رامک خودرو به عنوان نمایندگی خودخوانده فروش آئودی در ایران قرار بود از محصولات وارداتی خود برای عرضه در بازار کشورمان رونمایی کند.
شرکت رامک خودرو که هماکنون محصولات سانگ یانگ کره جنوبی را در کشور عرضه میکند، مجوز داخلی نمایندگی فروش محصولات آئودی را نیز کسب کرده تا از این طریق به توسعه فعالیتهای خود در بازار ایران بپردازد. اما ظاهرا این مجوز تنها یک مجوز داخلی است و ربطی به شرکت آئودی ندارد.
آئودی در بیانیهای وجود نمایندگی رسمی در ایران را تکذیب نموده است. در این بیانیه آمده است:
- شرکت آئودی آگ (آلمان) بهعنوان تولیدکننده خودروهای آئودی و مالک انحصاری برند آئودی هیچگونه نمایندگی مجاز، توزیعکننده و یا واردکننده رسمی در کشور ایران ندارد.
- آئودی آگ به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی، اجازه واردات محصولات این شرکت، انتصاب واردکنندگان و یا اجازه اعطای نمایندگی بهمنظور واردات محصولات آئودی به کشور جمهوری اسلامی ایران اعطا نکرده است.
- آئودی آگ مالک انحصاری برند آئودی بوده و به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی اجازه استفاده از علامت تجاری خود در کشور جمهوری اسلامی ایران اعطا نکرده است.
- بدیهی است شرکت آئودی آگ انطباق کیفیت محصولاتی که بدون مجوز این شرکت و خارج از پروسه معمول فروش آئودی آگ در بازار ایران عرضه میشوند را با استانداردهای خود تضمین نمینماید.
- به دلیل نداشتن نمایندگی رسمی در ایران شرکت آئودی آگ امکان ارائه هرگونه پشتیبانی و خدمات پس از فروش مورد تأیید و مطابق با استانداردهای آئودی آگ را در خصوص هر محصول متعلق به این شرکت در ایران نخواهد داشت. لازم به ذکر است پشتیبانی فوقالذکر بهمنظور استفاده بهینه و مطابق با استانداردهای بینالمللی از محصولات این شرکت ضروری قلمداد میگردد.
- آئودی آگ از مصرفکنندگان محترم بابت توجه به موارد فوق قدردانی مینماید.
پیش از این نیز آتی موتور بهعنوان زیرمجموعه گروه آرین موتور، از برند DS که از زیرمجموعههای شرکت سیتروئن فرانسه است بهصورت رسمی برای واردات به بازار ایران رونمایی کرده بود. محصولات DS نسخههای لوکستر و مستقل برند سیتروئن است که در چین و فرانسه تولید میشوند.
بنا به گفته رئیس انجمن واردکنندگان خودرو سالانه برای ۵۰ هزار دستگاه خودروی وارداتی تقاضا وجود دارد که این رقم در سال ۱۴۰۴ به حدود ۳۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید. هماکنون برند هیوندای، بیشترین آمار خودروهای وارداتی به بازار ایران به خود اختصاص داده است.
امین آریامن
۵ دی ۱۳۹۴آتی موتور زیر مجموعه گروه آرین موتور!!!!
انگار آرین موتور = تویوتا موتور یا جنرال موتور یا میتسوبیشی موتور یا …
مورچه چیه که کله پاچش….
عجب
Hitler
۶ دی ۱۳۹۴بیشترین حجم واردات مربوط به هیوندای.خخخخ
هرجارو نگا میکنی از فقیر تا غنی نصفشون سوار سانتافن بقیشون توسان
نمیدونم مردم تو شاسسسسسسستتتتتتتتیییییییییی بلندای دویست میلیونی ضعیف خشک کره ای چی دیدن.
امین
۶ دی ۱۳۹۴شاستی !!! بلند؟؟؟!!!! (شاسی)
شما به بزرگی خودت مردم را ببخش !!! همه مثل شما وضعشون خوب نیست LX570 سوار بشن
وحید
۸ دی ۱۳۹۴اینم یه دلیل بیشتر نداره خود دستندرکاران دو تا فرغون ساز وارده کننده اصلی محصولات هیوندا و کیا هستن بخاطر سود بیشتر
چند وقت پیش همین پدال یه گزارش تفحص مجلش منتشر کرد که این حقیقت توش بود
ali
۱۰ دی ۱۳۹۴چه ربطی داره تو ایران تقاضا برای ماشین های کره ای بالاتره
دانیال
۱۳ دی ۱۳۹۴سلام دوست عزیز بله حرف شما کاملا درسته بنزین ایران به موتورای بی ام و نمیخوره باید هر بار یه مکمل بریزی که من سوال گرفتم 90 تومن بود مکملشم 300 سی سی نمیشد یعنی 60 تومن بنزین میزنی 90 مکمل بهترین ماشین ها برای ایران ژاپنیا و کره ایی هستن با این وضع بنزین
ali
۱۰ دی ۱۳۹۴اولا که سانتافه از همه لحاظ عالیه هم از لحاظ طراحی خارجی و داخلی و هم آپشن و امکانات رفاهیش نسبت به قیمت پایینش عالیه هم این که بشدت ماشین راحتیه برا سفر های طولانی و در مورد خشکی سانتافه باید بگم تمام صاحبان سانتافه از نرمی اون تعریف میکنن معلومه که شما در مورد شاسی بلند های رنج قیمتی سانتافه تحقیق نکردید دارید از رو هوا حرف میزنید تمام مجلات و سایتایی که سانتافه رو بررسی کردند به نرمی زیاد این ماشین اشاره میکنند و اونو از رقیبای ژاپنی خودش مثل اوتلندر و راو4 بالاتر میدونند و مخصوصا راو 4 که خشکی بیش از حد این ماشین و تنگ بودن جای صندلیاش به نظر من مزیتی در برابر سانتافه نداره ولی خب مردم ما متعصبن رو ژاپن طوری که انگار شرکت مال خانوادشونه و تا جایی که میتونن از هیوندای و کره نفرت دارند
داود
۱۲ دی ۱۳۹۴درسته هیوندا وکیا به خودروسازهای ژاپنی وبنز و ائودی نمیرسن ولی از لحاظ استهلاک وکیفیت وامنیت خیلی بهتر از bmw میباشند مثلا تست تصادف کیا اپتیما وbmw 528i رو تو اینترنت ببینید امتیاز اپتیما tf خیلی بالاتر از bmw است درحالیکه کیا همزمان با ایران خودرو شروع کرده ولی bmw دهها سال جلوتر از کیا خودرو تولید میکرده
تو ایران bmw زیر 50000 کیلومتر موتور باید بیاد پایین یه تعمیر اساسی بشه ولی کیا وهیوندا بالای 150000کیلومتر .
ما یه دکتری داریم 300 کیلومتر با x4 مدل 2015 راه نرفته بود موتور سوخت شانس اورد که از پرشیا خودرو خریده بود مجانی عوض کردن براش
Ali
۱۸ دی ۱۳۹۴رامک دوست بزرگ و کوچک
امین
۵ دی ۱۳۹۴واردات و تنوع محصولات و حق انتخاب گسترده به نفع اغنیاء
تا بوده همین بوده و تا هست همین است!!!
saeid
۲۱ دی ۱۳۹۴بسم حق
ببخشید کمپ قضیش چی بود
حل همین مشکل !
مردمی که دوس دارن سرشون اوار بباره
باید جا دعای بارون براشون
دعای اوار کرد …
حکمت
۵ دی ۱۳۹۴شرکت آئودی چند تا نماینده رسمی تو ایران داره که حتی یک پیچ هم وارد نکردند ولی ادعای نمایندگی دارند
کولاک موتور
بهار خودرو
رامک خودرو
خوب است شفاف سازی شود
mds
۵ دی ۱۳۹۴همش تقصیر این مافیاهای بی .. هست که این وضعمونه، اگه اینا و شرکتای داخلی به هلاکت برسن شاید کمی بتونیم یه نفسی بکشیم حداقل
saeid
۲۱ دی ۱۳۹۴بسم حق
داداش این حرفو نزن
زبونتو گاز بگیر
اینا برن
من بیام خون مردمو بالا بکشم ؟
احمد باقری
۵ دی ۱۳۹۴با قیمهای بسیار گذاف وارد می کنن و هر کسی که میتونه می خره، در هر صورت، هیچ فرقی نمیکنه.
amin
۶ دی ۱۳۹۴بله قیمتها بالاست
منظورتان ((گزاف)) بود دیگه؟؟!!!
moein
۷ دی ۱۳۹۴سلام
انگار مردم کار دیگه ایی ندارن فقط میان تیکه بندازن و غلط املایی بگیرن
یه مقدار شعور اجتمایی هم بد نیست
مخ خودرو
۷ دی ۱۳۹۴اتفاقا amin خیلی مودبانه به دوستمان گفتند که جای دیگری این لقت را اشطباه ننویثند.
SR
۵ دی ۱۳۹۴به امید اون روزی که اونایی که پرایدو تیبا و سمند و …. سوار میشن هم از شنیدن اینکه امثال آئودی وارد میشه خوشحال شن.نه فقط اون بنز و بی ام و سواری که با خودش میگه خب حالا برم این برندم امتحان کنم….
بماند که البته یه ماشین باز از دیدنشون هم لذت میبره :)
احسان(احسان)
۵ دی ۱۳۹۴اینا چجور نمایندگی رسمی هستن که هیچ اثری از اینا در وبسایت رسمی شرکت اصلی نیست.اصلا شرکت های بین الملل فروش و خدمات رو دست واسطه گر نمیدن.
حمیدرضا
۶ دی ۱۳۹۴از یه نمایشگاه ائودی تو ایتالیا وارد میکنه. متاسفانه ازاین واسطه های جعلیه و به زور شانتاژ خبری میخواد خودشو نماینده رسمی جا بزنه. تا در مدت کم تا قبل لغو رسمی تحریم ها و اومدن شرکت های اصلی سود خوبی به جیب بزنه.
فرزاد
۶ دی ۱۳۹۴واسه ما که تمام سرمایمون میشه 70 میلیون چه فرقی میکنه؟؟؟بود و نبودش واسه ما فرقی نمیکنه.خوش به حال اختلاس کنندگان و ……
(*مهرداد*)
۶ دی ۱۳۹۴آقا ،،والله بالله اینا نمایندگی رسمی نیستن …اینا دلالند و واردکننده .که با رابطه و هزارجور کار دیگه ماشین وارد میکنند و دوبل سود میخورند ..
Sina
۶ دی ۱۳۹۴اصلا بگو لامبورگینی و بوگاتی دارن میان ایران، چه فایده داره وقتی سه چهار برابر قیمت جهانی میخواند بفروشن،
علی
۶ دی ۱۳۹۴لطفا این تکذیبیه رو بزنین:http://www.khabaronline.ir/detail/493123/Economy/industry
عباس
۷ دی ۱۳۹۴رامک امروز تکذیب کرد. گفت ائودی خودش نمیدونه ما همچنان نماینده ایم:))
zoha
۸ دی ۱۳۹۴من پژو پارس دارم الان میخوام.عوض کنم تا پنجاه تومن چی بخرم خوبه?دویست هفت اتوماتیک یا لیفان 630?????
(*مهرداد*)
۸ دی ۱۳۹۴تکذیب شرکت خودروسازی آئودی در شرایطی اتفاق افتاده که پیش از این خبر آمده بود دو شرکت خودروسازی داخلی با این خودروساز مطرح جهان مذاکره کرده اند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین این شرکت در خصوص اخبار منتشره مبنی بر واردات محصولات شرکت آئودی آگ (خودروهای سواری) در ایران، بدینوسیله توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذیل ارایه مطرح کرده است:
1-شرکت آئودی آگ (آلمان) به عنوان تولید کننده خودروهای آئودی و مالک انحصاری برند آئودی هیچ گونه نمایندگی مجاز، توزیع کننده و یا وارد کننده رسمی در کشور ایران ندارد.
2-آئودی آگ به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی، اجازه واردات محصولات این شرکت، انتصاب وارد کنندگان و یا اجازه اعطای نمایندگی به منظور واردات محصولات آئودی به کشورجمهوری اسلامی ایران اعطا نکرده است.
3-آئودی آگ مالک انحصاری برند آئودی بوده و به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی اجازه استفاده از علامت تجاری خود در کشور جمهوری اسلامی ایران اعطا نکرده است.
4- بدیهی است شرکت آئودی آگ انطباق کیفیت محصولاتی که بدون مجوز این شرکت و خارج از پروسه معمول فروش آئودی آگ در بازار ایران عرضه می شوند را با استانداردهای خود تضمین نمی نماید.
5-به دلیل نداشتن نمایندگی رسمی در ایران شرکت آئودی آگ امکان ارایه هر گونه پشتیبانی و خدمات پس از فروش مورد تایید و مطابق با استانداردهای آئودی آگ را در خصوص هر محصول متعلق به این شرکت در ایران نخواهد داشت. لازم به ذکر است پشتیبانی فوق الذکر به منظور استفاده بهینه و مطابق با استانداردهای بین المللی از محصولات این شرکت ضروری قلمداد می گردد.
6-آئودی آگ از مصرف کنندگان محترم بابت توجه به موارد فوق قدردانی می نماید.
شرکت آئودی آگ
ناشناس
۸ دی ۱۳۹۴شرکت رامک خودرو حتی در میان شرکای بالقوه در دست بررسی نیز قرار ندارد.
http://iran.ahk.de/ir/news/details/artikel/%D8%A2%D8%A6%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%A7-%D9%87%DB%8C%DA%86-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85/?cHash=4762a37ed80a8c5d77770748822d0f54
داود
۱۲ دی ۱۳۹۴پدال جان مگه لکسوس یا تویوتا یا بنز وبی ام و یا پورشه نمایندگی دارند تو ایران هرکی زورش بیشتره خودشو به عنوان نماینده جا میزنه حتی شرکت پورشه به معین موتور قطعه هم نمیفروشه.
با وجود فروش 70 درصدی محصولاتش درایران.
وحید
۱۸ دی ۱۳۹۴آقا اصلا گیریم audi وارد شد!چی به من و شماها میرسه ؟!مگه قراره بخریم که انقد حرص میخورین؟!