بخش M ب ام و به آرامی در حال استفاده از سیستم چهار چرخ محرک در اکثر محصولات خود بوده و این تصمیم نه تنها شامل شاسی بلندهای شرکت بلکه سدان ها و کوپههای پرسرعت باواریا نیز میباشد؛ به عبارت دیگر این خودروساز در حال ورود به قلمروی آئودی اسپرت است جایی که این شرکت با خودروهای پرفورمنس و چهار چرخ محرک خود حضوری پررنگ دارد؛ و این موضوع در آینده تغییر نخواهد کرد.
اگرچه تغییر مسیر به سمت خودروهای دیفرانسیل عقب میتواند به آئودی در دستیابی به استانداردهای آلایندگی سخت گیرانه کمک کند اما این خودروساز اخیراً تائید کرده به ریشههای خود وفادار باقی خواهد ماند و همچنان از سیستم مشهور کواترو استفاده خواهد کرد. البته این چیزی است که مدیر فروش و بازاریابی آئودی اسپرت ادعا میکند.
رولف میشل در مصاحبه با اتوکار گفته است:
ما از سیستم دیفرانسیل عقب در نسل اخیر R8 استفاده کردهایم؛ اما معمولاً سیستم کواترو بخشی از میراث ماست. این سیستم به معنی رانندگی امن، چابک و رقابتی است. من هیچ دید متفاوتی را ندیدهام و حتی نسخههای الکتریکی شده محصولاتمان در آینده نیز از این سیستم استفاده خواهند کرد. ما روش خود را حفظ خواهیم کرد: کواترو بخش مهمی از محصولات RS است.
اگر واقعاً خواهان یک محصول پرفورمنس و دیفرانسیل عقب از آئودی باشید باید به دنبال R8 دیفرانسیل عقب باشید. ظاهراً طی چند ماه آینده این خودرو در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. همچنین به نظر میرسد آیندهی این خودرو نیز روشن است.
مدیر آئودی میافزاید:
آئودی اسپورت به R8 متعهد بوده و ما هر چیزی را برای کسب ایده در آینده انجام میدهیم. R8 وجوه اشتراک زیادی با یک خودروی مسابقهای داشته و البته با انتظارات آینده نیز همخوانی دارد و این باعث میشود تصمیم پیچیدهای در پیش باشد.
ممد ژانگولر
۲۴ تیر ۱۳۹۹آئودی طراخیاش فوق العاده با کلاس و دوست داشتنیه و به آینده خیلی نزدیک
انگاری دادنش به robocops طراحیش کردن
من خیلی باهاش حال میکنم همه جوره ?
مهدی موتورز
۲۴ تیر ۱۳۹۹یه سوالی کسی که بخواد همچین ماشینهایی طراحی کنه چقدر میگیره
Reza
۲۴ تیر ۱۳۹۹طراحان همچین موجودات دوست داشتنی با عشق طراحی میکنن ، ملاکشون پول نیست
ممد ژانگولر
۲۴ تیر ۱۳۹۹بستگی داره در کدام کشور زندگی کنی
مثلا آمریکا باشی به دلار میگیری ?
ژاپن باشی به ین ?
اروپا باشی به یورو?
ایران باشی به چس ریال ?
nhvf
۲۵ تیر ۱۳۹۹اول از همه ۱ نفر طراحی نمیکنه. یه تیم طراحی میکنه.
یه شرکتی مثل بنز حداقل ۱۰ تا دفتر طراحی مختلف داره.
هر دفتر حدود ۱۰۰ تا طراح. یعنی بنز حداقل ۵۰۰ تا طراح داره
اونیکه مثلا چراغای بنز رو طراحی میکنه نمیاد داشبورد رو هم طراحی کنه.
اونیکه چرخها رو طراحی میکنه نمیاد غربیلک فرمان رو طراحی کنه.
زیزیگولو
۲۴ تیر ۱۳۹۹تو ماشینای دیفرانسیل عقب بخاطر اینکه انتقال نیرو در عقبو جلوی ماشین تقسیم میشه تقسیم وزن بهتری انجام میشه و وزن موقع شتابگیری به محور عقب منتقل میشه و با بالا رفتن چسبندگی تایرای عقب شتابگیری بهتر انجام میشه
Hadi
۲۴ تیر ۱۳۹۹آره همینه ?
کواترو باید بمونه…
مهدی موتورز
۲۴ تیر ۱۳۹۹الان من شنیدم اقای رضوانی با دوستش طرح های زیادی داده به شرکت های مختلف و پول زیادی به جیب زده