درست همانند فولکسواگن فیتئون بازنشسته شده که چند سال پیش پا جای پای آئودی A8 گذاشته بود، پرچمدار ارباب حلقهها نیز با نسخهای لوکستر وارد قلمروی بنتلی فلایینگ اسپور خواهد شد. البته این خودرو نسخهای متمایز همچون سدان لوکس و فول سایز فولکس نخواهد بود بلکه بهعنوان مدلی سطح بالا و اشرافی از A8 وارد میدان خواهد شد. تصمیم آئودی برای تولید نسخهی گرانتر A8 امروز بهصورت رسمی اعلام شده است.
فعلاً جزئیات زیادی از این خودرو در دست نبوده و ارباب حلقهها تنها اعلام کرده A8 موردبحث نسخهی بسیار لوکس و باپرستیژ خواهد بود. استفاده از واژهی پرستیژ به گذشتهی آئودی و اولین سالهای تشکیل آن اشاره دارد. در سال ۱۹۰۴ آگوست هورش با سالی هرز همکار کرد تا شرکت Horch & Cie تأسیس شود. ۵ سال بعد هورش کمپانی جدیدی با نام August Horch Automobilwerke GmbH را تأسیس کرد و نهایتاً در سال ۱۹۱۰ نام آن را به Audi Automobilwerke تغییر داد.
اتوموتیوزنیوز در سپتامبر سال ۲۰۱۸ گزارش داده بود احتمال احیای نام هورش برای نسخهی لوکستر A8 وجود دارد. انتظار میرود خودروی موردبحث بر پایهی A8 L ساخته شود اما طول اضافی این خودرو را نداشته باشد. همین وضعیت را میتوان در مرسدس-مایباخ S کلاس و مرسدس بنز S کلاس استاندارد مشاهده کرد.
شایعاتی دربارهی استفاده از تجهیزات بیشتر و رینگهای سفارشی و نشان هورش در گلگیرهای جلو یا ستونهای C این خودروی لوکس به گوش رسیده است. زیر کاپوت خودرو هم پیشرانهی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربوی گروه فولکسواگن به همراه سیستم چهار چرخ محرک به چشم خواهد خورد. این پیشرانه حداقل قدرت ۵۸۵ اسب بخاری نسخه استاندارد A8 را خواهد داشت و شاید قدرت آن به حداکثر ۶۲۶ اسب بخار هم برسد. نسخهی ۶۲۶ اسبی این نیروگاه اخیراً در بنتلی کانتیننتال GT و بنتایگا اسپید بکار رفته است.
hossin
۴ خرداد ۱۳۹۸پدال
بی زحمت مسابقه جدید موتور ترنده که بین تسلا مدل3 و بی ام وه سری 3 و جنسیس جی 70 برگذار شده رو بذار
نتیجه رقابت هم از قبل مشخص بود
مهدی
۴ خرداد ۱۳۹۸بهترنیست پدال رقاب مجله auto car رو بیاره که درش تسلا شکست خورد!!!!
ویا چندین وچندرقابت دیگه از مجلات مختلف
hossin
۴ خرداد ۱۳۹۸شما خودت عادتت هست هر زمان المانیها برنده میشن تو 10 تا پست تکرارش میکنی حالا این سری منم عین شما پیروزی تسلا رو گفتم
تازه اعتبار مجله ای مثل موتور ترند کجا و auto car کجا؟
NAVID۰۰۹۸
۴ خرداد ۱۳۹۸hossin
شما من را یاد آرمان ، مسکوویچ و خیلی اسمهای دیگر میندازی که با اکانتهای مختلف فقط میخواهند جو سایت به هم بزنند و قشنگ از جمله بندی شما معلومه که هدفت فقط تفرقه اندازیه .
hossin
۴ خرداد ۱۳۹۸نوید
اشتباه میکنی
من صحبتهام همه از روی امار و مراجه معتبره که میگم ولی قبولش برای یکسری چون سخته میگن من دنبال بهم زدن جو سایتم
پیروزی تسلا رو که در کامنت اولم گفتم از سایت موتور ترند قابل استعلام هست و میتونید ببینید
NAVID۰۰۹۸
۴ خرداد ۱۳۹۸امیدوارم همینطوری باشه که میفرمایید .
آخه وقتی جَو پدال آشوب میشه ، کامنتها ارزش نوشتاری خودشون را از دست میدن ، و جنبه لج و لجبازی پیدا میکنه .
با صِراحت میگم که در مورد خودروهای کره ای این بلا سَرِ خودم اومده ، که با دوستان به مجادله پرداخته و کش پیدا کرده ، چرا ؟ چون بعضی دوستان از کلمات
در کامنتها نکته برداری جهت دار میکنند و خیلی چیزهای باربط و بی ربط را با هم قاطی و سبب بروز کُدورت و یکی به دو میشوند .
پدال جائیه برای لذت بردن از مطالب خودرویی در اوقات فراغتی که چند دقیقه به دست میاریم و میگذرانیم .
اگر باعث ناراحتی شما شدم ، پوزش میطلبم .
F22RAPTOR
۴ خرداد ۱۳۹۸عکس آخری بی نهابت زیبا
Alireza
۴ خرداد ۱۳۹۸خوشمان آمد
آی لایک ایت