درست همانند فولکسواگن، آئودی نیز تلاش خواهد کرد تا بهطور قابلتوجهی هزینههای خود را کاهش دهد و سرعت بیشتری به تغییر حرکت بهسوی خودروهای الکتریکی بخشد. منابع نزدیک به کمپانی گفتهاند آئودی میخواهد تا سال ۲۰۲۲ صرفهجویی در حدود ۱۲ میلیون دلاری انجام دهد.
طبیعتاً بخش اعظم این کاهش هزینه از کاهش بودجه تحقیق و توسعه مدلهای آینده حاصل خواهد شد و البته پلتفرم مشترک خودروهای الکتریکی که به همراه پورشه توسعه مییابد به کاهش هزینهها کمک خواهد کرد. این دو خودروساز بسیاری از قطعات خودروهای الکتریکی خود را با فولکسواگن به اشتراک خواهند گذاشت.
اوایل سال جاری گفته شد که مغزهای متفکر هر دو کمپانی آئودی و پورشه با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا معماری جدیدی برای خودروهای الکتریکی و خودران بسازند. در ماه آوریل گفته شد تلاش هر دو کمپانی توسعه مشترک معماری، مدول ها و قطعات خودروها برای سال ۲۰۲۵ است.
آئودی همچنین در حال همکاری با شرکتهایی چون انویدیا برای توسعه تکنولوژی های خودران است. بخش اعظم این کار با دیگر برندهای گروه فولکس مشترک خواهد بود. این خودروساز همچنین میتواند از پلتفرم نسل آینده گلف به عنوان زیرساخت A4 جدید استفاده کند و هزینههای تحقیق و توسعه خود را کاهش دهد.
از سوی دیگر آئودی مجبور خواهد بود چندین میلیون دلار برای فراخوان خودروهای دیزلی در اروپا صرف کند و نرمافزارهای آنها را بهروز نماید.
به منظور دستیابی به برنامههای مالی جاهطلبانه، آئودی احتمالاً برخی از مدیران ارشد خود را اخراج خواهد کرد. رویترز گفته که ۴ مدیر از ۷ مدیر ارشد این کمپانی در آینده ای نزدیک از آئودی خداحافظی خواهند کرد.
ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)
۱۵ مرداد ۱۳۹۶فکر کنم 12 میلیون اشتباه زدین این پولی نیست احتمالا منظور میلیارد هستش