هنسی، تیونر ناآرام آمریکایی، بهتازگی جدیدترین دستپروردهٔ خود را معرفی کرده است؛ اما این شرکت که بیشتر به تقویت ماسل کارها و سوپراسپرتهای آمریکایی میپردازد، این بار به سراغ یک سوپراسپرت اروپایی یعنی آئودی R8 رفته است. هنسی در وهلهٔ اول این خودرو را برای پاسخی به Underground Racing ارائه کرده است که پیشازاین با ساخت یک R8 توئین توربو، قدرت آنرا به ۲۲۰۰ اسب بخار رسانده بود؛ بنابراین هنسی هم که هیچگاه با ساخت هیولاهایی با قدرت ویرانگر غریبه نبوده و بارها با مدل ونوم GT خودش را ثابت کرده است، تصمیم گرفته برای رقابت با Underground Racing، به تیونینگ آئودی R8 بپردازد.
هنسی نیز برای این کار، پیشرانهٔ ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی R8 را به دو توربوشارژ مجهز کرده است اما هنوز اعلام نکرده که به چه میزان قدرت این سوپراسپرت آلمانی افزایش پیدا کرده است. هنسی در مورد این R8 گفته است:
«ما به خاطر ارتقاء پیشرانهٔ آئودی R8 از طریق تجهیز به توئین توربو هیجانزده هستیم. این خودروی زیبایی است و پلتفرمی عالی دارد که میتواند بسیار سریعتر باشد. پروسهٔ تقویت و تیونینگ این سوپراسپرت آلمانی در حال انجام است اما پیش از پایان کار، چند تصویر از آن منتشر کردهایم تا زیبایی آنرا نشان دهیم».
قویترین نسخهٔ استاندارد نسل دوم آئودی R8 که میتوان بهطور مستقیم از کارخانه خریداری کرد، مدل V10 Plus است که از پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی مشترک با لامبورگینی اوراکان استفاده میکند. این موتور ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد و R8 با استفاده از آن میتواند ظرف ۳.۲ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت رسیده و نهایتاً به حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند؛ اما مطمئناً R8 هنسی بسیار قدرتمندتر از این مدل خواهد بود و بنابراین باید منتظر اعلام اعداد شگفتانگیزی در مورد این خودرو باشیم.
Amir
۱۸ مرداد ۱۳۹۶سلطان ❤❤❤
بینظیره است ماشین ، برگ بنده ی R۸ موتور V۱۰ تنفس طبیعی ۵/۲ لیتری هست. ❤
آئودی آر۸ V10 رو بیشتر از تمام رقیبانش دوست دارم❤
سبک old-school آئودی R8 رو هیچ ماشینی در این کلاس با این غلظت نداره ❤
در مورد نسخه ی UGR چند وقت پیش در سایتشون جزئیاتش رو خوندم ، ۲۲۵0 اسب بخار با بنزین مسابقه و ۱۳۵۲ اسب بخار با بنزین شهری !
بازم خیلی زیاده ،
احتمالا ۰تا۱۰۰ رو در زیر ۲ ثانیه پر خواهد کرد ،
Amir
۱۸ مرداد ۱۳۹۶همین UGR حدود ۳ سال پیش اونتادور ۲۰۱۱ رو به ۱۲۰۰ اسب بخار رسوند ، ۰ تا ۱۰۰ در ۲/۲ ثانیه.
اونتادور گیربکس تک کلاچه داشت.
R8 با ۲۲۵۰ اسب بخار و گیربکس دوبلکلاچ به نظر من ۰ تا ۱۰۰ رو زیر ۱/۸ میزنه.
منتظر پاسخ Heffner به UGR و هنسی هستیم.
هفنر هم خیلی تیونر خفنیه ،مثل خودم عشق لامبورگینی و آئودی !❤
سینا
۱۸ مرداد ۱۳۹۶,این اگزوز هاش واقعیه؟شنیدم نیستن
سینا
۱۸ مرداد ۱۳۹۶زیر خبر فانتوم ننوشته بود R8
محمد
۱۸ مرداد ۱۳۹۶آر 8 یه ماشین بسیار دوس داشتنیه به خصوص که هنسی هم دستی به سرش کشیده باشه.
فقط فرانسه فقط بوگاتی
۱۸ مرداد ۱۳۹۶هنسی بازم دیوونه بازی در اورد
AMIR
۱۸ مرداد ۱۳۹۶دوستان underground racing یک اوراکان رو تیون کرده بود که نتیجه 2500hp و میتونست به سرعت 440 کیلومتر دست پیدا کنه
PaRHaM
۱۸ مرداد ۱۳۹۶برنامه های فعلی هنسی انگار
کار روی همین R8 و اوراکان و NSX و فورد GT و چلنجر دیمون هست.
عجب هیولاهایی میخواد تحویل بده???
خیلی باحاله❤