پیشرانههای پایه جدید مدلهای A1 و A3 تنها سه سیلندر خواهند داشت. به گفته مدیرعامل آئودی، موتورهای سه سیلندر تا دراز مدت هم از نظر تکنولوژی پاسخ گوی نیاز این کلاس میباشند.
روبرت استدلر، با تأیید حذف یک سیلندر در سوپر مینی A1 و همچنین A3 اشاره میکند که ده تا پانزده سال پیش موتورهای شش سیلندر در جایگاه موتورهای چهار سیلندر فعلی قرار داشتند. بنابراین حتی یک خودروساز خودروهای لوکس چون آئودی نیز باید در این روند قرار گیرد. گروه فولکسواگن به عنوان مالک آئودی، در حال حاضر موتورهای سه سیلندر را برای طیف گستردهای از محصولات خود از جمله اشکودا، سئات و پولوی جدید فراهم کرده است. به عنوان مثال موتور ۱.۰ لیتری TSI بنزینی و موتور ۱.۴ لیتری TDI که هر دو ۸۹ اسب بخار قدرت تولید میکنند. با این وجود در مورد برند آئودی، بهینه سازی برای کسب قدرت و گشتاور بالاتر مورد انتظار است. استدلر همچنین علاوه بر موتورهای سه سیلندر، آئودی را متعهد به ارائه فنآوری هیبرید پلاگین در خودروهای خود میداند. A6 پلاگین هیبریدی در سال آینده ابتدا در چین و سپس در سایر بازارها عرضه خواهد شد. شاسی بلند Q7 نیز به همراه A7 و A8 کاندیداهای بعدی میباشند.۳۵ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
رضا
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳هر روز کمپانیها از تعداد سیلندرها کم میکنن
نمیدونم میخوان تا کی ادامه بدن….
ولی موتور 1 لیتری با 89 اسب واسه شهر کفایت میکنه
کل حجم موتور a1 تقریبا برابره با یه سیلندر دوج وایپر!!!!!!!!!!
Zonda R
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
Audi در طراحی به تکامل رسیده
بی نقص در عین سادگی
javid
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳سه سیلندر ، 1.0 لیتر ، 89 اسب بخار ، واقعا خوبه پژو من مدل 92 ، 1.8 لیتر ، 4 سیلندر ، 97 اسب بخار عجیب قدرتی کرفتن از این موتور
k1
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳نیسان یه موتور سه سیلندر طراحی کرده وساخته و حجم موتور1500cc و قدرت 400 اسب بخار اون هم با سوخت دیزل
arman
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳تازه اون فقط تو کاتالوگ ایران خودور هست که 97 اسب تحویلت میده !!! تو واقعیت به 80 هم نمیرسه
در جواب آئودی :
نیست نیست نیست
meysam
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳حرف نداره. از هر لحاظ.
e.scamp
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳فرمول ک رو هم از بین بردن دیگه اون صداهای قدیم یواش یواش میرن تو فیلم ها ولی برای محیط زیست مناسبه
شاهین
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳به قدری از این A1 خوشم میاد که حد نداره.رینگ هاش عالی شدن.
همونجوری که قبلا گفته بودیم موتور خودروها کوچیک و کوچیک تر و بازده اونها بیشتر و بیشتر خواهد شد.
sadegh
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین جون حرف دلم رو زدی، تو سریه HBack عاشق این ماشینم، خیلی قیافش نازه.
شاهین
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳صادق جان خیلی خیلی دوست دارم این A1 رو.فقط اگه پول داشتم بخرم،یه قرمزش رو میخریدم با سقف به رنگ سفید با رینگ های خاکستری تیره.الان که تجسم می کنم دارم کیف میکنم چه برسه به اینکه برونم ولی حیف… :(
“می بینے مادر؟
دیگر سیگار ھم غمہایم را تسکین نمیدھد…
سلطان غم؛ بگو مسکن ات چیست؟
پسرت از پا درآمد…”
sadegh
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳آی گفتی، عاشق رنگ قرمزشم، اصن هر وقت میبینمش جیگرم حال میاد.
((خندیدن خوب است….
قهقهه عالی ست….
گریستن ادم رو ارام میکند….
ولی لعنت به تو ای بغض…))
شاهین جون، ما برای این ماشینا بغض داریم، همینه که داغونمون کرده. ولی ایشاا… که اینجوری نمیمونه
ali97
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳…….. محیط زیست
منم ترجیح میدم هشت سیلندر سوار شم با حجم 5.6 لیتر و هوای زمین دو درجه بره بالا
تا اینکه یه موتور 1 لیتری سوار شم و دنیا گلستون باشه
Un4given
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳یعنی خاچبکش ترکونده، عاشق این کمپانیم.
اما اگه پول داشته اون سیویک GT رو برمیداشتم که قبلا پدال در موردش گفته بود. فعلا بهترین هاچبکی که دیدم همونه و بس با موتور 2لیتریش فک کنم 300اسب خروجی میداد .
mahdi
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
مصرفش چقدره؟
حتما زیر 4 باید باشه
موتور 1400 با قدرت 89 اسب بخار!!!!!!
مصرف این خودرو تعیین کننده مناسب بودن قدرتش هست
اگه زیر 4 لیتر باشه مثلا 3 لیتر میشه گفت مناسبه برای آئودی (این مدل)
اما اگه بالای 5 لیتر باشه فکر نکنم دست آورد جالبی بدست اورده باشند
فقط باید مصرفش اعلام بشه چون تو مطلب بالا چیزی ذکر نشده بود
درنهایت باید گفت آئودی دارای تکنولوژی بالایی هست
مستند تولید (اگه اشتباه نکنم R8 رو که دیدم خیلی لذت بردم)
به این فکر میکردم در حال حاضر بیشترین نیاز ایران به داشتن چنین خودرهای کم مصرف با قیمت پایین هست اما در حال حاضر با این وضعیت ممکن نیست
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
رضا
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام مهدی.خوبی؟
یه مدت نبودی
mahdi
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود رضا جان
متاسفانه درگیر کار بودم و کمتر تونستم بیام اینجا
اما خوشبختانه پدال مثل همیشه بروز هست و مطالبش فوق العاده و دوستان مثل همیشه فعال و نظرات جالبی رو ارائه میکنند
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
amir
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ببخشید متوجه نشدم…؟؟؟قیمت پایین؟؟؟؟
مگه فولکس بیتل قیمت بالاست که تو ایران 200 میلیون ناقابل پولشه؟؟؟؟
مگه اصلا قیمت پایین و ماشین خوب تو ایران با هم جور در مییاد؟
مگه اصلا میشه ما هم یه روزی مثل همه ی مردم دنیا ماشین بروز سوار شیم؟؟
داریم مردم….!!!!؟؟؟؟
mahdi
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
اگه مردم بخوان و اراده کنند میشه ماشین خوب مثل آئودی و …… تو ایران داشته باشیم که لااقل 40 تا 50 درصد مردم بتونند بخرن و استفاده کنند
فقط مردم باید باهم متحد و یک دل باشند و به فکر باشند که درحال حاضر اینگونه افراد رو کمتر پیدا میکنیم اما درحال افزایش هست و به شخصه نسبت به آینده امیدورام
فقط باید بخواهیم
خواستن توانستن
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
مصطفی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳افسوس…
sadegh
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳مهدی جان مصرف این خودرو احتمالا باید حدود 2 لیتر باشه
mahdi
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود صادق جان
ممنون از پاسخگویی شما دوست گرامی
سپاسگذارم
مهدی
(فرزند کوروش)
sadegh
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳مخلصم داداش
Ehsan
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳میترسم در آینده اندازه و حجم توربوشارژها از موتور ماشین بزرگتر شوند
PEUGEOT
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳این موتورا برای تاکسی رانی کشورمون یا حداقل تهران که تکنولوزی و جایگاه استفاده از ماشینای برقی و هیبریدی ندارن خیلی عالیه
بابا مردممون هرروز دارن با این الودگی انواع بیماری ها و سرطان ها رو میگیرن چرا هیچکس از مسولانمون به فکر نیستن
ماشینای تاکسی رانی کشورمون رو پر کردن از ماشینای به درد نخور عهد بوق که هم راننده های بیچاره رو مجبور به پرداخت پول بیشتر سوخت می کنن هم باعث الوده شدن هوای کشورمون میشن
Blindman
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳پیشرانه های جدا برای امریکا نمیزاره یعنی؟؟؟
احسان(احسان سابق)
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳من همین 3 سیلندرش رو به کل ایران خودرو و سایپا ترجیح میدم
Ahmad..F12
۴ شهریور ۱۳۹۳آئودی همیشه دوس داشته متفاوت موتور بزنه
3 سیلندر
5 سیلندر
خودم
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳احسان شما جوش اینده رو نزن.
این شرکت ها اینقدر مهارت دارن که میدونند چکار کنند.
کمپین اعتراض علیه سایپا و ایرانخودرو
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳موافقت با ایجاد کمپین لایک – مخالفت دیس لایک
…….
سلام به همه دوستان
واقعا یه خواهش ازتون دارم
ما هر چقدر تو این سایت اعتراض کنیم فایده که نداره هیج باعث این میشه که بیشتر اذیت شیم و حرص بخوریم
جمعیت ما کم نیست قابلیت بیشتر شدن هم داره
ما خیلی قدرتها داریم
میتونیم یه کمپین بزرگ اینترنتی تشکیل بدیم
هر وقت جمعیتمون به یه حدی رسید میتونیم به صورت خیلی قانونی از وزارت کشور مجوز اعتراض بگیریم و حداقلش این کارو رسانه ای کنیم
چرا ما در عین حال که تو یکی از ثروتمند ترین کشور های دنیا زندگی میکنیم باید محصولات دهه 80 میلادی رو تو کشورمون سوار شیم
یعنی اینقدر بی لیاقتیم؟؟؟
وحید
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳موافقم از کجا باید شروع کنیم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
این طراحی و مصرفی که ائودی a3 داره ، فکر کنم در اینده مرسدس بنز cla
رو بذاره جیب بغلش .
شاهین
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳توی طراحی،میلاد جان فکر کنم بی ام و سری 4 میتونه رقیب خوبی واسش باشه.
امید
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳من به ائودی اعتماد دارم هیچوقت خودشو خراب نخواهد کرد و همیشه در حال پیشرفت و موفقیته
خاوری
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳با کلیت کمپینت موافقم دوست خوبم اما اتفاقی نمی افته
دولت تخمیر و اسید زیادی محافظه کاره… بنظرم بهش امیدی نیست که بخاد کاری کنه بیشتر گوش بفرمانه تا اصلاح طلب و تحول خواه
چون تو ایران دولت برامده از رای واقعی مردم نیس کار عبثیه این کمپین
GTR-50
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی مصرفش خوبه—– آئودی فقط اونی که جیسون تو فیلم ترانسپورتر داشت