با نگاهی به زیر بندی این آئودی Q5 شما یک سیستم اگزوز افترمارکتی با خروجیهای قابل دید را مشاهده خواهید کرد.
خودروی موردبحث حاصل تیونینگ ABT اسپورت لاین بوده و جدیدترین پروژهی انجام شده روی شاسیبلند لوکس و جمعوجور آئودی میباشد. علاوه بر تغییرات یاد شده شاهد پکیجهای پهن نصب شده روی بدنه و همچنین بال عقب سفارشی میباشیم.
فنرهای جدید سیستم تعلیق باعث میشوند ارتفاع خودرو بین ۳۵ تا ۶۰ میلیمتر کاهش یابد. به تمامی این اصلاحات باید رینگهای بزرگ ۲۰ و ۲۱ اینچی را اضافه کرد.
این تیونر آلمانی در کابین نیز از پوشش فیبر کربنی برای اهرم تعویض دنده و همچنین دکمه استارت با برند ABT استفاده کرده است.
اما تیونر موردبحث تنها به تغییرات ظاهری اکتفا نکرده و دستی هم بر سر و روی پیشرانه کشیده است. پیشرانهی بنزینی ۲ لیتری TFSI که در حالت استاندارد قدرت ۲۵۲ اسبی و گشتاور ۳۷۰ نیوتون متری دارد با تغییرات صورت گرفته قدرت ۳۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متری تولید میکند. نسخههای دیزلی ۲ و ۳ لیتری هم قدرت بیشتری دارد. پیشرانه کوچکتر با استفاده از واحد کنترل پیشرانهی جدید خروجی ۲۱۵ اسبی و گشتاور ۴۴۰ نیوتون متری داشته درحالیکه قدرت و گشتاور پیشرانه بزرگتر به ترتیب به ۳۳۰ اسب و ۶۷۰ نیوتون متر رسیده است.
اما پرچمدار این خانواده یعنی SQ5 نیز قبلاً وارد گاراژ ABT شده و قدرت و گشتاور آن ۷۱ اسب بخار و ۵۰ نیوتون متر افزایش یافته است.
M
۱۷ آذر ۱۳۹۷عاشق شاسی بلندای تیونینگ شد آئودیم
البته یه تیون درست حسابی مثل همین
Khosrow
۱۷ آذر ۱۳۹۷داشتن بازوی پرفورمنس برای شرکت های بزرگ ضروری به نظر میاد / مثل — AMG — و M برای بیمر / یه جورایی دست زدن تیون کارا به ماشین خز شده / و اینکه از گارانتی شرکت ها در میان این ماشین ها ..