آئودی

پکیج TTS فقط 500 دستگاه

تولید ۵۰۰ هزارمین دستگاه از اسپرت محبوب TT بهانه خوبی دست آئودی داد تا پکیج جدید TTS Competition را به بازار بفرستد؛ پکیجی که فقط ۵۰۰ نسخه آن از اوایل مهرماه ۹۲ بدست مشتریان می رسد . . .

2014 Audi TTS Competition
۲۰۱۴ Audi TTS Competition

TTS Competition که فقط در دو رنگ خاکستری (Nimbus) و زرد (Imola) عرضه شده، ویژگی هایی نظیر رینگ های ۱۹ اینچی با تایرهای ۲۲۵/۳۵، چراغ های زنون، صفحات فولادی پولیش شده درون کابین، روکش چرمی داشبورد و فرمان با دوخت های زرد رنگ و تریم آلومینیومی درب ها دارد.

قدرت مدل های کوپه و رودستر TTS Competition همانند مدل های استاندارد TTS از یک موتور ۲.۰ لیتری TFSI ناشی شده که ۲۷۲ اسب بخار و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد. صرفنظر از نوع خودرو، حداکثر سرعت TTS Competition در تمامی مدل ها در ۲۵۰ کیلومتر برساعت محدود شده است. سایر جزییات آن به قرار زیر خواهند بود:

  • کوپه: شتاب ۵.۳ ثانیه با گیربکس شش سرعته S-tronic و ۵.۵ ثانیه با گیربکس دستی.
  • کوپه: مصرف ترکیبی ۷.۷ لیتری برای گیربکس S-tronic و ۷.۹ لیتری برای گیربکس دستی.
  • رودستر: شتاب ۵.۵ ثانیه با گیربکس شش سرعته S-tronic و ۵.۷ ثانیه با گیربکس دستی.
  • رودستر: مصرف ترکیبی ۷.۹ لیتری با گیربکس S-tronic و ۸.۱ لیتری با گیربکس دستی.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. ذوالفقاری

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (90 ديدگاه)

    خیلی شیک و پیکه. زرد قناری که میگن همینه؟
    من اینو با «تو» داشته باشم عاشقانه هام تکمیله…

    1. M3 E92

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (321 ديدگاه)

      چه زرد قناری چه خاکستری فرقی نداره
      رنگ آسمان هر جا که باشی همینه…

      هـ بده

      1. سعید

        ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (188 ديدگاه)

        بسم حق

        همیشه یه رنگه :)
        ولی عاشقانه ها رو ذولفقاری خوب اومد

  2. ذوالفقاری

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (90 ديدگاه)

    این مال عاشق پیشه هاست…
    برای داشتن لحظاتی رمانتیک و عاشقانه… غروب و قایق و نخل خرما و …

    1. fleetwood

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (125 ديدگاه)

      ولی به جای درخت و نخل و خرما ، یه ماشین سقف کروک و ثریا و بستنی قیفی توی ساحل را بیشتر دوس دارم

  3. یه آقایی

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (90 ديدگاه)

    بنده هر وقت می نویسم «یه آقایی» همه لایک می زنن، ولی وقتی اسمم را می نویسم «ــــــیّدعلی ذوالفقاری» کاملاً مشخص هست که تمایلی به زدن لایک نشان داده نمیشه. این یعنی که عزیزان با اسم بنده مشکل دارند نه با مطالبی که ارائه میدم. این را هم خطاب به (آقای میلاد. فقط آلمان. فقط هم بنز !) عرض کردم.
    ضمناً آقای میلاد، مطالبی که می فرمایید(به قول خودتان جملک) تماماً توسط خودم نگارش میشه و نه از فیس بوک و اندروئید استخراج کنم. خدا شاهد است که بنده نه عضو فیس بوک هستم و نه گوشی اندروئیدی دارم. اینها مطالب خودم هست، حالا شما دوست نداری،اصلاً نگاه نکن. تا حالا هم به شما منفی ندادم بلکه دوستان محبت دارند نسبت به این حقیر.
    یاعلی…

    1. جلال

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (585 ديدگاه)

      پسر خوب! حرف منطقی بزن تا کسی با نظر شما مخالفت نکنه…….
      آخه این حرفها بی ربط مثل( دل نوشتههای پشت کامیون)
      چیه که سایتو باهاش اشغال کردی؟
      فرقی نمی کنه اسمتو چی بزنی
      2 کلام حرف حساب بزن……

    2. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.دوست عزیز من با شما هیچ مشکلی ندارم.ولی برای شما یک مثال میزنم:
      وقتی اقای مسیح میاد در مورد موضوع های سایت پدال حرف میزنه و حرفاش کاملا نا درست است و از غریضه ی خودنمایی ایشان بلند میشه همه برای ایشون انلایک میدهند.
      میاد میگه پراید 111 کیفیتش از هیوندا ازرا بیشتره.
      و حالا وقتی اینجور میاد خودشو تو سایت مطرح و مشهور میکنه و در مورد یک موضوع حرفی کاملا درست میزنه دیگه کسی بهش لایک نمیده و همه باهاش مخالف میشن ولو درست گفته باشه.
      نمونه هم دارم ازشون.
      من میگم در مورد موضوع صحبت بشه تا هم کسانی که در سایت پدال زحمت میکشند زحمتشون هدر نره.هم بحث منحرف نشه.
      وقتی شما تو موضوع تسلا وارد اروپا شد مینویسی دنیا اینقدر پیشرفت کرده ولی هنوز نتونسته علت سکسکه را پیدا کنه.یعنی چی؟چه ربطی داره؟با این کارت کم کم تبدیل به مسیحی دیگر میشوی.
      اینجا یک محیط عمومیه.اگر تمام کاربران پیگیر حرف شما میشدن دیگه چیزی از موضوع نمانده بود.
      بعدشم من بیشتر کامنت های شمارو تو اون 2 جا دیده بودم.رو این حساب گفتم.
      تمام.
      V12

      1. Ace

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        یادش بخیر.
        میلاد همیشه منطقی بود.

  4. محمد

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1677 ديدگاه)

    فکر نمی کنید Audi یکم در این مدل TT کم کاره .از 5 سال پیش تا حالا داره ماشین رو همین جوری تولید میکنه.

    1. Arash66

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (433 ديدگاه)

      خب به قدری استاندارد هست که تا الان تغییر نکرده، البته تغییرات باطنی داره

      در کل هم این دیگه اخرین مدل TT نسل دو بود و باید از سال دیگه منتظر نسل جدید TT باشیم

    2. میلان

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (125 ديدگاه)

      نه من اینطور فکر نمیکنم

  5. امین

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    نمی دونم چرا ظاهر تپلش ( برعکس بقیه مدل های آئودی ) به دلم نمیشینه !

  6. فقط سری ۳

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (130 ديدگاه)

    کوپه دونفره خیلی باحالیه دوست داشتنی هستش

  7. جلال

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    راستی بچه ها کسی میدونه فرق گیربکس S-tronic با گیربکس تیپ ترونیک چیه؟

  8. احمد.ف

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (447 ديدگاه)

    تا جایی که من اطلاع دارم تیپ ترونیک یک اسم ثبت شده به عنوان اختراع توسط شرکت پورشه است (برای اولین بار آن را ثبت کرده) و شرکت دیگری حق استفاده از این نام را ندارد به همین علت شرکت‌های دیگر از نام های مشابه استفاده می‌کنند ولی از نظر عملکرد مشابه هم هستند.

  9. رامتین

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (3264 ديدگاه)

    فوق العاده هست TTS. با حجم موتور خیلی پایین، قدرت 200 کیلووات بینظیره.

  10. امیر

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (58 ديدگاه)

    خوشم اومد.قشنگه.از R8 قشنگتره.

  11. Ace

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    همیشه به TT یک علاقه ی ویژه داشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا