صبح امروز، آئودی توانست رکورد بیامو M2 را بشکند و حالا سریعترین خودروی نوربرگرینگ در کلاس کامپکت باشد.
حدود یک سال پیش، یورگ ویدینگر رانندهی آلمانی، پشت فرمان بیامو M2 توانست زمان ۷ دقیقه و ۳۸/۷۱ ثانیه را در نوربرگ رینگ ثبت کند. این رکورد، امروز توسط آئودی RS3 شکسته شد و حدود ۵ ثانیه، زمان مربوط به کلاس کامپکت را کاهش داد. فرانک استریپلر، رانندهی ۴۹ سالهی آلمانی، پشت فرمان RS3 بود.
آئودی RS3 مدل ۲۰۲۵ هنوز رونمایی رسمی نشده؛ اما تحسین کارشناسان را برانگیخته است. عملکرد این خودرو در نوربرگرینگ و ۵ ثانیه اخلاف زمانی با بیامو M2، نکات مثبت RS3 جدید را نشان میدهند. براساس اطلاعات موجود، پیشرانهی ۵ سیلندر ۲/۵ لیتر توربوشارژ با قدرت ۳۹۰ تا ۴۰۰ اسب بخار، روی این خودرو نصب شده و سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۳/۵ ثانیه محتمل است. همچنین، تایرهای پیرلی P زیرو تروفئو، سیستم تعلیق اسپرت و ترمزهای سرامیک، امکانات مخصوص RS3 هستند.
حدود قیمت ۶۵ هزار دلار برای محصول جدید آئودی پیشبینی میشود. آئودی A3 و S3 هماکنون در بازار جهانی ۳۵ و ۵۰ هزار دلار قیمتدارند.
مهدی دهقانی
۱ تیر ۱۴۰۳بسیار عالی خیلی خوبه
۱ تیر ۱۴۰۳من یه هم دوره ای سال ۹۱ داشتم اسمش مهدی دهقانی بود
۱ تیر ۱۴۰۳داش دمت گرم تو رو جون همون مهدی دهقانی اسم منو تو سایت نزار دیگه
B
۱ تیر ۱۴۰۳داداش تو که اسم نداری 😂
۲ تیر ۱۴۰۳اره ولی بقیه هم که اسم نداشته باشن میان به یکی تیکه میندازن بعد یارو فکر میکنه من بهش تیکه انداختم😂🤭
مهدی دهقانی
۲ تیر ۱۴۰۳دوست عزیز تشابه اسمی هس موفق باشید
Soroush
۱ تیر ۱۴۰۳تواین کلاس واقعا آئودی چه تو پرفورمنس و چه تو طراحی بهتر از رقیباش عمل کرده
rs3 به m2 ,a45 ,cla45ترجیحمیدم…
روز به روز داره به جذابیت آئودی اضافه میشه(برخلاف رقیباش)
A
۱ تیر ۱۴۰۳من فقط منتظر Ford Mustang GTD نشستم با 7 دقیقه چه غوغایی بکنه.
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۱ تیر ۱۴۰۳اگر gtd زیر ۶.۵۰ نزنه خودم میگم بی فایده بوده.کامارو بدون هیچ اضافه کاری چند سال پیش ۷.۱۶ زد یعنی اگر انجین ۷۵۵ اسبی کوروت با دانفورس بیشتر میزاشتن روش به راحتی زیر ۷ میزد.ولی خدایی حیف شد حداقل نسخه zr1 باید ادامه پیدا میکرد
BlackWing
۱ تیر ۱۴۰۳کامارو 1LE سال ۲۰۱۷ یکی از سریع ترین های پیست شده بود ، قطعاً نسخه Z28 اگر میومد تا نزدیک ۷ دقیقه میزد.
الان گفته میشه تایم C7 ZR1 به بیرون درز کرده و ۶.۵۶ زده بود
datsun
۱ تیر ۱۴۰۳من یادمه موتور ترند یه بخش داشت به اسم Head 2 Head تو پیست خودش z28 رو با نیسان gtr ترک ادیشن تست کردن چند ثانیه کند تر از gtr بود بعید میدونم تو نوربرگ رکورد خوبی میزد چون gtr با نسخه نیسمو نزدیک هفت شد،
۱ تیر ۱۴۰۳هعی
𝐀𝐥𝐢
۱ تیر ۱۴۰۳دمش گرم
JaMsHiD-R1988
۱ تیر ۱۴۰۳آئودی از هر لحاظ به M2 برتره . فقط داره بهش کم لطفی میشه !
آئودی و پورشه و فولکس برترین برند های آلمان🇩🇪🔥
نه بی ام و با اون ماشینای غزمیت مانندش
پیام۲
۱ تیر ۱۴۰۳بی ام و ها با اسم زوج خیلی بهترن m2,m4,m6…
نویدی
۲ تیر ۱۴۰۳اسم m5 میاد رقباش شلوارشونو خیس میکنن.
رامتین
۱ تیر ۱۴۰۳موتور 5 سیلندر به سرعت 300 کیلومتر بر ساعت رسیدن واقعا جای تحسین داره. کلا این موتور واقعا عالیه.
علی
۲ تیر ۱۴۰۳درود بر شرفت این موتور شاهکاره بتمام هست. با ۳۹۰ اسب بخاری صفرتاصد ۳.۵ بزنه در حد سوپر اسپرت ها تازه تا سیصد کیلومتر هم جلو بری با موتور چهار سیلندر ۲.۵. یه موتور یا ماشین دیگه باید چی کار کنه که بهش ایمان آورد این نهایت مهندسی ممکن هست واقعا شگفت انگیزه
❤BMW❤
۱ تیر ۱۴۰۳عجب چیزیه
M power
۲ تیر ۱۴۰۳عشقم بیمره ولی دمه ائودی گرم ک رکورد زد
M power
۲ تیر ۱۴۰۳ولی حیف شد رکورد m2 رو زد
علی
۲ تیر ۱۴۰۳آئودی لایقش هست کمپانی بسیار عملکرد محور و فارغ از تبلیغات الکی. واقعا ستودنی هست
علی جردن
۲ تیر ۱۴۰۳بهتر از رقیب هم وطن خود یعنی CLA هست اما به گردغبار بیامو سری ۲ نمی رسه هندلینگ ناب یعنی بیامو سری ۲
JaMsHiD-R1988
۲ تیر ۱۴۰۳علی بر چه اساسی همچین حرفی زدی؟
آئودی نسل فعلی سیستم کواترو اش پیچیده ترین سیستم تمام چرخ محرک هالدکس هست !
بی ام و رو چه به این حرفا ! اون بره توی پیچ دریفت بزنه دلش خوش باشه با اون قیافش فقط لاستیک دود میکنه
علی . الزاما یه توربو بیشتر و یه سیلندر بیشتر موجب برتری نمیشه
اینو لانچیا 037 توی دهه هفتاد در برابر آئودی ثابت کرد . تازه با سیستم تک دیفرانسیل
Gdm
۲ تیر ۱۴۰۳M2 هم انقدر ها که میگی دست و پا بسته نیستا! انجینی زیر کاپوت اش عه که چهار تا جایزه پیشرانه سال داره ، تو نوع خودش شاهکار محسوب میشه b58 ، تنظیمات شاسی و موتور اش به بهترین شکل ممکن انجام شده و عقب و جلو ماشین فوق العاده هماهنگ عه ، عملکرد درخشان ترمز تو پیست ، سیستم کنترل ترکشن ۱۰ مرحله ای…
به شخصه m2 رو ترجیح میدم ، چون هم بخش M بی ام وه کار تیونینگ اش رو با دقت زیاد انجام داده ، هم دیف عقبه! آخه میدونی که یسری ها عشق دود کردن لاستیک عقب دارن…
BMW
۲ تیر ۱۴۰۳چقدر زیبا
JaMsHiD-R1988
۲ تیر ۱۴۰۳علی بر چه اساسی همچین حرفی زدی؟
آئودی نسل فعلی سیستم کواترو اش پیچیده ترین سیستم تمام چرخ محرک هالدکس هست !
بی ام و رو چه به این حرفا ! اون بره توی پیچ دریفت بزنه دلش خوش باشه با اون قیافش فقط لاستیک دود میکنه
EHSAN2007
۲ تیر ۱۴۰۳از اول آئودی رو دوست داشتم و حالا با توجه به طراحیای بیریخت بنز و مخصوصا بی ام و عاشق آئودی شدم
علی شلبی
۹ تیر ۱۴۰۳شاهکاری دیگر از ائودی