لذت سواری با یک خودروی کابریولت را با ویژگیهای دینامیکی و تواناییهای فنی بالای یک خودروی آلمانی ترکیب کنید. اشتباه نکنید. منظور ما ب ام و M2 کانورتیبل نیست. بلکه رقیب این خودرو یعنی آئودی S3 کانورتیبل میباشد.
این خودرو حتی بدون تیونینگ هم خودروی بسیار پرقدرتی محسوب میشود. با این حال شرکت MTM با تقویت پیشرانه به ۴۲۶ اسب بخار، موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوی آن را نیرویی دوباره بخشیده است. میزان گشتاور تولیدی هم به ۵۳۰ نیوتن متر رسیده است. بدین ترتیب این خودروی روباز قادر است در کمتر از ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. بیشینه سرعت آن نیز بهصورت الکترونیکی به ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است. برای ایجاد تمایز بصری، قطعاتی چون روکش فیبر کربنی قاب آینهها و خطکشیهای روی بدنه با عدد ۴۲۶ در نظر گرفته شدهاند. اما چرخهای آلیاژی تیره رنگ، ترمزهای با عملکرد بالا با کالیپرهای قرمز رنگ، تریم داخلی فیبر کربنی، صندلیهای اسپرت و پوشش فیبر کربنی موتور دارای اهمیت بیشتری میباشند.۱۵ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
RETOLEX
۲۷ اسفند ۱۳۹۳موتور 2 لیتری 426 اسب تولید میکنه!!!!!!!!!!!
کارشون درسته واقعا عالیه
Mostafa&S
۲۷ اسفند ۱۳۹۳توی آلمان ماشینای شهر اشتوتگارت یعنی بنز و پورشه از ماشینای باواریا یعنی بی ام و و آئودی بهترن…
farzam
۲۷ اسفند ۱۳۹۳یه جا خونده بودم کارخونه اصلی بنز که اس کلاس و سی ال اس و چند تا از ماشین های تاپشون رو تولید میکنه توی شهر زیندل فینگن آلمان هست. میشه راهنماییم کنید؟
صادق
۲۷ اسفند ۱۳۹۳راستش آقا فرزام من از مکان ساخته شدن اس کلاس اطلاعی ندارم ولی دفتر مرکزی با کارخونه بحثش جداس
دفتر مرکزی بنز توی اشتوتگارت هستش حالا شاید کارخونه اش جای دیگه باشه که یه دونه کارخونه نیست و قطعا توی شهر ها و کشورای مختلف بنز تولید میشه
مث کرایسلر که تحت مالکیت فیات هستش و بخشی از تولیداتش توی اروپاست ولی هنوز دفتر مرکزیش توی دیترویت هستش
ارادت
سعید
۲۷ اسفند ۱۳۹۳فرزام جان،زیندل فینگن یه منطقه از شهر اشتوتگارته،کارخانه مرکزی شرکت مرسدس بنز در منطقه زیندل فینگن اشتوتگارت قرار داره که اس کلاس و اس کلاس کوپه و… اونجا تولید میشه
کارخانه مرکزی پورشه هم در منطقه زوفنهاوزن اشتوتگارت قرار داره
شایان
۲۷ اسفند ۱۳۹۳معرکست مهندسی آلمانی یعنی با کمترین بهترین و سرترینو ساختن به این میگن هوش 426 عالیه
SAEED
۲۷ اسفند ۱۳۹۳همیشه تیونر های MTM و ABT روی آئودی عالی کار میکنن.
با تقویت ECU و سیستم اگزوز و تغییرات جزئی در توربو , 426 اسب ؟؟!!
رامتین
۲۷ اسفند ۱۳۹۳S3 در حدی نیست که بتونه با M4 رقابت کنه، چرا که اصلا در کلاس M4 نیست. شاید S5 میتونست رقیبی برای M4 باشه و یا RS5 که البته RS5 میشه گفت از M4 پیشی گرفته و M6کروک میتونه باهاش مقابله کنه. بطور کلی سری M بی ام و فوق العاده اند و از طرف دیگر ارزش خودروسازی BMW بعنوان دومین خودروساز دنیا نشان از مدیریت خاصی میکنه!
مهران72
۲۷ اسفند ۱۳۹۳کانورتیبل کردن ماشیناهای 2+2 ظاهر ماشینو از بالانس بودن خارج میکنه
البته به نظر من
Arash66
۲۷ اسفند ۱۳۹۳S3 رقیب M2 هست نه M4
S5 رقیب مستقیم M4 می باشد.
mammad
۲۷ اسفند ۱۳۹۳دوستان میشه این انواع تیون شده هارو یکی توضیح بده
مثلا MTM یاMG
E 36
۲۷ اسفند ۱۳۹۳خیلی قویه با این جثه
احسان(احسان سابق)
۲۸ اسفند ۱۳۹۳این همه توربو زیر این کاپوت کوچولو که موتور رو کوره اجرپزی می کنه.البته ائودیه دیگه
morteza2002
۲۸ اسفند ۱۳۹۳خیلی قشنگ شده ولی کاش کروک نبود اونوقت خیلی اسپرت تر به نظر میومد ولی خوبه باز…
افشین
۱۰ فروردین ۱۳۹۴موتور 2.0 لیتری ! ! ! اونوقت 426 اسب بخار ! ! ! ! !
اونوقت ما پژو 405 با موتور 1.8 لیتر و قدرت خارق العاده 97 اسب بخار :-D