست. البته اگر خواهان قدرت بیشتر هستید Prior Design می تواند با اضافه کردن یک سیستم کمپرسور قدرت خروجی را به ۵۶۵ اسب بخار برساند. هزینه ی خرید و نصب کیت ۲۴۹۰۰ یورو می باشد و همچنین برای ارتقا موتور تا ۴۲۰ اسب بخار باید ۵۹۰۰ یورو پرداخت کرد.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۸ شهریور ۱۳۹۲درود.
خیلی قشنگ شده.
من تو تمام این مدت که ائودی R8 اومده این قشنگ ترین تیونینگی هست که دیدم.
ولی اگه نخوای 24900 دلار هزینه کنی قدرت موتورش خیلی کمه.
اونوقت فقط قیافه داره.
ایران و المان.
ابی
۲۸ شهریور ۱۳۹۲واقعا قشنگ شده
بخصوص طراحی پشتش
فوق العادس
slr722
۲۸ شهریور ۱۳۹۲خدایی خوشگله…
کلا آئودی یه دونست…
HASSANBMW
۲۹ شهریور ۱۳۹۲یه کم شبیه تیون mtm شده!!!
km
۲۸ شهریور ۱۳۹۲فقط برای نصب کیت باید انداره بنز سی کلاس پول بدی ولی برای کسی که پولشو داره می ارزه
فرامرز
۲۸ شهریور ۱۳۹۲خب این قیمت ها تو آلمان هست که بنز سی کلاس حداقل 35000 یورو هست (حدود 20 درصد مالیات). البته چنین کیت هایی تو همه سوپر کارها گرونه!
sanchezooper
۲۸ شهریور ۱۳۹۲خیلی عالیه هر که ببینتش عاشقش میشه
پژمان
۲۸ شهریور ۱۳۹۲پدال خیلی برام سوال شده ایا ماشینای تیون اجازه ورود به خیابان و رانندگی عادی رو دارن یا نه ؟
حمید
۲۹ شهریور ۱۳۹۲مطمئن نیستم اما در کل تیون کردن خودرو به معنی تبدیل کردن یه ماشین عادی به ماشین پیست نیست ، از طرفی قدرت موتور هم آنچنان بالا نیست . لازمه ی تردد ماشین در کشورهای پیشرفته پاس کردن استانداردها و تست های آلایندگی و ایمنی هست . ایمنی که کم نشده چون تغییری نکرده طراحی شاسی و اتاق و پوزه ماشین همونه ایربگ که سر جاشه ترمز هم اگه در تیونینگ قوی تر نشه ضعیف تر نمیشه ، در مورد آلایندگی هم بگم که ماشینهایی با موتورهای پرمصرفتر و قدرتهای بالاتر و فناوری پایین تر به راحتی تو خیابون راه میرن مثلا shelby رو در نظر بگیرید موتور 5.8با 662 اسب قدرت و مصرف سوخت سرسام آور . همین الان بنز باراباس به راحتی نمره میشه مشکلی هم نداره هیچ جای دنیا
youzarsif
۲۸ شهریور ۱۳۹۲سلام به همه و سلام به بچه های خوب پدال،یه خبر شنید خواستم واسمون ته هشو در بیارین، درمورد دستور دولت به ایران خودرو و سایپا برای پایین آوردن چشم گیر خودروهاشون!! دستتون درد نکنه بابت اصلاعات خوبتون.
amir.t.
۲۸ شهریور ۱۳۹۲خودش یک تنه کل دنیا رو حریفه.چراغ های عقب به زیبای چراغ های جلو نیستن.ولی در کل نمای عقب اصلا به نمای جلو نمیخوره چون نمای جلو خیلی خشن درستش کردن بر خلاف نمای عقب.
مهزیار
۲۸ شهریور ۱۳۹۲فک میکنم همه قبول دارید که R8 هیچ وقت یه سوپر اسپرت تمام عیار نبوده.
عرفان
۲۸ شهریور ۱۳۹۲erfan-s
خیلییییییی قشنگ تر شده.
داش میلاد 24900 یورو هست نه دلار برادر.
ویکی
۲۸ شهریور ۱۳۹۲R8 یکی از ماشین هایی بود که من همیشه ازش خوشم میومد حالا چه با کیت سفارسی چه بدون کیت
e.scamp
۲۸ شهریور ۱۳۹۲من نمیدونم مدیران audi چه جوری اینقور باهوشن بی سر و صدا طوفان میکنن یه ماشین تنفس طبیعی دادن بیرون هرچی تیونره دورشون جمع شدن دقیقا مثل سربریدن با پنبه اس
محمد
۱۵ بهمن ۱۳۹۲مثلا این کجاش مخوفه؟؟؟ ها……..