رامک خودرو پس از ماجراهای مربوط به قانونی بودن نمایندگی آئودی، نهایتاً بهعنوان یک واردکننده محصولات این برند خوشنام اروپایی، قیمت محصولات قابلفروش خود در نمایندگی مرکزی شرکت را اعلام کرد.
همانگونه که انتظار میرفت قیمتهای اعلامی، بسیار بالاتر از ارزش واقعی این خودروها میباشند. ارزانترین خودروی با نشان چهار حلقه آئودی در نمایندگی رامک، کراساوور Q3 است که ۳۲۵ میلیون تومان قیمتگذاری شده است. سدان A4 نیز با قیمت ۳۳۶ میلیون به فروش خواهد رسید. مدلهای محبوب اسپرت TT نیز بیش از ۴۰۰ میلیون قیمت خواهند داشت. گرانقیمتترین خودروی آئودی نیز در بازار ایران، مدل A7 اسپرتبک خواهد بود که برچسب قیمت آن رقم ۶۲۵ میلیون تومان را نشان میدهد. باوجود تنوع ایجاد شده در بازار خودروی کشور که از ورود خودروهای جدید حاصل میگردد، به لحاظ قیمتگذاری بالا و دور از دسترس قشر متوسط جامعه نمیتوان انتظار فروش بالایی از این برند در بازار کشورمان داشته باشیم. بنابراین بسیاری از علاقهمندان این برند و سایر خودروهای محبوب جهان باید منتظر گشایشی بزرگ پس از اجرای برجام و ورود رسمی شرکتهای اصلی با حضور نمایندگان رسمی آنها باشند تا شاید علاوه بر قیمتهای منصفانهتر، شاهد خدمات استاندارد و مطابق با الگوهای جهانی برای این خودروها باشیم.قیمت خودروهای آئودی اعلام شده توسط رامک خودرو | |
---|---|
نام خودرو | قیمت (میلیون تومان) |
A4 سدان | ۳۳۶/۵ |
A5 Sportback | ۳۹۶ |
A5 کوپه | ۳۸۵ |
A5 کابریولت | ۴۲۵ |
A6 سدان | ۴۵۶/۵ |
A7 Sportback | ۶۲۵ |
Q3 | ۳۲۵ |
Q5 | ۴۳۸ |
TT رودستر Quattro | ۴۲۹ |
TT کوپه Quattro | ۴۰۹ |
TTS کوپه Quattro | ۴۹۸ |
Mohammad
۲۶ دی ۱۳۹۴خب با این قیمت میری بنز میخری دیگه،بنز E200 سیصد پنجاه تومن،عجبا.
محمد
۲۶ دی ۱۳۹۴۳۲۰ میلیون میدم E250 فول کم کارکرد ۲۰۱۴ فیس لیفت میگیرم با رادار و اتوپارک اینارو قورت میده… واقعا کی ۶۲۵ میایون به A7 پول میده وقتی با ۵۲۰ میلیون میشه CLS500 فول خرید
محمد
۲۶ دی ۱۳۹۴دوست عزیر ائودی A7 رقیب بنز cls هستش بنز e250 یا بی ام و سری 5 در برابرش سوسکه در ضمن سی ال اس 500 قیمتش بیشتر از اینه تازه با چند سال کارکرد
محمد
۲۷ دی ۱۳۹۴الآن من گفتم A7 با E250 هم کلاسه؟؟؟منظور من از نظر قیمت و امکانات بود
در ضمن ماشین های مرسدس بنز به حدی خوب هستند که پس از چند سال هیچ فرقی با روز اولشون نمیکنند
CLS500 مدل ۲۰۱۲ با کارکرد ۳۰-۴۰ هزار تا الآن ۵۳۰ میلیون میفروشن اونوقت ۱۰۰ میلیون بزارم روش که آئودی ۳۰۰۰ سی سی بگیرم؟؟تازه آئودی قطعاتش هم نایابه و کلاس و طراحی و سواری CLS خیلی بهتره
ES GAMER
۱۰ خرداد ۱۴۰۰داداش اطلاعات مال چند صد سال پیشه؟
شاهین
۲۷ دی ۱۳۹۴قربون شکل و شمایلت، شما کی و کجا آئودی سوار شدی که میدونی سواریش از cls ضعیف تره آخه!؟ :))))))
محمد
۲۷ دی ۱۳۹۴دوست عزیز من تقریبا از اوایل سال ۹۳ تا اوایل تابستان ۹۴ مقیم آلمان بودم و باید بهت بگم واقعا CLS500 خیلی سر تر از A7 هستش
Hitler
۲۶ دی ۱۳۹۴یک سوال برای من ایجاد شده
واردات بالای 2500سی سی به غیر از مناطق آزاد اروند،انزلی و کیش امکان ناپذیره
آئودی آ7 اسپورت بک دو موتور 2.8 و 3لیتری داره
در دسته پیکاپ ها هم نیست
دقیقا چطور وارد شده؟
عایا(آیا)قانون با پول هم معنیه؟
همه با هم برابرند،عده ای برابرترند.
P.G
۲۹ دی ۱۳۹۴هیتلر جان جمله ى آخرت اشاره ى قشنگى بود به داستان قلعه ى حیوانات،عالى بود:)
به دوستان دیگه هم توصیه میکنم حتماً این داستان جورج اوروِل رو بخونن،پنجاه شصت سال پیش این داستان در نفى کومونیسم نوشته شده اما به شکل عجیب و دقیقى انگار داره امروز ایران رو ترسیم میکنه!حتماً بخونید
علی
۱ بهمن ۱۳۹۴آئودی خاصه دوست عزیز
ali
۱۰ بهمن ۱۳۹۴دوستان اصلاٌ انحصاری در کار نیست و تمام کسانی که مطلع از روال واردات خودرو هستند میتونن فردا یه آئودی وارد کنن و پلاکش کنن. اینو میگم چون یکی از دوستان که نمایشگاه ماشین داره، داره یکیشو میاره البته در مورد مدل A7 چیزی نمیدونم چون 3 لیتری هست!!!
احمد باقری
۲۶ دی ۱۳۹۴بیشتراز این هم انتظار نمی رفت، فقط با قیمت گزاف بیان بخرن، بعدش هم اصلا مهم نیست، اگر مشکلی باشه، اگر به احتمال خیلی کم خرابی حاصل بشه، خریدار باید مدتها منتظر بمونه که آیا قطعه بیاد یا نه اون هم وقتی با این قیمت بالا این ماشینها رو خریده.
reza
۲۶ دی ۱۳۹۴اونا عرق می خورن ماشینو 25000 دلار می خرن…مام عرق می ریزیم ماشینو 500 600 میلیون تومن باس بخریم…فک کنم ایراد از نوع عرقه…
sina
۲۶ دی ۱۳۹۴عالی بود
Hitler
۲۶ دی ۱۳۹۴یه بنده خدایی بود میگف اونور آب اسلام دیدم مسلمان ندیدم،اینور مسلمان دیدم،اسلام ندیدم
ali.a
۲۶ دی ۱۳۹۴اتفاقا
صحبت اون بنده خدا واسه قدیماست. الان تو دنیا فقط مسلمانا هستن که نسبت به هم رحم ندارن و دارن همدیگرو لت و پار میکنن.
amir
۲۶ دی ۱۳۹۴واردات هم انحصاریه قیمت مازراتی گیبلی فول با پلاک ملی یک میلیاردو هشتصد و پنجاه ولی قیمت این ماشین در منطقه آزاد 290 میلیون همشم تعرفه نیست انحصار هم دخیله.
کامران
۲۶ دی ۱۳۹۴A4 Premium Starting at $37,300
Premium Plus Starting at $41,100
Prestige Starting at $45,900
چطوری حساب کردن 336 میلیون شده، واقعا
موتور A4 مدل 2.0 TFSI هست یعنی 2000CC تعرفه ماشین زیر 2500 بین 40 تا 55 درصد هستش. که عمرا رامک خودرو 55% نمیده حالا ما میگیم 55
شما فول آپشن ترین مدل رو در نظر بگیری که عمرا رامک خودرو اینکارو نکرده
4600 ضرب در 3700 (دلار ) میشه 170 میلیون با تعرقه 55 درصد با هزینه حمل در بدترین حالت ممکن 90میلیون هزینه .
یعنی رامک خودروتازه اگه یک درصد فول آپشن ترین مدل رو با دلار 3700 بیاره براش در میاد 260 میلیون یعنی 76 میلیون سود در بدترین حال ممکن که میشه 20540 دلار
خداییش آئودی خودش که ماشین تولید کرده 20000 دلار سود نمیکنه که رامک خوردور میکنه.
Sina
۲۶ دی ۱۳۹۴اینا اگه حساب کردن بلد بودن که وضعیت مملکت این نبود
خسته شده
۲۶ دی ۱۳۹۴وارداتش چه فرقی به حال ما داره ای کاش اصلا وارد نمیشد
sina
۲۶ دی ۱۳۹۴اتفاقا اینا از منو شما بهتر بلدن حساب کنن،تو مملکتی که یه روز طول میکشه که فقط صفر های عدد اختلاس شدیه حق مردم تو یه سال رو بشمری،بیست هزار دلار سود گرفتن از هر ماشین که کاری نداره
V.D.T
۲۶ دی ۱۳۹۴قبول دارم قیمتا نجومیه؛ ولی اگر متعادل تر بود A7 برای کسی که شناخت کافی از آئودی داره بهترین انتخاب بود.
A6, A7, S7 و حتی RS7 تو سگمنت خودشون بهترینن. البته Q7 هم هست!(صرفا 2016ش) منتهی با این وضعیت قیمتا همون بهتر که وارد نشد!
گذشته از اون؛ میتونستن ماشین های اروزن تری مثل A3 هم وارد کنن که احتمال فروشش تو ایران بیشتر از بقیه مدل ها هم بود ولی… ! (تنها شانس آئودی واسه فروختن تو ایران از نظر من همین A3 بود!!)
ضمن اینکه حتی A3 هم توی سگمنت خودش بهترینه.
aref
۲۶ دی ۱۳۹۴با۲۵۰تومن چی بخرم من خودم بیشتر ماکسیما رو دوست دارم نظر شما چیه ?
CORVETTE Z06
۲۷ دی ۱۳۹۴داداش مگه ماکسیما 250 تومنه؟؟؟
ماکسیما 40 تا 100 تومنه.با 250میشه 5تا ماکسیما خرید
kamran
۲۷ دی ۱۳۹۴10 میلیون بزار روش یه z4 کار کرده بخر ماشین مناسب خانواده ، جا دار ،کم هزینه ، اصطحلاک پایین ،کروک سقفش هم مناسبه برای سلفی در کلیه فصول حتی زمستون .فقط ایرادش اینه سانروف نداره.
P.G
۲۹ دی ۱۳۹۴مرحبا!احسنت!
عجب کامنت کارشناسى شده اى…
دوستم فقط شما مواظب باش چشم نخورى!
سعید رنجکش جهرمی
۲۶ دی ۱۳۹۴همه ی این ایودی ها موتور ۲لیتری توربو دارن؟ A7 هم با موتور ۲لیتری عرضه میشه ؟؟! A7 قیمت ۶۸۳۰۰ دلار هست حالار چطور شده ۶۲۵ میلیون من نمیدونم حتی اگه با تعرفه ۴۵٪ هم حساب بکنیم بیش از ۳۷۰ تومان هم نمیشه
amin
۲۷ دی ۱۳۹۴a7 فقط موتور 3 لیتری داره
بقیه اکثرا 2 لیترن
میثم
۲۷ دی ۱۳۹۴یک*** رفتن ماشین وارد کردن اخه بر چه مبنایی قیمت گذاری کردین ؟؟؟ بر مبنای ظاهر ماشینا یا اینکه روحساب جدید بودن این برند تو بازار ؟؟؟
یعنی کسی مالش *** یا باد اورده باشه بره همچین پول بی حسابی بده و الا کسی هرچقدرم ثروتمند باشه هیچوقت نمیاد پولی که با زحمت ب دست اورده اینطوری بریزه ***
V.D.T
۲۷ دی ۱۳۹۴البته میتونه بر اساس ضاهر هم باشه! لامصب A7 خیلی درازه!! طولش 4.969 هست مثلا بخواین با Audi A5 مقایسه کنید که 4.626 هست خیلی دراز تره! به نظر میرسه بر مبنا درازتر بودن باشه :))
kamran
۲۷ دی ۱۳۹۴منم فکر میکنم برای خریدار ایرانی دراز بودن خیلی معیار مهمی هستش.
قارون
۲۷ دی ۱۳۹۴اینا همش بخاطر اینه که تو ایران انحصار وجود داره
رامک خودرو رو هر آئودی حداقل 100 میلیون میخوره
نووش جونش
دم مدیرا و *** محترم مملکتمون گرم
کامران
۲۸ دی ۱۳۹۴موافقم بخوره نوش جونش
ولی خدا به داد رامک جون برسه وقتی چراق چک این آئودی ها روشن بشه ، دیگه کار ادیک و آلفرد ، اندره نیست ، باید آشو با جاش بفرسته.
شهاب
۲۸ دی ۱۳۹۴هرچند که آئودی یک محصول آلمانی هست و از نظر کیفیت جزو محصولات خوب محسوب میشود ولی نظر دوستان عزیز را به یک موضوع جلب میکنم که بنا بر تجربه 70 ساله بازار خودرو در ایران و با توجه به سلایق ایرانیان بسیاری از برندهای خودرویی در ایران بدلیل سیاستها و نوع طراحی قابلیت ماندگاری و دوام در بازار را ندارند و پس از مدتی مثل نسیم گذرا غیب میشوند کمپانی هایی همانند ولوو در بخش سواری – فیات – آئودی – سوبارو – سوزوکی -فورد – روور- آلفا رومئو در ایران جزو این دسته هستند هرچند که شاید یک مدت زمان محدودی در برهه های زمانی متعدد از طرف شرکتهایی واسطه ای در ایران ارائه شده اند اما نهایتا بدلیل عدم استقبال و فقدان استمرار در فروش از ایران رفته اند زیرا که خودرو های وارداتی در دو دسته کلی قابل ارزیابی هستند 1- خودرو های اقتصادی معمولی همانند تویوتا و هوندا و کیا و هیوندایی 2- خودرو های لوکس همانند بنز و بی ام و که بازار خودرو های لوکس بطور مرتب ظرف سالهای گذشته در اختیار دو برند معتبر و درجه یک آلمان یعنی مرسدس بنز و بی ام و بوده و در حقیقت این دو برند خاک ایران را خورده اند و همیشه هم دارای علاقه مندان و خریداران مشتاق بوده و هستند و تقریبا تمام نسلهای آنها در ایران موجود هست و ضمن ارائه بالاترین کیفیت و امکانات فنی و طراحی صاحب خود را راضی نگه داشته و ارزش خود را حفظ نموده اند و صرفنظر از اینکه از نظر سرویس و قطعات کمبودی ندارند هر موقع که مالک قصد فروش را دارد در کمترین زمان و با حفظ ارزش در نمونه های دست دوم معامله میشوند که این موضوع نشانه علاقه خاص مصرف کننده ایرانی به محصولات این دو برند هست .صرفنظر از اینکه برندهای لوکس دیگری از قبیل پورشه و مازاراتی وارد شدند اما بدلیل مسائل اجتماعی و طبقاتی و سیاستهای حکومتی رسما جلو واردات آنها گرفته شده است
اما بعقیده من خودرو هایی همانند آئودی و یا سیتروئن دی اس هر چند خودرو های خوبی هستند اما اینها با توجه به سوابق خود در کنارو هم رده محصولات بنز و بی ام و نمیتوانند بایستند بلکه در رده های دوم و سوم بازار هستند زیرا که هر دو این کمپانی ها در سنوات گذشته بدلیل ضعف در طراحی و تولید و بازاریابی و فروش دارای سوابق ورشکستگی هستند بنحوی که هم اکنون سهام و مالکیت آنها متعلق به شرکتهای رقیب سابق آنهاست اما احیا شده اند لذا اگر قرارباشد در ایران بازاری برای خود دست و پا کنند باید در جایگاه واقعی خود یعنی فضای بین خودرو های اقتصادی متمایل به لوکس باقیمتهای پایین تر از محصولات بنز و بی ام و فعالیت کنند و الا اگر قرار باشد محصولات آئودی و سیتروئن را به قیمتهای 400 – 500 میلیون در ایران واگذار کنند قطعا خریداران ایرانی در هنگام خرید بدلیل اعتبار بالاتر برندهای بنزو بی ام و به سمت آنها متمایل شده و بدین ترتیب همان اوضاعی که برای ولوو سواری و برخی سواری های لکسوس در ایران اتفاق افتاده بر سر آئودی هم خواهد آمد خصوصا اینکه موتورهای مورد استفاده در این آئودی ها همان موتور معروف نصب شده بر روی فولکس گلف می باشد و مزیت خاصی نسبت به موتورهای توربو بنز و بی ام و ندارد و نظر برخی از دوستان عزیز را به این موضوع هم جلب میکنم که در این رنج قیمتی اعتبار یک خودرو فقط به مشخصات فنی و سرعت آن نیست بلکه در کنار آن باید به طراحی بدنه و سوابق و اعتبار کمپانی سازنده و قابلیت حفظ ارزش دست دوم در زمان فروش و دسترسی به قطعات و سرویس های فنی اعتبار بیشتری بدهید بطور مثال مگر از نظر فنی لکسوس ال اس 460 یا جی اس یا حتی فولکس بیتل وارداتی به ایران از نظر فنی چیزی از محصولات بنز و بی ام و هم رده خود کم داشتند ؟ اما در میدان رقابت باختند .
امیدوارم شرکت وارد کننده آئودی با کاهش آپشن های غیر ضروری و منطقی کردن قیمت این ماشین خوب آلمانی زمینه حضور مستمر آنرا در ایران فراهم کند
arash66
۲۹ دی ۱۳۹۴اطلاعات کلی که فرمودیدصحیح و با توجه به بازار داخلی است ولی اطلاعات شما در زمینه برند آئودی کمی اشتباه است. آئودی در حال حاظر در مقایسه با بنز و بی ام و هیچ ضعف و کمبودی ندارد و فقط متفاوت است و نه ضعیف تر ! (برای مثال نداشتن سیستم دیفرانسیبل عقب)
آئودی مدل های ارزان تر نیز دارد که هاچ بک هستند ولی رامک خودرو ترجح داده که این مدل هارو وارد نکند.
arash66
۵ بهمن ۱۳۹۴” خصوصا اینکه موتورهای مورد استفاده در این آئودی ها همان موتور معروف نصب شده بر روی فولکس گلف می باشد و مزیت خاصی نسبت به موتورهای توربو بنز و بی ام و ندارد ”
خواهشا اطلاعات غلط خودتون رو به خورد ملت ندهید …!
کی گفته مزیت خاصی نداره، کی گفته این موتور عینا همون موتور گلفِ
بیس اصلیشون یکی هست، مشخصه برند فولکس انجین ساز گروه فولکس است ولی تفاوت خروجی، تنظیمات ECU و بسیار قطعات دیگر متفاوتی دارند …
در ضمن این مدل ها مدل های پایه هستند و نه اسپرت که آئودی خودش نسب به سیاست های خودش آنها رو توسعه میده.
این موتور 2 لیتری بسیار پیشرفته و بازدهی بالایی داره …
اصغر
۲۹ دی ۱۳۹۴جمعیت ایران 400 نفر هستش نه 80 میلیون این اعداد و ارقام هم مال اون 400 نفره نه ماها
امثال قشر ضعیف و متوسط کار میکنند تا اون 400 نفر بتونن این ماشین ها رو بخرن
ماشین ها هم برای اقایون وارد شده نه دیگران
حميد
۸ بهمن ۱۳۹۴با حقوق ماهیانه دو ملیون چقدر باید کار کنم تا بتونم یک q5 بخرم
محمد
۱۰ بهمن ۱۳۹۴دوستان خیلی خوب قیمت گذاری کردن
اصولا ایرانیا ملتی هستن که به ارزون خریدن عادت ندارن
همه چیزو باید انداخت بهشون
حاجی آقا زارع
۱۲ بهمن ۱۳۹۴آئودی با این قیمت گذاری شاهکار کرد و مطمئن باشید شکست میخوره الان بازار پر از برندهای عالی هست چرا باید سه برابر بیشتر برای آئودی پول داد؟ لکسوس مگر کمتر از آئودی هست تازه تو خیلی جهات بهتر هم هست با نصف قیمت آئودی میشه لکسوس خرید آئودی ماشین پر هزینه هست اما لکسوس کم استهلاک و کم هزینه هست
Amir
۱۳ بهمن ۱۳۹۴به جای ائودی خوب فولکس واگن وارد میکردن ارزونتر درمی امد. موتورو شاسی ائودی و فولکس واگن یکیه. فقط ائودی رو موتورشو تون اپش کردن و داخلش یه کم لاکچریتره تا پول بیشتر از مردم بگیرند.
A3 , A4 موتور فولکس گلف و جتا روشه
A6 موتور فولکس پاسات .
علي
۲۵ بهمن ۱۳۹۴من خودم عاشق آئودی هستم
البته هیچ وقت آئودی نسل جدید نداشتم ولی مدل های دهه ۷۰و ۸۰ این شرکت عالی بودند و مدل ۱۰۰ این شرکت انقدر خوب بود که باعث ورشکستی نسبی شرکت شد چون اصلا خراب نمیشد که بخواهی قطعه عوض کنی
من حدود ۱۲ سال این ماشین رو داشتن عالی بود صفر تا صدش ۸ ثانیه بود الان بهترین ماشبن تولید داخل با افتخار ۱۲ ثانیه است خجالت آوره تولید ۵۰ ساله پیش بوده
و در آخر اینکه طراحی این برند همیشه جزو ۳ طراحی اول دنیا بوده
از این گذشته ما تو ایران همه چی و ۱۰ برابر گرون تراز مردم دنیا میخریم حتی تولیدات داخلی و از جایی که صادر میکنیم چند برابر گرونتر میخریم
خجالت آوره
Mohammadreza 4060
۳۰ فروردین ۱۳۹۵علاقه ایرانی ها به بنز واقعا جالب و عجیبه
کلا بنز برا ایرانی ها تبدیل به اسطوره شده
ما که تو کشورمون بنز نداریم(اگرم هست مدل های قبل از 2012 هستن) تو اکثر رتبه بندی ها کیفیتی هم رتبش خیلی خوب(مثل قابل اعتماد بودن و لذت رانندگی و … که تو همین سایتم من بعضیاشونو دیدم ) نیست
البته نیگم که بنز برند خوبی نیست
Alireza
۱۷ فروردین ۱۴۰۲فعلا اونا تو وارد کردن ماشینا باشن ،قیمت ها بیاد پایین،بعدش ما می خریم😂😂😂😂😂