آئودیبی ام و

دوئل ب‌ام‌و M8 گرن کوپه و آئودی RS7

مرحلهٔ مقدماتی، گروه پنجم، سدان‌های میان سایز پرفورمنس، دوئل دوم

نتایج دوئل قبلی بین مرسدس AMG GT63 S و پورشه پانامرا توربو S

مجموع آراء: ۱۵۶۸

آراء پورشه: ۷۷۷

آراء مرسدس: ۷۹۱

پیروز دوئل: مرسدس AMG GT63 S با کسب ۵۱ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

پورشه پانامرا توربو S

مرسدس AMG GT63

مرسدس AMG GT63

ب‌ام‌و M8 گرن کوپه

آئودی RS7

؟

ب‌ام‌و M5

مازراتی گیبلی تروفئو

؟

کادیلاک CT6-V

جگوار XJ R

؟

مرسدس E63 AMG

آئودی RS6

؟

کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ

دوج چارجر هلکت

؟

ب‌ام‌و M8 گرن کوپه

تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۱۹

پلت‌فرم: CLAR ب‌ام‌و

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰

گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: ظاهر چشمگیرتر از نسخهٔ دودر، پرفورمنسی در حد سوپراسپرت‌ها، امکان دود کردن لاستیک‌ها با حالت محرک عقب

نقاط منفی: سواری خشک، فقدان بازخورد مناسب فرمان، احساس ناجور پدال ترمز به خاطر سیستم ترمز باسیم

چکیده: M8 گرن کوپه یک شاتل مجلل است که می‌توان پابه‌پای بهترین خودروهای اسپرت پیش برود اما پشت فرمان چندان جذاب و سرگرم‌کننده نیست

آئودی RS7 اسپرت‌بک

تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹

پلت‌فرم: MLB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰

گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: بدنهٔ زیبا و جسورانه، پالایش شگفت‌آور سواری، کابین لوکس، پیشرانهٔ باورنکردنی

نقاط منفی: سنگین‌تر از نسل قبلی، گران‌تر از RS6 که کاربردی‌تر است، فرمان فاقد احساس

چکیده: آئودی RS7 با ۶۰۰ اسب بخار قدرت و پیشرانه‌ای هیجان‌انگیز، بسیار سریع و راحت است اما بااین‌وجود هنوز هم یک خودروی رانندهٔ واقعی نیست

مقایسهٔ مشخصات فنی

M8 کامپتیشن گرن کوپه

آئودی RS7 اسپرت‌بک

پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 ۴.۰ لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۶۲۵ نیوتن متر ۶۰۰ اسب بخار
گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر ۸۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۲.۷ ثانیه ۳.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۰.۸ ثانیه ۱۱.۳ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر/ساعت ۳۰۵ کیلومتر/ساعت
شتاب جانبی ۱.۰۲ جی ۰.۹۵ جی
توقف از ۱۱۰ ۴۴.۸ متر ۴۶.۰ متر
مصرف سوخت ۱۳.۸ لیتر ترکیبی ۱۳.۸ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۷۶ لیتر ۷۳ لیتر
تولید آلایندگی ۲۴۴ گرم/کیلومتر ۲۶۰ گرم/کیلومتر
وزن ۱۹۸۵ کیلوگرم ۲۲۴۴ کیلوگرم
طول ۵,۱۰۳ میلی‌متر ۵,۰۰۹ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۰۲۷ میلی‌متر ۲,۹۲۸ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۴۴۰ لیتر ۵۳۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه آمریکا ۱۳۱,۹۹۵ دلار ۱۱۵,۰۴۵ دلار
قیمت موردبررسی ۱۴۴,۹۹۵ دلار ۱۱۵,۰۴۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام سدان میان‌سایز پرفورمنس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. ممد ژانگولر

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4192 ديدگاه)

    خیلی سخته
    من که متاسفانه رو مجبوری به bnw رای دادم
    بنده خدا آئودی 😓

    موافقم 7
    مخالفم 3
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (10385 ديدگاه)

      این دو خودرو را از نزدیک کنار هم دیدم .

      سری ۸ bmw خوبه ولی گیرایی یه bmw خاص را نداره و بیشتر در رنگ‌بندی میتونه خودش را نمایان کنه ، مثلاً رنگ مشکی خیلی گنگ و زیبا جلوه‌اَش میده !

      اما آئودی RS7 به جرئت میتونم بگم سگ داره ، سگش هم گاز میگیره بد هم گاز میگیره که هیچگاه از ذهن پاک نمیشه ، اما نمیدانم چرا در دنیای خودرو و حتی در فروش اون عظمتی را که داره نتوانسته نمایش بده ، ولی خیلی خیلی خیلی چشمگیر و زیباست و تمام رنگ‌ها هم چشم‌نوازه !!!

      به شخصه ، انتخابم فقط و فقط GT بنز هست با اون رنگ مشکی مات و رینگ‌های پکوپهن خفنش ، عاشقشم ، یعنی میمیرم براش ، عاشقشم شدید فقط کسی نیست ما را به عقد هم در بیاورد ، حاج‌آقا نمیاد کار خیر بکنه ، پیشنهاد دادیم ، با چُماق از دفتر ثبت‌ازدواج بیرونمون انداختن🚫 !

      اما در کل میگم ، این سبک کلاس خودرویی باید قانون میشد بین خودشون که فقط مشکی تولیدش میکردند که گنگش حفظ بشه !

      موافقم 2
      مخالفم 10
    2. Reza

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5344 ديدگاه)

      عاشق هردو شونم ولی از روی اجبار به BMW رای میدم

      موافقم 4
      مخالفم 1
  2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4607 ديدگاه)

    برام جای تعجبه پانامرا که جلو بود چجوری شکست خورد!
    توی این دوئلم با احترام من آئودی رو انتخاب میکنم،مشخصاتشون تقریبا یکیه اما آئودی خیلی قشنگ تره…

    موافقم 11
    مخالفم 1
    1. Farzad

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2561 ديدگاه)

      و با چه اختلاف ناچیزی ! ما ایرانی ها عشق بنز هستیم دیگه کاریش نمیشه کرد . البته انتخابم پانامرا بود .

      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4607 ديدگاه)

        فقط موندم چرا چارجر باید با اینا بیوفته! اینا تقریبا یه ماشین لوکسن اما چارجر اسپرته! توی فاینال یه کم کمک ماشین بازا احتیاجه…

        موافقم 3
        مخالفم 2
    2. hssn

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (490 ديدگاه)

      همونجوری که M5 کامپتیشن به چارجر باخت
      ملت بنز دوستمونو نمیشه کاریش کرد…

      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4607 ديدگاه)

        ملت بنز دوست اما بدون بنز!

        1. RezaRs

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1609 ديدگاه)

          خیلی غم داشت حرفت آبتین

        2. BenzSLR

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1948 ديدگاه)

          بابا از بنز فقط اسمشو شنیدن به خیلیا آرمشم نشون بدی نمیشناسن :)

        3. AHMET 2002

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1456 ديدگاه)

          کل نسیب و بهره ما از بنزم ۱۹۲۴ و ۹۱۱بودش ولی

        4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4607 ديدگاه)

          🙏👌

    3. Ninja

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      منم بخاطر قیافه به بی ام و رای دادم ولی بی ام و از لحاظ فنی و قیمت یذره بهتره

      موافقم 2
      مخالفم 6
      1. مهدی

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (193 ديدگاه)

        طراحی و قیمت؟
        طراحی بنظر آئودی خیلی سرتره چه داخل چه خارج البته که طراحی سلیقه‌یی هست اما قیمتم که باز آئودی قیمتش کمتره ! هرچند قیمت RS6 معقول تره و ارزش خریدش بیشتره نسبت به RS7

        موافقم 4
        مخالفم 1
        1. Ninja

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          اره تنها راهی که به بی ام و رای بدی اینه طراحیشو بیشتر دوست داشته باشی

        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4607 ديدگاه)

          منم آئودی رو بیشتر دوست دارم….

          موافقم 1
          مخالفم 1
  3. Ninja

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    رقابت خیلی نزدیکی بود از بعضی لحاظ بی ام و با اختلاف خیلی کم بهتر بود قیمتش با اختلاف کمی بیشتر از سرعت و باک بنزین ترمز بود حجم صندوق هم ائودی بالاتر با اختلاف متوسط تا اینجای کار فکر میکنین من به ائودی رای میدم ولی به بی ام و رای دادم برای اینکه زیبا تر و با ابهت تره طراحی داخلیش مثل اسپرت بودن مرسدس پروجکت وان و راحتی میباخ هست با کمی ارفاق به دلیل وزن کم تر فکر کنم خیلی چابک تر از ائودی باشه تو پیست و مهم تر از همه نوعی ماسل کارع و لاستیک عقبم میشه دود داد بیشتر کارایی ام 8 تنو پیست مشخص میشه نه تو خط مستقیم

    موافقم 3
    مخالفم 4
  4. •Mohamad•

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (177 ديدگاه)

    میدونم که آئودی می بازه ولی من بازم RS7 رو بیشتر دوست دارم 🙂

  5. سهند

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (670 ديدگاه)

    رای من آئودی است.
    بی ام و بر خلاف m5 در m8 چندان خوب نبوده.

    موافقم 2
    مخالفم 2
  6. ماکان

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (789 ديدگاه)

    سلام . من بی ام و M8 کامپتیشن را به همراه آلپینا B8 خیلی دوست دارم .

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. Farzad

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2561 ديدگاه)

      نمیخری ؟

      1. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (160 ديدگاه)

        سلام انشاالله اگر به ایران بیاید میخرد :))

        1. Farzad

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2561 ديدگاه)

          😂😂

        2. ماکان

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (789 ديدگاه)

          با تشکر از ایشان ، ایشان خودشان جواب بنده را بجای بنده دادند .

        3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4607 ديدگاه)

          😂👌

    2. مُحَمَّد رُستَمی نِژآد

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1176 ديدگاه)

      انشالله ماشالله هیچ وقت نمیتونی بخری تو ایران 😂

      1. ماکان

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (789 ديدگاه)

        خیلی ببخشید اگر که من تا آخر عُمر خودم به هیچکدام از خواسته های خودرویی ام در ایران نرسیدم ، آنوقت حرف شما درست هستش . ولی اگر رسیدم آنوقت شما هستید که باید حرف های من را بپذیرید . در ضمن اینی که می بینید داخل ایران قوانین فعلاً جوری هستش که همه جور ماشینی به صورت قانونی و آزاد وارد نمی شود ، یکی از مهم ترین دلایلش این است که تا الآن مقامات و مسئولان کشور مدیریت صحیح را در اداره کردن کشور ، در حد لازم بلد نبودند . البته خود مردمی هم که کم و زیاد جزء دسته های پایین تر محسوب می شوند ، حد اقل در حد 10 درصد در این مسئله مقصر هستند و دلیلش هم این است که همه مردم می توانستند حد اقل تا 1سال کامل هیچگونه خودروی داخلی را نخرند و صبر کنند و تحمل کنند تا بعدش بلکه راحت تر قوانین کشور جوری شود که همه نوع خودرویی وارد ایران شود . هیچ قانونی در هیچ جای دنیا برای همیشه مطلق نیست .

        موافقم 2
        مخالفم 1
      2. ماکان

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (789 ديدگاه)

        البته هیچ قانونی هم در هیچ جای دنیا برای همیشه مطلق نیست .

        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4607 ديدگاه)

          فعلا که ۴۰ساله قانون همون قانونه،تا ببینیم با ورود چینیا کار به کجا میرسه….

  7. امیر

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    من به ب ام و رای دادم چون خیلی این ماشین رو دوست دارم.

    موافقم 2
    مخالفم 1
  8. Sina10

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2428 ديدگاه)

    دوستانی که خیلی مسخره پادشاه بدون رقیب این کلاس یعنی M5 کامپتیشن رو حذف کردن باعث این کلاس تقریبا بی معنی بشه ، و به نظرم M8 گرن کوپه بهترین جایگزینه
    جالب تر اینکه ب‌ام‌و قدرت بیشتر ، وزن کمتر ، آلودگی کمتر و و مصرف سوخت برابر رو همزمان داره و بسیار بسیار سریعتره ، طراحیش هم که عالیه
    با احترام به RS7 که بسیار ماشین زیبا و جذابیه رای من M8 گرن کوپه
    ولی یه سوالی که جوابش رو هیچ کسی دقیق بهم نداد این بود که چرا دوئل M5 و چارجر تکرار نشد؟
    چجوری وقتی که M3 به الفا باخته بود دوباره دوئلش رو تکرار کردین و گفتین اون دفعه چون دوئل نبود پس حساب نیست ولی برای M5 تکرار نشد؟
    اینو یکبار پرسیدم و جواب صحیحی ندادین
    البته که این دوئل ها چیزی از ارزش M5 کم نمیکنه ، تازه نسخه CS اش توی دوئل نبوده و اون زمان نیومده ، هر جور فکر میکنم باید دوباره تکرار میشد که نشد
    البته که دوئل ها ارزش خودرویی رو تعیین نمیکنن ، اگه به نظر سنجی باشه ۹۰ درصو مردم دنیا کراس اوور دوست دارن ولی ایا کراس اوور بهتره؟ قطعا نه

    موافقم 3
    مخالفم 3
    1. امیر دهقان

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (751 ديدگاه)

      سلام
      به منظور احترام نهادن به خواست مخاطبین، احتمالاً در جدول رقابت‌های این گروه تغییراتی صورت خواهد گرفت و ب‌ام‌و M5 بازخواهد گشت

      موافقم 5
      مخالفم 1
      1. سهند

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (670 ديدگاه)

        متشکریم.

      2. SRT

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (626 ديدگاه)

        سلام پس نظر بقیه مخاطبا چی میشه ب نظرم برتری چارجر واضح بودو هست و نیازی ب تکرار اون نیست

        1. محمدرضا

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1055 ديدگاه)

          اینجا ایرانه صاحب سایت تشخیص داده m5 برگرده.پس حرف نباشه😁

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. سهند

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (670 ديدگاه)

          نه اینطور نیست بی ام و کاملا برتره
          اگر قیمت را در نظر نگیریم (آن هم به دلیل کیفیت بسیار کمتر) ماشین های آمریکایی نسبت به ماشین های آلمانی برتری خاصی ندارند.)

        3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4607 ديدگاه)

          این یعنی چی که ب‌ام‌و برمیگرده؟یعنی نظرات چارجر کشک!که اینطور…
          نظر نظره،از نظر یه جوون چارجر لذت بیشتری داره تا ب‌ام‌و…
          البته بهتر برگرده اون موقع مشخص میشه کی برنده ست!😉

          موافقم 1
          مخالفم 2
      3. Farzad

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2561 ديدگاه)

        خیلی هم عالی تشکر از آقای دهقان .

  9. SF90 STRADALE

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4065 ديدگاه)

    پرونده این گروه همون دور اول با حذف M5 کامپتیشن بسته و با حذف پانامرا توربو S تبدیل به جوک شد
    برای تلطیف فضا از گرد و خاک مجدد SF90 استراداله در پیست و جاده خبر بزارین تا یک شوک به الکتریکی های تازه به دوران رسیده وارد بشه
    فراری با SF90 استراداله و پرفورمنس جادویی این ماشین ، جایی برای ماشین های آینده خودش باز نگذاشت

  10. مهدی

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1157 ديدگاه)

    الان هر دو ماشین 134 رای دارن
    من به بی ام و رای دادم ولی به نظرم هر دو ماشین عالی هستن و من هر دو رو خیلی دوست دارم
    ائودی خیلی خوشگل هست و مشخصاتش شبیه به بی ام و هست و من با احترام به ائودی به بی ام و رای دادم
    ولی واقعا شتاب بی ام و قابل تحسین هست و شتابش اندازه SVJ هست

  11. BenzSLR

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1948 ديدگاه)

    بی ام و

  12. taha malek

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (916 ديدگاه)

    چلنجر تو این گروه چیکار میکنه دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟///

    1. SRT

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (626 ديدگاه)

      اگه منظورت چارجره که،گروه برای سدان های میان سایز پرفورمنسه،پس جای درستی هست.

      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4607 ديدگاه)

        البته یکم زیاده‌روی شده،مثلا همین بنز و ب‌ام‌و توی سطح لوکسی قرار دارن اما چارجر اسپرته و همینطور معمولی…

  13. محمد مختاری آذر

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (999 ديدگاه)

    خوب قطعا بی ام و بهتره هم از نظر پرفورمنس و هم از نظر زیبایی

  14. GT

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    رأی من بی ام و هست، به نظرم جذاب تره، کلا از RS7 خیلی خوشم نمیاد

  15. زیزیگولو

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (6010 ديدگاه)

    قطعاً بی ام و M8

  16. Amirreza

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2726 ديدگاه)

    طراحی سری ۸ عالیه ولی طراحی آئودی شگفت انگیزه ، خیلی قشنگ و زیباست و البته من کابینشم بیشتر دوست دارم و کلا هم از برند آئودی بیشتر از بی ام و خوشم میاد البته این باعث نمیشه که نگم سری ۸ فوق العادس اما رای من آئودیه

  17. رضا+رحیمی+فر

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (8 ديدگاه)

    حضرت rs7 اوف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا