شاید روش کار و مشخصات فنی این دو خودرو متفاوت باشد اما آئودی R8 و مک لارن 570S رقابتی نزدیک دارند. هر دو خودرو پیشرانه وسط و دو نفره با ملیتی اروپایی بوده که حداقل از نظر احساس و تکنولوژی وضعیت یکسانی داشته و تلاش دارند در کلاسی که پورشه ۹۱۱ توربو حضور دارد خودی نشان دهند.
همانند پورشه، هر دو خودرو برای استفاده روزمره نیز مناسب بوده و مشتریان شاید در رابطه با انتخاب گزینه خرید به شک و تردید بیفتند.
اگرچه آئودی قدرت بیشتر و مک لارن هم وزن کمتری دارد اما شاید خریداران بخواهند بدانند کدامیک در پیست سریعتر بوده و البته مهمتر اینکه کدامیک احساس بهتری برای سواری دارد؛ اما اگر تمامی تمرکز شما روی سرعت خط مستقیم است باید ویدئوی پیش رو را با دقت تماشا بفرمایید.
جدیدترین مسابقه درگ برگزار شده توسط اتواکسپرس نسخههای کانورتیبل R8 و 570S را سرشاخ کرده است. R8 که در بالاترین نسخه خود یعنی V10 پلاس اسپایدر قرار داشته قدرت و کشش بیشتری داشته اما این 570S اسپایدر است که گشتاور بیشتر را با وزن کمتر ترکیب کرده است. شایان ذکر است مک لارن از سقف سخت استفاده کرده درحالیکه آئودی سقفی نرم دارد اما چیزی که مک لارن را خاصتر کرده شاسی فیبر کربنی آن است…
خب کدام خودرو در پایان مسافت ۴۰۰ متر پیروز میدان خواهد بود؟ ما نمیخواهیم پایان قصه را لو دهیم بنابراین مرحمت فرموده و با یک کلیک کوچک این ویدئوی جذاب را تماشا بفرمایید! ممنون!
حسین
۱۰ بهمن ۱۳۹۶قطعا یه مکلارن خیلی باکلاس تر از ائودی هست!
هر چند مکلارن همیشه پیروز است!
Kamran
۱۰ بهمن ۱۳۹۶اوه چه درگ نفس گیری بود من دلم میخواست ائودی
اول بشـه واقعا هم فکر میکردم اول میشـه که نشـد!
یانکی
۱۰ بهمن ۱۳۹۶راننده ار8 ری اکشن بدی داشت خیلی بد
F۲۲RAPTOR
۱۰ بهمن ۱۳۹۶یعنی شتاب و کند r8 کمتر از ترک هاوکه؟
واقعا عجیبه
البته میتونه به سقف آئودی هم مربوط باشه شاید
شاهین
۱۰ بهمن ۱۳۹۶آئودی کروک بود معلوم بود کم میاره کارش سخت بود
Kamran
۱۰ بهمن ۱۳۹۶F22RAPTOR
–
داداش منم میخواستم همینو بگم عجیبه والا
F۲۲RAPTOR
۱۰ بهمن ۱۳۹۶نسخه کانور تیبل هرچی باشه از نسخه مسقف سنگین تره
arash66
۱۰ بهمن ۱۳۹۶بر طبق آمار آخر این کلیپ :
شتاب 0 تا 100 کیلومتر یا 0 تا 80 مایل آئودی سریعترِ (شتاب اولیه) ( 3 ثانیه)
ولی در شتاب ثانویه 0 تا 160 کیلومتر یا 0 تا 100 مایل مکلارن کمی سریعتر عمل کرد. (6.28 ثانیه)
ارش
۱۰ بهمن ۱۳۹۶کاملا مشخصه که هدفدار این دوئل برگزار شد اولا نسخه های کانورتیبل معمولا چند دهم ثانیه کند ترهستن دوما مک لارن زودتر شروع کرد و آئودی کمی با تاخیر نسخه های 650 و 720 سریعتر از آئودی هستن ولی 570 دوئلش در موتور ترند برگزار شده وآئودی سریعتر بود و با توجه به اینکه برگزار کننده یکی از مجلات انگلیسیه خوب کمی شیطنت هم بعید نیست.
hamid
۱۰ بهمن ۱۳۹۶واقعا هدفشون چی بوده r8 کانورتیبل آوردن؟
محسن.د
۱۰ بهمن ۱۳۹۶“تلاش دارند در کلاسی که پورشه 911 توربو حضور دارد خودی نشان دهند.”
…و دیگر هیچ :-)
Hamid.Hellcat
۱۰ بهمن ۱۳۹۶چند وقته مدام درگ های مک لارن داره منتشر میشه که احتمالا با هدف مطرح کردن اسم مک لارن داره انجام میشه. از کمپانی هایی که مثل پاگانی که بدون حاشیه راه خودشون رو ادامه میدن خیلی بیشتر خوشم میاد. این رفتار به مالکان خودروها هم منتقل میشه. هیچ وقت مالک یک پاگانی از این پیست به اون پیست نمیره که ماشینشو مطرح کنه چون همینکه مردم یک پاگانی رو تو خیابون ببینن براشون کافیه.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۰ بهمن ۱۳۹۶مک لارن اسمش مطرح هست حمید جان((البته تو ایران نه چندان))یه فرمول یک رو اگه کسی دنبال کرده باشه مشخصه.
مک لارن اولین ماشینه جاده ایش رو 49 سال پیش ساخت.
اگه بروس مک لارن از دنیا نمیرفت مک لارن این روند رو ادامه میداد.
حتی بعید میدونم کمتر کسی تو سایت باشه که بدونه لوگوی مک لارن چیه.چه برسه به طراحش!!!!!?((تا این حد ما ایرانیا ارادات داریم به مک لارن!!))
………
من نمیدونم پاگانی رو چرا با مک لارن مقایسه میکنید؟؟؟؟!!!!!!!!!
یک محدود ساز با سازندگان محدود و فلسفه ای دیگر.
………
یکی از دلایلی اصلی درگ های زیاد مک لارن،مخصوصا 720s بودن شخصی به اسم Brooks Weisblat هستش که موسس و مدیر مجموعه ی محبوب درگ تایمز هستش.((که دوستان آشنایی دارن))
بروکس خودش صاحب 720s هستش.
………
شما که طرفداره چلنجر هستی مثل خودم،کم بابت دیمون تبلیغات نکردنا……….
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱۰ بهمن ۱۳۹۶دانیال جان کاملا حرفتو قبول دارم،تیم فرمول یک مکلارن هم خیلی محبوبه،اینو از 2میلیون فالوئرش میشه فهمید.
aura
۱۱ بهمن ۱۳۹۶داداش جوری میگی 49 سال پیش انگار الان عصر حجره و خیلی کهنه کاره مک لارن
بعدشم خواهشا فرمول یک مک لارنو تو سرما نزن فرمول یک مک لارن همیشه عقب بوده و هست.فعلا که رنو داره کمکش میکنه همین بسه
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱۱ بهمن ۱۳۹۶دوست عزیز مثه بچه ها حرف نزن،مکلارن سومین تیم پر افتخار فرمول یک هس، تیم مکلارن سازنده موتور نیس و هزینه ساخت موتورهای فعلی زیاده ولی وظیفه خودشو درست انجام میده و خودروهایی ک میسازه شاسی و آیرودینامیک فوق العاده ای دارن.
تیم مکلارن تیم پر طرفداریه و حداقل توی اینستا فالوئراش از بقیه تیما بیشتره،این بخاطر سطح بالای تکنولوژی اون هس.
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱۰ بهمن ۱۳۹۶مطرح کردن اسم مکلارن؟!!! مکلارن ب اندازه کافی مطرح و معروف هس.
دلیل فیلم های درگ زیاد مکلارن ،شتاب خوب محصولاتشه. وقتی پول میدی همچین خودرویی میخری قطعا دوس داری از توانایی و شتابش استفاده کنی!
مهدی
۱۰ بهمن ۱۳۹۶اه اه چقد سقف پارچه ای واسه ار 8 زشته حال ادمو بهم میزنه؟
Hamid...Audi
۱۰ بهمن ۱۳۹۶نسخه کانور تیبل آر8 وی10 هستش و و10 پلاس 605 اسب بخاری نیست.
وی10 پلاس اسپایدر هنوز به تولید نرسیده.
fara2001
۱۱ بهمن ۱۳۹۶یکی از معدود کاربرای پدال که همیشه نظراتش رو میخونم و لذت میبرم (حتی نوشته های طولانیشو ) جناب مک دانیال هستن.و البته مهران
ممنون از نظرات آگاهانه تون
محمدرضا
۱۳ خرداد ۱۳۹۷داداشا هر چقدر هم بهانه بیارین نتیجه مهمه و بهترین در هر مسابقه برنده میشه تازه توی یک درگ دیدم بین مکلارن 570sبا650s اونجا هم دوباره 570s قهرمان شد